Ministereolaitteistossani on pieni vika. Laitteeseen voi liittää usb-muistitikun ja toistaa tikulle tallennettua musiikkia. Kappaleet voi haluttaessa toistaa arvotussa satunnaisessa järjestyksessä.
Jos kytken saman muistitikun laitteeseen joskus myöhemmin kuunnellakseni jälleen kappaleita satunnaisessa järjestyksessä, Philips-merkkinen laite toistaa SAMAT kappaleet SAMASSA järjestyksessä kuin edelliselläkin kerralla. Toistojärjestys on toisin sanoen tallentunut laitteen muistiin, vaikka ei tietenkään pitäisi.
Philipsin tekninen tuki pyytää minua lähettämään asiasta videon, että se ymmärtäisi, mistä on kysymys.
Philipsin tekninen tuki ei ymmärrä suomea
11
244
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymys kuuluisi osioon ”tietotekniikka”.
- Anonyymi
"Kysymys kuuluisi osioon ”tietotekniikka”."
En ole kysynyt mitään. Olen kummastellut, miten kehno suomen kielen taito Philipsin teknisen tuen väellä on. Varmuuden vuoksi lähetin vastauksen, jossa kuvasin vikaa mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti: Laitteen satunnaistoisto soittaa usb-liitäntään pannulla muistitikulla olevat kappaleet aina samassa järjestyksessä.
Pyysin ilmoittamaan viasta ohjelmistopäivityksiä laativille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kysynyt mitään. Olen kummastellut, miten kehno suomen kielen taito Philipsin teknisen tuen väellä on. Varmuuden vuoksi lähetin vastauksen, jossa kuvasin vikaa mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti: Laitteen satunnaistoisto soittaa usb-liitäntään pannulla muistitikulla olevat kappaleet aina samassa järjestyksessä.
Pyysin ilmoittamaan viasta ohjelmistopäivityksiä laativille.Mutta miten tämä liittyy kieliin ja käännöksiin? Vai onko Philipsin tekninen tuki ulkomailla etkä osaa esittää ongelmaasi esim. englanniksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyysin ilmoittamaan viasta ohjelmistopäivityksiä laativille.Jospa soittelisit sillä soittimella etkä millään pannulla. *En ole itse nähnyt missään soittimessa pannuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa soittelisit sillä soittimella etkä millään pannulla. *En ole itse nähnyt missään soittimessa pannuja.
No nyt oli huono.
- Anonyymi
"Mutta miten tämä liittyy kieliin ja käännöksiin?"
Ei se käännöksiin liity mitenkään. Kieliin — tai kieleen — asia liittyy siten, että suomi on kieli, jota Philipsin suomalainen tukihenkilö ei ymmärrä. - Anonyymi
Oletko aivan varma, että olet itse ymmärtänyt laitteen käyttöohjeen oikein?
Eli onko sinun suomen taitosi kunnossa. - Anonyymi
Laitteen softassa lienee kökkö satunnaislukualgoritmi, joka tuottaa aina samat tulokset.
- Anonyymi
Philipsilla sentään on tekninen tuki. Kaikilla laitetoimittajilla ei ole. Tämäkin toimii todennäköisesti käännöskoneen kautta.
- Anonyymi
Aloittaja lienee mamu joka ei osaa eikä ymmärrä suomea saatikka elektroniikkaa.
Tikuista on rakennettu ufojakin kuten jossain Roswellissa.- Anonyymi
Mites Takuista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475226- 3261928
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131868Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701527Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681477Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh341240- 811214
- 361066
- 421045
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21994