Sanos suosikki karamellipussisi eli mistä karkeista pidät niin miettii hakisko kaupasta karkkeja vai jonkun kakun jotain makiaa tekis mieli ehkä sekin syynä kun tyhjä vatsa
Mikä karamellipussi
53
436
Vastaukset
Noitapilli..
- Anonyymi
Se on hyvää.
>simiti<
- Anonyymi
Missä X on suosikki.
- Anonyymi
Mä tykkään niistä pallon muotoisista, joissa on lakritsia sisällä, sitten tykkään sellaisista hedelmätoffeista.
Salmiakki. ♦️
- Anonyymi
Fazerin parhaat tai Marianne
- Anonyymi
Fazerin viinakarkit.
- Anonyymi
Ehdoton ja vankkumaton suosikkini on hotmix-salmiakki pastilli pussi.
Toinen suosikkini on rainbow salmiakkimadot.
Minullla on aika halpa maku. Tosin lahjoitin tonnin nahkatakin hyväntekeväisyyteen.
>simiti< - Anonyymi
Djungelvrål. Saa irttareina, laivalta pusseissa, tai mun tapauksessani Urjalan makeistukusta 2 kilon rasioissa. Kaupasta löytyvistä ehkä fazerim normi remix -pussi.
L.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Missäs siä olet luuraillut, kun ei ole näkynyt taihi kuulunut?
Taustalla luuraillut. Tosin silloinkin vaan kerran päivässä lukemassa otsikot.
L. Anonyymi kirjoitti:
Taustalla luuraillut. Tosin silloinkin vaan kerran päivässä lukemassa otsikot.
L.Jaa.. vai niin. Onko kaikki sillain ok?
Mä en sitten koskaan päässyt aloittamaan sitä eteisen mattoa. Olisihan se ollutkin minulle ehkä liian kunnianhimoinen projekti.
Kyllästyn villasukkiakin tehdessä jo ensimmäisen jälkeen..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa.. vai niin. Onko kaikki sillain ok?
Mä en sitten koskaan päässyt aloittamaan sitä eteisen mattoa. Olisihan se ollutkin minulle ehkä liian kunnianhimoinen projekti.
Kyllästyn villasukkiakin tehdessä jo ensimmäisen jälkeen..Kaikki on ok. Ei mitään uutta taivaan alla. Tai no uutta ja uutta, mutta lapsuudenkoti myytiin talvella, ja äitini muutti muutama kuukausi sitten kerrostaloon. Sen nyt oon tiennyt jo vuosia että näin tulee tapahtumaan, joten siinä mielessä ei ole mikään uusi juttu. Lisäksi on tuo vieressä oleva nelijalkainen, joka vaatii oman osansa huomiosta.
Enemmän tai vähemmän ollu eri asioista jatkuvaa stressiä viimeisen vuoden aikana, ja paljon muutoksia, niin ei ole ollut voimavaroja oikein mihinkään ylimääräiseen. Tosin oon innostunut kunnolla vuosien jälkeen ristipistoista, joten suurin osa päivistä on mennyt niitä tehdessä. Toisaalta se on ollut terapiaa, ja toisaalta saanut päiviin mielekästä tekemistä. Lisäksi tuo nelijalkainen sai syksyllä sydänlääkityksen ja marraskuussa nesteenpoistolääkityksen, kun päivystyksessä todettiin sillä olevan keuhkoissa nestettä. Joten siinä ollut yksi stressin aihe, että miten toinen voi. Helteet on olleet pahinta tuolle karvakorvalle, kun näkee ettei toinen pysty kunnolla hengittämään. Mut sitä se elämä on. Joten hirveesti ei ole ollut voimavaroja palstalla pyörimiseen.
L. Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on ok. Ei mitään uutta taivaan alla. Tai no uutta ja uutta, mutta lapsuudenkoti myytiin talvella, ja äitini muutti muutama kuukausi sitten kerrostaloon. Sen nyt oon tiennyt jo vuosia että näin tulee tapahtumaan, joten siinä mielessä ei ole mikään uusi juttu. Lisäksi on tuo vieressä oleva nelijalkainen, joka vaatii oman osansa huomiosta.
Enemmän tai vähemmän ollu eri asioista jatkuvaa stressiä viimeisen vuoden aikana, ja paljon muutoksia, niin ei ole ollut voimavaroja oikein mihinkään ylimääräiseen. Tosin oon innostunut kunnolla vuosien jälkeen ristipistoista, joten suurin osa päivistä on mennyt niitä tehdessä. Toisaalta se on ollut terapiaa, ja toisaalta saanut päiviin mielekästä tekemistä. Lisäksi tuo nelijalkainen sai syksyllä sydänlääkityksen ja marraskuussa nesteenpoistolääkityksen, kun päivystyksessä todettiin sillä olevan keuhkoissa nestettä. Joten siinä ollut yksi stressin aihe, että miten toinen voi. Helteet on olleet pahinta tuolle karvakorvalle, kun näkee ettei toinen pysty kunnolla hengittämään. Mut sitä se elämä on. Joten hirveesti ei ole ollut voimavaroja palstalla pyörimiseen.
L.Mullakin vähentynyt palstailu aika reippaasti, mutta melkein päivittäin ainakin vilaisen mitä tänne kuuluu.
Ei palstalla kannatakkaan olla, jos se vaan verottaa, eikä anna mitään.
Hienoa kuitenkin että jaksat karvakamua hoitaa. Kyllähän se antaa kuitenkin paljon jos ny ottaakin.
Henk.koht. en uskalla lemmikkejä ottaa juurikin sairauteni takia. Ja tiedän, etten kykenisi antamaan hyvää elämää lemmikille, niin olen ilman.
Tässä ollut minullakin todella ihmeellinen ja kummallinen vuosi takana.. työkuviot olleet mitä oudoimmat.
Terveydentilani on ollut hyvä ja siten kyllä olen ollut voimissani, mutta tää kaikki muu.. ottanut veronsa.
Kiva kuitenkin kuulla sinusta. Joskus silloin tällöin olen ajatellutkin että mitähän sinulle kuuluu. Eli same old story siis.
Tule takaisin jos siltä tuntuu ja jos ei tunnu, niin otat aikasi.
Suklaarusinat. Ikuinen suosikki. 😋
- Anonyymi
Ne on ihania!!!
- Anonyymi
Lakritsiveneet on ainoat karkit joita syön.
- Anonyymi
kova pamausa joku alm iakwqwq johonkin lähiw5ölllw3
oikeasrti vaan nukkua jonkin tytön kanssa pehmeässä sängyssäni ja peheär pirkär sääärwet5r.. - Anonyymi
Karkin syönnistä tulee vain pska olo, hampaat reikiintyy, sokeritasot pomppii, rahaa haaskaantuu, rasvamaksa ja syöpäriskit kasvaa. Kannattaako hetken mielihyvästä, kun on parempiakin tapoja nautiskella?
- Anonyymi
Kuule pelle pelkuri. Moni tuttuni on kuollut yliterveesseen ja huomionhakuisuuteen terveyshuorailuun.
Itse olen aina elänyt ryypäten ja syönyt sian lailla ja lekurit ihmettelee miten voin olla hengissä mönkijä turmankin jälkeen.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule pelle pelkuri. Moni tuttuni on kuollut yliterveesseen ja huomionhakuisuuteen terveyshuorailuun.
Itse olen aina elänyt ryypäten ja syönyt sian lailla ja lekurit ihmettelee miten voin olla hengissä mönkijä turmankin jälkeen.
>simiti<Jaa että pelkuri, jos ei ole koukussa karkkeihin, sekä tuhoa kroppaansa tunkemalla sinne makeutus- ja lisäaineita. Olet idiootti :DDDD
Se ei todista mitään, että torsosi vielä liikkuu, aivotoimintasi vaikuttaa kuolleelta, kroppakin hyvässä mätänemisvauhdissa, hampaat putoilee ja haisee. Hyi hitto, älä kuvittele, että joku nainen sinusta koskaan kiinnostuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Kaikki on aika paljon kiinni siitä, pamahtaako syöpä vai ei. Onko sellaiset geenit vai ei. Täällä päin ainakin on paljon kuollut nuorehkoja syöpään, vaikka elämäntavat viimeisen päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on aika paljon kiinni siitä, pamahtaako syöpä vai ei. Onko sellaiset geenit vai ei. Täällä päin ainakin on paljon kuollut nuorehkoja syöpään, vaikka elämäntavat viimeisen päälle.
On siinä taas mahtava perustelu lisätä sairastumisriskiä merkittävästi, pidätkö itseäsi kenties jonakin Einsteininä?.
- Anonyymi
Ei sillä että kannustaisin ketään makeisten syöntiin, mutta karkkeja kannattaa nauttia vain jonkin pääaterian jälkeen ja silloinkin vain muutama kerrallaan. Se estää kuvailemasi "p*skan" olon sekä sokeritasojen pomppimisen.
Rahaa kuluu melkoisen vähän, jos yksi pussi kestää useamman viikon.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä että kannustaisin ketään makeisten syöntiin, mutta karkkeja kannattaa nauttia vain jonkin pääaterian jälkeen ja silloinkin vain muutama kerrallaan. Se estää kuvailemasi "p*skan" olon sekä sokeritasojen pomppimisen.
Rahaa kuluu melkoisen vähän, jos yksi pussi kestää useamman viikon.
🦄Ei se noin toimi kellään, kun kaupasta tullaan ulos, niin monilla alkaa mussuttaminen siitä, kotona vedetään sitte loput karkit putkeen.
En laittaisi karkkeja suuhun edes aterian jälkeen, silloin ne sokerit muhii hampaissa pitkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa että pelkuri, jos ei ole koukussa karkkeihin, sekä tuhoa kroppaansa tunkemalla sinne makeutus- ja lisäaineita. Olet idiootti :DDDD
Se ei todista mitään, että torsosi vielä liikkuu, aivotoimintasi vaikuttaa kuolleelta, kroppakin hyvässä mätänemisvauhdissa, hampaat putoilee ja haisee. Hyi hitto, älä kuvittele, että joku nainen sinusta koskaan kiinnostuu.Olet pelle. Luultavasti persujuntti.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se noin toimi kellään, kun kaupasta tullaan ulos, niin monilla alkaa mussuttaminen siitä, kotona vedetään sitte loput karkit putkeen.
En laittaisi karkkeja suuhun edes aterian jälkeen, silloin ne sokerit muhii hampaissa pitkään.Kyllä se minulla toimii niin kuin kuvailin.
Suosittelen samanlaista lähestymistapaa kaikkiin nautintoaineisiin. Nautintoaineen tarkoitus on tuottaa nautintoa. Useimmat niistä ovat liikakäytettyinä haitallisia.
Jos tekee mieli syödä pussillinen karkkeja kerralla, ongelma on ateriarytmissä, ei karkeissa.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet pelle. Luultavasti persujuntti.
>simiti<Tuo argumentointi on sitä mihin sinun kaltainen kommunisti pystyy, henkinen kehitys on jäänyt 13v. tasolle, siitä kertoo riippuvuus karkkien syöntiinkin.
- Anonyymi
turkin pippueri salmiakki-lakritsi.
Tuliset maittaa, salmiakki muutenkin parhaiten. Hopea toffee on jees myös.
- Anonyymi
Ostin just eilen hopeatoffeeta! En ole syönyt varmaan 40 vuoteen. Hetki nostalgiaa lapsuudesta.
- Anonyymi
kumppari kuin kumppani tai lemppari... kadonnnut kumisaaapas eli nokia.
kadonnut käsine oli joskus olit taksissa nii9n nahkahanska.. mennyt taksin istuimen alle piiloon kuski löysi sewn, onneksi - Anonyymi
Jos jotain kaipaan takaisin karkkihyllyyn, niin Roope Ankan kolikoita🙏 Ja voi niitä vanhoja ja oikeita merkkareitakin laittaa irtomyyntiin. Hedelmä ja salmiakki sellaisia 😉
-Pietari - Anonyymi
Viinikumi tietysti, pitää vaan tilata netistä kun koko kaupungista ei löydy, aika ihmeellistä.
- Anonyymi
En juuri pidä pusseissa myytävistä makeisista. Rasioissa myytävät ovat parhaita.
Jos jotain "täytyy" vastata, sanoisin:
- Pandan Suklaamix
- Brunbergin Alku-toffee
- Halvan salmiakkiruutu
Suklaata ja toffeeta täytyy nauttia erittäin varoen. Energiaa on järkyttävästi. Salmiakkiruutuja pystyy napostelemaan hieman enemmän kerralla ilman, että 200 kcal paukkuu yli ennen kuin ehtii kissaa sanoa.
🦄 Minä ostan kaupasta voita, kermaa ja sokeria. Kotona keittelen. Mausteeksi esim. vaniljaa.
Jos kohteliaisuutta pitää ottaa joku messukarkki tai vastaavaa niin olen tyytyväinen jos ovat Marianne-nimisiä. Mutta en osta niitäkään.- Anonyymi
"Minä ostan kaupasta voita, kermaa ja sokeria. Kotona keittelen. Mausteeksi esim. vaniljaa."
Peukkuja tälle. Tuosta jäävät kaikki keinotekoiset sivumaut pois.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
"Minä ostan kaupasta voita, kermaa ja sokeria. Kotona keittelen. Mausteeksi esim. vaniljaa."
Peukkuja tälle. Tuosta jäävät kaikki keinotekoiset sivumaut pois.
🦄En käytä mittaria, joten tulos on Forrest Gumpia vapaasti lainaten: elämä on kuin scrg:n toffee, koskaan et etukäteen ihan tarkkaan tiedä miten kovaa se on.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
En käytä mittaria, joten tulos on Forrest Gumpia vapaasti lainaten: elämä on kuin scrg:n toffee, koskaan et etukäteen ihan tarkkaan tiedä miten kovaa se on.
Kovuus voi olla ongelma, pehmeys ei. Kerman dominoidessa sekoitusta siitä tulee kinuskikastiketta, joka sopii hyvin esim. pilkottujen hedelmäpalojen päälle.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovuus voi olla ongelma, pehmeys ei. Kerman dominoidessa sekoitusta siitä tulee kinuskikastiketta, joka sopii hyvin esim. pilkottujen hedelmäpalojen päälle.
🦄Eikä mikään tässä maailmassa maistu yhtä keinotekoiselta kuin kaupassa myytävät kinuskikastikkeet. 🤮
🦄 Anonyymi kirjoitti:
🦄Joo. Maun kannalta pehmeys ei ole ongelma, mutta jos haluaisi tehdä kauniita annospaloja, niin ei saa olla liian pehmeää.
- Anonyymi
kaeamwlli-Nelli... Nelli-Karamelli.
- Anonyymi
Ootko hauska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko hauska?
.., anna olla, mitä on :)
- Anonyymi
salmixz, salmiakki-mix kuin joku c-vitamiini tablettikin, kirpeitä makuja.
- Anonyymi
kun jos puraiset isoa c-vitamiini pilleriä tulee kirpeä maku suuhun jos halkaisee sellaisen hampeillakin suussa.
- Anonyymi
jooo ehdota tuolle lääkefirmalle Rochelle vaikka karamelli-pillereitä kuin joku apteekin salmiakki, c-vitamiini karkki-pillereit
- Anonyymi
ammoniumkloridi ja askorbiinihappo suosikki karamellit
- Anonyymi
aptreekisdta menet osramaan ammoniumkloeidia ja askorbiinihappoa.. karkkeina
- Anonyymi
miksi yliopiston tohtoeri on aqina luuseri?
Hedelmäiset karkit ja kirpeät karkit on mun lemppareita🍬
- Anonyymi
tv-miz taijjoku jooo rv-mix sittrn niitä ahmiessaq voi katsoa uutiset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354583- 553155
- 302853
- 592779
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81488