Mikä on inhokkiruokanne?

Anonyymi-ap

Minä kuljen vastavirtaan. Suosikkini on maksalaatikko höystettynä maksamakkaralla.

>simiti<

75

586

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Linströminpihvi mitä helvettiä oikeasti

      • Anonyymi

        Luulin Lindsrömin pihvin sisältävän hirmuna punajuurta.
        Pyh. Lihapitoisuus 95% miten ne on edes saanut sen niin punaiseksi?

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin Lindsrömin pihvin sisältävän hirmuna punajuurta.
        Pyh. Lihapitoisuus 95% miten ne on edes saanut sen niin punaiseksi?

        >simiti<

        Ei siihen paljoa punajuurta tarvii, senverran noita on tullut itsekin tehtyä.

        t. ent kyökkipiika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin Lindsrömin pihvin sisältävän hirmuna punajuurta.
        Pyh. Lihapitoisuus 95% miten ne on edes saanut sen niin punaiseksi?

        >simiti<

        En tiedä mutta maistuu epäonnistuneelta curetukselta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siihen paljoa punajuurta tarvii, senverran noita on tullut itsekin tehtyä.

        t. ent kyökkipiika

        Lisää mullan ja mädän rehun makua


    • Anonyymi

      vehnä-puuro ja hernevelli

      kammotus ääni ristus joku chopperi kiometrista kuuluu kun tuleee hehehe

    • Anonyymi

      Voiko maksalaatikkoon laittaa kiljusilmän?

      • Anonyymi

        Jos rusinat on loppu1


    • Sisäelin- ja veriruuat, kuten maksakastike tai -pihvit, mustamakkara, verilätyt… siis nuo on varmaan ne pahimmat.

      • Anonyymi

        Mihin tarvitset mies näin monta mielikuvitusystävää?


      • Anonyymi

        Eikös joku kutsunut maksapihvejä suodatin pihveiksi?
        Mut voissa paistetut ohueksi leikatut maksapihvit kermakastikkeen, perunoiden, makean puolukkahillon ja suolakurkun kanssa on hyväää...


      • Anonyymi

        Totta itse kyllä pidän maksalaatikosta ja maksa.akkarasta mutta en pysty syömään maksakastiketta


    • Tykkäätkö kaupan valmis maksalaatikosta, vai sellaisesta kotona tehdystä joka kanssa maistuu ihan oikeasti väkevälle maksalle?

      Minun inhokkiruokaa on sienet. Aikoinaan ukki kännissä poimi sappitatteja ja teki niistä sienisalaattia. Jätti sellaiset traumat etten kykene syömään kuin korkeintaan herkkusieniä.

      • Anonyymi

        Kaupan maksalaatikkoa. Halvalla. Aikoinaan kun olin naimisissa vaimo teki itse maksalaatikkoa. Mikään ei ole niin hyvää!
        No toki itse tehty makaronilaatikko myös.

        >simiti<


      • Anonyymi

        On niitä herkullisia sieniä muitakin, kuin herkkusieni ja joita ei tarvitse edes ryöpätä, kuten kitkeriä haperoita, joiden maitiaisneste on polttavan makuista.
        Kuten vaikka kanttarelli ja suppilovahvero, jotka helposti tunnistaa.
        Lampaankääpä maistuu hyvälle voissa paistetuna.


    • Anonyymi

      Rosolli. Vihaan sitä yli kaiken. Tykkään etikkapunajuurista, mutta muuten en ymmärrä, että miten joku voi syödä punajuurta.

    • Inhokkiruokia ovat kaikki vellit, lihahyytelö (tytinä), silakka (muikku) ja sisäelimistä tehdyt ruuat. Kuten esim: maksalaatikko rusinoilla.
      Maksamakkara käy leivänpäällä ohuina viipaleina, mutta ei sitäkään kovin usein.

      Myös omituiset äyriäiset, hyönteiset ja muut eksoottiset sapuskat. Katkaravut kyllä käy, mutta ei mitään simpukoita, etanoita, ankeriaita, eikä muita öllyksiä.

      • Anonyymi

        Tykkäät siis transrasvoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäät siis transrasvoista.

        Miten niin? Kuinka noin päättelit?


      • Anonyymi

        Hah. Kerran entinen vaimo kysyi mitä nuo hyvät mustat ovat tuossa pizzassa?
        Kerroin niiden olevan simpukoita. Syöminen loppui siihen.
        Onneksi jätin ne etanat ostamatta.

        >simiti<


    • Teininä tykkäsin paistetusta maksasta. Se maistui hyvälle, vaikka haisi kuselta.
      Enää en pysty sitä syömään.

      • Anonyymi

        🤣💦 Miten ihmeessä pystyit syömään! 😂 Sanovat kyllä, että munuaiset haisee siltä, jollei niitä liota kunnolla. Mutta maksa haisee jotenkin tympeältä, ihan samalta kuin häränliha, jos sen paistaa kypsäksi. Sen vuoksi en pidä edes siitä, vaikka syönkin toisinaan.

        Tuosta hajusta tuli mieleen eräs aasialainen ravintola, joka haisi ulos asti viemäriltä. En pystynyt menemään sinne sisään, vaikka se oli hyvillä arvosteluilla. Muuten kyllä pidän kevätrullista, friteeratusta kanasta ja sitruunaruohon mausta niiden tulisissa lisukkeissa :)

        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤣💦 Miten ihmeessä pystyit syömään! 😂 Sanovat kyllä, että munuaiset haisee siltä, jollei niitä liota kunnolla. Mutta maksa haisee jotenkin tympeältä, ihan samalta kuin häränliha, jos sen paistaa kypsäksi. Sen vuoksi en pidä edes siitä, vaikka syönkin toisinaan.

        Tuosta hajusta tuli mieleen eräs aasialainen ravintola, joka haisi ulos asti viemäriltä. En pystynyt menemään sinne sisään, vaikka se oli hyvillä arvosteluilla. Muuten kyllä pidän kevätrullista, friteeratusta kanasta ja sitruunaruohon mausta niiden tulisissa lisukkeissa :)

        🐾

        Haistin äskettäin raakaa maksaa ja mielestäni tuoksussa oli vivahde virtsaa.
        Paistettaessa haju voimistui ja lopputulos oli niin kamala, että jäi syömättä. 😀

        Teininä saatu maksa oli pehmeämmän makuinen, äitin kokkaama.

        Tonnikalasta tykkäsin, mutta sitten erehdyin syömään murskattu tonnikalaa, jossa maistui silakka. 😲

        Mätitahnasta tuli ainoa kalatuote, jota voin syödä.


      • Anonyymi

        Just tuo maksassa.. Kai se haiseekin kuselle, kun puhdistaa elimistöä.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Haistin äskettäin raakaa maksaa ja mielestäni tuoksussa oli vivahde virtsaa.
        Paistettaessa haju voimistui ja lopputulos oli niin kamala, että jäi syömättä. 😀

        Teininä saatu maksa oli pehmeämmän makuinen, äitin kokkaama.

        Tonnikalasta tykkäsin, mutta sitten erehdyin syömään murskattu tonnikalaa, jossa maistui silakka. 😲

        Mätitahnasta tuli ainoa kalatuote, jota voin syödä.

        No hyvä sitten niin, uskotaan uskotaan 😀. Itse en uskaltaisi haistaa maksaa, kun nautakin haisee laittaessa navetalta ja sianliha karjun testosteronilta. Kurjaa, ettei sinunkaan gourmet kokin ura päässyt etenemään kateenkorvaan 😂

        Äidin laittamissa ruuissa on yleensä jotakin parempaa, mutta ei minun äiti onnistunut kyllä siinä, vaan söin yhdessä työpaikassa hyvin laitettua maksaa. En kyllä mitenkään jaksa ymmärtää miten onnistuivat siinä. Siinä maksa oli suurina paloina kermaomenakastikkeessa, tosi nam 😀

        Tonnikalamurskan hylkäsin niin ikään maun takua. Siinä oli mukana suomuja vai nahkaako se olisi. En ole ostanut sen jälkeen edes parempia paloja, kun luin jotain sen epäeettisyydestä, niin oli sama jättää koko eväs pois :/

        Märitahna se vasta hirvittävää onkin 😲 mutta varmaan hyvä tietää, etten ole eläissäni sitä suostunut maistamaan 🤣

        Mutta paistetut ahvenet ja muikut maistuu etenkin kesäisin, kun vaan niiden tuoreus on taattu, eikä veneenpohja haiskahda menää 😀 itse en yritä juurikaan niitä laittaa, ettei ruokahalut menisi 😂

        Mutta miten on, maistuiko se valmistamasi maksa kuitenkin muille? 😀

        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä sitten niin, uskotaan uskotaan 😀. Itse en uskaltaisi haistaa maksaa, kun nautakin haisee laittaessa navetalta ja sianliha karjun testosteronilta. Kurjaa, ettei sinunkaan gourmet kokin ura päässyt etenemään kateenkorvaan 😂

        Äidin laittamissa ruuissa on yleensä jotakin parempaa, mutta ei minun äiti onnistunut kyllä siinä, vaan söin yhdessä työpaikassa hyvin laitettua maksaa. En kyllä mitenkään jaksa ymmärtää miten onnistuivat siinä. Siinä maksa oli suurina paloina kermaomenakastikkeessa, tosi nam 😀

        Tonnikalamurskan hylkäsin niin ikään maun takua. Siinä oli mukana suomuja vai nahkaako se olisi. En ole ostanut sen jälkeen edes parempia paloja, kun luin jotain sen epäeettisyydestä, niin oli sama jättää koko eväs pois :/

        Märitahna se vasta hirvittävää onkin 😲 mutta varmaan hyvä tietää, etten ole eläissäni sitä suostunut maistamaan 🤣

        Mutta paistetut ahvenet ja muikut maistuu etenkin kesäisin, kun vaan niiden tuoreus on taattu, eikä veneenpohja haiskahda menää 😀 itse en yritä juurikaan niitä laittaa, ettei ruokahalut menisi 😂

        Mutta miten on, maistuiko se valmistamasi maksa kuitenkin muille? 😀

        🐾

        "Mutta miten on, maistuiko se valmistamasi maksa kuitenkin muille?"

        Aina kun kokkaukseni kriisiytyy, vaimo toteaa, että "kai siitä ihan hyvä tuli".
        Niin sanoi nytkin, mutta ei suostunut edes maistamaan sitä.

        Mun "gourmetkokin ura" 😂 on ollut pelkkää alamäkeä.
        Ennen tein kaikenlaista, nyt listalta läytyy pelkästään makaroonia ja jauhelihaa...

        Pojalle se sopii oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tuo maksassa.. Kai se haiseekin kuselle, kun puhdistaa elimistöä.

        Kitkeryyttä saa maksasta pois jos laittaa (esim viipaloituna) ennen käyttöä maitoon yön yli.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        "Mutta miten on, maistuiko se valmistamasi maksa kuitenkin muille?"

        Aina kun kokkaukseni kriisiytyy, vaimo toteaa, että "kai siitä ihan hyvä tuli".
        Niin sanoi nytkin, mutta ei suostunut edes maistamaan sitä.

        Mun "gourmetkokin ura" 😂 on ollut pelkkää alamäkeä.
        Ennen tein kaikenlaista, nyt listalta läytyy pelkästään makaroonia ja jauhelihaa...

        Pojalle se sopii oikein hyvin.

        Joillekin ruuille vaan käy noin, kunnes unohtaa sen ja muistaa asian vasta maistaessaan tuloksen 🤦🤣
        Mutta makarooni ja jauhelihan on hyvää. Sillä se minunkin lapsi kasvoi täysi-ikäiseksi asti neuvolan varoituksista huolimatta.

        Taisipa vielä mainita, että se on parasta minun tekemänä 😀... voi lapsiparkaa, italian reissultakin sai vain makaroonia ja ilahtui siitäkin 😂

        🐾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tuo maksassa.. Kai se haiseekin kuselle, kun puhdistaa elimistöä.

        Munuaiset puhdistaa virtsaa, ei maksa.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Haistin äskettäin raakaa maksaa ja mielestäni tuoksussa oli vivahde virtsaa.
        Paistettaessa haju voimistui ja lopputulos oli niin kamala, että jäi syömättä. 😀

        Teininä saatu maksa oli pehmeämmän makuinen, äitin kokkaama.

        Tonnikalasta tykkäsin, mutta sitten erehdyin syömään murskattu tonnikalaa, jossa maistui silakka. 😲

        Mätitahnasta tuli ainoa kalatuote, jota voin syödä.

        Yksi tubettaja testaa kanavallaan erilaisia ruokia.
        Söi raakana naudan maksaa ja kovasti siitä tykkäsi.
        Kyllä kaikki liha pitää kypsentää, ei raakana pidä syödä.
        Sitä vaan ihmettelen, kun tubettaja inhoaa kalaa, mutta tykkää säilyke sillistä.
        Silli on kalaa, itse en sillistä tykkää, mutta lohi ja muikku on kyllä hyvää, varsikin lohikeitto on tosi hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kitkeryyttä saa maksasta pois jos laittaa (esim viipaloituna) ennen käyttöä maitoon yön yli.

        Naudan maksa on ainut maksa, jota syön, en ole edes sianmaksaa maistanut.
        Ei maksa minun mielestä kitkerälle maistu, kun sen ohueksi viipaloi ja paistaa
        sitten voissa ja kastikkeen tekee samalla pannulla, jossa on maksa viipaleet paistanut.
        Maksaa ei tulisi syödä kovin usein.
        Meikäläinen on syönyt maksakastiketta viimeksi josku 9 vuotta sitten.

        Nuorempana tuli maksa ruokaan kammo, kun koulussa tarjottiin maksa stroganoffia, jossa oli maksa-, porkkana- ja punajuurikuutioita.
        Ne maksakuutiot oli sellaisia kovia ja kumimaisia ja maistuivat kitkerälle.
        Ei tekemäni maksakastikkeen maksa samalta maistunut.


    • Ylivoimainen ykkösinhokki on silakat. Jo pelkkä haju saa oksennuksen nousemaan kurkkuun.

      En pidä myöskään mistään sisäelimistä tai vastaavista (en yleensäkään syö lihaa), tai mistään oudoista merenelävistä. Suosin kasvisruokia, niistä tietää aina mitä syö.

    • Anonyymi

      Maksaloota on hyvää. Kesäkeitosta lentää oksennus.

    • Kaikki missä on sipulia

      • Anonyymi

        No ei kai sentään, jos on vaan mausteena 0.00001%. Esimerkiksi lihapullat ilman sipulia ei ole hyviä.

        Tutkitko joka ruokapakkauksen kaupassa ettei vaan ole sipulia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai sentään, jos on vaan mausteena 0.00001%. Esimerkiksi lihapullat ilman sipulia ei ole hyviä.

        Tutkitko joka ruokapakkauksen kaupassa ettei vaan ole sipulia?

        Eilen tuli poikkeuksellisesti tutkittua onko sipulia


    • Anonyymi

      Tänään tajusin, että lihapullat ja perunamuusi olisi maistunut, mutta ei ollut aikaa jäädä syömään.

      En ole oppinut pitämään koskaan porkkanasta ja laitan ruokaan sitä vain sen verran, kun ulkonäkö vaatii. Sitä pitää syödä nopeasti nielaisemalla tai pitämällä nenästää kiinni, mutta esim. palsternakka maistuu ja tuoksuu paljon paremmalta.

      🐾

    • Anonyymi

      makaronilaatikko ilman lihaa eli vsain vrytyä ja ja makaronieja.

      ,itta kpp sipsolloöaote AT;M eöo At Tje ;Mp,emy--- kpli Braimoom åarytalpme-

    • Anonyymi

      Tietynlainen kalan maku aiheuttaa oksennusrefleksin. Silakka, muikku, silli nyt etunenässä ja tietyt äyriäiset. On niitä muitakin, mutta harvemmin noihin Suomessa törmää. Maksalaatikkojaan ei kuulu lemppareihini, mutta kyllä sitä syö. Tuollaisua, että jätän mielummin väliin, mutta syön, jos on pakko, löytyy enemmän kuin noita mitä ei kertakaikkiaan pysty maun puolesta syömään. Sitten on myös sellaisia, jotka pistävät rakenteen puolesta etomaan. Suolaiset hyytelöt ja lihat, joissa on narskahtelevaa rustoa tai sellaisia kumimaisia läskipalasia, tulevat ensimmäisenä mieleen.

      • Anonyymi

        Mitä vtu? Silakka, muikku ja silli ovat meren parasta antia ahvenen ohella.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vtu? Silakka, muikku ja silli ovat meren parasta antia ahvenen ohella.

        >simiti<

        Makuasia. Mä en pysty niitä oksentamatta syömään. Jollen sitten peitä niiden makua johonkin ihan hiivatin voimakkaaseen maustekastikkeeseen tmv. Ihan karsea maku noissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vtu? Silakka, muikku ja silli ovat meren parasta antia ahvenen ohella.

        >simiti<

        Ahven taas on yksi lemppareistani, varsinkin savustettuna. Tyystin eri makuinen kala kuin nuo kammotukset.


    • Anonyymi

      Massalaatikkoon laitetaan puolukkahilloa. Se on aivan hyvää.

      Silakkapihvit on inhokki

      • Anonyymi

        Silakkapihvit on ihan parasta.

        >simiti<


    • Anonyymi

      kpli jivoyyaviiskitti kpli yip yip yuyyä ,öuöru citud--- ö'jyrr akeöe,aam aitpööalom jpj
      myley curys lähtree ajelemaan asutolla... ja ytoya niin joku netflixin black mirror juyussa

    • Anonyymi

      Suklaajäätelö mansikoilla. Helkkari että oklöä kun suklaata ja marjaa sekoitetaan. Ei sovi yhtään.

    • Anonyymi

      Kuorimattomat perunat. 😵

      🦄

      • Anonyymi

        Nyt yksisarvinen on oikeassa. Siihen kylkeen itse pyydystettyä ahventa.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt yksisarvinen on oikeassa. Siihen kylkeen itse pyydystettyä ahventa.

        >simiti<

        Ei ahventa! 😵

        Siikaa mieluummin (jonkun toisen pyydystämänä ja valmistamana).

        Ja perunoista KAIKKI kuoret pois!
        Tilliä mukaan. Hyvin huuhdeltua tilliä.

        🦄


    • Anonyymi

      kaksi makaronia kattilassn jsa litrs vettä tulrr makaeronilaatikko herkku italialaisten.

      en tierfä mitren pallo-jutut liittyy tyttöihin lentopallo, koeipallo jutrutr jotrenkin hqassustri mirä kwskusrellur hedelmäpallo siinä hycä urheilulajikin.

    • Anonyymi

      Tytöt saavat rautaa maksa loorasta ja elävät pitkään.💋

    • Anonyymi

      Maksapihvit. Nam. Turussa on yksi ravintola, minkä menussa on tiettynä päivänä niitä.
      Tomppa Joneskin on käynyt siellä. En tiedä, mitä söi.
      Tein jossain vaiheessa jauhemaksapihvejä. Maksamössöön laitoin porkkanaraastetta.
      Piti sekoittaa aineet metrin päässä. En voinut katsoa. Valmiina nam. Kylmänä nam.
      Sitten paistoin sellaisella pikkulettuteflonpannulla. Teflonia katosi paloina pannusta.
      Samanväristä kuin paistettu maksa.
      Eli sisäkalut ovat ehkä teflonia. Mikään ei kait tartu?
      Vilma

    • Maksalaatikko, sinappisilli, kesäkeitto, ja vispipuuro, siinä muutama inhokki 😬.

      Silakasta ja kalasta pidän kyllä yleensä, hieman kummallista että joidenkin mielestä silakka on kauheaa ruokaa, ymmärtäisin kyllä, jos kyseessä olisi ruotsalainen hapansilakka. Tuoreet silakat kierrellään jauhoissa ja paistetaan voissa, perunamuusin kanssa on hyvää. Vielä parempaa jos mukaan saa vielä vaikka kantarellikastiketta. Silakka on rasvaisena kalana myös hyvä savustettuna, ja sitäkin on tullut syötyä.

    • Olen melkein kaikkiruokainen.. raa'asta kalasta minulla on trauma lapsuudesta ja sitä en pysty syömään. Ei siis sushia, graavia eikä cevicheä minulle. Myös purkkisillit jäävät syömättä.

      Kaikki kypsennetty kala on hyvää.
      Maksakastike.. ai että hyvää. Paljon paistettua sipulia ja pekonia kyytipojaksi.

      Maksalaatikko.. nam. Silakat ..nam. Heinäsirkat, nam. Kameli.. nam. Naudan aivot .. nam. Kaniini.. nam. Siis melkein kaikkiruokainen.

      En hirveämmin tykkää tulisista mauista. En näe mitään järkeä työntää ruokaan niin paljon mausteita, että koko ruoka maistuu vain niiltä.
      Ruoassa pitää maistua raaka-aineet. Mausteet mausteina, ei täytteinä.

      • Anonyymi

        Kerran söin kärpäisen. Itsehän lenti mun suuhun.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerran söin kärpäisen. Itsehän lenti mun suuhun.

        >simiti<

        Raakana vedit.. maistuiko?


    • Anonyymi

      tuollinen joku kuitupeitto on viielämpi tuollaqinen nukkua

    • Anonyymi

      Läskisoosi ja kieli sekä munuaisruuat. YÖK Myös etanat ja simpukat

    • Anonyymi

      voi olla hassu sanonta ryrröjen mielesrä, sulla on kuniirt jalat tekiisi mieli nukkua jalat lomittaqin...

    • Kaikkiruokainen, mitä ei kyllä uskoisi millään jos näkisi miten vähän ruoka kiinnosti nappulana 🙄. Kuulun ryhmään mitä ei niinkään häiritse koostumus vaan hajut, simpukan hajua en siedä jostain syystä ja en kyllä lähde syömäänkään. Muitakin hajun puolesta tökkiviä mereneläviä löytyy...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kauniit jalat... josain kuin tetris-pelistä voi tulla mieleen kego-palikat.

    • Anonyymi

      jos on syönyt liikaa c-vitamiineja eli askorbiiniahappoa voi närästää aitgen

    • Anonyymi

      Miksi mykyrokka on kielletty aihe. Näissä poistoissa ole mitään järkeä.

    • Anonyymi

      Makuallergiaa on kesäkeittoon, kalaan yleensäkin, sieniin, jne.

      • Kesäkeittohan on herkullista...


    • Anonyymi

      33 vipipaaööe ,oehelle soveltuu vin 98-vuotias nainen

    • Anonyymi

      Simpukat, graavikala, sushi, raaka tai puoliraaka liha.

      • Anonyymi

        Kirjoitin maksasta, mistä pidän.
        Vilma
        En pidä siskonmakkarasta. Miksi sillä on tommonen nimi?
        Jos siskolla on makkaroita, niin nehän ovat ylimääräisiä lihaisia vanteita vyötäröllä.
        Kaupan tiskillä ne ovat jotenkin lötkyjä, aneemisen värisiä ja kun ne laitetaan keittoon, niin pitäisi puristella ulos sellaisia sopivan kokoisia pötkäleitä.
        En ikinä tee siskonmakkarasoppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin maksasta, mistä pidän.
        Vilma
        En pidä siskonmakkarasta. Miksi sillä on tommonen nimi?
        Jos siskolla on makkaroita, niin nehän ovat ylimääräisiä lihaisia vanteita vyötäröllä.
        Kaupan tiskillä ne ovat jotenkin lötkyjä, aneemisen värisiä ja kun ne laitetaan keittoon, niin pitäisi puristella ulos sellaisia sopivan kokoisia pötkäleitä.
        En ikinä tee siskonmakkarasoppaa.

        Aha. Mut miten se mun kommenttiin liittyy?

        Maksa on hyvää. Paistettuna sipulirenkaiden kera, laatikkona ja kastikkeena. Keitettynä ei .

        Mitä eroa on maksakastikkeella ja maksastroganoffilla? trollikka -ruuanlaiton monitaituri voisi vastata. Kumpaankin tulee porkkanaakin vai tuleeko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. Mut miten se mun kommenttiin liittyy?

        Maksa on hyvää. Paistettuna sipulirenkaiden kera, laatikkona ja kastikkeena. Keitettynä ei .

        Mitä eroa on maksakastikkeella ja maksastroganoffilla? trollikka -ruuanlaiton monitaituri voisi vastata. Kumpaankin tulee porkkanaakin vai tuleeko?

        Ei kait liity mitenkään.
        Menin nyt onneton kirjoittamaan ensin, mistä tykkään ja se oli taas vuoropuhelu johonkin.
        Keski yli vuorokausi, kun huomasin että suurinosa inhoaa otsikonkin mukaan jotain, niin muistin siskonmakkarat.
        Sori, jos tökkäsin kummasti tekstin.
        Vilma
        Joskus pitelee säitä.


    • Anonyymi

      Vaikka mietin niin uhtäkään inholliruokaa en keksi. Ainut ruoka, joka on jäänyt syömättä on kalagratiini. Lämmitin sen ja aloin syömään sitä kunnes huomasin, että siellä oli seassa makaroneja. Koitin maistaa tätä makaroneista huolimatta, mutten kyennyt syömään sitä. Se oli vähän liikaa minulle, enkä ole ostanut sitä ikinä sen jälkeen.

    • Anonyymi

      mikään ei liity mihinkään joka on asian ydin ja tarkoituskin

    • Anonyymi

      jos lempiruoka on lohäärme

    • Anonyymi

      dinosaqurusten valtakunta oliai

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe