Voi vitun vittu.

Anonyymi-ap

Nazimaija alko uikuttaan uudesta käännytyslaista.

Vittu ei minullakaan ole mitään oikeuksia ja huonompaa kohteluakin saan vaikka minun suku oli -40 luvulla pakolaisina Norjassa ja Suomi määräs PAKOLAISET Suomeen takasin!
Norja anto turvapaikat pakolaisille niin Suomi määräs palaamaan vaikka ei pystynyt takamaan EDES TURVAA, koska sota oli edelleen!

Sota on alkanut uudelleen SOMALAISTEN kanssa, mutta saatana kyllä KOIVISTOSTA mentiin niin päin MÄNNIKKÖÄ että huhuh!

12

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä nasimat sais painua vevonvittuun ja pitäs arvostaa suomalaista koulutettu naista joka on oikesti suomalainen ja suomalaiset sukujuuret. Voishan nämä nasimirrit tomia laivasiivoojina, pizanpaistajna mutta että nämä alkaa johtaa helsingin kokoista suomen pääkaupunkia niin väitän, että suurin osa tavallisista suomen kansalaisista sanoo, että tervemenoa sinne mistä olet kotoisin, näin pitäisi olla ja toivottavast joskus on

      • Anonyymi

        Minä oon aina luullu, että hänen nimi on suomeksi Nazimaija.
        Kommunisti jos hakee Suomesta poliittista turvapaikkaa ja alkaa DEMARIKSI niin hänestä tulee väkisin NATSI Suomessa!

        Benistä tuli myös NATSI vaikka hänen isä oli ollut juutalaisena Natsien keskitysleirillä vankina.
        Ben EI OLE ITSE SOPEUTUNUT yhteiskuntaan, koska jos olis niin ei hän olis KANSANEDUSTAJA!

        Minulle ilmoitettiin Facebookissa, kun näistä rasismi asioista keskusteltiin aikoinaan ja minä laitoin ” Minun suvut on Petsamosta…” Joku kirjoitti mulle ” Et koske BENIIN!”
        Lupasin olla koskematta, mutta vankilassa kävelin sentään KUNNIAA juutalaisille jotka oli keskitysleireille!

        Vankilassa ei oikein ollut tekemistä ja minä mietin siellä, että ” Pitäshän sitä Kunniaa tietenkin kävelle täällä vankilassa.”
        Iskee hyvä aihe ” Juutalaisille kunniaa jotka olivat keskistysleireillä.”
        Kyllä meitä suomalaisiakin kuoli samassa sodassa, mutta juutalaiset ei olleet sodassa mukana vaan he oli keskitysleireillä ja suurin osa heistä tais selvitä hengissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon aina luullu, että hänen nimi on suomeksi Nazimaija.
        Kommunisti jos hakee Suomesta poliittista turvapaikkaa ja alkaa DEMARIKSI niin hänestä tulee väkisin NATSI Suomessa!

        Benistä tuli myös NATSI vaikka hänen isä oli ollut juutalaisena Natsien keskitysleirillä vankina.
        Ben EI OLE ITSE SOPEUTUNUT yhteiskuntaan, koska jos olis niin ei hän olis KANSANEDUSTAJA!

        Minulle ilmoitettiin Facebookissa, kun näistä rasismi asioista keskusteltiin aikoinaan ja minä laitoin ” Minun suvut on Petsamosta…” Joku kirjoitti mulle ” Et koske BENIIN!”
        Lupasin olla koskematta, mutta vankilassa kävelin sentään KUNNIAA juutalaisille jotka oli keskitysleireille!

        Vankilassa ei oikein ollut tekemistä ja minä mietin siellä, että ” Pitäshän sitä Kunniaa tietenkin kävelle täällä vankilassa.”
        Iskee hyvä aihe ” Juutalaisille kunniaa jotka olivat keskistysleireillä.”
        Kyllä meitä suomalaisiakin kuoli samassa sodassa, mutta juutalaiset ei olleet sodassa mukana vaan he oli keskitysleireillä ja suurin osa heistä tais selvitä hengissä.

        Enemmän hyötyä noista pakolaista olis, kun he menis PALESTIINAAN.
        Palestiinahan EI OLE VIRALLISESTI KENENKÄÄN maa!

        Kuuluu Israeliin, mutta Palestiinaan jos saavat kaikki maailman pakolaiset jotka ei ole saaneet omasta maasta turvapaikkaa kuuluu luonnollisesti Palestiinaan, koska HE EI VARMASTI SYRJI KETÄÄN!
        Israelilaiset siellä tappelee ja haastaa riitaa, mutta he lopettaa kyllä kun kaikki maailman PAKOLAISET menee MAAILMAN RAUHAN edistämisen puolesta Palestiinaan asumaan!

        Israel saa RAUHAN MERKIN sekä todisteen, että he RAKASTAA RAUHAA sekä kaikkia maailman kansoja joita omat maat ei hyväksy omaan maahan!

        Kyproksella tapasin aikoinaan pariskunnan joka Israelista kotosin. Katottiin Euroviisuja ja Suomi oli mukana Teräsbetonin biisillä ” Missä miehet ratsastaa…”
        En muistanut tuota ja istuttiin siellä baaritiskillä juomassa hienoja drinkkejä ja keskusteltiin sivistyneesti.
        Heitä kiinnosti se, kun kerroin olevani Ivalosta.
        Kesken keskustelun kuulu ” Finland is to sing know…”
        Siellä ei ollut tekstitystä ohjelmassa joten he kysy englanniksi : Mistä tuo lauluu kertoo?
        En pahemmin perehtynyt koko biisiin joten sanoin ” Kertoo miehistä jotka ratsastaa kohti vapautta…”

        Oltiin 1vuotis hääpäivää viettämässä ja tuon reissun jälkeen meillä alko avioliitto rakoilemaan ja ero tuli!
        Luin vasta jälkeen päin, että Kypros on rakkauden saari ja Afrodite on Kyproksen Jumalatar.
        Sanoin tuon jälkeen, kun olin lukenut aiheesta, että ” Ilmankos reissu meni niin oudosti ja tuli avioerokin…”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä oon aina luullu, että hänen nimi on suomeksi Nazimaija.
        Kommunisti jos hakee Suomesta poliittista turvapaikkaa ja alkaa DEMARIKSI niin hänestä tulee väkisin NATSI Suomessa!

        Benistä tuli myös NATSI vaikka hänen isä oli ollut juutalaisena Natsien keskitysleirillä vankina.
        Ben EI OLE ITSE SOPEUTUNUT yhteiskuntaan, koska jos olis niin ei hän olis KANSANEDUSTAJA!

        Minulle ilmoitettiin Facebookissa, kun näistä rasismi asioista keskusteltiin aikoinaan ja minä laitoin ” Minun suvut on Petsamosta…” Joku kirjoitti mulle ” Et koske BENIIN!”
        Lupasin olla koskematta, mutta vankilassa kävelin sentään KUNNIAA juutalaisille jotka oli keskitysleireille!

        Vankilassa ei oikein ollut tekemistä ja minä mietin siellä, että ” Pitäshän sitä Kunniaa tietenkin kävelle täällä vankilassa.”
        Iskee hyvä aihe ” Juutalaisille kunniaa jotka olivat keskistysleireillä.”
        Kyllä meitä suomalaisiakin kuoli samassa sodassa, mutta juutalaiset ei olleet sodassa mukana vaan he oli keskitysleireillä ja suurin osa heistä tais selvitä hengissä.

        Mitä luulet montako juutalaista taisteli natseja vastaan esim. Britanian tai Usan asevoimissa?


    • Anonyymi

      Onko Musta yrjönnyt metsäsaamelaisten.

    • Anonyymi

      nazima ja mäkynen kihlat lapsi tulossa syntyyköhän lama kotka musta

    • Anonyymi

      Harakka pitää itseään duuman jäsenenä.

    • Anonyymi

      KUULE SVETLANAT JA TATJANAT SOUTAA UI AKUJÄRVEE PITKIN IVALONJOKEE HIPPUUN BISSELLE JA TUNARIT VENTTAA JOOSEPISSA POLKUPYÖRÄ PAKOLAISIA.

    • Anonyymi

      Joo on saanut suomesta turvan ja on voinut opiskella ja päässyt eduskuntaan!! ??

      • Anonyymi

        tämmösiä nazimirrejä ne tänne väkisin haalii nämä kommunistipinikit mukamasten ovt niitä jotka nostaa suomen liitoon ja talouden kuntoon. Voi helvetti näitä punikkeja


    • Anonyymi

      Köyhät porvarit siis Persut täällä ruikuttaa, Petterin olis jo aika nostaa tuota kaljan hintaa.

    • Anonyymi

      Moro horo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      124
      2833
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1193
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1191
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1031
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      973
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      970
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      926
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      43
      857
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      40
      848
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      42
      754
    Aihe