Pitäisiköhän sitä käydä ihmettelemässä laivoja tänään. Tall Ships Race saapui tänne. Toisaalta, ne on ne samat paatit varmaan kuin viimeksikin. 🤔 Noh mutta. Jos keli on hyvä, niin miksipäs ei.
Mukavaa päivää itse kullekin.
Hyvää lauantaita.
6
237
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatteletko sinäkin, että voit yötä päivää kykkiä toisten laitteilla ja kuvitella, että on aivan tavanomainen tapa leikkiä rikos_tutkijaa kuten elämänhallinnan menettäneet idiootit?
- Anonyymi
Ja kohta lähtee duunitkin alta voi voi ja kuka se elämänsä itse pilasi?
Hyvää aamupäivää sinullekin..
Suosittelen niitä paatteja sinulle, mutta tee siitä jotakin erilaista tällä kertaa.
Eli siis vaikka picnik eväät mukaan ja viltti.
Tai lähdet valokuvaamaan. Tai käyt eriryisen hyvällä lounaalla jossakin. Tee päivästä pikkuisen erilainen.
Jos ei muuta niin pue vaikka punaiset sukat jalkaan. Riko tottumuksiasi ja repäise vähän. Ei sen tarvitse olla mitään isoa. Riittää että itse tiedät repäiseväsi. Tunne olosi hieman epämukavaksi hetken..Eipä niitä laivoja tullut käytyä ihmettelemässä. Ehkä huomenna. Kävin kissan kanssa sitten ulkoilemassa hyvänä vaihtoehtona.
Kyllä sitä välillä tulee käytyä piknikillä. Retkituoli, kirja ja trangiazkahvit lähikallioilla. :)Varjoperuna kirjoitti:
Eipä niitä laivoja tullut käytyä ihmettelemässä. Ehkä huomenna. Kävin kissan kanssa sitten ulkoilemassa hyvänä vaihtoehtona.
Kyllä sitä välillä tulee käytyä piknikillä. Retkituoli, kirja ja trangiazkahvit lähikallioilla. :)No sit ei olisi ollut repäisevää..
No .. huomenna sitten vaikka ökylounas jahtiseuralla.. :)
- Anonyymi
Hyi olkoon, kännisiä suomijuntteja täynnä. Jätän väliin. Olisi voinut olla kyllä katselemassa jossain rannalla, kun saapuivat. Oon kyllä pari kertaa käynyt asiakkaana ja kerran töissäkin siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/11810769Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1314278- 1174040
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24433899- 613566
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint542806Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras192366- 572009
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko191592Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu81439