Palstalaisten

Anonyymi-ap

Paino. Paljonko siis painat?

86

636

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä siinä kyselet. Et kerro omaakaan painoasi.

      • Anonyymi

        Kuulostat pulskalta.


    • Anonyymi

      Olen 34-vuotias sinkkumies ja painan 45 kg.

      • Anonyymi

        Entä pituus? 162cm? 😆


    • Anonyymi

      Omnia mea mecum porto.
      Vilma

      • Anonyymi

        Vapaasti suomennettuna: kaik kilot kulkee följys
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaasti suomennettuna: kaik kilot kulkee följys
        Vilma

        84 kiloo?


    • Anonyymi

      Jaa a, 80-90kg Siinä se pyörii, en omista vaakaa. 🤨

      • Anonyymi

        Aika ympäripyöreetä.


    • Anonyymi

      Yleisesti 20-45 vuotiaat ylipainoisia, monella 10 kg, paljon 20 kg ja sitten ne jotka ainakin 40 kg ylipainoa. Näkyy sekä miehillä että naisilla Jenkkakahvoina, vatsamakkaroina, löllyvät takapuolet, paksut reidet. Ei yhtään välitetä ulkonäöstä, syödään ja juodaan kaikkea epäterveellistä. Terveys haitat seuraavat, diabetes, maksasairauksia, sydän ja verisuonitaudit, syövät. Sitten kun jalat ei enää kestä painoa kuka jaksaa helppiä näitä ryhävalaita.

    • Anonyymi

      Palstanaiset ei ole kevyemmästä päästä.

    • Anonyymi

      95kg. Olen liian lihava ja vanha.

      • Anonyymi

        Pituus ja ikä?


    • Pikkasen muhku 90-92 välillä seilaa, koen kyllä elämisen taakan raskaammaksi kuin tuon fyysisen painon 😁

    • Käväsin just punnitsemassa ja 76,6 kg näytti. Siinä se pyörii 75-77 kg. Pari kiloa sinne tänne.

      • Anonyymi

        Meidän emäntä on hyvässä lihassa. :)

        Iaskin..väärin


      • Nyt on hauska, ikäänkuin pullon henki tähyilemässä maagisen usvan seasta 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän emäntä on hyvässä lihassa. :)

        Iaskin..väärin

        Ai, teidänkin niin meidänkin. Just sopivassa. 😉


      • E-Lukka kirjoitti:

        Nyt on hauska, ikäänkuin pullon henki tähyilemässä maagisen usvan seasta 🙂

        Tais ehtiä jo vaihtua. 😆


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tais ehtiä jo vaihtua. 😆

        Harmi


      • E-Lukka kirjoitti:

        Harmi

        No ei niinkään harmi minusta, mutta sopivasti näkymätön. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        No ei niinkään harmi minusta, mutta sopivasti näkymätön. 🙂

        jaha, kompromissi, vain yksi silmä ja pikseleitä usvan sijaan 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        jaha, kompromissi, vain yksi silmä ja pikseleitä usvan sijaan 😁

        Juu, jäi partakin näin piiloon. 😅


      • EivorCreed kirjoitti:

        Juu, jäi partakin näin piiloon. 😅

        En kyllä tajunnut olevani noin vaaleaverinen ennen, kun näin kuvan. Valotuskin vaikuttaa, mutta silti. Yllätti hiustennvaaleus, kuvitellu itseni vähän tummemmaksi.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        En kyllä tajunnut olevani noin vaaleaverinen ennen, kun näin kuvan. Valotuskin vaikuttaa, mutta silti. Yllätti hiustennvaaleus, kuvitellu itseni vähän tummemmaksi.

        Tänään rillataan makkaraa monta pakettia. :)

        Iaskin..väärin


      • EivorCreed kirjoitti:

        En kyllä tajunnut olevani noin vaaleaverinen ennen, kun näin kuvan. Valotuskin vaikuttaa, mutta silti. Yllätti hiustennvaaleus, kuvitellu itseni vähän tummemmaksi.

        Täysi pellavapää olin itsekin nappulana, sitten rusketus iski sen jälkeen sekä punapäisyyttä ja pisamia


      • EivorCreed
        E-Lukka kirjoitti:

        Täysi pellavapää olin itsekin nappulana, sitten rusketus iski sen jälkeen sekä punapäisyyttä ja pisamia

        Lapsena olin myös itsekin ihan Vaahteramäen Eemelin vaalea ja pisamainen, tuo kuva on kuitenkin pari päivää vanha ja luulin tosiaan olevani ruskeahiuksinen. 😆

        No väri vissiin muuttu vähän vuodenaikojenkin mukaan, aurinko vaalentaa hiusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään rillataan makkaraa monta pakettia. :)

        Iaskin..väärin

        Kuka ne teillä syö?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Lapsena olin myös itsekin ihan Vaahteramäen Eemelin vaalea ja pisamainen, tuo kuva on kuitenkin pari päivää vanha ja luulin tosiaan olevani ruskeahiuksinen. 😆

        No väri vissiin muuttu vähän vuodenaikojenkin mukaan, aurinko vaalentaa hiusta.

        No niin sen pitäisi ollakin, vuodenajan mukaan hiusvärit ja lisäksi värin vaihto turkkiin pari kertaa vuodessa niin kuin muillakin elikoilla 🙂


    • Anonyymi

      177 ja 80 olen kauhee läski

    • Anonyymi

      168cm / 75kg. Hmm.. 7v sitten painoin 58kg. Pidin silloinkin itseäni läskinä. Paino on tullut juustosta ja jäätelöstä. Välillä masentaa, mutta toisaalta ikä jo 50v. Vois olla paljon pahemminkin, kun ympärilleen katsoo.

      • Anonyymi

        Mulla on siis sellainen vartalo, ettei ole tissejä, eikä mahaa. Kaikki paino tuntuu olevan ahterissa. Hoikkana kukaan ei kehunut, mutta nyt olen saanut paljon kehuja. Tämä tuntuu täysin käsittämättömältä. Naamaa ei kukaan kehu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on siis sellainen vartalo, ettei ole tissejä, eikä mahaa. Kaikki paino tuntuu olevan ahterissa. Hoikkana kukaan ei kehunut, mutta nyt olen saanut paljon kehuja. Tämä tuntuu täysin käsittämättömältä. Naamaa ei kukaan kehu.

        12:12
        Olet onnellinen. Etelä-Amerikassa laitattavat implantteja.
        Vilma
        Minä tässä heitin vaa'alla hanhia, koska se söi liikaa pattereita. Kerroin tässä lääkärille tietyn kg-määrän, mikä tieto oli 6 v:n takainen. No hänpä komensi vaa'alle ja heittoa oli pienen joulukinkun verran ja tietenkin ihan väärällä puolen. Picknic-paistin verran olen pudottanut.
        Hassuinta on, että 6 v:n takaiset vaatteet käyvät. No jaa, jotkut pitkikset ovat vähän v-mallia.


    • Anonyymi

      180/102. Jämerä jässikkä.

      • Anonyymi

        Pulleva ätmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulleva ätmi

        Karmea lösähdys on käynyt kehossa.


    • Anonyymi

      Sukunimi Ylipaino. Silloinhan täytyisi olla nimensä veroinen. Mestiksessä on muutes jonkin verran sukunimellä ra1skattuja pelaajia 🏒.

    • Anonyymi

      160/59

      • Anonyymi

        Täällä nuori nainen ja mitat: 152/230


    • Anonyymi

      Painan pikkuisen yli, ja olen pituudeltani vähän alle.

      AV

    • Anonyymi

      Jaa ... riippuu hetkestä. Normaalipäivänä jotain 65 ja 68 kilon väliin.

      • Anonyymi

        Koipireisimiehen indekseillä olen muistaakseni kammottavanpainoinen. 👍


    • Minun BMI on 18,25, lievästi nousussa, alan laihduttamaan kunhan kesän herkut on nautittu niin pääsen takaisin normaalille 18,10 tasolle.

    • Sadassa kllossa se pyörii. Toisaalta pituuttakin on 182. Vähän on mahaa, mutta muutenkin aika roteva. Liikuntaa pitäisi lisätä kieltämättä vähän. Tuumii Muumi. 🤔

    • Painan tarpeeksi. Ei vie tuuli mennessään. Pärjään myös pystypainissa.

      • Anonyymi

        Huvittavia nämä metsässä miekkailevan fantasiat itestään. Joudut varmaan käytännössä todistamaan tonkin että miten pullero osaa painia


      • Anonyymi

        Jani kyllä sä voit sanoa että olet 175 cm ja painat yli 100 kiloa edelleen


      • Anonyymi

        ole varovainen niiden 40 kiloisten teinityttöjen kaa vaakapainissa ettei rusennu sun alle


      • Anonyymi kirjoitti:

        ole varovainen niiden 40 kiloisten teinityttöjen kaa vaakapainissa ettei rusennu sun alle

        Ei tarvitse varoa, kun ei sellaista tilannetta koskaan tule.


      • Jo riittää tällainen veetuilu...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jo riittää tällainen veetuilu...

        oot ite sanonut että tykkäät katella nuoria tyttöjä . pienikokoisia ja siroja pitää olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        oot ite sanonut että tykkäät katella nuoria tyttöjä . pienikokoisia ja siroja pitää olla

        Niin ja mitä sitten. Tiedän etten saa mitään semmoista. Niin onkos sillä väliä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin ja mitä sitten. Tiedän etten saa mitään semmoista. Niin onkos sillä väliä?

        sä voit sitten lopettaa sen valittamisen ja puheet yksin jäämisestä kun sä tiedotat tämän


      • Anonyymi

        Pitäskö sun rajottaa. Susi tietää ihmiset jotka tietää kuka sä oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäskö sun rajottaa. Susi tietää ihmiset jotka tietää kuka sä oot.

        ei jani tiedä kuka mä olen . sori nyt vaan. mä en usko että jani tietää mun perheenjäseniä ja ystäviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei jani tiedä kuka mä olen . sori nyt vaan. mä en usko että jani tietää mun perheenjäseniä ja ystäviä

        Olet ollut palstan ulkopuolella yhteydessä ihmisiin jotka Susi tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ollut palstan ulkopuolella yhteydessä ihmisiin jotka Susi tuntee.

        Aaa niin sä puhut janin kaivatusta Netasta


    • Tuhannen miljoonaa kertaa kertonu, että 60.

    • Painan paljon ja vähän enemmän. Ja jokaista grammaa rakastan.

    • Miten teillä joilla on toi ylipaino, onko fyysistä vai henkistä?

    • Jaa'a...En käytä vaakoja, niin paha sanoa, mutta arvaisin kertyneen vararavinnon perusteella, että 75 voisi olla aika lähellä.

      • ❤️❤️❤️


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        ❤️❤️❤️

        No se on vararavintoa, kertynyt keskelle ihmistä, saisi olla tasaisemmin levitettynä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No se on vararavintoa, kertynyt keskelle ihmistä, saisi olla tasaisemmin levitettynä 😂

        No mutta se on mielestäni just se mistä pidän🤭 ainakin siis sun kohdalla.😉


      • UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No mutta se on mielestäni just se mistä pidän🤭 ainakin siis sun kohdalla.😉

        Se on hyvä että ei harmita 😁 Mutta ehkä sille vararavinnolle alkaa syksyn puolella jotain tapahtumaan, ehkä, kun itteeni se hiukan närästää 😂


      • UUSI
        randombypasser kirjoitti:

        Se on hyvä että ei harmita 😁 Mutta ehkä sille vararavinnolle alkaa syksyn puolella jotain tapahtumaan, ehkä, kun itteeni se hiukan närästää 😂

        No ei todellakaan harmita! Sun yks parhaimmista kropan osista varsinkin sun alavatsa.🙈 Mutta ei siitä enempää.. saatan olla nyt välillä… vähän..,, toivottavasti et suutu.

        Silloin on tosiaan hyvä tehdä jotain asialle jos jokin itseään häiritsee🤗 Ei niinkään muita ajatellen.


      • UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No ei todellakaan harmita! Sun yks parhaimmista kropan osista varsinkin sun alavatsa.🙈 Mutta ei siitä enempää.. saatan olla nyt välillä… vähän..,, toivottavasti et suutu.

        Silloin on tosiaan hyvä tehdä jotain asialle jos jokin itseään häiritsee🤗 Ei niinkään muita ajatellen.

        Vähän levoton? 😁

        No kattotaan teenkö asialle mitään, ikä tuo omat haasteensa, niin voipi olla, että hyväksyn asian ja lähden housukauppaan 😂


      • UUSI
        randombypasser kirjoitti:

        Vähän levoton? 😁

        No kattotaan teenkö asialle mitään, ikä tuo omat haasteensa, niin voipi olla, että hyväksyn asian ja lähden housukauppaan 😂

        No sitäpä juuri.😅🙈

        Ei tuo kauppaan meno kuulosta yhtään hullummalta… Muuten sulta karkaa pian hevoset🤭🤣


      • UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        No sitäpä juuri.😅🙈

        Ei tuo kauppaan meno kuulosta yhtään hullummalta… Muuten sulta karkaa pian hevoset🤭🤣

        No mä luulen, että tässä iässä tuon elintasokummun alta ei karkaa kuin korkeintaan virtsa 😂


      • UUSI
        randombypasser kirjoitti:

        No mä luulen, että tässä iässä tuon elintasokummun alta ei karkaa kuin korkeintaan virtsa 😂

        Kiitos päivän nauruista🤣🤣


    • Ööö ehkä 59kg.? En oo nyt hetkeen käynyt puntarilla…

    • Anonyymi

      Samankokosta porukkaa näköjään joitain ku itekkin oon.

    • Anonyymi

      Varmaan liikaa! Näytä kuulantyöntäjältä.

    • Taitaa olla noin 72-73 kg, en ole ylipainoinen, BMI on jotain 22. Muistaakseni tätä on kysytty muutaman kerran aikaisemmin, ja aika lihavaa väkeä tällä palstalla on kyllä, muutamaa poikkeuksetta lukuunottamatta.

    • Anonyymi
      UUSI

      BMI 21, mutta en kehtaa kertoa painoani, kun muut on niin riuskoia, ja naisetkin menee heittämällä ohi. Hävettää.

    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        Niinhän sen voisi. Musta on aina välillä ihanaa "järkyttää" ihmisiä painollani irl. Osa ihmisistä on niin totaalisen pihalla siitä miten erilaiselta sama painoindeksi voi eri ihmisillä näyttää.


      • UUSI

        Juu, kyllä bmi:t on roskaa nykymaailmassa vanhalla mittaustavalla, siinähän taidettiin ehdotella uudeksi mittaustavaksi pituuden suhdetta vyötärömittaan, enpä tosin tiedä siitäkään onko sekään tarpeellinen 🤔 tavalliselle tallaajalle.
        Silmä paras mittari ja se että korvienväli on kunnossa 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sen voisi. Musta on aina välillä ihanaa "järkyttää" ihmisiä painollani irl. Osa ihmisistä on niin totaalisen pihalla siitä miten erilaiselta sama painoindeksi voi eri ihmisillä näyttää.

        Todella, paino ei kerro kropan mallista ja koosta kovinkaan paljoa. Joskus kovina aikoina saman mittainen nainen kertoi painavansa saman verran kuin minä - hällä vyötärön ympärys ainakin metrin ja mulla oli silloin 65 cm.

        xLiner


      • Anonyymi
        UUSI
        E-Lukka kirjoitti:

        Juu, kyllä bmi:t on roskaa nykymaailmassa vanhalla mittaustavalla, siinähän taidettiin ehdotella uudeksi mittaustavaksi pituuden suhdetta vyötärömittaan, enpä tosin tiedä siitäkään onko sekään tarpeellinen 🤔 tavalliselle tallaajalle.
        Silmä paras mittari ja se että korvienväli on kunnossa 🙂

        Juu. Joskus 20 vuotta sitten bodareille lyötiin terveystarkastuksisasa aina läskileima, vaikka rasvaprosentti olis ollu 5. Onneksi ei sentään enää.

        xLiner


    • Anonyymi
      UUSI

      Valo paistaa läpitte, olis hyvä syy ajojahdille jos oltais amerikkalaisessa teinileffassa

    • Anonyymi
      UUSI

      Painan saman kuin kolmekymppisenä, ja olen viisikymppinen nainen. Terveet elintavat, puhds ruokavalio, liikunta ja hyvä uni, siinä resepti hoikkuuteen kaikille.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mä en onneksi paina samaa kuin kolmekymppisenä painoin. Samat vaatteet kyllä mahtuu hyvin päälle kuin silloinkin, mutta onneksi paino on paljon terveempi nykyään.


    • Anonyymi
      UUSI

      Mies 65 kg

    • Anonyymi
      UUSI

      Älkäätten ihmiset painako liikaa, syntyvyys laskee,.
      - todella veikeetä

      • Anonyymi
        UUSI

        sepä se 8-|


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe