Nainen haluaisitko

Anonyymi-ap

Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?

86

2419

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstanaiset arvostaa viinamiestä.

• Anonyymi

Varsinkin rekatut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin rekatut.

Tiedät itsekin jokikusen hahmon olevan multinikkimiehen tuotos, siispä kaksari rintaan ja kohti uusia pettymyksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin rekatut.

🎯🎯🎯🎯🎯🎯
        Nyt kun jo alkaa
        Osa perussuomalaisia eduskuntavaaleissa äänestäneistä alkaa hahmottamaan, että hallituksen tekemät päätökset, kuten leikkaukset sosiaaliturvaan, koskettavat heitä itseään, riikka petos purra sanoo.

Äänestä SDP se on työläiperheen asialla

Äänestä sak

Äänestä sdp

Äänestä työväen tukia

Äänestä. Työnyekijöiden puolesta yoeislakkoa

🎯🎯🎯👺🎯👺🌚🌚🪒
        Kansan rahat kokoomuksen taskussa ostakaa jos on rahaa

Ne piirtää kellä liituu

Rikaat juhlii kansan rahoilla
        Muös Pariisissa

• Anonyymi

Kariutui jo tuohon "mökkiviikonloppuun". Jätän mökkiviikonlopun ylipäänsä väliin, joten sen syvällisempi pohtiminen on turhaa, mutta yleisellä tasolla yksikään noista ei kuulosta hyvältä. Viinamies ja vauvakuumeinen ovat ehdoton EI. Himogrillaaja ja fitness-addikti ovat vielä mahdollisuuksien rajoissa, tilanteen vakavuudesta riippuen.

• Anonyymi

Mökki viikonloppu olisi omasta mielestä erittäin fine. Seuraksi ottaisin himogrillaajan, mielelläni söisin grillattua lihaa ja vieläpä toisen valmistamana. Olisi ihan luksusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mökki viikonloppu olisi omasta mielestä erittäin fine. Seuraksi ottaisin himogrillaajan, mielelläni söisin grillattua lihaa ja vieläpä toisen valmistamana. Olisi ihan luksusta.

Sä olet tietenkin täysi vapaa menemään mökkiviikonlopulle. Mun osaltani kaikki mökkeilyt on toivottavasti mökkeilty. Jos en enää ikinä elämässäni mene mökille, niin se tulee liian nopeasti.

Mä en juurikaan syö lihaa, eikä grilliruoka kuulu lemppareihini.

• Jätetään nyt vauvakuumeileva addikti pois.

• Anonyymi

Oliskohan ihan noin veikkaan että sen viikonlopun jälkeen olet raskaana ja lapsesi saa uuden sisaruksen

• Anonyymi kirjoitti:

Oliskohan ihan noin veikkaan että sen viikonlopun jälkeen olet raskaana ja lapsesi saa uuden sisaruksen

Eiiii ei ei ei ei vaan ......
        Muuten se vkl ja touhuilut kelpaa mut ei tuu omia vauvoja mulle enää.....
        Mummoilen seuraavaks...

• originalpieninainen kirjoitti:

Mummoilen seuraavaks...

Jatkan vielä tän 🤗 <3

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Mummoilen seuraavaks...

Voisit vaihtelun vuoksi kirjoitella mies välillä perheenäiti slash isoäitisettiä

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Mummoilen seuraavaks...

Mutta kumpaa toivoisit enemmän poika vai tyttö vauvaa ja miettii minkähän nimen sille antaisitte mut nyt nukkumaan hyvää yötä ja kauniita unia

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kumpaa toivoisit enemmän poika vai tyttö vauvaa ja miettii minkähän nimen sille antaisitte mut nyt nukkumaan hyvää yötä ja kauniita unia

Jos nyt kuvitellaan niin mulle on ihan
        sama kumpi vauva olis...
        Mitähän mies sanois??

Hyvää yötä ja kauniita unia sulle !!!
        😴💤🤗

<3

• Sellainen mies, joka osaa olla hiljaa ja antaa mun rentoutua. Haluan lukea sarjakuvia rauhassa. Sarjiksien lukeminen kuuluu mökkiviikonloppuun.

• Anonyymi

Kunnon mies asuu mökillä venevajassa?

• Mitä sarjakuvia?

(kerään niitä edelleen ja kokoelmani alkaa olla melko edustava)

• buddy-love kirjoitti:

Mitä sarjakuvia?

(kerään niitä edelleen ja kokoelmani alkaa olla melko edustava)

Enimmäkseen luen vanhoja Asterixeja, Lucky Lukeja ja Ahmed Ahneita. Olen lukenut tuon kokoelman useampaan kertaan läpi ja edelleen niiden lukeminen kuuluu mökkikesän perinteisiin.
        Sukulaisten isommassa mökissä on koko seinän peittävä kirjahylly, sieltä saa hakea kesälukemista, myös näitä sarjakuvia. Ainoa toive heillä on, että ne jäävät mökille, palautetaan paikalleen muiden lomalaisten iloksi.

Olen kateellinen sarjakuvakokoelmastasi. Mökillä kokoelma se on hieman vajaa ja välistä puuttuu osia. Olen joskus divareista yrittänyt metsästää puuttuvia kirjoja. Mahdoton tehtävä!

• tosi.typy kirjoitti:

Enimmäkseen luen vanhoja Asterixeja, Lucky Lukeja ja Ahmed Ahneita. Olen lukenut tuon kokoelman useampaan kertaan läpi ja edelleen niiden lukeminen kuuluu mökkikesän perinteisiin.
        Sukulaisten isommassa mökissä on koko seinän peittävä kirjahylly, sieltä saa hakea kesälukemista, myös näitä sarjakuvia. Ainoa toive heillä on, että ne jäävät mökille, palautetaan paikalleen muiden lomalaisten iloksi.

Olen kateellinen sarjakuvakokoelmastasi. Mökillä kokoelma se on hieman vajaa ja välistä puuttuu osia. Olen joskus divareista yrittänyt metsästää puuttuvia kirjoja. Mahdoton tehtävä!

Asterixeja minulla on ilmeisesti kaikki ne alkuperäiset ensipainoksina (en arvosta niitä Goscinnyn jälkeen julkaistuja).
        Lucky Lukeja minulla on vain satunnaisia kappaleita, mutta silti aika monta
        Ahmed Ahneita on ehkä kaikki (en ole tarkastanut).
        Vanhimmat on luettu aika huonoon kuntoon ja muutamia on hävinnytkin, eli olen täydentänyt kaksoiskappaleilla aina kun on tullut sopivalla hinnalla vastaan.
        On myös Valerianeja, Yoko Tsunoja, Natachoja, Ällejä ja Tällejä, Tinttejä, Pikoja ja Fantasioja ja kaikkea sekalaista.
        Viimeaikoina on alkanut löytyä myös ulkomaisia versioita.

• buddy-love kirjoitti:

Asterixeja minulla on ilmeisesti kaikki ne alkuperäiset ensipainoksina (en arvosta niitä Goscinnyn jälkeen julkaistuja).
        Vanhimmat on luettu aika huonoon kuntoon ja muutamia on hävinnytkin, eli olen täydentänyt kaksoiskappaleilla aina kun on tullut sopivalla hinnalla vastaan.
        On myös Valerianeja, Yoko Tsunoja, Natachoja, Ällejä ja Tällejä, Tinttejä, Pikoja ja Fantasioja ja kaikkea sekalaista.

Vakuuttava kokoelma. Kateeksi käy. Noin laajan kokoelman parissa voisin viettää tuntikaupalla laatuaikaa. :)

Unohdin mainita, löytyy myös vanhempia Aku Ankan taskupokkareita. Niitä on sekalainen kokoelma. Eikä missään erityisessä järjestyksessä.

Asterixit ovat ikisuosikkeja.

Koska olet suuri makean ystävä, oletko koskaan maistanut Camaracumin hölynpölyä?

• tosi.typy kirjoitti:

Vakuuttava kokoelma. Kateeksi käy. Noin laajan kokoelman parissa voisin viettää tuntikaupalla laatuaikaa. :)

Unohdin mainita, löytyy myös vanhempia Aku Ankan taskupokkareita. Niitä on sekalainen kokoelma. Eikä missään erityisessä järjestyksessä.

Asterixit ovat ikisuosikkeja.

Koska olet suuri makean ystävä, oletko koskaan maistanut Camaracumin hölynpölyä?

En alkuperäisiä, mutta ehkä melko samoja kyllä.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Bêtise_de_Cambrai

Ruotsalasten Polkagris on myös noita lähellä.

Olen ollut aikeissa testata sokerin veistoa, mutta ei ole aikoihin tullut tilannetta, jossa sitä olisi voinut käyttää, joten on jäänyt pelkäksi harkinnaksi:

https://www.youtube.com/watch?v=rj62DhAybeI

Minulla on jossain Mikki kiipelissä ensipainoksena, mutta siinä on kansissa vaurioita ja taitaa puuttua lehtiäkin (periaatteessa tiedän missä se on, mutta siinä varastossa on epäjärjestyksessä paljon vanhoja aikakausilehtiä ja se on jossain niiden välissä).

• buddy-love kirjoitti:

En alkuperäisiä, mutta ehkä melko samoja kyllä.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Bêtise_de_Cambrai

Ruotsalasten Polkagris on myös noita lähellä.

Olen ollut aikeissa testata sokerin veistoa, mutta ei ole aikoihin tullut tilannetta, jossa sitä olisi voinut käyttää, joten on jäänyt pelkäksi harkinnaksi:

https://www.youtube.com/watch?v=rj62DhAybeI

Minulla on jossain Mikki kiipelissä ensipainoksena, mutta siinä on kansissa vaurioita ja taitaa puuttua lehtiäkin (periaatteessa tiedän missä se on, mutta siinä varastossa on epäjärjestyksessä paljon vanhoja aikakausilehtiä ja se on jossain niiden välissä).

Ajattelin samaa, että nuo Polkka karamellit olisivat lähellä niitä aitoja minttukaramelleja.

Nuo sokeriveistokset ovat kuin taideteoksia. Kerrassaan upeita. Ovat tarkkuutta vaativia ja suuritoisiä kokonaisuuksia. Tuon videon sokerikoristeet ja -ruusukkeet ovat taiteilijan käsialaa. Hienoja kakkuja.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Aikoinaan tuli kerättyä sarjiksia. Marvelia, alkupään J. Dreddiä, noita yllä mainittuja, tex willerit, sekalaisia muutaman albumin juttuja, autopartio 525, aristokraatit, clifton ja sitten kioskipokkarisarjoja tuli kanssa kerättyä. Tulihan nuokin sitten hävitettyä. Ainakin nääsvillessä on vielä kivasti divareita. - cu-

• Anonyymi kirjoitti:

Aikoinaan tuli kerättyä sarjiksia. Marvelia, alkupään J. Dreddiä, noita yllä mainittuja, tex willerit, sekalaisia muutaman albumin juttuja, autopartio 525, aristokraatit, clifton ja sitten kioskipokkarisarjoja tuli kanssa kerättyä. Tulihan nuokin sitten hävitettyä. Ainakin nääsvillessä on vielä kivasti divareita. - cu-

Lukulaarista ostin aikoinaan melko usein, mutta en ole aikoihin käynyt siellä.
        Pitääkin ottaa tuo erikseen ohjelmaan.

• No jos noista täytyy valita, niin kyllä se himogrillaaja varmasti olisi parhain kunhan on itse se joka myös syö😁

• Anonyymi

Etkö halua mökille lihaksiaan aamusta iltaan esittelevän fitnestyypin tai sinua pitkin pientareita heppi tanassa jahtaavan vauvakuume miehen kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö halua mökille lihaksiaan aamusta iltaan esittelevän fitnestyypin tai sinua pitkin pientareita heppi tanassa jahtaavan vauvakuume miehen kanssa?

Sivusta kysäisen, että miten sillä olis aikaa niitä esitellä? Senhän pitää treenata koko ajan ja sitten tankata proteiinia ja taas treenata. Sehän vois olla ihan ok mökkiseuraa, jos sen treenivimma kohdistuu vain itseensä. Saisi itse rauhassa oleskella, kun toinen treenaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan kiva ihailla, mutta ei koko ajan! Olis liian urheilullinen omaan makuun. Vauvakuumeiselle miehelle pitäis riittää tämä ”vauvapaketti” joka tulee kokonaisuutena mun mukana.

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Ihan kiva ihailla, mutta ei koko ajan! Olis liian urheilullinen omaan makuun. Vauvakuumeiselle miehelle pitäis riittää tämä ”vauvapaketti” joka tulee kokonaisuutena mun mukana.

En ole asiantuntija mutta sellainen hytinä on ettei jo tehdyt lapset aja samaa asiaa.

• Anonyymi

No mites sitte kultamuru jos vaihtoehdoksi lisätään ahkera ja kielitaitoinen boomeri, pysytkö vielä valinnassas??💋

• Anonyymi kirjoitti:

No mites sitte kultamuru jos vaihtoehdoksi lisätään ahkera ja kielitaitoinen boomeri, pysytkö vielä valinnassas??💋

No, perkule nyt pistit pahan!! Kyllähän mulle yks boomeri kelpaa💋💋💋

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

No, perkule nyt pistit pahan!! Kyllähän mulle yks boomeri kelpaa💋💋💋

Eipä oo ainakaan vauvakuumeesta tietookaan, valmistusprosessista ennemminkin!🤣
        Kaikkea kivaahan sitä vois puuhastella, omassa rauhassa, mieleen vilahtaa vaikka mitä....💋

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä oo ainakaan vauvakuumeesta tietookaan, valmistusprosessista ennemminkin!🤣
        Kaikkea kivaahan sitä vois puuhastella, omassa rauhassa, mieleen vilahtaa vaikka mitä....💋

Mitä vikaa vauvakuumeesta? Ajatella sinäkin herkkänä, siis jostain muusta paikasta😜

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Mitä vikaa vauvakuumeesta? Ajatella sinäkin herkkänä, siis jostain muusta paikasta😜

Setämies boomeri ei hyvää lupaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Setämies boomeri ei hyvää lupaa.

Kuule, luulen että se on toistepäin mun tapauksessa. Niin mahdoton oon🤪

• Anonyymi

Viinamies - ei missään nimessä
      Fitness-addiksi - ei missään nimessä
      Vauvakuumeinen - ei missään nimessä

Himogrillaaja on valinta, jos pakko on joku valita. Kunhan grillaa sitten kasviksiakin, ettei tarvitse epäterveellisiä ruokia vain syödä.

• Naiset haluavat mökille TYÖMIEHEN, joka laittaa paikat kuntoon, hakkaa halot, lämmittää saunan, huoltaa ulkohuussin ja niin edelleen.

Työmiehessä pitää olla vähän viinamiehen vikaa, koska työstä luvattu palkkio on jääkaapissa odottava olutpäkki.

• Työmies on hyvä valinta. Osaa varmasti duunata ja höylätä.. piskuisen myös viilata.. 😜

• Anonyymi

No siis. Kyllähän pakolliset työt tietenkin pitää tehdä, mutta rehellisesti sanoen itseäni tuppaavat viruttamaan ihmiset, joiden on pakko kokoajan tehdä jotain tuollaista. Tietenkin jos toinen mielellään touhuaa tollasia itsekseen, mutta kun yleensä mökkireissut tollasten kanssa on lähinnä työleiri ja jos ei suorastaan vaadita mukaan, niin vähintään kyräillään sitten kulmien alta sitä toisen rentoutumista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siis. Kyllähän pakolliset työt tietenkin pitää tehdä, mutta rehellisesti sanoen itseäni tuppaavat viruttamaan ihmiset, joiden on pakko kokoajan tehdä jotain tuollaista. Tietenkin jos toinen mielellään touhuaa tollasia itsekseen, mutta kun yleensä mökkireissut tollasten kanssa on lähinnä työleiri ja jos ei suorastaan vaadita mukaan, niin vähintään kyräillään sitten kulmien alta sitä toisen rentoutumista.

Nimenomaan, kamalin ihmisryhmä mökillä on nuo työleiriläiset.

• No höh.. listasta puuttui palstalaiset..
      Mökkiviikonloppu palstamiesoletetun kanssa..

• Anonyymi

Kuivakka toukohousu puuttui listalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Hän on jo vakiokamaa, siksipä ei tarvitse listalle päästäkään.. joka tapauksessa hän on minun listallani ykkösenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hyvä.

• Anonyymi

Miksi jollekin mökille leikkimään kotia?
      Missä on kalamiesvaihtoehto, siis, joka laittaa matoja koukkuun?
      Vilma

• Anonyymi

Liian junttia.

• Anonyymi

Miksi tulisi mennä mökkeilemään kenenkään addiktin kanssa, en ymmärrä!

• Anonyymi

Minä olen viinamiehen mökillä just nyt. Täällä ollaan mies on kalassa. Tai no ei mieheni ole viinamies koska ei se juo viinaa. Se juo olutta vaan ja lonkeroa. Me myös grillataan huomenna koska miehellä on synttärit niin täällä on grillijuhlat ja tulee kavereita kylään.

• Anonyymi

Jos noista on pakko joku valita, niin fitness-addikti sitten. Edellyttäen, että sen addiktio kohdistuu häneen itseensä, eikä muihin. Kyllä toinen mun puolestani saa treenata juuri niin paljon kun haluaa, kunhan antaa mun olla rauhassa.

Himogrillaajakin voisi mennä, tuolla samalla edellytyksellä, että hän sitten lähinnä itse syö ne grillaamansa. Mä en ole oikein grilliruoan ystävä, mutta voin mä mieliksi jonkun palan syödä. Tärkeää on se, että tehty ruoka kuitenkin myös syödään, eli miehellä pitää olla järki päässä, vaikka kuinka tykkäisi grillata. Tietysti grilliä voi myös käyttää ihan vain ruoan lämmittämiseen, jos se vaikka miehen grillaustarvetta helpottaisi.

Vauvakuumeista en alkaisi huijaamaan. Mä en tule kierukkaani poistattamaan, enkä siis hänelle vauvoja tekemään. Viinamieskään ei mun seurakseni kelpaa, kun en itse käytä päihteitä, enkä jaksa humalaista seuraa selvinpäin

• Anonyymi

Semmoinen keijo jos löytyy, jolla on kumisaappaat kokoajan jaloissaan.
      Ei tarvi olla maalta.

• Anonyymi

Itse miehenä lähtisin mökille nnaisen kanssa, joka antas paljaalla tyhjentää pussit sisälle.

• Anonyymi

18:38
        Miks ihmeessä matkaisit mökille ja lainaisit naista moiseen.
        Tee reikä patjaan.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18:38
        Miks ihmeessä matkaisit mökille ja lainaisit naista moiseen.
        Tee reikä patjaan.
        Vilma

Just tulin naisen mökiltä, ja ammuin kovilla....Tosin ei idä enää koska ikää hänellä jo vähän liikaa ko hommiin. Ps ihanaa oli.

• Anonyymi

On kyllä saatana aloitus ja vaihtoehdot? En kyllä haluaisi naista joka tuon aloittajan matkaan haluaa.

• Anonyymi

No kyllä ny rillaus pitää onnistua

• Jopas on vaihtoehdot 😅 Ei nyt ainakaan vauvakuumeinen, sillä vauva-ajat ovat minulta ehdottomasti ohi. Ehkä himogrillaaja, kun itse olen surkea grillaaja 😁

• Anonyymi

Himogrillaaja noista vaihtoehdoista. Jos grillaa mullekkin vegepihvit samalla!

• Anonyymi

Viettäisin mökkiviikonloput ja sen jälkeen kaikki loppuelämäni päivät mielelläni vauvakuumeisen himogrillaajan kanssa! 😍🥰❣️

• Anonyymi

Lisään tähän vielä tuon Vilman ehdottaman kalamiehen, se ois ihan must lisäharrastus, mitä suosittelen kaikille! Mieli rentoutuu katsellen vuorotellen eri rantoja ja auringonlaskuja 🥰😍🏞 Siihen sit sopisi ahvenen paisto miehen tekemällä nuotiolla ja kohteliaisuus, niin oioi, oisi siinä kiva istua iltaa ja hymyillä 😊 Itse taas tykkään tehdä kaikkia kasvisvartaita ja suklaabanaaneja (viilto ja rivi Fazerin sinistä banaaniin!).

Kivaa kesää kaikille tämän lukijoille! Viettäkää ainakin yksi kiva päivä aina - tämä päivä 🥰🙏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään tähän vielä tuon Vilman ehdottaman kalamiehen, se ois ihan must lisäharrastus, mitä suosittelen kaikille! Mieli rentoutuu katsellen vuorotellen eri rantoja ja auringonlaskuja 🥰😍🏞 Siihen sit sopisi ahvenen paisto miehen tekemällä nuotiolla ja kohteliaisuus, niin oioi, oisi siinä kiva istua iltaa ja hymyillä 😊 Itse taas tykkään tehdä kaikkia kasvisvartaita ja suklaabanaaneja (viilto ja rivi Fazerin sinistä banaaniin!).

Kivaa kesää kaikille tämän lukijoille! Viettäkää ainakin yksi kiva päivä aina - tämä päivä 🥰🙏

Huomenta vain.
        Rautapannulla ja voissa paistetut ahvenet ovat nam.
        Vilma
        Samoin hyvä päivä sulle ja muillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta vain.
        Rautapannulla ja voissa paistetut ahvenet ovat nam.
        Vilma
        Samoin hyvä päivä sulle ja muillekin.

Vaihtoehtoisesti ravustus elokuun hämärtyvinä öinä!
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihtoehtoisesti ravustus elokuun hämärtyvinä öinä!
        Vilma

Oioi, joo, ravustusta ois tosi hienoa oppia ja saada kokeilla ja kokea sellaista! Lisätään sekin listaan, vaikka sitten yhdessä opeteltavaksi jutuksi, jos siitä ei ois vielä enempää tietoa =) Ahvenet ja vaahtokarkitkin on jo jees, ravuista ja sienistä pitäminen on sit jo aika luksusta miehelle! 😄😍 (Hurraa stereotypiat 😄) Voi niitä tietty syödä yksinkin ja toinen syö muuta, mutta oishan se ihana jakaa paljon mieltymyksiä =)

Peukkuja siis yhä Vilmalle!

• Anonyymi

Fitness-miehen kanssa, koska hänellä varmaankin kunto kohdillaan kaikkiin aktiviteetteihin.

• Anonyymi

Fitness mies.
        Voi ei.
        Eikö kaikki lihakset ja lihassyyt näy kuin anatomian kirjassa?
        Sitten, eikö fitnes-miehet öljyä itsensä jollain kiiltävällä ruskealla mömmöllä.
        Eivät he oke kauhean liukkaita sitten?
        Luiskahtelevia?
        Vilma

• Anonyymi

Minulla on maatila, järvenrantaa, vene ja valurautapannu mutta löytyykö pirkkoa netistä?

• Anonyymi

Varmasti, etsivä löytää! Kunhan oot kiva ja kohtelias kivan omaisuuden lisäksi! 😄🥰👍🙏 ..ja jos kuluu liian kauan, etsi vaikka Suomen ulkopuolelta, niitäkin pareja on nykyään paljon ja munkin lähipiirissä 😊👍

• Anonyymi

kohta nighs grow colder and longer.... oikeasti pidän aika paljon tuosta netflixin jutusta, sallinut että ei mainoksia kolmannelta osapuolelta, netflixi voi lähettä sähköpostiin välillä jonkin ehdotuksen katsoa.

• Anonyymi

niin noissa netflixin sarjoissa on aika paljon huskoja nainäyrrelijöäirä, jännittävisasäkin....

• Anonyymi

jotkut hyvin mieleen jääcät jutut Myley Curus ja laulava nukke ja Killing Eve jossa naissalamurhaaja...

• Anonyymi

hyvä niin jos kengännauhoissaqkin luke sport eli nopwua kwnnaquhaer

• Anonyymi

Älyttömiä vaihtoehtoja. Mistä tuollaisia friikkejä edes löytyy.

• Anonyymi

Älä välitä 8 kommenttia on jo siivottu. Yksi minunkin. Panu-Pirkko. Huiii kyllä oli liian rohkeaa.
        P-P tuhdolla voisi aiheuttaa veneeseen etukenon.
        Vilma

• Mieluiten yksin. Omassa ylhäisyydessäni. 😊

• Anonyymi

Eikö ens vuoden seksikerta nossen kaa vois olla mökillä?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö ens vuoden seksikerta nossen kaa vois olla mökillä?

Miten liittyy siihen, että omassa rauhassa olisin yksin?

• Anonyymi

No jos minulta kysyttäisiin niin joku viinanaisen, himogrillaajan, fitness-addiktin ja vauva kuumeisen naisen, siis semmoisen joka on yhdistelmä noita kaikkia voisi olla ihan viihdyttävä viikonloppu.

-harmiseikirj-

• Entäs se kakkukunigatar pullan leipoja?

• Anonyymi

Miehenä kelpaa kaikki, jossa on NAINEN vieressä.

• Anonyymi

Mieluummin yksin.

• Anonyymi

Himochillaaja on hyvä.

• Anonyymi

Missäkös se fitnesaddikti muuten treenaa mökkeillessään? Onko lähettyvillä sali vai kuukuuko se peräti mökin varustukseen?

• Anonyymi

10:13
        Se on varmaan se mies, joka oravana kiipeää.
        Vilma

• vauva kuumeisen miehen kanssa🥰😁🥳

• Anonyymi

Kukaan täysjärkinen ihminen ei halua olla viinamiehen seurassa joten arvannet varmaan minkälaisia naisia seurassasi on.

• Anonyymi

Peruna/Juuresmaan hoitajan kanssa.

• Näin miehenä, näen kaikissa potentiaalia.
      Rillaajan kanssa ei tule nälkä.
      Vauvakuumeinen sekä urhieluhullu jaksavat varmasti mallikkaasti petipuuhissa, vaikka toiki vauvakuumeinen saattaa tehdä reikiä uimapukuun...
      Viinamies voisi olla bileseuraa. Riippuu millainen naikkonen tai henkilö kyseessä! Mutta ellei se ihan kukkelikuu ole se ukkeliuu niin jaksaahan sitä vaikka kärpäsen kanssa yhden viikonloppusen.
      Ps onko mökillä sauna?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5213
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2001
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1945
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1819
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1284
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1252
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1090
    Aihe