Philipsin tekninen tuki ei ymmärrä suomea

Anonyymi-ap

Ministereolaitteistossani on pieni vika. Laitteeseen voi liittää usb-muistitikun ja toistaa tikulle tallennettua musiikkia. Kappaleet voi haluttaessa toistaa arvotussa satunnaisessa järjestyksessä.

Jos kytken saman muistitikun laitteeseen joskus myöhemmin kuunnellakseni jälleen kappaleita satunnaisessa järjestyksessä, Philips-merkkinen laite toistaa SAMAT kappaleet SAMASSA järjestyksessä kuin edelliselläkin kerralla. Toistojärjestys on toisin sanoen tallentunut laitteen muistiin, vaikka ei tietenkään pitäisi.

Philipsin tekninen tuki pyytää minua lähettämään asiasta videon, että se ymmärtäisi, mistä on kysymys.

11

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymys kuuluisi osioon ”tietotekniikka”.

• Anonyymi

"Kysymys kuuluisi osioon ”tietotekniikka”."

En ole kysynyt mitään. Olen kummastellut, miten kehno suomen kielen taito Philipsin teknisen tuen väellä on. Varmuuden vuoksi lähetin vastauksen, jossa kuvasin vikaa mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti: Laitteen satunnaistoisto soittaa usb-liitäntään pannulla muistitikulla olevat kappaleet aina samassa järjestyksessä.

Pyysin ilmoittamaan viasta ohjelmistopäivityksiä laativille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kysynyt mitään. Olen kummastellut, miten kehno suomen kielen taito Philipsin teknisen tuen väellä on. Varmuuden vuoksi lähetin vastauksen, jossa kuvasin vikaa mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti: Laitteen satunnaistoisto soittaa usb-liitäntään pannulla muistitikulla olevat kappaleet aina samassa järjestyksessä.

Mutta miten tämä liittyy kieliin ja käännöksiin? Vai onko Philipsin tekninen tuki ulkomailla etkä osaa esittää ongelmaasi esim. englanniksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa soittelisit sillä soittimella etkä millään pannulla. *En ole itse nähnyt missään soittimessa pannuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa soittelisit sillä soittimella etkä millään pannulla. *En ole itse nähnyt missään soittimessa pannuja.

No nyt oli huono.

• Anonyymi

"Mutta miten tämä liittyy kieliin ja käännöksiin?"

Ei se käännöksiin liity mitenkään. Kieliin — tai kieleen — asia liittyy siten, että suomi on kieli, jota Philipsin suomalainen tukihenkilö ei ymmärrä.

• Anonyymi

Oletko aivan varma, että olet itse ymmärtänyt laitteen käyttöohjeen oikein?
      Eli onko sinun suomen taitosi kunnossa.

• Anonyymi

Laitteen softassa lienee kökkö satunnaislukualgoritmi, joka tuottaa aina samat tulokset.

• Anonyymi

Philipsilla sentään on tekninen tuki. Kaikilla laitetoimittajilla ei ole. Tämäkin toimii todennäköisesti käännöskoneen kautta.

• Anonyymi

Aloittaja lienee mamu joka ei osaa eikä ymmärrä suomea saatikka elektroniikkaa.
      Tikuista on rakennettu ufojakin kuten jossain Roswellissa.

• Anonyymi

Mites Takuista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2637
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      119
      2393
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1678
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      201
      1194
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      51
      1093
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1078
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      991
    8. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      793
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      793
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105