Pitäisiköhän sitä käydä ihmettelemässä laivoja tänään. Tall Ships Race saapui tänne. Toisaalta, ne on ne samat paatit varmaan kuin viimeksikin. 🤔 Noh mutta. Jos keli on hyvä, niin miksipäs ei.
Mukavaa päivää itse kullekin.
Hyvää lauantaita.
6
162
Vastaukset
- Anonyymi
Ajatteletko sinäkin, että voit yötä päivää kykkiä toisten laitteilla ja kuvitella, että on aivan tavanomainen tapa leikkiä rikos_tutkijaa kuten elämänhallinnan menettäneet idiootit?
- Anonyymi
Ja kohta lähtee duunitkin alta voi voi ja kuka se elämänsä itse pilasi?
Hyvää aamupäivää sinullekin..
Suosittelen niitä paatteja sinulle, mutta tee siitä jotakin erilaista tällä kertaa.
Eli siis vaikka picnik eväät mukaan ja viltti.
Tai lähdet valokuvaamaan. Tai käyt eriryisen hyvällä lounaalla jossakin. Tee päivästä pikkuisen erilainen.
Jos ei muuta niin pue vaikka punaiset sukat jalkaan. Riko tottumuksiasi ja repäise vähän. Ei sen tarvitse olla mitään isoa. Riittää että itse tiedät repäiseväsi. Tunne olosi hieman epämukavaksi hetken..Eipä niitä laivoja tullut käytyä ihmettelemässä. Ehkä huomenna. Kävin kissan kanssa sitten ulkoilemassa hyvänä vaihtoehtona.
Kyllä sitä välillä tulee käytyä piknikillä. Retkituoli, kirja ja trangiazkahvit lähikallioilla. :)Varjoperuna kirjoitti:
Eipä niitä laivoja tullut käytyä ihmettelemässä. Ehkä huomenna. Kävin kissan kanssa sitten ulkoilemassa hyvänä vaihtoehtona.
Kyllä sitä välillä tulee käytyä piknikillä. Retkituoli, kirja ja trangiazkahvit lähikallioilla. :)No sit ei olisi ollut repäisevää..
No .. huomenna sitten vaikka ökylounas jahtiseuralla.. :)
- Anonyymi
Hyi olkoon, kännisiä suomijuntteja täynnä. Jätän väliin. Olisi voinut olla kyllä katselemassa jossain rannalla, kun saapuivat. Oon kyllä pari kertaa käynyt asiakkaana ja kerran töissäkin siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762464Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2802148Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1191123Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58963- 70878
- 68809
- 71805
- 106798
- 65797
- 54794