Auringon kuolema

Anonyymi-ap

Kuinka kauan siihen on ollut 5 miljardia vuotta ja milloin alkaa olla vähemmän?

14

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistaakseni 5 miljardia vuotta auringon elämää takana ja 5 miljardia vuotta edessä.

    • Anonyymi

      Auringon koko elin-ikä on luultavasti satoja miljardeja vuosia. Jossakin vaiheessa se tosin räjäyttää uloimmat kerroksensa avaruuteen, jolloin jää jäljelle valkoinen kääpiö, joka hiipuu mustemmaksi kääpiöksi.

      • Anonyymi

        Se on ollut 5 miljardia vuotta jo vuonna 1983.


      • Anonyymi

        Ei se kokonaan varmaan ikinä häviä, mutta paistaa "ainoastaan" 10 000 000 000 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kokonaan varmaan ikinä häviä, mutta paistaa "ainoastaan" 10 000 000 000 vuotta.

        On mahdollista, että Auringon jäänne valkoinen kääpiö hajoaa pikku hiljaa niin pitkän ajan kuluessa, että pelkän luvun kirjoittaminen on naurettavan tuntuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut 5 miljardia vuotta jo vuonna 1983.

        Ymmärrätkö, mitä tarkoittaa miljardi? Viiden miljardin vuoden kestossa on hyvinkin +/- 200 - 300 miljoonaa vuotta holkkumaa. Siitä 31 vuotta on vähemmän kuin hyttysen pieru.

        Vai oliko tuo tarkoitettu parodiaksi palstalla, jossa puolet kirjoittajista on parodiarajan tuolla puolen?


    • Anonyymi

      Kun puhutaan tuolla tarkkuudella, niin miljardin vuoden päästä sitten tipahtanee arvio neljään miljardiin vuoteen, ellei siihen mennessä tutkimus etene niin että saadaan joku erilainen arvio.

    • Anonyymi

      Jos kaikki auringon vety fuusioituisi heliumiksi, niin polttoainetta riittäsi 55 mrd vuodeksi.

      • Anonyymi

        Alkuräjähdyksestä arvellaan kuluneen 14 mrd vuotta ja auringon synnystä 5 mrd vuotta. Joka tapauksessa "väliaikaista kaikki on vaan".


      • Anonyymi

        Performassi meni ihan överiksi Olympialaisten avajaisissa .

        Olympialaisten avajaisissa Pariisissa 26. heinäkuuta transvestiitit* ja muut LGBT*-pahat henget loivat uudelleen Leonardo da Vincin freskon "Jeesuksen ja Hänen kahdentoista apostolin viimeinen ehtoollinen" - kuvan, jolla on suuri merkitys kristityille.

        Kristuksen paikalla on punertava, valtava, epäselvä portto (kuten se nähdään), jonka pään yläpuolella on Vapaudenpatsaan diadeemi, joka osoittaa esityksen tilaajan. Jonkin ajan kuluttua tämän ryhmän taustalla kamera tallentaa siniseksi maalatun alaston miehen ulkonäön, joka symboloi kreikkalaista viinin jumalaa Dionysosta.
        Miehen seuraan liittyi välittömästi useita muita transvestiitteja, jotka alkoivat tanssia provokatiivisesti musiikin tahdissa. Katsojat huomasivat yhden "apostolin" paljaat sukuelimet . Ja tämä lasten läsnäollessa. Hyi.


      • Anonyymi

        Ei se muutu! Airingossa paljon epäpuhtauksia.
        Tutkijat väittää että Aurongon prosessi on hyvin vakaa. heiton tehossa on +- 4%
        Aurinko laajenee koko ajan samalla kylmenee.

        Nyt alettu tutkia kosmisten säteiden vaikutusta Auringoon ja Maahan, Joilla on iso vaikutus ja jota ymmärretään huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se muutu! Airingossa paljon epäpuhtauksia.
        Tutkijat väittää että Aurongon prosessi on hyvin vakaa. heiton tehossa on - 4%
        Aurinko laajenee koko ajan samalla kylmenee.

        Nyt alettu tutkia kosmisten säteiden vaikutusta Auringoon ja Maahan, Joilla on iso vaikutus ja jota ymmärretään huonosti.

        Joilla ei ole vaikutusta Aurinkoon.
        Auringoon ei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se muutu! Airingossa paljon epäpuhtauksia.
        Tutkijat väittää että Aurongon prosessi on hyvin vakaa. heiton tehossa on - 4%
        Aurinko laajenee koko ajan samalla kylmenee.

        Nyt alettu tutkia kosmisten säteiden vaikutusta Auringoon ja Maahan, Joilla on iso vaikutus ja jota ymmärretään huonosti.

        Svensmarkilla oli hypoteesi siitä etä kosminen säteily vaikuttaa voimakkaasti pilvisyyttä lisäten. Hypoteesia testattiin CERNissä ja todettiin ettei vaikutus ole merkittävä.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Henrik_Svensmark


    • Anonyymi

      Arvioista kyse. Asia tarkentuu jos kerkiää tarkentua, koska Aurinko ei tottele mitään laskelmaa mitä ihminen keksii.
      Avaruudessa miljoonat ja miljardit on silmänräpäyksiä vain...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe