Onko kellään muuten tietoa.

Anonyymi-ap

Löytyykö Inarin kunnasta niitä uusia VAKUSHERMO rentoutus hoitoja?

Tuolla lueskelin sivistyneiden sekä korkeastikoulutettujen juttuja niin siellä mainittiin tuosta VAKUSHERMOSTA ja sen avulla rentoutumisesta.

Tuli toinen kysymys mieleen myös eli onkohan tuo VAKUSHERMO hermo joka löytyy vain KORKEASTIKOULUTETUILTA eli YLIOPISTOSSA OPISKELLEILTA.

Minähän olen vain käynyt siellä Tampereen yliopistolla, mutta YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan olen yhtä pätevä mitä Sanna Marinin, koska me molemmat käytiin 2017 Tampereen Yliopistolla!

Kyllä kai Sanna Marin kävi Helsingissäkin 2017 niin kuin minä.

13

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta se on POSITIIVINEN asia tuo YHDENVERTAISUUSLAKI, koska en olis kyllä jaksanut opiskella YLIOPISTOLLA montaa vuotta joten Sanna Marin nuorempana ja näppärämpänä suoritti yliopistolla ja minä kävin kotimatkalla fiksuna istumassa yliopiston sohvalla ja näin meistä tuli yhdenvertaisia!

      En ole vielä edes DEMARI, koska minulla on ne POLIITTISET kommunisti käräjät ensin!

      Löyty uutinen jossa luki näin ” Inarin kunta on päättänyt lopettaa yhteistyön suomalais-venäläisen kulttuurin edistämiseksi. ” Viime vuoden ILTALEHDESSÄ oli tuo juttu!
      Tuommoset KOMMUNISTI hommat oli AIHETTA LOPETTAAKIN JO!!!

      • Anonyymi

        Kyllä minusta on aika TÖRKEÄÄ SYYTELLÄ minua, kun itse ovat istuneet monia vuosia Kunnanvaltuustossa ja hallituksessa sekä pitäneet KOMMUNISTI KULTTUURIN edistämistä hyvänä asiana!


    • Anonyymi

      Vaginahermo?

      • Anonyymi

        Saatto olla että luin väärin, koska oli YLIOPISTOSSA opiskelleiden juttuja eli vaginahermon saattaa lukea vaikka VAKUUSHERMOKSI kun tajuaa että KOMMUNISTIT vaatii kunnioittamaan.


    • Anonyymi

      Hoio tainnu käyä kuin apukoulua.

      • Anonyymi

        Siihen aikaan, kun minä kävin Ivalon ala-astetta niin kaikki käytiin apukoulussa myös, koska osa tunneista oli APUKOULUN puolella!

        TERVEEN PAPEREILLA minä sekä moni muu PERUSKOULUSTA PÄÄSTY IVALOSSA!

        Eihän Ivalossa hoideta muiden DIAGNOOSEJA, kuin alkuperäisten ivalolaisten.
        Yhdenvertaisuuslain mukaan joka kylän alkuperäisväestö on VELVOLLINEN HOITAMAAN ITSE OMAN KYLÄN/KAUPUNGIN/MAAN ALKUPERÄISVÄESTÖN PSYKIATRISET TUTKIMUKSET, koska minun kohdalla Ivalossa on toimittu noin ja minä olen alkuperäinen eli syntyjäni Ivalosta!


    • Anonyymi

      Holo on viittä vaille lääkäri.

      • Anonyymi

        Vågina lääkärikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vågina lääkärikö?

        Jortikkaa vipuvarteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jortikkaa vipuvarteen

        Urosloogikko oliskin niin, kuin minulle luotu ammatti!

        Sais sanoa : Ottaapa vaan housut rohkeasti pois niin tätipä kattoo mikä vaivaa…
        Vois sanoa : Kyllä sinä TERVEELTÄ ja hyvin TERHAKALTA MIEHELTÄ VAIKUTAT, mutta otetaan varalta vielä testi niin näemmä oletko varmasti terve.

        Saako sen jälkeen sanoa : Voi vitun Ståltenberg makaa niin kuin lapamato, kun pitäis työnäyte ottaa!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urosloogikko oliskin niin, kuin minulle luotu ammatti!

        Sais sanoa : Ottaapa vaan housut rohkeasti pois niin tätipä kattoo mikä vaivaa…
        Vois sanoa : Kyllä sinä TERVEELTÄ ja hyvin TERHAKALTA MIEHELTÄ VAIKUTAT, mutta otetaan varalta vielä testi niin näemmä oletko varmasti terve.

        Saako sen jälkeen sanoa : Voi vitun Ståltenberg makaa niin kuin lapamato, kun pitäis työnäyte ottaa!!!!

        Minusta ivalolainen LUOVUUS on parasta mitä NAINEN VOI SYNTYMÄLAHJAKSI saada, kun SYNTYY IVALOON!

        Rehellinen sekä suora sanainen joka EI ESITÄ PAREMPA MITÄ ON, mutta kyllähän se ymmärrettävää on KAIKKI HALUA OMIA SEKÄ PILATA MEIDÄN PERINTEISIN KULTTUURIN!

        Kyllä minut pitäs kotouttaa jo Ivaloon ja lopettaa tuo SYRJIMINEN!

        Alkuperäinen IVALOLAINEN on oma ALKUPERÄISKANSA jotka kuuluu SUOMEEN ja suomalaisiin alkuperäiskansoihin!
        Meitä on paljon vähemmän, koska kaikki haluaa olla SAAMELAISIA ja KOLTANSAAMELAISIA mutta minä ainakin haluan ALKUPERÄISKANSAA SUOMESSA nimeltä IVALOLAINEN!

        Sukuni toki on Petsamon ajoilta Ruijan suomalaisia, mutta ei ole mikään syy syrjiä IVALOLAISTA.
        Ei mekään syrjitään TÖRMÄSLÄISIÄ eikä Utsjoen kunnan NUVVUSLAISIA jotka on minun mielestä ihmisiä vaikka NUVVUKSESTA POIS MUUTTANEIDEN MIELESTÄ NUVVUSLAISET EI OLE MITÄÄN!

        Kyllä Guttormit on ihmisiä vaikka he olis NUVVUSLAISIAKIN. Minä olen nähnyt heitä jo lapsena Ruotsissa ja minä olen nähnyt myös Guttormin joka omistaa Karigasniemen vanhan kappelin!
        Helevetti tuolla Guttormilla on vielä BUSSI-KORTTI jolla saa ajaa bussia!
        Oli minullakin BUSSI-KORTTI, kun asuin Raaseporissa ja kyllähän minä sillä ajelin Tammisaareen, Karjaalle, Lohjalle ja kyllä kerran menin vahingossa HELSINKIIN asti, mutta takasin tullessa sanovat : Sinun pitää maksaa kyyti tuohon xxxxx paikkaan ja tuut sen jälkeen näyttään BUSSI-KORTTIA niin pääset sillä AJELEMAAN!

        En varmasti valehtele vaan kyllä oon nähnyt!


    • Anonyymi

      Våginani kaipaa huoltoa 👩‍🦳

      • Anonyymi

        Onko Holmalla tauti pesässä?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe