Kesä on hyvää aikaa etsiä rakkautta

Anonyymi-ap

Onko palstan sinkuilla ollut "villikesä"? Onko jopa rakkaus astunut kuvaanne?

103

872

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhtä paska yksinäinen kesä tämä on ollu, kuin kaikki 14 aikaisempaaki.

      • Anonyymi

        sähän olit tänään ilonen kun kirsi on ystäviensä kaa. Kyllä mä tiedäm että oot katkera kun kirsi on ystäviensä kaa. esität muuta kuin oot


    • Anonyymi

      Askeettinen kesä, painarvo työssä, ei ihmissuhteissa.
      Vastapainona fyysinen treenaus, josta saa energiaa.

      Nyt tuleva näyttää paremmalta, ei ole töitä, on lomaa, eikä treenausta tarvitse enää työn vastapainoksi. On aika nauttia ihmissuhteista ja vapaa ajasta.

      AV

    • Anonyymi

      Maiju 43v maisteri ja on ollut tosi villi kesä myyn itseäni tinderissä eli miehii o riittäny ja rahaa o tullut olen korkeastikoulutettu

      • Anonyymi

        Tuskin, eihän ihmiset enää osta vaatteitakaan kuten aikaisemmin, lama nääs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin, eihän ihmiset enää osta vaatteitakaan kuten aikaisemmin, lama nääs.

        Lamoista tietoakaan kyllä niillä rahaa on enemmänkin olis asiakkaita mut ei värkit kestä kyl 12 miestä päivässä saa riittää


      • Anonyymi

        Mitä eikö korkeastikoulutettukaan löytäny töitä oliko hyötyä viettää suurin osa elämästä koulunpenkillä hankkia opitolainat ja päätyä kuitenkin kortistoon


      • Anonyymi

        Kaijalle keksi 🍪


    • Anonyymi

      Ei todellakaan. Ilkkujia riittää. Mutta kiva kun edes kauhea ulkokuori aiheuttaa vihaa niin paljon.

      • Anonyymi

        Älä välitä. 🥺


      • Anonyymi

        Kyllä ns hyväkin ulkonäkö saattaa aiheuttaa suunnatonta vihaa, että tällainen hopeareunus palstagubbe eikä oo välttämättä edes niin sukupuolittunut kuin luulis


    • Ooon, todella villiä, duunia duunia duunia. Ja taatusti "rakastuin" kollegaan, joka osaa ratkoa ne ongelmat joita itse en enää osaa. Saateri että on kuumottavaa menoa 😁

      • Niin, sulla on ollut villi kesä duunien parissa ei yhtään huono.. 😅 Saisimpa jostain puhtia omaan työhön, sanotaanko näin ettei ole pahemmin kiinnostellut viime aikoina työskennellä.. Tuosta tulikin mieleen, onko heittää vinkkejä nyt kun lomalta palaan niin työhousut eivät varmasti mahdu päälle.. en voi sepalus auki kulkea kun housut tippuu.. oon varma että sulta tulee parhaat vinkit?🤔🙈


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin, sulla on ollut villi kesä duunien parissa ei yhtään huono.. 😅 Saisimpa jostain puhtia omaan työhön, sanotaanko näin ettei ole pahemmin kiinnostellut viime aikoina työskennellä.. Tuosta tulikin mieleen, onko heittää vinkkejä nyt kun lomalta palaan niin työhousut eivät varmasti mahdu päälle.. en voi sepalus auki kulkea kun housut tippuu.. oon varma että sulta tulee parhaat vinkit?🤔🙈

        No en mä kyllä nyt niin ole duuneista nauttinut, mutta tehtävä ne on ollu, kun on luvattu, niin eipä siinä. Aina se meillä menee niin, että alkukesään kosahtaa hirveä mälli kaikkea ja vähän päälle.
        No ei mullakaan ole isommin hotsitusta ollut, päinvastoin, mutta minkäs teet.

        Vinkit housuiksi... No tossa toisessa keskustelussa mietin että vetäis vaan pyyhkeen lanteille. Toinen hyvä voi olla se, että leikkaa kylpytakin yläosan pois ja tarvittaessa ompelee kylpytakin alaosaan muutamat taskut 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No en mä kyllä nyt niin ole duuneista nauttinut, mutta tehtävä ne on ollu, kun on luvattu, niin eipä siinä. Aina se meillä menee niin, että alkukesään kosahtaa hirveä mälli kaikkea ja vähän päälle.
        No ei mullakaan ole isommin hotsitusta ollut, päinvastoin, mutta minkäs teet.

        Vinkit housuiksi... No tossa toisessa keskustelussa mietin että vetäis vaan pyyhkeen lanteille. Toinen hyvä voi olla se, että leikkaa kylpytakin yläosan pois ja tarvittaessa ompelee kylpytakin alaosaan muutamat taskut 😂

        Teillä on kumminkin töissä ihan hyvä tiimihenki?

        No tuo kylpytakin alaosa vois sopia sulle töihisi, 🤔jätät vielä bokserit pois ja kiipeilet tikkailla. Niin kyllä siinä olisi ainakin konttorin väelle ihasteltavaa😉🤣


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Teillä on kumminkin töissä ihan hyvä tiimihenki?

        No tuo kylpytakin alaosa vois sopia sulle töihisi, 🤔jätät vielä bokserit pois ja kiipeilet tikkailla. Niin kyllä siinä olisi ainakin konttorin väelle ihasteltavaa😉🤣

        On, tiimihengessä ei ole mitään vikaa. Voisin ehkä toivoa hiukan enemmän toimintaa höpöttelyn sijaan, mutta antaa muiden touhuta miten touhuavat kunhan hommat hoituvat, mä voin sitten touhuta omilla tavoillani, on kuitenkin niin erillinen työnkuva, että voin vapaasti valita.

        Ja siinä mielessä voisin vapaasti valita myös kylpytakin alaosan tai kiltin, vaikka saattaisi siitä jotain kommenttia tullakin. Semminkin kun kiltin kanssa ei koskaan käytetä alushousuja 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        On, tiimihengessä ei ole mitään vikaa. Voisin ehkä toivoa hiukan enemmän toimintaa höpöttelyn sijaan, mutta antaa muiden touhuta miten touhuavat kunhan hommat hoituvat, mä voin sitten touhuta omilla tavoillani, on kuitenkin niin erillinen työnkuva, että voin vapaasti valita.

        Ja siinä mielessä voisin vapaasti valita myös kylpytakin alaosan tai kiltin, vaikka saattaisi siitä jotain kommenttia tullakin. Semminkin kun kiltin kanssa ei koskaan käytetä alushousuja 😂

        Voi kumpa meillä olisi tiimihenkeä.. pidän kyllä työstäni mutta vähän on alkanut syömään jopa omaa työmotivaatiota.. 😬 Eli se pieni tai suuri breikki voi tehdä ihan hyvää.🤗

        Sussa on kyllä sen verran luonnetta.. etten ihmettelis jos joku kaunispäivä repäisisit oikein kunnolla..🤣🤣🤣 oikeastaan haluisin olla kärpäsenä katossa..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voi kumpa meillä olisi tiimihenkeä.. pidän kyllä työstäni mutta vähän on alkanut syömään jopa omaa työmotivaatiota.. 😬 Eli se pieni tai suuri breikki voi tehdä ihan hyvää.🤗

        Sussa on kyllä sen verran luonnetta.. etten ihmettelis jos joku kaunispäivä repäisisit oikein kunnolla..🤣🤣🤣 oikeastaan haluisin olla kärpäsenä katossa..

        No jos on mahdollista ottaa breikki, niin sittenhän se on se mitä tarttee tehdä 😁

        Uuuuuuuh, en mä kyllä, en duunissa. Voi siellä vähän vetää alta lipan, tietyissä tilanteissa, mutta ne on harvassa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No jos on mahdollista ottaa breikki, niin sittenhän se on se mitä tarttee tehdä 😁

        Uuuuuuuh, en mä kyllä, en duunissa. Voi siellä vähän vetää alta lipan, tietyissä tilanteissa, mutta ne on harvassa 😂

        No työsopimus on nyt elokuun loppuun.. Jos ei jatku niin pitää keksiä jotain muuta hetkeksi..🤗

        No juu ei ehkä kumminkaan töissä.. mutta oikeassa olet olis aikaa uuh näky sinä ja kiltti😉🤣 siis ja tämä kaikki ihan rakkaudella, en siis vinoile yhtään.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No työsopimus on nyt elokuun loppuun.. Jos ei jatku niin pitää keksiä jotain muuta hetkeksi..🤗

        No juu ei ehkä kumminkaan töissä.. mutta oikeassa olet olis aikaa uuh näky sinä ja kiltti😉🤣 siis ja tämä kaikki ihan rakkaudella, en siis vinoile yhtään.

        No ehkä se soppari jatkuu vielä? Tai ehkä sitten jotain muuta, aika näyttää.

        Mä en kyllä näe itteeni mitenkään ihmeellisenä näkynä kiltissä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No ehkä se soppari jatkuu vielä? Tai ehkä sitten jotain muuta, aika näyttää.

        Mä en kyllä näe itteeni mitenkään ihmeellisenä näkynä kiltissä 😂

        Kyllä mä luulen että jatkuu, mutta aina ei voi olla ihan varma.

        No mä nään, puhtaasti mielikuvitus apuna ja volaa oot niin hot🤩 semmoset suht sutjakkaat mies sääret…😘


    • Anonyymi

      Kesä on minusta äärimmäisen huonoa aikaa aloittaa parisuhde tai edes miettiä moista. Näin kesällä ei voisi vähempää tuollaiset kiinnostaa ja niin se o ollut aina. Kesällä on ihan liikaa kaikenlaista muuttakin puuhaa. Ei ehdi, ei viitsi, palataan asiaan kun syksy ja kurakelit alkavat.

    • Anonyymi

      En minä nyt mikään naisia ahdisteleva hyypiö halua olla. Naiset ovat töitään tekeviä ammattilaisia, virkalijoita tai omia asioitaan hoitavia kansalaisia. Viihtelläkin naiset kuuntelevat musiikkia tai keskustelevat ystäviensä seurassa, eikä siihen sovi mennä turhaan häiritsemään.

    • Anonyymi

      Ihan yhtä rauhallinen on ollut kuin muinakin kesinä. Ei ole ollut rakkautta ilmassa. Kotona ollessa miettinyt että voishan se on mukavaa jos niin kävisi, mutta toisaalta taas on sellainen tunne, etten koe sen olevan mitenkään välttämätöntä.

    • Anonyymi

      Ei. Tapahtui talvella.

    • Anonyymi

      Ei oo löytynyt, oon poika vielä

    • Eipä ole kovin villi kesä ollut tähän mennessä, mutta vauhdikas kylläkin. Ei tässä mitään rakkautta ehdi etsiä, kun koko ajan jotain sukujuhlaa sun muuta (älkääkä ymmärtäkö väärin, juhlat ovat ihania, mutta nyt on vähän liikaa kaikenlaista). Ehkä sitten syksymmällä.. Syystreffailussa on oma viehätyksensä siinäkin. Pimeitä iltoja, upean värinen luonto, kirpeitä aurinkoisia päiviä.. Jep, päätin juuri että aloitan syksyllä deittailun 😄

      • Anonyymi

        Palstanaiselle riittää palsta.


      • Hei ihanaa… 🥳🥳🥳 Sinä jos kuka ansaitsisit kaikkea ihanaa elämääsi.. Huippu päätös🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hei ihanaa… 🥳🥳🥳 Sinä jos kuka ansaitsisit kaikkea ihanaa elämääsi.. Huippu päätös🤗

        Voi kiitos 🥰 Katsotaan nyt, saanko tämän julistuksen toteutettua vai kaivaudunko vain syvemmälle poterooni 😅


      • Aletheias kirjoitti:

        Voi kiitos 🥰 Katsotaan nyt, saanko tämän julistuksen toteutettua vai kaivaudunko vain syvemmälle poterooni 😅

        No mutta siitä ajatuksesta se monesti lähtee😉 Jos ei juuri tämän vuoden syksyllä, ehkä sitten seuraavana.. Hurjasti toivotan tsemppiä jos sille tielle uskaltaudut.🤗


      • Aletheias kirjoitti:

        Voi kiitos 🥰 Katsotaan nyt, saanko tämän julistuksen toteutettua vai kaivaudunko vain syvemmälle poterooni 😅

        Olen ihan varma, että teille molemmille löytyy hyvä mies (tai nainen). Fiksuille ja maanläheisille naisille aina löytyy! Isompi riski kuin se, ettei ketään löytyisi, on se että ottaa sopimattoman turhautuessaan turhauttavaan etsimiseen.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        No mutta siitä ajatuksesta se monesti lähtee😉 Jos ei juuri tämän vuoden syksyllä, ehkä sitten seuraavana.. Hurjasti toivotan tsemppiä jos sille tielle uskaltaudut.🤗

        Totta, enhän sanonut mitään siitä, minkä vuoden syksyllä alan deittailla 😂

        Mutta kiitos, toivotaan, että saan revittyä itsestäni hieman rohkeutta esiin 🤗


      • Citrinella kirjoitti:

        Olen ihan varma, että teille molemmille löytyy hyvä mies (tai nainen). Fiksuille ja maanläheisille naisille aina löytyy! Isompi riski kuin se, ettei ketään löytyisi, on se että ottaa sopimattoman turhautuessaan turhauttavaan etsimiseen.

        Kiitos rohkaisusta Citrinella! Mukava nähdä aina välillä vilauksia sinustakin täällä palstalla 😊

        Turhautuneena ei takuulla tee parhaita mahdollisia päätöksiä, joten toivotaan, ettei edessä olisi kovin suurta turhautumista, vaikka realistinen täytyykin olla ja todennäköisesti jonkinlaista turhautumista tulee olemaan. Ainakin, mikäli vanhat merkit paikkaansa pitävät 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Totta, enhän sanonut mitään siitä, minkä vuoden syksyllä alan deittailla 😂

        Mutta kiitos, toivotaan, että saan revittyä itsestäni hieman rohkeutta esiin 🤗

        Niinpä😜

        Olet sen verran mukavan oloinen naikkonen, ettei suhun voi olla ihastumatta.. Toivotaan että löydät rohkeuden ja annat elämän yllättää.🥰


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niinpä😜

        Olet sen verran mukavan oloinen naikkonen, ettei suhun voi olla ihastumatta.. Toivotaan että löydät rohkeuden ja annat elämän yllättää.🥰

        Voi että, ihanasti sanottu ja samat sanat sinne takaisin 🥰 Toivotaan, että elämä yllättää positiivisesti tässä kohdin 🤗


      • Aletheias kirjoitti:

        Voi että, ihanasti sanottu ja samat sanat sinne takaisin 🥰 Toivotaan, että elämä yllättää positiivisesti tässä kohdin 🤗

        Kiitos🥰


    • Anonyymi

      Mulla on ollut hyvin nihkeä ja aseksuaalikas kesä. Runkatakaan ei oikein mieli tekis kun tsiisäs panee sen merkille ja suuttuu pirusti lähettäen jotain rankaistusta itseonanoinnista. Täytyy sitten korvata runkkaus kiroilulla, t poika41

      • Anonyymi

        No jos sinua poika sapettaa, niin pistä esim muutama limainen paskahyiri liikkeelle, josko se siitä seksuaaliseksi muuttuis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sinua poika sapettaa, niin pistä esim muutama limainen paskahyiri liikkeelle, josko se siitä seksuaaliseksi muuttuis

        Huhu* erittäin poliittista jep, mutta hyvä, että edes etäinen tuoksu tunteesta


    • Anonyymi

      Parempi rakkaus tuo parannuksen elämään jos joku löytää haparoidessa.

    • Anonyymi

      Kariutui suhde enkä vielä pysty uuteen täysillä (tarkoittaa seksiä ja intohimoa), alkavasti hapuilen. Ei vaan pysty kun pitää parantua vanhasta. On löytynyt ehdolle sopiva mies. Yritän kertoa, että tarvitsen vähän aikaa, jos en tarvitsisi, olisin tunteeton psykopaatti. Enkä ole sitä vaan lämmin ja rakastava. Kun vaan mies ymmärtäisi. Entä palstan miehet, ymmärtäisittekö te.

      • Anonyymi

        Selitä toki itsellesi kirjoitteleva gubbe, että joka Tiina tarvitsee vaa aikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitä toki itsellesi kirjoitteleva gubbe, että joka Tiina tarvitsee vaa aikaa

        No tarttiihan se jos vaikka vie paremman löytää eiks se noi ylleesä men


    • Anonyymi

      Yksi yön Jouluun, olo on kuin pikkulapsella, odottava.
      Joulukin on antamisen ja saamisen aikaa, ei tiedä mitä rapisevien papereiden sisällä on kunnes paketin aukaisee. Ei kannata avata heti, mukava pitää kihelmöivää jännitystä yllä.

      AV

    • Anonyymi

      O villi ja VAPAA✌😍

      • Anonyymi

        Oooooon villi ja vapaa.ihanaa😄


    • No totta mooses, ihan mietin etten ole pitkään aikaan elänyt niin täysillä kuin tänä vuonna. Nyt olen rauhoittunut, villi puoleni on talvihorroksessa..

    • Anonyymi

      keväällä sitä odottaa, kunnes loppu kesästä katsoo taakseen,

    • Anonyymi

      "Jos ei vauvaa jouluna, ei morsianta ikinä", vanha sanonta.

      Itse ajattelin että olin kovinkin ihastunut erääseen myyjätyttöön.. taisin huomata että en oikeasti ollutkaan, oli vain oma have ttä olisin ollut ihastunut häneen.

      • Anonyymi

        No eipä kerkiä vauva tänävuonna enään mitenkään jouluksi olis jo aiemmin pitän laittaa alulle


    • Anonyymi

      Haaveiletteko yleensäkin että tulisi vastaan joku ihminen johon pystyisitte ihastumaan?

      • Anonyymi

        En ole enään vuosiin ihastunu mielenkiinnosta kattellu


    • Anonyymi

      Entä jos maailmassa ei ole ollenkaan sellaisia ihmisiä joihin voiit ihastua, on mahdollista, ehkä tottakin on minulle?

      • Anonyymi

        Ei ole kai koskaan ollukkaan ensimmäistä tyttöystävääni kaiketi aidosti rakastin suuriltaosin kai sen takia että hän hyväksyi minut sellaisena kuin olenkin/olin toki sen myötä opin myös että se yksistään ei riitä


    • Anonyymi

      Kesät ovat kamalaa aikaa kilteillte, hyville ja kunnollisille miehille. Naisille näyttää vaan kelpaavan vain komeat ja röyhkeät alfaurokset. Kilttiä hyvää miestä ei kelpuuteta..

      • Anonyymi

        No kun ottaa sian jo valmiiksi ni tietää että se pettää varmasti ei satu niin paljon kun se että se kiltti johon luotti pettää sekös se vasta satuttaakin


    • Anonyymi

      Seksiähän tietysti saa aina, mutta oikeaa rakkautta harva löytää no en minä ainakan näin 1023-vuotiaana ole vielä löytänyt.

      • Anonyymi

        Kivat sul on sadut mu 1023 vuotta on ihmiselle mahdottomuus sata vuottakin on jo sellain ikä mihin harva yltää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivat sul on sadut mu 1023 vuotta on ihmiselle mahdottomuus sata vuottakin on jo sellain ikä mihin harva yltää

        Itselläkin vahva epäily, että toinen valehtelee? Noin vanhana olis jo maailman vanhin ihminen, kyllähän sen soisi suomalaiselle mielummin kuin venäläiselle.


    • Joskus on voinut ollakin? Nykyään oikeastaan koko vuosi on pää kolmantena jalkana oravanpyörässä juoksemista.

      Tästä oravanpyörästä pitäis vaan päästä pois. Kynttilä palaa kummastakin päästä.

      Ei paljoa kaikki lähimmäisenrakkaudet ja muut juolahda päähän, kun koettaa selvitä 24/7/365 arjesta...

      Enkä ole ainoa, kyllä sitä näkee, miten porukka on jo pitkään hammasta purren koettanut jotenkin selvitä.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat? Sun porukka vai noin yleensä? Kuule, asiat selviää aina jotenkin. Menehän puupinon viereen, kirves käsiin ja pari julmaa karjaisua voimasanan kera keuhkojen pohjasta. Klapien kopse on musiikkia surullisille korville.

        Aika antaa asioille oikeat mittasuhteet. Suru ja vastoinkäymiset tuntuvat ensin ylitsepääsettömille, mutta sitten helpottaa. Satavarmasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Sun porukka vai noin yleensä? Kuule, asiat selviää aina jotenkin. Menehän puupinon viereen, kirves käsiin ja pari julmaa karjaisua voimasanan kera keuhkojen pohjasta. Klapien kopse on musiikkia surullisille korville.

        Aika antaa asioille oikeat mittasuhteet. Suru ja vastoinkäymiset tuntuvat ensin ylitsepääsettömille, mutta sitten helpottaa. Satavarmasti.

        Yleensä.
        Näen sitä omassa työporukassa, kavereissa, tutuissa, vaikka youtubettajissa. Ja niin Suomessa kuin Ruotsissa.

        Ei mua mikään riehuminen ja sellainen "voimaantuminen" auttais. Se on jo nähty...

        Pydähtyminen ja luopuminen, jopa siis jossainmäärin luovuttaminen on oikeampi juttu, että pääsisin johonkin inhimillisyyteen. Se jo koputtelee ja aldn päästä kiinni pikkuhiljaa. 🤔

        Mutta ei se huono juttu ole...olen tämäntapaista käynyt ennenkin. 🙂


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Yleensä.
        Näen sitä omassa työporukassa, kavereissa, tutuissa, vaikka youtubettajissa. Ja niin Suomessa kuin Ruotsissa.

        Ei mua mikään riehuminen ja sellainen "voimaantuminen" auttais. Se on jo nähty...

        Pydähtyminen ja luopuminen, jopa siis jossainmäärin luovuttaminen on oikeampi juttu, että pääsisin johonkin inhimillisyyteen. Se jo koputtelee ja aldn päästä kiinni pikkuhiljaa. 🤔

        Mutta ei se huono juttu ole...olen tämäntapaista käynyt ennenkin. 🙂

        No sitten iiseintä antaa vaan olla. Leikkaamaton ruoho reuhottaa, so what, leikkaan huomenna. Ulkorakennus kaipaa maalia, so what, maalaan joskus.

        Hommat on tottakai hoidettava, muuten kaikki kaatuu päälle, mutta pitää olla armollinen itselleenkin. Rajat on kaikella, myös omalla jaksamisella.

        Etsi kaveriksesi riuska naisimmeinen jolla pysyy kirves ja huulipuna kädessä. Jolta löytyy hauista, tekemisen intoa ja samaa huumoria. Pari hersyvää vitsiä saa ihmeitä aikaan.

        Siitä kehkeytyy yhteistä vällyjenkin väliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten iiseintä antaa vaan olla. Leikkaamaton ruoho reuhottaa, so what, leikkaan huomenna. Ulkorakennus kaipaa maalia, so what, maalaan joskus.

        Hommat on tottakai hoidettava, muuten kaikki kaatuu päälle, mutta pitää olla armollinen itselleenkin. Rajat on kaikella, myös omalla jaksamisella.

        Etsi kaveriksesi riuska naisimmeinen jolla pysyy kirves ja huulipuna kädessä. Jolta löytyy hauista, tekemisen intoa ja samaa huumoria. Pari hersyvää vitsiä saa ihmeitä aikaan.

        Siitä kehkeytyy yhteistä vällyjenkin väliin.

        En mä halua tähän kaaokseen ketään. Ja oikeasti kun mähän sanon kaikki niinkuin ne on, niin ei taida olla huoltakaan, että tähän myllääkkään kukaan täysjärkinen lähtisi. Enkä itse hdlua mitään ihan höhelöitä. 😄

        Kyllä mun on ihan omin kätösin ja itse laitettava elämä soljumaan ja saada tilaa.... aikaa ja läsnäolevuutta...

        Muuten oon vaan zombi, mikä haahuilee sinnetänne. 😁

        Tuli mieleen cranberrissin biisi tästä...

        https://youtu.be/95HqlWRFrAk?si=EpHXam72LVYSsQF-

        Dolores O’Riordassille vieläkin kevyet mullat. 😪


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Yleensä.
        Näen sitä omassa työporukassa, kavereissa, tutuissa, vaikka youtubettajissa. Ja niin Suomessa kuin Ruotsissa.

        Ei mua mikään riehuminen ja sellainen "voimaantuminen" auttais. Se on jo nähty...

        Pydähtyminen ja luopuminen, jopa siis jossainmäärin luovuttaminen on oikeampi juttu, että pääsisin johonkin inhimillisyyteen. Se jo koputtelee ja aldn päästä kiinni pikkuhiljaa. 🤔

        Mutta ei se huono juttu ole...olen tämäntapaista käynyt ennenkin. 🙂

        Pysähtyminen on hyvä asia. Rauhallinen ja kiireetön elämä on ihan parasta. Jotenkin sellaista kuin maalla on eletty. Lapsena asuin pienessä kylässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pysähtyminen on hyvä asia. Rauhallinen ja kiireetön elämä on ihan parasta. Jotenkin sellaista kuin maalla on eletty. Lapsena asuin pienessä kylässä.

        Mä oon asunut aina täällä kaupungissa. Ei tämä ole niin iso mesta...

        Eikä mua auttais maalle pskokaan...

        Ihsn sama mitkä puitteet, mitä ympärillä... ihan vastaus löytyy minusta itsestä. ☺️

        Mä oon vaan äärilsitojen tyyppi. Mun pitää elää kuin Hemminwei (vai mikä se oli) ja toisaalta kyntää syvällä turpeen alla peruskalliots leuka myötäillen, että teen jotain. Herään..😁

        Siedän ksikkea laidasta laitaan hiton hyvin. Myötäilen, luovin...mutta ne rajat mulle pitää tulla seinänä vastaan...😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mä oon asunut aina täällä kaupungissa. Ei tämä ole niin iso mesta...

        Eikä mua auttais maalle pskokaan...

        Ihsn sama mitkä puitteet, mitä ympärillä... ihan vastaus löytyy minusta itsestä. ☺️

        Mä oon vaan äärilsitojen tyyppi. Mun pitää elää kuin Hemminwei (vai mikä se oli) ja toisaalta kyntää syvällä turpeen alla peruskalliots leuka myötäillen, että teen jotain. Herään..😁

        Siedän ksikkea laidasta laitaan hiton hyvin. Myötäilen, luovin...mutta ne rajat mulle pitää tulla seinänä vastaan...😁

        Turpa pois turpeesta ja nenä aurinkoon. 😄

        Elä ennenkuin on myöhäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turpa pois turpeesta ja nenä aurinkoon. 😄

        Elä ennenkuin on myöhäistä.

        Kuules nyt.. mun nokka ei kysele muilta mittään... jos se vetää vainun kohti maapallon ydintä, niin tuollaiset uhopuheet vaan tiivistää tahtia kohti ydintä...

        Ne huutaa oikein, että elä puhu vaan tee jotain.,

        Ja sen huudon mä oon jo kuullut eräämmän kerran. Ei sellaiseen kukaan lähde pitkäksi aikaa... täällä vaikka Mustasusi elää sitä selvimmin....

        En mä sellaiseen lähde, on jo nähty. Kyllä ainoa joka mut kairaa ylös aina vaan olen minä itse. Niin se on käynyt aina ja se on totuus...ei vain minulle, vaan kaikille. Sìhen mä uskon. ☺️

        Ei muiden tarvitse tietää edes mun "ihanuuttani" kuin minun itse.

        Kerkko Koskisen itselleen tekemä biisi kertoo, jos osaa kuunnelĺa sen oikein.☺️

        https://youtu.be/ajUQDYJvZcs?si=fkw6iSzvSIJxREl6

        Minä kyllä osaan...☺️


      • Anonyymi

        No sehän vai tarkottaa sitä kun kynttilää molemmista päistä poltat ni hyvällä tuurilla kuolet töitä tehdessessäs mitäkö siinä muuta on odotettavissa


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mä oon asunut aina täällä kaupungissa. Ei tämä ole niin iso mesta...

        Eikä mua auttais maalle pskokaan...

        Ihsn sama mitkä puitteet, mitä ympärillä... ihan vastaus löytyy minusta itsestä. ☺️

        Mä oon vaan äärilsitojen tyyppi. Mun pitää elää kuin Hemminwei (vai mikä se oli) ja toisaalta kyntää syvällä turpeen alla peruskalliots leuka myötäillen, että teen jotain. Herään..😁

        Siedän ksikkea laidasta laitaan hiton hyvin. Myötäilen, luovin...mutta ne rajat mulle pitää tulla seinänä vastaan...😁

        Ei kyntäjä vakoaan valitse si jos tämän sanonnan ajattelee kaksimielisesti ni kohtelee vaon kantajaa hyvin ni ei aina tartti uutta vakoa kyntää että saa märkää ja kiihkeää


    • En ole sinkku, mutta rakastava kesä on ollut. ❤️

      • Mitenkäs pitkään sä olet leijunut pilvissä? 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Mitenkäs pitkään sä olet leijunut pilvissä? 😄

        Taitaa olla 8kk kasassa eli eiköhän voi sanoa, että sieltä asti on tunteita ollut mukana (vaikka alussa tunteet on enemmän ihastusta ja matkan varrella suhde tietysti syvenee ja stabiloituu).

        Ehkä nostan itselleni hattua, että olen uskaltanut tuntea ja uskaltanut laittaa itseni likoon. Ja toinenkin on uskaltanut.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        Taitaa olla 8kk kasassa eli eiköhän voi sanoa, että sieltä asti on tunteita ollut mukana (vaikka alussa tunteet on enemmän ihastusta ja matkan varrella suhde tietysti syvenee ja stabiloituu).

        Ehkä nostan itselleni hattua, että olen uskaltanut tuntea ja uskaltanut laittaa itseni likoon. Ja toinenkin on uskaltanut.

        Omat asunnot = parisuhteen onni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omat asunnot = parisuhteen onni.

        Ei etene, seksisuhteille käy noin.


      • Koen, että olemme miesystäväni kanssa riittävän samanlaisia, jotta yhteistä riittää ja riittävän erilaisia, jotta jännite säilyy. Ihan aluksi etäsuhde pelotti, mutta sekin toiminut hyvin. Kummallakin riittää motivaatiota järjestää tapaamisia ja kumpikin ymmärtää myös, että muulle elämälle pitää myös jäädä aikaa. Kun näemme tai puhumme puhelimessa, olemme oikeasti läsnä toisillemme. Ja kun emme näe, juttelemme kuitenkin monta tuntia viikossa. Ensimmäistä kertaa olen suhteessa, jossa läheisyys ja etäisyys on balanssissa. Ikävä tietysti välillä on, mutta se tekee vain hyvää.

        On selvää, että 24/7-suhde on erilainen kuin etäsuhde. Tämä toimii kuitenkin nyt näin tällä hetkellä. Muutoksia ehtii tehdä myöhemminkin, jos tarvitsee.

        Olen satunnaisesti lukenut palstaa aina välillä, vaikken ole kokenut tarvetta kommentoida. Keskustelu on ollut pidempään aika vaisua. Koska olen etäsuhteessa ja myös sillä toisella on muitakin tärkeitä asioita elämässään, on joskus luppoaikaa. En muuten koe tätä palstaa millään tavalla seuranhakukanavaksi vaan keskustelupalstaksi.

        Kiitos tarjouksesta olla olkapäänä. En nyt kuitenkaan ole olkapään kaipeessa vaan olen onnellinen ja tyytyväinen. En myöskään ihan periaatteesta kerää miespuolisia ystäviä/kavereita, kun olen sitoutuneessa parisuhteessa (vaikkei ystävyydessä ole tietenkään mitään väärää).

        P.s. En ole ajatellut palata palstan aktiivikäyttäjäksi eli jatkossakin pysyn satunnaisena kävijänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei etene, seksisuhteille käy noin.

        Kyse on suhteesta, jossa seksi on kummallekin tärkeää, mutta silti seksi ei ole kuitenkaan se tärkein asia vaan muutkin asiat toimii hyvin. Koen, että tietyllä tavalla vaistoamme hyvin herkästi toisemme tarpeet ja mielenliikkeet henkisellä tasolla, mikä on aika poikkeuksellista. Ja tähän saakka olemme pystyneet juttelemaan myös vaikeista asioita.


      • Citrinella kirjoitti:

        Koen, että olemme miesystäväni kanssa riittävän samanlaisia, jotta yhteistä riittää ja riittävän erilaisia, jotta jännite säilyy. Ihan aluksi etäsuhde pelotti, mutta sekin toiminut hyvin. Kummallakin riittää motivaatiota järjestää tapaamisia ja kumpikin ymmärtää myös, että muulle elämälle pitää myös jäädä aikaa. Kun näemme tai puhumme puhelimessa, olemme oikeasti läsnä toisillemme. Ja kun emme näe, juttelemme kuitenkin monta tuntia viikossa. Ensimmäistä kertaa olen suhteessa, jossa läheisyys ja etäisyys on balanssissa. Ikävä tietysti välillä on, mutta se tekee vain hyvää.

        On selvää, että 24/7-suhde on erilainen kuin etäsuhde. Tämä toimii kuitenkin nyt näin tällä hetkellä. Muutoksia ehtii tehdä myöhemminkin, jos tarvitsee.

        Olen satunnaisesti lukenut palstaa aina välillä, vaikken ole kokenut tarvetta kommentoida. Keskustelu on ollut pidempään aika vaisua. Koska olen etäsuhteessa ja myös sillä toisella on muitakin tärkeitä asioita elämässään, on joskus luppoaikaa. En muuten koe tätä palstaa millään tavalla seuranhakukanavaksi vaan keskustelupalstaksi.

        Kiitos tarjouksesta olla olkapäänä. En nyt kuitenkaan ole olkapään kaipeessa vaan olen onnellinen ja tyytyväinen. En myöskään ihan periaatteesta kerää miespuolisia ystäviä/kavereita, kun olen sitoutuneessa parisuhteessa (vaikkei ystävyydessä ole tietenkään mitään väärää).

        P.s. En ole ajatellut palata palstan aktiivikäyttäjäksi eli jatkossakin pysyn satunnaisena kävijänä.

        Hienoa jos toi on oikasti totta, eikä mielen selittämää. ☺️

        Mä vaan oon ruvennut miettii tätä palstaa toisella näkökulmalla. Siis nämähän on mun mietteitä vaan,.

        Minä olen tajunnut omalta kohdaltani etsiväni vahvistusta jostain... Sainkin sitä palstalta paljon...lopulta.

        Domesta muutenkin...ihanaa...

        Mutta se määritelii mun suhteet...eikö oikeasti riityäisi että mulla ja sillä menee huigeen hyvin?


        Ei...se piti ssnoa jonnekin....🙄

        Nyt tajuan.,ei sitä tartte ssnoa jos se on..

        Mutta koskee vaan ehke mua? 🤷‍♂️


      • Disseisback kirjoitti:

        Hienoa jos toi on oikasti totta, eikä mielen selittämää. ☺️

        Mä vaan oon ruvennut miettii tätä palstaa toisella näkökulmalla. Siis nämähän on mun mietteitä vaan,.

        Minä olen tajunnut omalta kohdaltani etsiväni vahvistusta jostain... Sainkin sitä palstalta paljon...lopulta.

        Domesta muutenkin...ihanaa...

        Mutta se määritelii mun suhteet...eikö oikeasti riityäisi että mulla ja sillä menee huigeen hyvin?


        Ei...se piti ssnoa jonnekin....🙄

        Nyt tajuan.,ei sitä tartte ssnoa jos se on..

        Mutta koskee vaan ehke mua? 🤷‍♂️

        En ole samanlainen kuin sinä ainakaan tässä asiassa. En saa mitään kiksejä tai varmistusta, siitä että kerron että menee hyvin. Täällä kerron jo siksi, koska en halua antaa kuvaa kirjoittavani sinkkuna. Syystä sekin.

        Elämässä ei voi tietää aina etukäteen miten käy. Tässä kohtaa minulla kuitenkin on hyvä intuitio ja se riittää.


      • Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

        En ole samanlainen kuin sinä ainakaan tässä asiassa. En saa mitään kiksejä tai varmistusta, siitä että kerron että menee hyvin. Täällä kerron jo siksi, koska en halua antaa kuvaa kirjoittavani sinkkuna. Syystä sekin.

        Elämässä ei voi tietää aina etukäteen miten käy. Tässä kohtaa minulla kuitenkin on hyvä intuitio ja se riittää.

        Kerran palsta nainen aina palsta nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran palsta nainen aina palsta nainen.

        Välis palstanainen on yhdyssana!


      • Anonyymi

        ”Mä osaan sznoa jo nyt ihan rehellisesti, että en mä tänne kaipais jos mulla on elämä kaikinpuolin hyvin.”

        Nytkö se ei siis ole kaikinpuolin hyvin kun täällä vielä olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Mä osaan sznoa jo nyt ihan rehellisesti, että en mä tänne kaipais jos mulla on elämä kaikinpuolin hyvin.”

        Nytkö se ei siis ole kaikinpuolin hyvin kun täällä vielä olet?

        Ei ole kaikki ihan mintissä ei.

        Mutta nyt ehkä tajuan, mistä on kyse....


    • Anonyymi

      Ei ole villiä kesää ollut kun joskus kauan sitten. Ei ole tarvetta rakastua ja halut loppuneet jo yli kymmenen vuotta sitten!

    • Anonyymi

      Palstan sinkut ovat viettäneet kesän sinkut palstalla. Ei niillä ole aikaa etsiä kumppania.

    • Olen toki tapaillut rakastani

    • Anonyymi

      Mitä sitä etsimään jos ei siihen edes usko ja kun ei se edes riitä osasit rakastaa tai et ettikööt mitä huvittaa

      • Anonyymi

        Minulle riittää pelkkä ystävyyssuhde ja ystävät voivat halata toisiaan ja löhöillä vierekkäin.


    • Villiys ei kuulu bravuureihini. Seesteisyys on parasta. Ei jaksa / huvita säätäminen ja riehuminen. Villikot vetää sprinttejä, säntäilee asiasta toiseen, mennään joukolla uuden minkä milloisenkin villityksen perässä. Mikään ei koskaan riitä täyttämään vuotavaa kuppia. Itse suosin nykyään maratonia. Hitaasti palava liekki kestää kauiten. Tässä on kuitenkin koko elämä aikaa kokea kaikenlaista.

    • Anonyymi

      Elämä on soljunut rauhallisesti omalla painollaan eikä jarruihin ole tarvinnut koskea 👍😉 Loma vielä pitämättä ja pohjoisen patikointireissu tekemättä, että katsotaan törmäänkö metsässä karhuun vai kanssapatikoijaan loppuelämän pituisin seurauksin 😉

      -Pietari

    • Anonyymi

      Sama kevytsuhde pyörii kuvioissa kuin talvellakin. Oikeasti haluaisin toisen, joka taas valitsi jonkun muun. Netissä ja livenä lähestyy ihan kivoja tyyppejä, mutta en minä lisää miehiä tähän soppaan enää kaipaa. Etsiköön jonkun joka ei ole niin urpo, ettei pääse torjunnasta yli.

    • Anonyymi

      Ei rakkaus mutta ihastus, yhdellä olisi mahdollisuus, mutta ei halua, ei sitten voi mitään. 🤷
      Eli normaali kesä.

    • Meinaatko loman takia, kun on aikaa arjen ollessa työstä vapaana? Voisin nimittäin itse kuvitella, että kesällä on kiire jos milloin kaiken muun kanssa, kun ihmissuhteitten.

      Mulla kun on tavoite ollut, että kesät olis aina töistä vapaata, työtä muuten ympäri vuotta, niin jotenkin sitä näkee sen kesän vapaan pyhittävän itselle omiin mieluisiin. Eikä niinkään muille uusille kuvioille. Mutta tää nyt on mutu vaan, että joku muu kokee samoin.

      • Mutta lykkyä tykö heille, joilla suhderintamalla on aktiivisuutta ja etsinnässä. 🙂👍❣️


      • Anonyymi

        Itse näen loman ajan sillain että ehtii katselemaan ympärilleen ja näkee asioita uusin silmin. Oravanpyörässä taas ei nappaa eikä jaksa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse näen loman ajan sillain että ehtii katselemaan ympärilleen ja näkee asioita uusin silmin. Oravanpyörässä taas ei nappaa eikä jaksa.

        Okei. Mä oon tainnu unohtaa olenko ikinä tutustunut kehenkään kesällä. Tuskin oon. Yhteen oon muuttanu kyllä kesällä.


    • Anonyymi

      Täytyy todeta, että en ole koskaan aloittanut suhdetta kesällä ja tuskin tulrn koskaan aloittamaankaan. En ole kesäisin lainkaan sellaisessa moodissa, että kiinnostaisi. Pitäisi tapahtua jotain todella ihmeellistä ja sen ihmisen pitäisi olla jotain miltei paranormaalia. Mä haluan kesällä olla vapaasti, tulla ja mennä miten kiinnostaa, kun on vapaata. Ajatuskin siitä, että pitäisi johonkin uuteen ihmiseen enemmän tutustella, tuntuu hyvin vastenmieliseltä. Mä olen aina aloittanut parisuhteet syksyllä, vuoden pimeimpänä ja masentavimpana aikana, jolloin on rauhallista, eikä muutakaan tekemistä. Vähän kärjistäen, pohjoisen kesä on niin lyhyt, että mä en halua tuhlata sitä uusiin ihmisiin.

    • Kesä on ollut todella villiä ja vapaata.
      Sitä samaa kuin viimeiset pari vuotta muutenkin....paljon liikuntaa, paljon ajattelua, paljon kirjoittamista.
      Unelmointia, haaveilua, kenties odotusta?
      Kaipuuta ainakin.....


      Etsin kunnes löydän Sun....Markku Aron käännösiskelmä vuodelta 1976.
      https://www.youtube.com/watch?v=KPstmIcRYt8&ab_channel=WannabeCrito

      Hei tämähän on oikeasti hyvä!!!! Muistan vuoden 1976 - 9v ikäisenä katselin kuuta ikkunastani ja tämä soi vaarin vanhassa putkiradiossa sänkyni vieressä illalla.
      En ole mikään suomi-iskelmän fani, mutta näistä vanhoista käännösbiiseistä tulee nostalginen fiilis - ja onhan moni näistä hyvin sanoitettu suomeksi.

      Sinänsä kun katson itseäni "ulkopuolelta", ihmettelen suuresti miten aika kuluu?....
      Ja miten verbaalius, ulospäinsuuntautunut luonne, ennakkoluulottomuus, rohkeus ja käsittääkseni ihan ok itsetuntokaan (näin arvioisin itseäni) eivät ole vielä johtaneet uuteen suhteeseen?
      Toisaalta - eihän parisuhde mikään marketin hyllyltä napattava asia vieläkään ole.

      No, meillä kaikilla on rajoitteemme -fyysiset, henkiset, joillakuilla molemmat.
      Työ tai perhe saattaa imaista joltakulta ajan niin, ettei aikaa ja energiaa parisuhdekuvioihin jää - voi olla aiempien suhteiden jättämiä kolhuja, joiden vuoksi saattaa pidättäytyä uuden etsinnästä tai heittäytymisestä?
      Ylitsepääsemättömiä esteitä silti tuskin on muita kuin kuolema?

      Parisuhdehan on lopulta kuitenkin kahden ihmisen valinta.
      Näin tahdon uskoa - ja uskoa siihen Rakkauteen (isolla R:llä) joka vielä osuu kohdalle - ja sen jälkeen loppu on kuin sadusta.....saanko unelmoida sellaisesta?
      Saan - minähän sen päätän....

      No niin. Aurinko paistaa ja ulkona on ihana sää. Nyt lähden taas ulos....

      P.S. Syksy voi tuoda tullessaan jotakin. Ken elää, näkee ☺️....

    • Anonyymi

      Valoisat illat niin ehtii etsiä kauemmin.

      • Anonyymi

        Syyspimeä peittää pienet virheet.


    • Anonyymi

      Ihmissuhteet ovat antoisia, mutta ne teettävät myös kovasti huomiota ja tietynlaista työtä. Lomalla kullan kanssa, eipä juuri ole levännyt olo, en muista milloin näin vähän olisin viimeksi nukkunut. Onneksi lyhyt loma loppui jo, ei olisi jaksanut samaa menoa päivääkään kauemmin.

    • Anonyymi

      Yhtä paskaa aikaa tämä kesä on tällaiselle ätmille kuin talvi ja muutkin vuodenajat, rakkautta ei ole ollut kohta 6 vuoteen. Seksistäkin jo yhtä pitkä aika. Miten tässä muka voisi olla masentumatta ja tuntematta vihaa?

      KilttiMies89

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe