Philipsin tekninen tuki ei ymmärrä suomea

Anonyymi-ap

Ministereolaitteistossani on pieni vika. Laitteeseen voi liittää usb-muistitikun ja toistaa tikulle tallennettua musiikkia. Kappaleet voi haluttaessa toistaa arvotussa satunnaisessa järjestyksessä.

Jos kytken saman muistitikun laitteeseen joskus myöhemmin kuunnellakseni jälleen kappaleita satunnaisessa järjestyksessä, Philips-merkkinen laite toistaa SAMAT kappaleet SAMASSA järjestyksessä kuin edelliselläkin kerralla. Toistojärjestys on toisin sanoen tallentunut laitteen muistiin, vaikka ei tietenkään pitäisi.

Philipsin tekninen tuki pyytää minua lähettämään asiasta videon, että se ymmärtäisi, mistä on kysymys.

11

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysymys kuuluisi osioon ”tietotekniikka”.

• Anonyymi

"Kysymys kuuluisi osioon ”tietotekniikka”."

En ole kysynyt mitään. Olen kummastellut, miten kehno suomen kielen taito Philipsin teknisen tuen väellä on. Varmuuden vuoksi lähetin vastauksen, jossa kuvasin vikaa mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti: Laitteen satunnaistoisto soittaa usb-liitäntään pannulla muistitikulla olevat kappaleet aina samassa järjestyksessä.

Pyysin ilmoittamaan viasta ohjelmistopäivityksiä laativille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kysynyt mitään. Olen kummastellut, miten kehno suomen kielen taito Philipsin teknisen tuen väellä on. Varmuuden vuoksi lähetin vastauksen, jossa kuvasin vikaa mahdollisimman selkeästi ja lyhyesti: Laitteen satunnaistoisto soittaa usb-liitäntään pannulla muistitikulla olevat kappaleet aina samassa järjestyksessä.

Mutta miten tämä liittyy kieliin ja käännöksiin? Vai onko Philipsin tekninen tuki ulkomailla etkä osaa esittää ongelmaasi esim. englanniksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa soittelisit sillä soittimella etkä millään pannulla. *En ole itse nähnyt missään soittimessa pannuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa soittelisit sillä soittimella etkä millään pannulla. *En ole itse nähnyt missään soittimessa pannuja.

No nyt oli huono.

• Anonyymi

"Mutta miten tämä liittyy kieliin ja käännöksiin?"

Ei se käännöksiin liity mitenkään. Kieliin — tai kieleen — asia liittyy siten, että suomi on kieli, jota Philipsin suomalainen tukihenkilö ei ymmärrä.

• Anonyymi

Oletko aivan varma, että olet itse ymmärtänyt laitteen käyttöohjeen oikein?
      Eli onko sinun suomen taitosi kunnossa.

• Anonyymi

Laitteen softassa lienee kökkö satunnaislukualgoritmi, joka tuottaa aina samat tulokset.

• Anonyymi

Philipsilla sentään on tekninen tuki. Kaikilla laitetoimittajilla ei ole. Tämäkin toimii todennäköisesti käännöskoneen kautta.

• Anonyymi

Aloittaja lienee mamu joka ei osaa eikä ymmärrä suomea saatikka elektroniikkaa.
      Tikuista on rakennettu ufojakin kuten jossain Roswellissa.

• Anonyymi

Mites Takuista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3540
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3463
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3312
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2759
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2016
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1942
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    8. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1665
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe