Kerroin jo aikaisemmin tykkääväni maksalaatikosta.
Nyt syön teurasjäte pyöryköitä. Niitä ei edes saa kutsua lihapulliksi.
>simiti<
Nyt suututan kulinaristin
23
226
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän olet vain ystävällinen. ☺️
Jätät fileepalat minulle. 🍖
🦄 - Anonyymi
Ketjusta on poistettu kaksi sääntöjenvastaista viestiä. Minun viestiäni ei ole poistettu. Siispä minun viestini ei ole sääntöjenvastainen. 🤔
🦄- Anonyymi
Juu, yksi minunkin aloitukseni poistettiin. Siinä oli liikaa rahahymiöitä (💰). Varmaan joku demari poisti sen. 🤔
Mutta ketään ei saa sanoa huoraksi! 😡
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, yksi minunkin aloitukseni poistettiin. Siinä oli liikaa rahahymiöitä (💰). Varmaan joku demari poisti sen. 🤔
🦄Simiti, nyt sinunkin viestisi katosi. 😂
🦄 Anonyymi kirjoitti:
🦄Totta kai saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Simiti, nyt sinunkin viestisi katosi. 😂
🦄Täällä saa olla vain persusekoilua.
>simiti< - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Totta kai saa.
Ei tietenkään saa! 😡
Asiasta ei neuvotella!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä saa olla vain persusekoilua.
>simiti<Ja feministisekoilua.
Persuista tuli mieleen:
Kuuntelin jokin aika sitten suomalaisia natsibändejä YouTubessa. Soittivat kommandopipot päässä.
Jos on bändissä, pitäisikö tehdä sellaista musiikkia, ettei tarvitsisi nolostella omilla kasvoilla esiintymistä? 🤔
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään saa! 😡
Asiasta ei neuvotella!
🦄Saapas, jos henkilö käyttäytyy niin.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Saapas, jos henkilö käyttäytyy niin.
Ei saa!
Useimmat prostituoidut tässä maailmassa ovat pakotettuja siihen työhön joko fyysisesti tai taloudellisesti. Heitä kuuluu auttaa, ei hyväksikäyttää.
Ne, jotka tekevät sitä työtä vapaaehtoisesti, turvallisissa olosuhteissa ja itsenäisinä yrittäjinä, ovat vähemmistössä. Heitäkään ei saa sanoa huoriksi.
Muita kuin prostituoituja taas ei saa sanoa huoriksi niin kauan kuin samanlainen seksuaalinen toiminta on sallittua miehille mutta ei naisille. Kun se ei ole sallittua kummallekaan, sitä ei tarvitse sanoa huoraamiseksi.
Tuliko selväksi?! 😡
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Ei saa!
Useimmat prostituoidut tässä maailmassa ovat pakotettuja siihen työhön joko fyysisesti tai taloudellisesti. Heitä kuuluu auttaa, ei hyväksikäyttää.
Ne, jotka tekevät sitä työtä vapaaehtoisesti, turvallisissa olosuhteissa ja itsenäisinä yrittäjinä, ovat vähemmistössä. Heitäkään ei saa sanoa huoriksi.
Muita kuin prostituoituja taas ei saa sanoa huoriksi niin kauan kuin samanlainen seksuaalinen toiminta on sallittua miehille mutta ei naisille. Kun se ei ole sallittua kummallekaan, sitä ei tarvitse sanoa huoraamiseksi.
Tuliko selväksi?! 😡
🦄En minä rakkauden ammattilaista nimittäisi huoraksi.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
En minä rakkauden ammattilaista nimittäisi huoraksi.
Sinä et tästä lähtien niitä ketään huoraksi!
Eikä kukaan muukaan! Ei myöskään Simiti!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄*nimitä
🦄 Anonyymi kirjoitti:
🦄No höh...
- Anonyymi
Simiti tarkoitti tietysti "Nyt suututan m0d3r44tt0r1n" mutta kirjoitti vahingossa "kulinaristin". 😁
🦄 - Anonyymi
kulinaeristyi on sdiisd kullinarsisti
- Anonyymi
jos vaikka omrenakin irtautuu kädestä ja lähtee pyörimään jonnekin omenan metsästys mihinkähän sohvan allekin pyöriii
- Anonyymi
joku omena irtsutuu otteesrtas kuin jslkspsllin maalivahdilla pallo käsistä lähytreer pyörimään kaikkialle livahtaa soermien välisdtä vaikka oli tarkoitusd sdyödä aw..
- Anonyymi
Ei yllätä ketään, että tuo ihmisjäte syö teurasjätteitä.
- Anonyymi
Kuinka paljon sun päässä voi olla maalais persujunttiutta?
>simiti<
- Anonyymi
HK:n eineslihapullista saa oikein herkullisen ateria, että kielen vie mennessään.
Minäpä kerron ohjeen, jolla saatte eineslihapullakastikeen ravintolatasoisen.
Puolikas sipuli tai pieni sipuli kokonaisena pilkotaan pieniksi.
3-5 valkosipulin kynttä pienitään.
Sipulit kuulloitetaan öljyssä, jonka jälkeen lisätään 2-3 rkl voita ja vehnäjauhoja.
Annetaan hetken aikaa kuumeta, että saa väriä.
Sen jälkeen lisätään eineslihapullia senverran, kun kerrallaan syö eli 5-8 kpl.
Annetaan kuumeta ja hella nollille ja annetaan siinä tekeentyä.
Sen jälkeen lisätään vettä, kun on jäähtynyt, ettei porise ja levy päälle, että alkaa kuumentua.
Lisätään lihaliemikuutio, olen lidlin lihaliemikuutioita käyttänyt, parempia, kuin nämä Coop prisman lihaliemikuutiot.
Lisätään vettä, kun sakenee ja 15% ruokakermaa noin puoli purkillista.
Välissä lisätään mustapippurirouhetta, valkopippuria, meiramia ja persiljaa.
Lopuksi lorautetaan n. 0,5 dl mautekurkkun etikka lientä ja n. 0,5 tl sokeria.
Voi myös lisätä ripaus juustokuminaa.
Lopuksi maistetaan onko kastikkeessa riittävästi suolaa.
Nautitaan keitettyjen perunoiden kanssa.
Lisäksi punajuuri viipaleita, kurkkusalaattia ja leipänä olen käyttänyt Setsuuri leipää, joka on erittäin maukas leipä, ehkä parasta leipää maailmassa !
Voin todeta, että ateria on lähes ravintola taloista maultaan.
Ennen en käyttänyt valkosipulia kastikkeessa, mutta juuri valkosipuli saa kastikkeeseen sen erittäin herkkullisen maun, nytkin tekee mieli tuota kastiketta.- Anonyymi
Sunnuntaina ajattelin tehdä härkäruukkua, ostin tänään naudan paistisuikaleita, kermaa, soijaa, timjamia.
Haudutan sitä pitkään haudutus pannulla ulkona kaasugrillissä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199