Jos viiskymppinen mies

Anonyymi-ap

menee vielä puuhun kuin orava, niin onko se todennäköisesti vielä hyvä panomieskin?

90

958

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se riippuu siitä onko sitä saanut tehdä. Voihan olla ihan alottelijaki vasta. Hyvä kuntoisella varmaan toimii vehje kuitenki. Mutta taito riippuu ihan muista asioista.

• Anonyymi

Onko paljonkin kokemusta eri miehistä

• Anonyymi

Miten puuhun kiipeäminen korreloi naintilahjakkuutta.
      Eiks se ole legendojen mukaan nenä?
      Vilma

• Anonyymi

No sitähän minä juuri kysyin teiltä, että onko kokemusta.

• Anonyymi

Nenästähän mitataan vaan kalun koko.

Tuossa olen vähän kattellu tuota naapurin uutta poikamiestä ja sen touhuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitähän minä juuri kysyin teiltä, että onko kokemusta.

Legendatpa voivat pitää paikkansakin. Ei saa olla niin utelias.

• Anonyymi

yhmä kuin teemu.

mutta jooh mitä ajatuksia on mielessä jos autolla ja auro yläsalaisin lennossaa... gonna die.. odottamassa töermäystä... johonkin törmää...

• Anonyymi

17:25
        Onko sulla ihan nöpönenä?

• Nooh.. mitäpä tuojon sanoisin paljastamatta liikaa..

Puihin kiipeilevä viisikymppinen on kokemuspohjaisesti sanottuna hyvä panomies.

• Anonyymi

Nurmivasara on jo lähempänä kuuttakymppiä kuin viittäkymppiä.

• Anonyymi

Nyt oikeesti! Puihin kiipeilevä 50 vuotias. Kuulostaa kaltaiseltani sekopäältä.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt oikeesti! Puihin kiipeilevä 50 vuotias. Kuulostaa kaltaiseltani sekopäältä.

>simiti<

Metsurimiehiä.. jotta puun saa kaatumaan oikeaan suuntaan on joskus vaierit kiivettävä puuhun...

• Anonyymi

Pujishan oikeasti kovakuntoisena maamiehenä on varmasti palstan kovimpia panomiehiä. Ihmettelen ettei sitä muut palstan naiset tajunneet pussittaa ennen kuin sinä ilmestyit. Vuosikausia täällä tyrkyllä oli.

Mutta näinhän se on, että vain oikeasti oma-alotteiset naiset saavat parhaat päältä:)

• Anonyymi kirjoitti:

Pujishan oikeasti kovakuntoisena maamiehenä on varmasti palstan kovimpia panomiehiä. Ihmettelen ettei sitä muut palstan naiset tajunneet pussittaa ennen kuin sinä ilmestyit. Vuosikausia täällä tyrkyllä oli.

Mutta näinhän se on, että vain oikeasti oma-alotteiset naiset saavat parhaat päältä:)

No juu.. minä ny olen niitä, jotka aidosti arvostaa sitä kilttiä ja kunnollista. Ei oo mulla mitään sananhelinää...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No juu.. minä ny olen niitä, jotka aidosti arvostaa sitä kilttiä ja kunnollista. Ei oo mulla mitään sananhelinää...

Sellaisen kuvan sinusta saa että elät niin kuin on puheetkin. Hienoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaisen kuvan sinusta saa että elät niin kuin on puheetkin. Hienoa.

Hei kuule.. toi oli tosi kivasti sanottu. Kiitos.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Hei kuule.. toi oli tosi kivasti sanottu. Kiitos.

Eipä mitään 🙂

• Anonyymi

Orava viittausta käytetään naisesta jonka värkki kiipeää vartta pitkin, nämä siis näitä asioita joista aloittajalla tuskin on harmainta hajua.

• Anonyymi

39.-vuatiillla on alzheimer jo pahimmillaan...

• Anonyymi

voi tulla trhundwelord taas, mutta kun niin tytötkin tykkäävät ajella skoottereillan...
      jos tulee ukkoshwerra ja vesikeli ja huononor ewnkaar...

• Anonyymi

Sitten vasta kun nytkii kuin kani 😁
      Pitäisikö kenties kiivetä reittä pitkin koloon, jos oravaan vertaat?!

• Anonyymi

No työpaikoilla olen ollut huomaavinani oravia. YT. Uudet oravat hetken kuluttua.

• Anonyymi

Korvien välistä on kiinni moni asia myös se tunne, jota kokee kahden ihmisen välillä, sillä on merkitystä. Jos asioita pitää itsestään selvänä tai rutiini toimena, silloin voi olla enemmän ongelmia tiedossa. Tunnetta enemmän peliin ja ikäkin on vain numeroita.

• Tämmönen puunhalaaja panee ainoastaan silloin, jos puussa oleva kolo sattuu kohdalle.

Oikealla panomiehellä on marakatin energia ja notkeus.

• Anonyymi

Tikkuja. Sattuu?

• Anonyymi kirjoitti:

Tikkuja. Sattuu?

Nyt kun olemme vertauskuvien runollisessa maailmassa, ei pidä kokeilla kaikkea mitä lukee.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Nyt kun olemme vertauskuvien runollisessa maailmassa, ei pidä kokeilla kaikkea mitä lukee.

11:20
        Hyvä neuvo miehil, äänekäs hymy naiselta.
        Vilma

• Arvostan sängyssä kyllä ihan muita taitoja kuin kiipeilytaitoja.

• Anonyymi

...paitsi jos olet Jane puunlatvassa odottelemassa Tarzanin kotiinpaluuta :)

• Anonyymi kirjoitti:

No tuossa tapauksessa toki kiipeilytaidot ovat tarpeen 😄

• Anonyymi

Niin, tässähän kysyttiin vain todennäköisyyksiä siihen kuinka hyvin fyysiset kyvyt korreloivat osa-alueesta toiseen.

• Tuo jokseenkin väärä vastaus, jos naisella on mittaa 257cm, koska siinä jos missä yhtä oravaa tai marakattia todella tarvitaan 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, tässähän kysyttiin vain todennäköisyyksiä siihen kuinka hyvin fyysiset kyvyt korreloivat osa-alueesta toiseen.

Tajusin kyllä 😊

• randombypasser kirjoitti:

Tuo jokseenkin väärä vastaus, jos naisella on mittaa 257cm, koska siinä jos missä yhtä oravaa tai marakattia todella tarvitaan 😂

Totta muuten eli pitääkin päivittää vastausta niin, että nimenomaan kiipeilytaitoa tarvitaan 😅 Eihän sitä muuten yllä edes pussailemaan 😁

• Aletheias kirjoitti:

Totta muuten eli pitääkin päivittää vastausta niin, että nimenomaan kiipeilytaitoa tarvitaan 😅 Eihän sitä muuten yllä edes pussailemaan 😁

Tuo pitää kutinsa ainakin alkumetreilä, sitten jos ollaankin vaakatasossa, niin tarvitaan kestävää, pitkän matkan kipittäjää/ryömijää. Siihen varmaan vaikkapa mäyrä passaisi mainiosti. Eli älä haikaile enää miesten perään 😂

Tuo pitää kutinsa ainakin alkumetreilä, sitten jos ollaankin vaakatasossa, niin tarvitaan kestävää, pitkän matkan kipittäjää/ryömijää. Siihen varmaan vaikkapa mäyrä passaisi mainiosti. Eli älä haikaile enää miesten perään 😂

Vaakakiipijä siis hakusessa 😂 Tai sitten vain sellainen jolla on hyvä ulottuvuus. Ja olen helppo, ei mua tarvitse varpaista ja kaulalta samaan aikaan helliä 😁

• Aletheias kirjoitti:

Vaakakiipijä siis hakusessa 😂 Tai sitten vain sellainen jolla on hyvä ulottuvuus. Ja olen helppo, ei mua tarvitse varpaista ja kaulalta samaan aikaan helliä 😁

Hmmmm, jättilaiskiainen olisi sulle match, jackpot! Kiipee horisontaalisti ja vertikaalisti ihan luonnostaan, eikä pidä kiirettä ikinä, plus että syliväli on suunnilleen kaksi kertaa veijarin oma pituus 😂

Hmmmm, jättilaiskiainen olisi sulle match, jackpot! Kiipee horisontaalisti ja vertikaalisti ihan luonnostaan, eikä pidä kiirettä ikinä, plus että syliväli on suunnilleen kaksi kertaa veijarin oma pituus 😂

Ai ettäkö laskiainen? 😂😂😂 Jos saa toivoa, niin edes vähän enemmän virtaa olis ihan mukavaa 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuusesta voi laskea oksia pitkin alas.
        Neulasia. Sattuu?

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Tajusin kyllä 😊

Talitintilläkö helpompaa?

• Anonyymi

• Aletheias kirjoitti:

Ai ettäkö laskiainen? 😂😂😂 Jos saa toivoa, niin edes vähän enemmän virtaa olis ihan mukavaa 😁

No mutta ainakaan ei vois kaveria sanoa hätäseksi. Ja ne on kovia etenmään, tai siis varsin tasaisia etenemään 😂
        Meinasin ehdottaa toiseksi kirahvia, niin ei tarttis sulhon kiipeillä, mutta jätin sitten väliin, kun kirahvit on horisontaalisessa etenemisessä ihan toivottomia.

Joten saat valita kumman otat 😁

No mutta ainakaan ei vois kaveria sanoa hätäseksi. Ja ne on kovia etenmään, tai siis varsin tasaisia etenemään 😂
        Meinasin ehdottaa toiseksi kirahvia, niin ei tarttis sulhon kiipeillä, mutta jätin sitten väliin, kun kirahvit on horisontaalisessa etenemisessä ihan toivottomia.

Joten saat valita kumman otat 😁

En nyt ole oikein vakuuttunut kummastakaan vaihtoehdosta 😂 Oi näitä pitkän ihmisen ongelmia, lemmiskelykumppanitkin epäsopivia 😁

• Aletheias kirjoitti:

En nyt ole oikein vakuuttunut kummastakaan vaihtoehdosta 😂 Oi näitä pitkän ihmisen ongelmia, lemmiskelykumppanitkin epäsopivia 😁

Ymmärrän. Käviskö Hollanin puolustaja van Dijk? Sillä olis edes auttavasti pituutta ja näyttää liikkuvan vikkelästi 😂

Ymmärrän. Käviskö Hollanin puolustaja van Dijk? Sillä olis edes auttavasti pituutta ja näyttää liikkuvan vikkelästi 😂

Hollannin miehillä usein on auttavasti pituutta 😂 Taitaa muuten Serbian joukkue olla turnauksen pisin joukkue. Nippelitietoa, jota poika suoltaa pelien välissä 😁

Mutta ehdottomasti Van Dijk mieluummin kuin laiskiainen 😅

• Aletheias kirjoitti:

Hollannin miehillä usein on auttavasti pituutta 😂 Taitaa muuten Serbian joukkue olla turnauksen pisin joukkue. Nippelitietoa, jota poika suoltaa pelien välissä 😁

Mutta ehdottomasti Van Dijk mieluummin kuin laiskiainen 😅

On tullut joo huomattua työelämässä, että lyhyttä hollantilaista ei ole olemassakaan. Ne taitaa syntyäkin metrin mittaisina 😁

Ai jaa? no tuota en tiennytkään serbien joukkueesta. Hyvä että on kävelevä futistietokirja käsillä 😉

Ok. Droppaan siis laiskiaisen ja kirahvin, ja kilautan Virgilille, olis pidempää emäntää tarjolla Suomessa eli konetta alle hopi hopi 😂

On tullut joo huomattua työelämässä, että lyhyttä hollantilaista ei ole olemassakaan. Ne taitaa syntyäkin metrin mittaisina 😁

Ai jaa? no tuota en tiennytkään serbien joukkueesta. Hyvä että on kävelevä futistietokirja käsillä 😉

Ok. Droppaan siis laiskiaisen ja kirahvin, ja kilautan Virgilille, olis pidempää emäntää tarjolla Suomessa eli konetta alle hopi hopi 😂

Lisäksi hollantilaiset on aivan mielettömän ystävällistä kansaa 🤗 Hyödyllisiäkin, kun heitä voi pyytää ottamaan tavaroita korkeilta hyllyiltä 😁

Et tiedäkään millaisen määrän kaikkea nippelitietoa olen saanut vuosien varrella kuulla. Poika tykkää numeroista, tilastoista, faktoista jne ja latelee sitten aina kaikenlaista infoa. Muistan tuosta kaikesta ehkä 1%:n 😅🙈

Virgil ei ehkä ole ihan mun tyyppiä, mutta ehdottomasti parempi kuin kirahvi 😂

• Aletheias kirjoitti:

Lisäksi hollantilaiset on aivan mielettömän ystävällistä kansaa 🤗 Hyödyllisiäkin, kun heitä voi pyytää ottamaan tavaroita korkeilta hyllyiltä 😁

Et tiedäkään millaisen määrän kaikkea nippelitietoa olen saanut vuosien varrella kuulla. Poika tykkää numeroista, tilastoista, faktoista jne ja latelee sitten aina kaikenlaista infoa. Muistan tuosta kaikesta ehkä 1%:n 😅🙈

Virgil ei ehkä ole ihan mun tyyppiä, mutta ehdottomasti parempi kuin kirahvi 😂

Mihin sinä tarvitset hollantilaista ottamaan asioita korkeilta hyllyiltä?!?!?! Taitaa mennä toisinpäin, sinä ojentelet hattuhyllyn kamoja pitkille hollantilaismiehille 😁
        Mutta on ne kyllä hyvätapaisia, ainakin kaikki ne jotka olen tavannut, vimosen päälle kohteliaita jne. Ja ovat sitä jopa päissään, sekin on tullut todistettua moneen kertaan 😂

Taitaa pojasta tulla tilastotieteilijä. Tai sitten futisvalmentaja, ehkä nimenomaan tilastovalmentaja.
        Joo, en minäkään muista niitä numeroita, hyvä jos nimiä, vaikka paljon on palloa tullutkin seurattua. Ei vaan tartu, sinällään elän siinä hetkessä, seuraan matsia hiki otsalla 😂

No jos vaihdetaan Virgil Weghorstiin? Olis edelleen pitkää poikaa tarjolla, komeakin on, mutta enemmän viikingin näköinen kaveri? 😉😘😁

Mihin sinä tarvitset hollantilaista ottamaan asioita korkeilta hyllyiltä?!?!?! Taitaa mennä toisinpäin, sinä ojentelet hattuhyllyn kamoja pitkille hollantilaismiehille 😁
        Mutta on ne kyllä hyvätapaisia, ainakin kaikki ne jotka olen tavannut, vimosen päälle kohteliaita jne. Ja ovat sitä jopa päissään, sekin on tullut todistettua moneen kertaan 😂

Taitaa pojasta tulla tilastotieteilijä. Tai sitten futisvalmentaja, ehkä nimenomaan tilastovalmentaja.
        Joo, en minäkään muista niitä numeroita, hyvä jos nimiä, vaikka paljon on palloa tullutkin seurattua. Ei vaan tartu, sinällään elän siinä hetkessä, seuraan matsia hiki otsalla 😂

No jos vaihdetaan Virgil Weghorstiin? Olis edelleen pitkää poikaa tarjolla, komeakin on, mutta enemmän viikingin näköinen kaveri? 😉😘😁

Totta, en tarvitse miestä edes tavaroiden antamiseen hyllyltä 😅

Hollantilaisista on pelkkiä positiivisia kokemuksia, vaikka tietenkin kaikkialle maailmaan mahtuu sekä ihania että ikäviä ihmisiä, mutta hollantilaiset on mulle näyttäytyneet aina hyvin avoimena ja ystävällisenä kansana 😊

Saa nähdä mikä lopulta on pojan ammatillinen valinta. Kunhan on jotain sellaista, mitä itse tykkää tehdä ja kokee tekevänsä jotain merkityksellistä. Vaikka sitten tulkitsee niitä tilastoja 😁 Ei pysy mullakaan nippelitieto niin hyvin päässä, mutta onneksi osaan auttavasti käyttää Googlea ja jopa kysellä tekoälyllä 😅

Äh, nuo on kaikki liian nuoria, pitkiä tai ei. Nippanappa peruskoulusta päässeitä. Mun tyyppi on vähän kypsempi mies 😁

• Aletheias kirjoitti:

Totta, en tarvitse miestä edes tavaroiden antamiseen hyllyltä 😅

Hollantilaisista on pelkkiä positiivisia kokemuksia, vaikka tietenkin kaikkialle maailmaan mahtuu sekä ihania että ikäviä ihmisiä, mutta hollantilaiset on mulle näyttäytyneet aina hyvin avoimena ja ystävällisenä kansana 😊

Saa nähdä mikä lopulta on pojan ammatillinen valinta. Kunhan on jotain sellaista, mitä itse tykkää tehdä ja kokee tekevänsä jotain merkityksellistä. Vaikka sitten tulkitsee niitä tilastoja 😁 Ei pysy mullakaan nippelitieto niin hyvin päässä, mutta onneksi osaan auttavasti käyttää Googlea ja jopa kysellä tekoälyllä 😅

Äh, nuo on kaikki liian nuoria, pitkiä tai ei. Nippanappa peruskoulusta päässeitä. Mun tyyppi on vähän kypsempi mies 😁

Juu, minne vain saa kätevästi sujautettua yhden mustan lampaan, se on totta. Tosin vähäiset kokemukseni hollantilaisista eivät ole vielä kohdanneet hollantilaista mustaa lammasta, mutta ehtiihän tässä.

Kunhan on juniorilla työ josta pitää, eihän sitä muulla ole väliä. Futiksen voi edelleen pitää harrasteena, niin ei ole koko elämä työtä.

Kannattaa ottaa nuorempi ukkeli, ei happane heti käsiin ja saattaa olla... aktiivinenkin 😁

Juu, minne vain saa kätevästi sujautettua yhden mustan lampaan, se on totta. Tosin vähäiset kokemukseni hollantilaisista eivät ole vielä kohdanneet hollantilaista mustaa lammasta, mutta ehtiihän tässä.

Kunhan on juniorilla työ josta pitää, eihän sitä muulla ole väliä. Futiksen voi edelleen pitää harrasteena, niin ei ole koko elämä työtä.

Kannattaa ottaa nuorempi ukkeli, ei happane heti käsiin ja saattaa olla... aktiivinenkin 😁

Kaikkialla on mätiä omenoita, mutta Hollantilaisissa en ole vielä tavannut yhtäkään. Yltiömukavia kaikki olleet, jotka olen tavannut 🤗

Ei ole muulla väliä kuin, että mun lapsonen on onnellinen 😊 Ja voihan sitä onnellinen olla ilman puolen millin Bugattiakin 😁

No aktiivisuus on kyllä ihan positiivinen asia, mutta ei riitä pelkästään 😅

• Aletheias kirjoitti:

Kaikkialla on mätiä omenoita, mutta Hollantilaisissa en ole vielä tavannut yhtäkään. Yltiömukavia kaikki olleet, jotka olen tavannut 🤗

Ei ole muulla väliä kuin, että mun lapsonen on onnellinen 😊 Ja voihan sitä onnellinen olla ilman puolen millin Bugattiakin 😁

No aktiivisuus on kyllä ihan positiivinen asia, mutta ei riitä pelkästään 😅

Joissain puissa on enemmän mätiå omenoita kuin toisissa puissa ja hollantilaisissa puissa niitä on ehkä melko vähän. Ratkaisu, kaadetaan kaikki omenapuut 😂

Ei voi olla onnellinen ilman! Kyllä itteensä kunnioittavalla miehellä pitää hanurin alla olla vähintään yksi Veyron, t: Espåålainen Honda-kuski 😂

Eli nuorempaa potkupalloilijaa siis linjalle, ok, hoidetaan 😁

Joissain puissa on enemmän mätiå omenoita kuin toisissa puissa ja hollantilaisissa puissa niitä on ehkä melko vähän. Ratkaisu, kaadetaan kaikki omenapuut 😂

Ei voi olla onnellinen ilman! Kyllä itteensä kunnioittavalla miehellä pitää hanurin alla olla vähintään yksi Veyron, t: Espåålainen Honda-kuski 😂

Eli nuorempaa potkupalloilijaa siis linjalle, ok, hoidetaan 😁

Kyllä, epäreilua, että jotkut on noin mukavaa kansaa 😅

Kyllähän sitä veyronilla ajella kelpaisi. Mitähän siinä mahtoi olla heppoja? 🤔 No luultavasti pääsisi ihan riittävää vauhtia 😁

Ei kuule millään pysty sekaantumaan potkupalloilijoihin, yksi taloudessa riittää sitä lajia 😂

• Aletheias kirjoitti:

Kyllä, epäreilua, että jotkut on noin mukavaa kansaa 😅

Kyllähän sitä veyronilla ajella kelpaisi. Mitähän siinä mahtoi olla heppoja? 🤔 No luultavasti pääsisi ihan riittävää vauhtia 😁

Ei kuule millään pysty sekaantumaan potkupalloilijoihin, yksi taloudessa riittää sitä lajia 😂

Omenapuiden sijaan voidaan myös kaataa kaikki hollantilaiset. Siis kaataa, sillä toisella merkityksellä 😉😝

Muistaakseni alkuperäisessä Veyronissa oli vitsikkäästi 1001 heppaa ja kiihtyvyys potenssiin kaksi verrattuna keski-ikäiseen leidiin, joka saa pakit Tangomarkkinoilla. Ihan hätänen peli siis 😁

Ai jaa? No sit mä rupeen tutkimaan mun sinkkukoripalloilijakatalookia, kyllä sulle sieltä joku urheilullinen lyhtytolppa löydetään 😂

Omenapuiden sijaan voidaan myös kaataa kaikki hollantilaiset. Siis kaataa, sillä toisella merkityksellä 😉😝

Muistaakseni alkuperäisessä Veyronissa oli vitsikkäästi 1001 heppaa ja kiihtyvyys potenssiin kaksi verrattuna keski-ikäiseen leidiin, joka saa pakit Tangomarkkinoilla. Ihan hätänen peli siis 😁

Ai jaa? No sit mä rupeen tutkimaan mun sinkkukoripalloilijakatalookia, kyllä sulle sieltä joku urheilullinen lyhtytolppa löydetään 😂

Ei nyt sentään ihan kaikkia kaadeta, jos ihan muutama vaan 🤣 Siis omenapuu 😁

Ooh, niin taisikin olla joku tuhat heppaa 🤩 Siinä painautuisi kaasupoljinta painaessa selkä kiinni penkkiin niin, että kasvorypytkin oikenisi samalla. Olisihan tuollainen oiva menopeli. Käytännöllisyydestä en niin tiedä 😅

Ai sulla on joku katalooki? Sellainenhan olisi kovin näppärä. Melkein kuin joku Tinder 😂

• Aletheias kirjoitti:

Ei nyt sentään ihan kaikkia kaadeta, jos ihan muutama vaan 🤣 Siis omenapuu 😁

Ooh, niin taisikin olla joku tuhat heppaa 🤩 Siinä painautuisi kaasupoljinta painaessa selkä kiinni penkkiin niin, että kasvorypytkin oikenisi samalla. Olisihan tuollainen oiva menopeli. Käytännöllisyydestä en niin tiedä 😅

Ai sulla on joku katalooki? Sellainenhan olisi kovin näppärä. Melkein kuin joku Tinder 😂

Niin niin, omenapuu tietenkin 😂

Hyvä pointti tuo ryppyjen oikeneminen, taitaakin honda vaihtua johonkin sellaiseen, mihin ei ole varaa ikinä, mutta en kerro autokauppiaalle 😁

Jep, mulla on katalooki. Tää on tää old school Tinder. Naisille urheilijoita ja miehille Anttilan kuvastojen kaikki naisten alusvaateaukeamat 😂

Niin niin, omenapuu tietenkin 😂

Hyvä pointti tuo ryppyjen oikeneminen, taitaakin honda vaihtua johonkin sellaiseen, mihin ei ole varaa ikinä, mutta en kerro autokauppiaalle 😁

Jep, mulla on katalooki. Tää on tää old school Tinder. Naisille urheilijoita ja miehille Anttilan kuvastojen kaikki naisten alusvaateaukeamat 😂

Minä en ole mikään omenapuiden kaataja 😅

Siloiset kasvot saa bonuksena tehokkaalla autolla ajaessa, kyllä siitä kannattaa jotain maksaakin 😄 Vaikka ei rypyissä mitään vikaa olekaan. Useinhan ne tuo kasvoihin mielenkiintoa ja jonkinlaista syvyyttä, mutta en silti ryppyjä erityisesti kaipaakaan 😊

Näppärän kuuloinen katalooki. Voi selailla sivuja useamman kerran eikä tarvitse heti päättää, onko ok vai ei 😁

• Aletheias kirjoitti:

Minä en ole mikään omenapuiden kaataja 😅

Siloiset kasvot saa bonuksena tehokkaalla autolla ajaessa, kyllä siitä kannattaa jotain maksaakin 😄 Vaikka ei rypyissä mitään vikaa olekaan. Useinhan ne tuo kasvoihin mielenkiintoa ja jonkinlaista syvyyttä, mutta en silti ryppyjä erityisesti kaipaakaan 😊

Näppärän kuuloinen katalooki. Voi selailla sivuja useamman kerran eikä tarvitse heti päättää, onko ok vai ei 😁

No kaada sä ne hollantilaiset, niin mä hoidan ne omenapuut 🤣

Hondallakin saa rypyt ainakin hetkellisesti oikenemaan, kun talvikeleillä ajaa niin kova kuin koneesta lähtee. Tosin sen ajon jälkeen niitä ryppyjä saattaa olla tuplaten 😁

Niin on! Ja se siinä katalookissa on parempaa kuin Tinderissä, että jos yhden tilaat eikä se se vastaa tuotelupausta, niin sen voi palauttaa ilman kustannuksia 30 vrk:n sisällä 😂

No kaada sä ne hollantilaiset, niin mä hoidan ne omenapuut 🤣

Hondallakin saa rypyt ainakin hetkellisesti oikenemaan, kun talvikeleillä ajaa niin kova kuin koneesta lähtee. Tosin sen ajon jälkeen niitä ryppyjä saattaa olla tuplaten 😁

Niin on! Ja se siinä katalookissa on parempaa kuin Tinderissä, että jos yhden tilaat eikä se se vastaa tuotelupausta, niin sen voi palauttaa ilman kustannuksia 30 vrk:n sisällä 😂

En mä nyt ihan tuotakaan tarkoittanut 🤣 Mutta ei se ole lainkaan huono vaihtoehto 😆

No paljonko koneesta lähtee? Ja jos tiedät tuon, niin miten oot saanut sen selville? 😁 Mun auto saisi olla hieman tykimpi, mutta kyllä se ihan riittävän pirteä mun tarpeisiin on 😊

Oi miten kätevää, 30 päivän koeaika 😂

• Aletheias kirjoitti:

En mä nyt ihan tuotakaan tarkoittanut 🤣 Mutta ei se ole lainkaan huono vaihtoehto 😆

No paljonko koneesta lähtee? Ja jos tiedät tuon, niin miten oot saanut sen selville? 😁 Mun auto saisi olla hieman tykimpi, mutta kyllä se ihan riittävän pirteä mun tarpeisiin on 😊

Oi miten kätevää, 30 päivän koeaika 😂

No siis voidaan me vaihtaa päittäinkin, kunhan ne hollantilaiset vaihtaa samalla sukupuoltaan 😂

Ei hajuakaan, en ole kyykyttänyt sitä kuin rapiat 170, niin en tiedä, mutta olisi siinä ollut vielä mitä polkea. Ja lähtee liikkeelle ihan kohtuullisesti, mutta kun oli sijaisautona huollon aikana uunituore Skodan mankeli, niin huomasi että ei, Honda ei todellakaan lähde vikkelästi, mutta sijaisautohan todellakin lähtee. Ja juu, ihan kepeästi sekin kiipesi yli 160... Pitihän se kokeilla 🙄🤫 😂

Pitäähän sitä jonkinlainen tuotetakuu olla, pitää saada rahalle katetta tai mies... tuote vaihtuu 😁

• Anonyymi

Jos ryömin vielä miltei nelikymppisenä perunakellariin kuin öljytty majava, olenko silloin vielä takametsien kasanoova 🤔

• Anonyymi

Riippuu varmaan perunakellarin aukon koosta.
        Saukko olisi ollut muuten huomattavasti seksikkäämmän oloinen kielikuva kuin majava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu varmaan perunakellarin aukon koosta.
        Saukko olisi ollut muuten huomattavasti seksikkäämmän oloinen kielikuva kuin majava.

Yksi toteemi eläimistäni on kyllä saukko, tuo eräs veijari velikulta 🦦

• Sanotaan vaikka niin, että se kertoo siitä, että on tekniikka vielä hallussa. Se, mihin kaikkeen sitä tekniikkaa voi hyödyntää, on sitten oma lukunsa...

• Anonyymi

Ei, vaan hullu!

Mitä helv se puussa!??!?

• Anonyymi

No ku välillä sitä lapsettaa.
        Sitä paitsi se on monipuolinen treeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ku välillä sitä lapsettaa.
        Sitä paitsi se on monipuolinen treeni.

Jääköön sitten latvukseen, hus!

• Anonyymi

olen kaksikymppinen munanor

• Anonyymi

Mä oon seiskakymppinen, oon seiskakymppinen
      Takana on luja putki rilluvuosien

• Anonyymi

Puu on parempi kuin maantie.

• Anonyymi

On, ja jos menee vielä bers edellä, niin silloin on varsinainen akrobaatti lakanoitten välissä.

• Anonyymi

2+0_vuptoas ,o3es pm s,a liom ,i,,eöo

• Anonyymi

kaksikymppinen vaginaton ukko

• Anonyymi

50 on kykenemätön normaali seksiin,jos
      hän on tuhonnut itsensä hullunlaisella elämällä,
      Mitä toiset kutsuu rennoksi menoksi.

• Anonyymi

Tuo rento meno. Siitä voisi filosofoida. En muista Saarisen tehneen.
        Vilma

• Anonyymi

iiso vagoma tyitisti,osema aoma vbipsottaom-

• Onkos tuossa nyt suurtakaan eroa kiipeääkö runkoa vai reittä pitkin 🤔

• Anonyymi

pieniä vitamiineja niin jos on kuin karkkeja c-viramiineja pieniä kirpeän makuisia.

• Anonyymi

Eipä ole tullut kokeiltua puuhun kiipeemistä, kun noita naisia pitää kaataa.
      Tule alas sieltä puusta, kysy jos jokuantasi panna.

• Anonyymi

vanhus 34lei popp.

• Puuhun kiipeilevä mies haaskaa aikaansa turhuuteen. Eikö olisi järkevämpää testata omaa markkina-arvoaan viehättävien naisten seurassa?

• Anonyymi

Jaa-a. Elämässä täytyy tehdä sitä mikä tuntuu hyvältä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa-a. Elämässä täytyy tehdä sitä mikä tuntuu hyvältä.

Näin on. Mäkin oon kiipeillyt puissa ja talojen katoilla. Ihan kiva harrastus. Nyt ei enää, kun tasapaino niin huono. Paneminen liittyy mun mielestä oluen valmistukseen. En sitä oo tehny, mutta mielenkiintoo olis. Täältä varmaan löytyy hyviä neuvoja. Mitä siihen nyt tarvi, maltaat hiivaa ja sokeri. Siitäkö se tulis. Muistan joskus oli sellasia settejäkin valmiina. Oli kruunukorkin suljinkin mukana. Mitenköhän noi ite tehdyt säilyy?

• Anonyymi

drldoll''m msoxdrm åoyl'y d''frry oö,sdtpomtoöasotr

• Anonyymi

Ja jyrsijän näköiset miehet ovat nyt muotia!

• Anonyymi

Yksi oli tullut narun varassa liukumäkeä takapuolta.

• Anonyymi

Kaksi eri asiaa. Ei mitään yhteneväisyyttä.🤔

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei välttämättä ole koskaan ollu edes välttävä panomies eipä se kerro mitään edes siitä et saako seisomaan

• Anonyymi

No. Joks se oravamies on tullut alas?
        Muuten eikö sellainen ammatti ole kuin jyrsijä. Mitä sellainen tekee?
        Vilma

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2593
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2242
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1435
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1320
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1076
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      1011
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe