Nainen haluaisitko

Anonyymi-ap

Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?

36

1115

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstanaiset arvostaa viinamiestä.

      • Anonyymi

        Varsinkin rekatut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin rekatut.

        Tiedät itsekin jokikusen hahmon olevan multinikkimiehen tuotos, siispä kaksari rintaan ja kohti uusia pettymyksiä


      • Anonyymi

        Varsinkin Jasu-Eivor Voopotin-Creed.


    • Anonyymi

      Kariutui jo tuohon "mökkiviikonloppuun". Jätän mökkiviikonlopun ylipäänsä väliin, joten sen syvällisempi pohtiminen on turhaa, mutta yleisellä tasolla yksikään noista ei kuulosta hyvältä. Viinamies ja vauvakuumeinen ovat ehdoton EI. Himogrillaaja ja fitness-addikti ovat vielä mahdollisuuksien rajoissa, tilanteen vakavuudesta riippuen.

    • Jätetään nyt vauvakuumeileva addikti pois.

    • Sellainen mies, joka osaa olla hiljaa ja antaa mun rentoutua. Haluan lukea sarjakuvia rauhassa. Sarjiksien lukeminen kuuluu mökkiviikonloppuun.

      • Anonyymi

        Kunnon mies asuu mökillä venevajassa?


      • UUSI

        Mitä sarjakuvia?

        (kerään niitä edelleen ja kokoelmani alkaa olla melko edustava)


      • UUSI
        buddy-love kirjoitti:

        Mitä sarjakuvia?

        (kerään niitä edelleen ja kokoelmani alkaa olla melko edustava)

        Enimmäkseen luen vanhoja Asterixeja, Lucky Lukeja ja Ahmed Ahneita. Olen lukenut tuon kokoelman useampaan kertaan läpi ja edelleen niiden lukeminen kuuluu mökkikesän perinteisiin.
        Sukulaisten isommassa mökissä on koko seinän peittävä kirjahylly, sieltä saa hakea kesälukemista, myös näitä sarjakuvia. Ainoa toive heillä on, että ne jäävät mökille, palautetaan paikalleen muiden lomalaisten iloksi.

        Olen kateellinen sarjakuvakokoelmastasi. Mökillä kokoelma se on hieman vajaa ja välistä puuttuu osia. Olen joskus divareista yrittänyt metsästää puuttuvia kirjoja. Mahdoton tehtävä!


      • UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

        Enimmäkseen luen vanhoja Asterixeja, Lucky Lukeja ja Ahmed Ahneita. Olen lukenut tuon kokoelman useampaan kertaan läpi ja edelleen niiden lukeminen kuuluu mökkikesän perinteisiin.
        Sukulaisten isommassa mökissä on koko seinän peittävä kirjahylly, sieltä saa hakea kesälukemista, myös näitä sarjakuvia. Ainoa toive heillä on, että ne jäävät mökille, palautetaan paikalleen muiden lomalaisten iloksi.

        Olen kateellinen sarjakuvakokoelmastasi. Mökillä kokoelma se on hieman vajaa ja välistä puuttuu osia. Olen joskus divareista yrittänyt metsästää puuttuvia kirjoja. Mahdoton tehtävä!

        Asterixeja minulla on ilmeisesti kaikki ne alkuperäiset ensipainoksina (en arvosta niitä Goscinnyn jälkeen julkaistuja).
        Lucky Lukeja minulla on vain satunnaisia kappaleita, mutta silti aika monta
        Ahmed Ahneita on ehkä kaikki (en ole tarkastanut).
        Vanhimmat on luettu aika huonoon kuntoon ja muutamia on hävinnytkin, eli olen täydentänyt kaksoiskappaleilla aina kun on tullut sopivalla hinnalla vastaan.
        On myös Valerianeja, Yoko Tsunoja, Natachoja, Ällejä ja Tällejä, Tinttejä, Pikoja ja Fantasioja ja kaikkea sekalaista.
        Viimeaikoina on alkanut löytyä myös ulkomaisia versioita.


      • UUSI
        buddy-love kirjoitti:

        Asterixeja minulla on ilmeisesti kaikki ne alkuperäiset ensipainoksina (en arvosta niitä Goscinnyn jälkeen julkaistuja).
        Lucky Lukeja minulla on vain satunnaisia kappaleita, mutta silti aika monta
        Ahmed Ahneita on ehkä kaikki (en ole tarkastanut).
        Vanhimmat on luettu aika huonoon kuntoon ja muutamia on hävinnytkin, eli olen täydentänyt kaksoiskappaleilla aina kun on tullut sopivalla hinnalla vastaan.
        On myös Valerianeja, Yoko Tsunoja, Natachoja, Ällejä ja Tällejä, Tinttejä, Pikoja ja Fantasioja ja kaikkea sekalaista.
        Viimeaikoina on alkanut löytyä myös ulkomaisia versioita.

        Vakuuttava kokoelma. Kateeksi käy. Noin laajan kokoelman parissa voisin viettää tuntikaupalla laatuaikaa. :)

        Unohdin mainita, löytyy myös vanhempia Aku Ankan taskupokkareita. Niitä on sekalainen kokoelma. Eikä missään erityisessä järjestyksessä.

        Asterixit ovat ikisuosikkeja.

        Koska olet suuri makean ystävä, oletko koskaan maistanut Camaracumin hölynpölyä?


      • Anonyymi
        UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

        Vakuuttava kokoelma. Kateeksi käy. Noin laajan kokoelman parissa voisin viettää tuntikaupalla laatuaikaa. :)

        Unohdin mainita, löytyy myös vanhempia Aku Ankan taskupokkareita. Niitä on sekalainen kokoelma. Eikä missään erityisessä järjestyksessä.

        Asterixit ovat ikisuosikkeja.

        Koska olet suuri makean ystävä, oletko koskaan maistanut Camaracumin hölynpölyä?

        Jallua ja Kallea kumminkin pläräät.


      • UUSI
        tosi.typy kirjoitti:

        Vakuuttava kokoelma. Kateeksi käy. Noin laajan kokoelman parissa voisin viettää tuntikaupalla laatuaikaa. :)

        Unohdin mainita, löytyy myös vanhempia Aku Ankan taskupokkareita. Niitä on sekalainen kokoelma. Eikä missään erityisessä järjestyksessä.

        Asterixit ovat ikisuosikkeja.

        Koska olet suuri makean ystävä, oletko koskaan maistanut Camaracumin hölynpölyä?

        En alkuperäisiä, mutta ehkä melko samoja kyllä.

        https://fr.wikipedia.org/wiki/Bêtise_de_Cambrai

        Ruotsalasten Polkagris on myös noita lähellä.

        Olen ollut aikeissa testata sokerin veistoa, mutta ei ole aikoihin tullut tilannetta, jossa sitä olisi voinut käyttää, joten on jäänyt pelkäksi harkinnaksi:

        https://www.youtube.com/watch?v=rj62DhAybeI

        Minulla on jossain Mikki kiipelissä ensipainoksena, mutta siinä on kansissa vaurioita ja taitaa puuttua lehtiäkin (periaatteessa tiedän missä se on, mutta siinä varastossa on epäjärjestyksessä paljon vanhoja aikakausilehtiä ja se on jossain niiden välissä).


      • UUSI
        buddy-love kirjoitti:

        En alkuperäisiä, mutta ehkä melko samoja kyllä.

        https://fr.wikipedia.org/wiki/Bêtise_de_Cambrai

        Ruotsalasten Polkagris on myös noita lähellä.

        Olen ollut aikeissa testata sokerin veistoa, mutta ei ole aikoihin tullut tilannetta, jossa sitä olisi voinut käyttää, joten on jäänyt pelkäksi harkinnaksi:

        https://www.youtube.com/watch?v=rj62DhAybeI

        Minulla on jossain Mikki kiipelissä ensipainoksena, mutta siinä on kansissa vaurioita ja taitaa puuttua lehtiäkin (periaatteessa tiedän missä se on, mutta siinä varastossa on epäjärjestyksessä paljon vanhoja aikakausilehtiä ja se on jossain niiden välissä).

        Ajattelin samaa, että nuo Polkka karamellit olisivat lähellä niitä aitoja minttukaramelleja.

        Nuo sokeriveistokset ovat kuin taideteoksia. Kerrassaan upeita. Ovat tarkkuutta vaativia ja suuritoisiä kokonaisuuksia. Tuon videon sokerikoristeet ja -ruusukkeet ovat taiteilijan käsialaa. Hienoja kakkuja.


    • No jos noista täytyy valita, niin kyllä se himogrillaaja varmasti olisi parhain kunhan on itse se joka myös syö😁

      • Anonyymi
        UUSI

        Etkö halua mökille lihaksiaan aamusta iltaan esittelevän fitnestyypin tai sinua pitkin pientareita heppi tanassa jahtaavan vauvakuume miehen kanssa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö halua mökille lihaksiaan aamusta iltaan esittelevän fitnestyypin tai sinua pitkin pientareita heppi tanassa jahtaavan vauvakuume miehen kanssa?

        Sivusta kysäisen, että miten sillä olis aikaa niitä esitellä? Senhän pitää treenata koko ajan ja sitten tankata proteiinia ja taas treenata. Sehän vois olla ihan ok mökkiseuraa, jos sen treenivimma kohdistuu vain itseensä. Saisi itse rauhassa oleskella, kun toinen treenaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö halua mökille lihaksiaan aamusta iltaan esittelevän fitnestyypin tai sinua pitkin pientareita heppi tanassa jahtaavan vauvakuume miehen kanssa?

        Ihan kiva ihailla, mutta ei koko ajan! Olis liian urheilullinen omaan makuun. Vauvakuumeiselle miehelle pitäis riittää tämä ”vauvapaketti” joka tulee kokonaisuutena mun mukana.


      • Anonyymi
        UUSI
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ihan kiva ihailla, mutta ei koko ajan! Olis liian urheilullinen omaan makuun. Vauvakuumeiselle miehelle pitäis riittää tämä ”vauvapaketti” joka tulee kokonaisuutena mun mukana.

        En ole asiantuntija mutta sellainen hytinä on ettei jo tehdyt lapset aja samaa asiaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Viinamies - ei missään nimessä
      Fitness-addiksi - ei missään nimessä
      Vauvakuumeinen - ei missään nimessä

      Himogrillaaja on valinta, jos pakko on joku valita. Kunhan grillaa sitten kasviksiakin, ettei tarvitse epäterveellisiä ruokia vain syödä.

    • UUSI

      Naiset haluavat mökille TYÖMIEHEN, joka laittaa paikat kuntoon, hakkaa halot, lämmittää saunan, huoltaa ulkohuussin ja niin edelleen.

      Työmiehessä pitää olla vähän viinamiehen vikaa, koska työstä luvattu palkkio on jääkaapissa odottava olutpäkki.

      • UUSI

        Työmies on hyvä valinta. Osaa varmasti duunata ja höylätä.. piskuisen myös viilata.. 😜


      • Anonyymi
        UUSI

        No siis. Kyllähän pakolliset työt tietenkin pitää tehdä, mutta rehellisesti sanoen itseäni tuppaavat viruttamaan ihmiset, joiden on pakko kokoajan tehdä jotain tuollaista. Tietenkin jos toinen mielellään touhuaa tollasia itsekseen, mutta kun yleensä mökkireissut tollasten kanssa on lähinnä työleiri ja jos ei suorastaan vaadita mukaan, niin vähintään kyräillään sitten kulmien alta sitä toisen rentoutumista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis. Kyllähän pakolliset työt tietenkin pitää tehdä, mutta rehellisesti sanoen itseäni tuppaavat viruttamaan ihmiset, joiden on pakko kokoajan tehdä jotain tuollaista. Tietenkin jos toinen mielellään touhuaa tollasia itsekseen, mutta kun yleensä mökkireissut tollasten kanssa on lähinnä työleiri ja jos ei suorastaan vaadita mukaan, niin vähintään kyräillään sitten kulmien alta sitä toisen rentoutumista.

        Nimenomaan, kamalin ihmisryhmä mökillä on nuo työleiriläiset.


    • UUSI

      No höh.. listasta puuttui palstalaiset..
      Mökkiviikonloppu palstamiesoletetun kanssa..

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuivakka toukohousu puuttui listalta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuivakka toukohousu puuttui listalta.

        Hän on jo vakiokamaa, siksipä ei tarvitse listalle päästäkään.. joka tapauksessa hän on minun listallani ykkösenä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi jollekin mökille leikkimään kotia?
      Missä on kalamiesvaihtoehto, siis, joka laittaa matoja koukkuun?
      Vilma

      • Anonyymi
        UUSI

        Liian junttia.


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi tulisi mennä mökkeilemään kenenkään addiktin kanssa, en ymmärrä!

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä olen viinamiehen mökillä just nyt. Täällä ollaan mies on kalassa. Tai no ei mieheni ole viinamies koska ei se juo viinaa. Se juo olutta vaan ja lonkeroa. Me myös grillataan huomenna koska miehellä on synttärit niin täällä on grillijuhlat ja tulee kavereita kylään.

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos noista on pakko joku valita, niin fitness-addikti sitten. Edellyttäen, että sen addiktio kohdistuu häneen itseensä, eikä muihin. Kyllä toinen mun puolestani saa treenata juuri niin paljon kun haluaa, kunhan antaa mun olla rauhassa.

      Himogrillaajakin voisi mennä, tuolla samalla edellytyksellä, että hän sitten lähinnä itse syö ne grillaamansa. Mä en ole oikein grilliruoan ystävä, mutta voin mä mieliksi jonkun palan syödä. Tärkeää on se, että tehty ruoka kuitenkin myös syödään, eli miehellä pitää olla järki päässä, vaikka kuinka tykkäisi grillata. Tietysti grilliä voi myös käyttää ihan vain ruoan lämmittämiseen, jos se vaikka miehen grillaustarvetta helpottaisi.

      Vauvakuumeista en alkaisi huijaamaan. Mä en tule kierukkaani poistattamaan, enkä siis hänelle vauvoja tekemään. Viinamieskään ei mun seurakseni kelpaa, kun en itse käytä päihteitä, enkä jaksa humalaista seuraa selvinpäin

    • Anonyymi
      UUSI

      Semmoinen keijo jos löytyy, jolla on kumisaappaat kokoajan jaloissaan.
      Ei tarvi olla maalta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Itse miehenä lähtisin mökille nnaisen kanssa, joka antas paljaalla tyhjentää pussit sisälle.

      • Anonyymi
        UUSI

        18:38
        Miks ihmeessä matkaisit mökille ja lainaisit naista moiseen.
        Tee reikä patjaan.
        Vilma


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      65
      5327
    2. Joonas Rask viettänyt omasta

      mielestään kivaa iltaa hyvässä hengessä.. https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000010582941.html
      Maailman menoa
      6
      2702
    3. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      61
      2235
    4. Nythän sitä sopii hallituksen lepäillä lomilla

      kun on Suomi saatu perikadon partaalle. Työpttömyys on huipussaan ja velkaa on vedetty kaksin käsin. Valtion yhtiöistä o
      Maailman menoa
      79
      1432
    5. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      18
      1276
    6. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      36
      1115
    7. Onko sulla joku

      Suunnitelma jo olemassa
      Ikävä
      61
      1077
    8. Mites ois nainen?

      Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.
      Ikävä
      59
      1072
    9. Koska kumpikaan ei saa sanaa suustaan

      niin miten olisi, jos opeteltaisiin viittomakieli ja hoidettaisiin kommunikointi sillä? Olisi varmasti helpompi murtaa j
      Ikävä
      61
      992
    10. Captain suuttui ja mustaksi muuttui

      Nyt on sitten laadittu oikein tiedote. Viimeksi oli siirtämässä laivojaan kun hävisi oikeudessa Savonlinnan kaupunkia va
      Savonlinna
      44
      976
    Aihe