Pahoitteluni

Anonyymi-ap

Tarkoitus oli liueta paikalta ihan vähin äänin eikä suinkaan pistää palstaa sekaisin näin pohjia myöten, olen siis kovin pahoillani aiheuttamastani häiriöstä joka on käyttäjäkuntaa harhauttaen nimetty tekniseksi viaksi 🙄 kapinahenkeä hillitsemään.

Profiilini poisto on näköjään laajentunut koskemaan koko palstaa eli ylläpito tekee koko ajan parhaansa pitääkseen minut poissa täältä, olen syvästi kiitollinen tapahtuneista tukitoimista mitä toimintani lakkauttamiseen tulee.

Pysykäämme lujina edelleen 👍 ja yhtenäisenä rintamana siitä huolimatta että olen joukostanne poissa 😁

18

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hööpöhööpö

    • Kuka sinä sitten olet?

      • Anonyymi

        Olen pupu the predator!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen pupu the predator!

        Etkä ole. Eikä Pupu ole mikään predator tai vastaava. Mistä olet sellaista saanut päähäsi? oletko se sama, joka väittää aina hänestä kaikkea muutakin ikävää?


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Etkä ole. Eikä Pupu ole mikään predator tai vastaava. Mistä olet sellaista saanut päähäsi? oletko se sama, joka väittää aina hänestä kaikkea muutakin ikävää?

        Onko pupulla vesikauhu?


    • Anonyymi

      No se on se pläkkisusi koska eihän hän ole kommentoinut mitään sen eilisen häiriön jälkeen. Palsta tuntuu erilaiselta ilman hänen profiiliaan ;(.

    • Disseisback

      Elä palstasetuli luule itsestäsi suotta liikoja. 😄

      • Anonyymi

        😂 noo joskus vähän omaksi ilokseni


    • Ei huolta, koska edelleen ja aina minä OLEN palsta 😂

      • Anonyymi

        Hienoa, turvaverkko on siis olemassa 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, turvaverkko on siis olemassa 🙂

        Ehkä itse esittäisin asian vaatimattomammin ja toteaisin lakonisesti, että verkko on olemassa 😂


    • Minulla ei ole hajuakaan mitä tämä asia koskee.

      • Viittaus taannoiseen, kun S24 oli kyykyssä noin vuorokauden. Joku on halunnut ottaa vähän elämää isompaa roolia katkon taustalla ja mikäs siinä, hyvää huumoria 😁


      • Anonyymi
        UUSI

        😂 no ei tosiaankaan ole, randesetä kyllä selitti ytimen jutusta ihan kiitettävästi. Eikä siellä tanskanmaallakaan mitään mätää kai ole vaikka susi siellä matkoilla olisikin 😁.
        Jos näette sutta niin käskekää sanoa terveisiä sukulaisilleni siellä, reilu parikymmentä kappaletta kuulemma siellä asustaa 😜


    • UUSI

      Mitä täällä on sitten tapahtunut? Viimeksi olin 24.7 käymässä, silloin en havainnu mitään normista poikkeavaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Rekattujen kriisiä pukkaa ja mustasusi on joutunut Tanskaan maanpakoon.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekattujen kriisiä pukkaa ja mustasusi on joutunut Tanskaan maanpakoon.

        Aijaa? No haittaako se jos joskus tekee muutakin kun palstailee? Hyvähän se on, jos on reissuunkin päässy lähtemään. Kesä sentään parhaimmillaan.


    • UUSI

      Minäkin liukenen taas, täällä on niin vaisua. Heissulivei!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe