Pahoitteluni

Anonyymi-ap

Tarkoitus oli liueta paikalta ihan vähin äänin eikä suinkaan pistää palstaa sekaisin näin pohjia myöten, olen siis kovin pahoillani aiheuttamastani häiriöstä joka on käyttäjäkuntaa harhauttaen nimetty tekniseksi viaksi 🙄 kapinahenkeä hillitsemään.

Profiilini poisto on näköjään laajentunut koskemaan koko palstaa eli ylläpito tekee koko ajan parhaansa pitääkseen minut poissa täältä, olen syvästi kiitollinen tapahtuneista tukitoimista mitä toimintani lakkauttamiseen tulee.

Pysykäämme lujina edelleen 👍 ja yhtenäisenä rintamana siitä huolimatta että olen joukostanne poissa 😁

17

353

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hööpöhööpö

• Kuka sinä sitten olet?

• Etkä ole. Eikä Pupu ole mikään predator tai vastaava. Mistä olet sellaista saanut päähäsi? oletko se sama, joka väittää aina hänestä kaikkea muutakin ikävää?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Etkä ole. Eikä Pupu ole mikään predator tai vastaava. Mistä olet sellaista saanut päähäsi? oletko se sama, joka väittää aina hänestä kaikkea muutakin ikävää?

Onko pupulla vesikauhu?

• Anonyymi

No se on se pläkkisusi koska eihän hän ole kommentoinut mitään sen eilisen häiriön jälkeen. Palsta tuntuu erilaiselta ilman hänen profiiliaan ;(.

• Elä palstasetuli luule itsestäsi suotta liikoja. 😄

• Anonyymi

😂 noo joskus vähän omaksi ilokseni

• Ei huolta, koska edelleen ja aina minä OLEN palsta 😂

• Anonyymi

Hienoa, turvaverkko on siis olemassa 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Hienoa, turvaverkko on siis olemassa 🙂

Ehkä itse esittäisin asian vaatimattomammin ja toteaisin lakonisesti, että verkko on olemassa 😂

• Minulla ei ole hajuakaan mitä tämä asia koskee.

• Viittaus taannoiseen, kun S24 oli kyykyssä noin vuorokauden. Joku on halunnut ottaa vähän elämää isompaa roolia katkon taustalla ja mikäs siinä, hyvää huumoria 😁

• Anonyymi

😂 no ei tosiaankaan ole, randesetä kyllä selitti ytimen jutusta ihan kiitettävästi. Eikä siellä tanskanmaallakaan mitään mätää kai ole vaikka susi siellä matkoilla olisikin 😁.
        Jos näette sutta niin käskekää sanoa terveisiä sukulaisilleni siellä, reilu parikymmentä kappaletta kuulemma siellä asustaa 😜

• Mitä täällä on sitten tapahtunut? Viimeksi olin 24.7 käymässä, silloin en havainnu mitään normista poikkeavaa.

• Anonyymi

Rekattujen kriisiä pukkaa ja mustasusi on joutunut Tanskaan maanpakoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Rekattujen kriisiä pukkaa ja mustasusi on joutunut Tanskaan maanpakoon.

Aijaa? No haittaako se jos joskus tekee muutakin kun palstailee? Hyvähän se on, jos on reissuunkin päässy lähtemään. Kesä sentään parhaimmillaan.

• Minäkin liukenen taas, täällä on niin vaisua. Heissulivei!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      706
      2161
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      368
      1188
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      74
      1000
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      172
      929
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      666
    6. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      634
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      33
      617
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      597
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32