Joka myy LAPIN LUONTOA joka ei ole edes yksin hänen/heidän omistuksessa, mutta he saa vapaasti rahastaa Suomen valtion omistamalla metsällä sekä vesistöillä.
Tuolla luin niin Inarin kunnan matkailuyrittäjät vie kuulemma omat puut niille SAFAREILLEEN joita he järjestää omien hoteillen asiakkaille.
Heräs vain kysymys, että JOS HE VIE OMAT PUUT NOILLE SAFARI RETKILLE niin MINKÄ HELVETIN TAKIA HE EI VOI VIEDÄ NIITÄ ASIAKKAITTAAN OMAAN METSÄÄNSÄ JOSTA NE PUUTKIN OVAT RETKILLEEN HAKENEET!?
Yritän opiskella tuota MATKAILUYRITTÄJIEN LOGIIKKAA, mutta aina nousee VAHVA KOMMUNISTI JOKA KERÄÄ RAHAT JA OMII LUONNON, koska he levittäytyy koko ajan laajemmin ympäri Inarin kuntaa.
Outoa, että Inarin kunta tukee tuollaista KOMMUNISTI toimintaa edelleen vaikka Suomen valtion kieltänyt KOMMUNISTI TOIMINNAN Suomesta, mutta Inarin kunnassa saavat jatkaa kommunisti toimintaa rauhassa!
Kommunistit kerää rahat ja he sekä heidän asiakkaat syyllistyy myös vainoamiseen, kaltoinkohteluun, syrjintään sekä ihan kunnianloukkaukseen, koska EI MINULTA AINAKAAN KUKAAN OLE KYSYNYT ” Sopiiko sinulle, että me RAKENNETAAN INARIN KUNTAAN HOTELLIEN JA MATKAILUPALVELUJEN AVULLA HELVETTI JOSSA ALKUPERÄISVÄESTÖN PITÄÄ VÄISTYÄ, koska MATKAILUYRITTÄJÄT TARVII KAIKKI METSÄT JA VESISTÖJEN RANNAT niin saavat rakentaa lisää matkailupalveluja!
Jos olisin hyväksynyt niin minähän olisin perustanut tuollaisen HELVETIN alun jolla olisin voinut alkaa KOMMUNISTIKSI myös!
Onko kommunisti sellainen ihminen.
12
205
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Suomessa ole kommunusteja! Ei ole koskaan ollut, eikä tule.
- Anonyymi
Onhan niitä. He asuvat kunnan Vuokrataloissa.
- Anonyymi
Nuo kunnan vuokratalot onki kunnon KOMMUNISTIEN LÄHIÖITÄ joita ulkomailla kutsutaan GHETTOKSI!
Ivalon Ghettossa asuu PERÄKYLÄN ELEVIKSET JA MÄRILYNIT joita kunnanvaltuusto, hallitus sekä SIVISTYSLAUTAKUNTAKIN SUOJAA, koska kyseessä on KOMMUNISTI KULTTUURI JOKA ON INARIN KUNNAN PERINNE!
Ensi VAPPUNA varmaan jo KUNNANJOHTAJA PIPOTTAA PETSAMO PATSAAN 3 KOVAA TYÖMIESTÄ jotka kyllä YHDELLE Helsingin MANTALLE sekä 3 SEPÄN PATSAALLE PÄRJÄÄ!
Minä olen sentään käynyt Helsingissä AKATEEMISESSA KIRJAKAUPASSA samalla, kun käväsin Stockmannilla kattelemassa Joululahjoja!
- Anonyymi
Holma, tarkista tavarasi!
- Anonyymi
Kyllä ihan oma on, mutta KOMMINUSTIT EI TUNNESTUSTI EROTA OMAA TOISEN OMAISUUDESTA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan oma on, mutta KOMMINUSTIT EI TUNNESTUSTI EROTA OMAA TOISEN OMAISUUDESTA.
Minähän harjoittelin kirjoittamista eli tarkoitus oli kirjoittaa Inarin kunnan historiasta kirja jota IHMISET viitsii lukea ja muistavat MEIDÄT IVALOLAISET MUKAVINA sekä HUUMORINTAJUISINA kyläläisinä jotka EI SYRJITÄ KETÄÄN vaan KAIKKI PÄÄSEE KIRJAAN MUKAAN jotka on käyneet Ivalossa katsomassa meitä ALKUPERÄISIÄ IVALOLAISIA!
Ei meitä saa syrjiä, koska ei mekään syrjitä ketään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän harjoittelin kirjoittamista eli tarkoitus oli kirjoittaa Inarin kunnan historiasta kirja jota IHMISET viitsii lukea ja muistavat MEIDÄT IVALOLAISET MUKAVINA sekä HUUMORINTAJUISINA kyläläisinä jotka EI SYRJITÄ KETÄÄN vaan KAIKKI PÄÄSEE KIRJAAN MUKAAN jotka on käyneet Ivalossa katsomassa meitä ALKUPERÄISIÄ IVALOLAISIA!
Ei meitä saa syrjiä, koska ei mekään syrjitä ketään!Eihän meillä ollut -80 luvulla nettiä eikä FACEBOOKKIA johon voitiin kirjoittaa meidän ivalolaisten nuoruudesta!
Muualta muuttaneet haluaa KIELTÄÄ meiltä ALKUPERÄISILTÄ IVALOLAISILTA KAIKEN, koska HEILLÄ EI OLE OLLUT ILMEISTI OMALLA KYLÄLLÄ ELÄMÄÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän meillä ollut -80 luvulla nettiä eikä FACEBOOKKIA johon voitiin kirjoittaa meidän ivalolaisten nuoruudesta!
Muualta muuttaneet haluaa KIELTÄÄ meiltä ALKUPERÄISILTÄ IVALOLAISILTA KAIKEN, koska HEILLÄ EI OLE OLLUT ILMEISTI OMALLA KYLÄLLÄ ELÄMÄÄ!En tue kommunismia, koska teen työttömänäkin kokoajan töitä!
Koen, että käräjäoikeuden tiedoksianto jonka sain on myös TYÖTÄ josta saan vaikuttaa myös YHTEISKUNTAAN sekä ilmoittaa miksi en koe loukanneeni ketään!
KUNNIALLA OLEN PÄÄTTÄNYT SUOMALAISENA NOUSTA SEKÄ TODISTAA MYÖS SEN, ETTÄ EN OLE RASISTI!
Voin tunnustaa kyllä REHELLISESTI, että SUKUUNI kuuluu kyllä RASISTEJA mutta minä en ole heidän kanssa YHDENVERTAINEN! - Anonyymi
Olen kyllä katsellut uusia paikkakuntia jonne voisin siirtyä, mutta ensin pitää hoitaa käräjä asiat niin ei tarvi sen takia palata vaan voi sanoa : Tuun kun nokka näkyy, koska kotia on aina ovet auki ja meillä EI KOTONA KUNNIOISTA KÄRÄJÖIDÄ vaan meillä sanotaan suoraan päin naamaa!
Minun siskolla on jäänyt 40vuoden ajalta KOTITYÖT TEKEMÄTTÄ ja sitte se on vielä jättäny LUMITYÖT, halkojen teot ja RUOHOKI jääny leikkaamatta!
Aamulla heräsin ja kuuntelin, kun nakse kävi pihalla.
Kurkkasin verhon raosta ja näky ISOT SARVET joten sanoin : Jaa Joulupukki laittanut teidät asialle!
Meidän pihalla on ennenkin ollut JOULUPUKKIN PORO pihalla parkissa, mutta en muista kenen poro tuo oli. Olivat sopineet Joulupukki keikan jossa piti olla poro.
Aikion Leo oli Joulupukkina, koska ei ketään muuta saatu ja hänelle annettiin tehtäväksi hommata poro jostain lainaan!
Mulle se mätkätti siitä ja vielä enemmän mätkätti, kun se joutu poroa pyytämään lainaan Ivalon läheltä poromieheltä.
Kyllä siellä oli porukalla naurussa pitämistä, kun mies on poromies ja pyytää poroa lainaan.
- Anonyymi
Joro tai fiini tuuli horisontti. Onko Viljooo näkyny.
- Anonyymi
Lue Holo se Kallen kirjoittama opus niin ei tartte muilta kysellä
- Anonyymi
Hopeinen kuu. OlikoPetsamossa hopeinen vai hoppeinen kuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346