Ministereolaitteistossani on pieni vika. Laitteeseen voi liittää usb-muistitikun ja toistaa tikulle tallennettua musiikkia. Kappaleet voi haluttaessa toistaa arvotussa satunnaisessa järjestyksessä.
Jos kytken saman muistitikun laitteeseen joskus myöhemmin kuunnellakseni jälleen kappaleita satunnaisessa järjestyksessä, Philips-merkkinen laite toistaa SAMAT kappaleet SAMASSA järjestyksessä kuin edelliselläkin kerralla. Toistojärjestys on toisin sanoen tallentunut laitteen muistiin, vaikka ei tietenkään pitäisi.
Philipsin tekninen tuki pyytää minua lähettämään asiasta videon, että se ymmärtäisi, mistä on kysymys.
Philipsin tekninen tuki ei ymmärrä suomea
11
337
Vastaukset 11
- Anonyymi
Kysymys kuuluisi osioon ”tietotekniikka”.
- Anonyymi
"Kysymys kuuluisi osioon ”tietotekniikka”."
En ole kysynyt mitään. Olen kummastellut, miten kehno suomen kielen taito Philipsin teknisen tuen väellä on. Varmuuden vuoksi lähetin vastauksen, jossa kuvasin vikaa mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti: Laitteen satunnaistoisto soittaa usb-liitäntään pannulla muistitikulla olevat kappaleet aina samassa järjestyksessä.
Pyysin ilmoittamaan viasta ohjelmistopäivityksiä laativille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kysynyt mitään. Olen kummastellut, miten kehno suomen kielen taito Philipsin teknisen tuen väellä on. Varmuuden vuoksi lähetin vastauksen, jossa kuvasin vikaa mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti: Laitteen satunnaistoisto soittaa usb-liitäntään pannulla muistitikulla olevat kappaleet aina samassa järjestyksessä.
Pyysin ilmoittamaan viasta ohjelmistopäivityksiä laativille.Mutta miten tämä liittyy kieliin ja käännöksiin? Vai onko Philipsin tekninen tuki ulkomailla etkä osaa esittää ongelmaasi esim. englanniksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysin ilmoittamaan viasta ohjelmistopäivityksiä laativille.Jospa soittelisit sillä soittimella etkä millään pannulla. *En ole itse nähnyt missään soittimessa pannuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa soittelisit sillä soittimella etkä millään pannulla. *En ole itse nähnyt missään soittimessa pannuja.
No nyt oli huono.
- Anonyymi
"Mutta miten tämä liittyy kieliin ja käännöksiin?"
Ei se käännöksiin liity mitenkään. Kieliin — tai kieleen — asia liittyy siten, että suomi on kieli, jota Philipsin suomalainen tukihenkilö ei ymmärrä. - Anonyymi
Oletko aivan varma, että olet itse ymmärtänyt laitteen käyttöohjeen oikein?
Eli onko sinun suomen taitosi kunnossa. - Anonyymi
Laitteen softassa lienee kökkö satunnaislukualgoritmi, joka tuottaa aina samat tulokset.
- Anonyymi
Philipsilla sentään on tekninen tuki. Kaikilla laitetoimittajilla ei ole. Tämäkin toimii todennäköisesti käännöskoneen kautta.
- Anonyymi
Aloittaja lienee mamu joka ei osaa eikä ymmärrä suomea saatikka elektroniikkaa.
Tikuista on rakennettu ufojakin kuten jossain Roswellissa.- Anonyymi
Mites Takuista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.941506Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471023- 15896
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40838Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82758- 92741
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17737- 46728
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27687- 68682
- 13682
- 59672
- 47664
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56595Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576- 46569
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129557Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla149534Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31525