Pitäisiköhän sitä käydä ihmettelemässä laivoja tänään. Tall Ships Race saapui tänne. Toisaalta, ne on ne samat paatit varmaan kuin viimeksikin. 🤔 Noh mutta. Jos keli on hyvä, niin miksipäs ei.
Mukavaa päivää itse kullekin.
Hyvää lauantaita.
6
230
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatteletko sinäkin, että voit yötä päivää kykkiä toisten laitteilla ja kuvitella, että on aivan tavanomainen tapa leikkiä rikos_tutkijaa kuten elämänhallinnan menettäneet idiootit?
- Anonyymi
Ja kohta lähtee duunitkin alta voi voi ja kuka se elämänsä itse pilasi?
Hyvää aamupäivää sinullekin..
Suosittelen niitä paatteja sinulle, mutta tee siitä jotakin erilaista tällä kertaa.
Eli siis vaikka picnik eväät mukaan ja viltti.
Tai lähdet valokuvaamaan. Tai käyt eriryisen hyvällä lounaalla jossakin. Tee päivästä pikkuisen erilainen.
Jos ei muuta niin pue vaikka punaiset sukat jalkaan. Riko tottumuksiasi ja repäise vähän. Ei sen tarvitse olla mitään isoa. Riittää että itse tiedät repäiseväsi. Tunne olosi hieman epämukavaksi hetken..Eipä niitä laivoja tullut käytyä ihmettelemässä. Ehkä huomenna. Kävin kissan kanssa sitten ulkoilemassa hyvänä vaihtoehtona.
Kyllä sitä välillä tulee käytyä piknikillä. Retkituoli, kirja ja trangiazkahvit lähikallioilla. :)Varjoperuna kirjoitti:
Eipä niitä laivoja tullut käytyä ihmettelemässä. Ehkä huomenna. Kävin kissan kanssa sitten ulkoilemassa hyvänä vaihtoehtona.
Kyllä sitä välillä tulee käytyä piknikillä. Retkituoli, kirja ja trangiazkahvit lähikallioilla. :)No sit ei olisi ollut repäisevää..
No .. huomenna sitten vaikka ökylounas jahtiseuralla.. :)
- Anonyymi
Hyi olkoon, kännisiä suomijuntteja täynnä. Jätän väliin. Olisi voinut olla kyllä katselemassa jossain rannalla, kun saapuivat. Oon kyllä pari kertaa käynyt asiakkaana ja kerran töissäkin siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918635
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978633- 146993
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756203Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585268En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234305Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54150- 384093
- 373869
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..743765