Lempiruokaanne?

Anonyymi-ap

Itse rykkään ihan himona kun laittaa puolet maksalaatikkoa ja puolet perunalaatikkoa. Lisäksi maksamakkaraa sekaan. Onkohan minulla joku raudanpuute tai muuten vain maksafetissi?

>simiti<

34

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla ei varsinaisesti ole lempiruokaa, mutta olen lihan ystävä. Hyvää liharuokaa ei voita mikään.

• Anonyymi

Saarioisten perinteinen ainut ja oikea, kaveriksi pari kolme pottua voin kanssa survottuna haarukkamuusiksi ja nokare voita maksalaatikon päällekin

• Anonyymi

Ehkä ehkä rauta parantaa kämmenien orvaskedeltä lopeta touhusi

• Anonyymi

Mullakaan ei ole mitään varsinaista lempiruokaa. Menee aina vähän kausittain mitä tekee mieli. Nyt teki mieli hapanimelää kanawokkia. Jos nyt haluaa jonkun "lempiruoan" sanoa, niin lämpimät voileivät. Ongelma vaan se, kun niihinhän voi laittaa oikeastaan mitä vaan, niin eihän ne ole vain yksi ainoa tietty ruoka. 😃

• Olen aina tykännyt lohesta. Viimeksi mökillä herkuttelimme loimulohella. Aa että!
      Oli hyvää.
      Siihen mukaan vielä uusia perunoita ja salaattia kotimaisista vihanneksista. Tämän parempaa herkkuateriaa ei ole olemassa. Vie kielen mennessään. 😁

• Taitaa yhä olla kunnon siirappinen ja pitkään haudutettu kaalilaatikko. Mummon tekemä läskikastike ja perunat oli kyllä ihan best.

• Anonyymi

Kaalilaatikko. Melkein unohdin itse tehdyn kaalilaatikon. Ei mikään ole niin hyvää.

>Simiti<

• Keskiolut.

• Nyt tiedän mitä tarjoan sinulle kunhan pääsette käymään.. 😉

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Nyt tiedän mitä tarjoan sinulle kunhan pääsette käymään.. 😉

Ööööh, kateille ei ehkä olunen maistu, arvaisin, mutta minä voin hoitaa oluset heidänkin puolestaan 😂

• randombypasser kirjoitti:

Ööööh, kateille ei ehkä olunen maistu, arvaisin, mutta minä voin hoitaa oluset heidänkin puolestaan 😂

Nooh.. juotan sulle puoli litraa gordonssia tai pullon viskiä.. eip tule sullekaan keppanat enää mieleen.. 😂

Nooh.. juotan sulle puoli litraa gordonssia tai pullon viskiä.. eip tule sullekaan keppanat enää mieleen.. 😂

Noilla annoksilla mieleen ei tule kyllä enää mitään, saat mukavan ja rauhallisen illan ittekses 😂

Noilla annoksilla mieleen ei tule kyllä enää mitään, saat mukavan ja rauhallisen illan ittekses 😂

Ai siis sä tulet sänkyyn mun viereen .. painat pään olkaani vasten ja sanot krooh, pyyh.. 🤣 ja se tiedetään mitä mä teen noilla annoksilla. Halaan vessanpyttyä innokkaasti..😵‍💫

Ai siis sä tulet sänkyyn mun viereen .. painat pään olkaani vasten ja sanot krooh, pyyh.. 🤣 ja se tiedetään mitä mä teen noilla annoksilla. Halaan vessanpyttyä innokkaasti..😵‍💫

Koettu ja nähty.. molemmat.

• randombypasser
        Pikku-pirpana kirjoitti:

No mä sanoisin, että joo, puoli litraa giniä ja ne pari kaljaa päälle yhtä nopeasti kuin silloin kerran, niin joo, tiiät mitä tapahtuu. Etkä saa nukutuksi siltä hiivatin kuorsaamiselta 😂

Joten tehdään kuten viimeksi ja koitetaan pitäytyä niissä miedommissa, jätetään terävät ihan muutamiin pieniin, maun vuoksi vain, niin sanotusti 😁

No mä sanoisin, että joo, puoli litraa giniä ja ne pari kaljaa päälle yhtä nopeasti kuin silloin kerran, niin joo, tiiät mitä tapahtuu. Etkä saa nukutuksi siltä hiivatin kuorsaamiselta 😂

Joten tehdään kuten viimeksi ja koitetaan pitäytyä niissä miedommissa, jätetään terävät ihan muutamiin pieniin, maun vuoksi vain, niin sanotusti 😁

Ööh.. meinaakko sä dissata mun viinakaappiani..? Nooh. Sillain sopivasti naatiskellen hyvässä seurassa.

Ole sä se hyvä seura, niin mä olen se joka naatiskelee.. eh?

Ööh.. meinaakko sä dissata mun viinakaappiani..? Nooh. Sillain sopivasti naatiskellen hyvässä seurassa.

Ole sä se hyvä seura, niin mä olen se joka naatiskelee.. eh?

En tietenkään, pois se minusta! Mutta kohtuus kerjätessäkin, siskoseni 😂

Ööh, mä luulen että meidän tarttee tilata paikalle se hyvä, koska musta ei ole kuin seuraksi ja tottahan sinä saat naatiskella.

• Anonyymi

Uunilohi ja valkosipuli mummon muusi. Lisukkeena tomaatti, rucola-pinaatti salaatti, jossa fetajuusto paloja.

• Anonyymi

Marjoja maha pullollaan, mustikkaa, herukkaa, karviaista, kirsikkaa ja siihen vielä omenaa. Tuntuu etten saa kylläkseni. Luonto ja puutarha on nyt parasta antia. Rauhoittelen vatsaa raejuustolla. Taidan ostaa lenkin kabanossia, ei terveellistä ylettömästi.

• Anonyymi

Kaikki ruoat on silloin lempiruokia, kun on kova nälkä, eikä ole muuta tarjolla.

• Anonyymi

Pasta bolognesestä pidän.
      Ja entresöteestä pidän.
      Vilma

• Pidän niin monesta ruoasta, etten osaa nimetä vain yhtä. Pidän erilaisista salaateista paljon eritoten näin kesällä. Lempiruokiani ovat myös kasviskeitot, pastat, hyvin tehdyt risotto, bowlit.. Ei pysty valitsemaan vain yhtä.

• Anonyymi

Ei pastakaan huonoa ole tomaattivalkosipuli kastiķkeella. Siihen vielä Meiramia joukkoon.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Ei pastakaan huonoa ole tomaattivalkosipuli kastiķkeella. Siihen vielä Meiramia joukkoon.

>simiti<

Hyvin tehty pasta on aina hyvää, mutta omat lempparit ovat kasvispastoja.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Hyvin tehty pasta on aina hyvää, mutta omat lempparit ovat kasvispastoja.

Minun on pakko saada välillä lihaa ja entresötee on hyvänmakuista kunnolla paistettuna.
        Aikoinaan ossopuucco maistui, varsinkin luun ytimessä ollut klöntti.
        Sitten se klöntti todettiin jossain vaiheessa terveysriskiksi.
        Liha paistetaan voissa. Suolataan. Ei muita mausteita. Olen barbaari.
        Vilma

• Anonyymi

Mulla ei ole mitään lempiruokaa. Syön kaikkea ja ihan siksi koska tiedän tarvitsevani säännöllistä tankkausta. Eilen oli kyllä töissä tarjolla ihanaa kasvisgratiinia ja sitä meinasin jopa ottaa lisää, mutta sitten työt taas kutsuivat.

• Anonyymi

Luin otsikon että lempiruoskanne. Hmmm.. 😳

• Anonyymi

Sä olet hassu. Lempiruoskanne... 🤣 Tulee ruoskaa ja kipu kiihottaa.

>simiti<

• Anonyymi

Aikoinaan kissat söivät silakkaa. Ensin syötiin pää ja pyrstö. Jos jäi nälkä niin sitten se keskiosa.

>simiti<

• Anonyymi

Pelkkää prossessoitua ruokaa. En tule illalliselle luoksesi, kiitos kuitenkin kutsusta.

• Anonyymi

Voi kun sais sellaisia itse tehtyjä munkkeja. En uskalla kokeilla, jos öljy syttyy palamaan. Perunamuusi, kanttarellikastike, puolukkahillo. Lätyt, mansikkahillo, kermavaahto.

• Anonyymi

Pulleassa kunnossa, oletan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En syö noita, mut haaveilen. "Suomessa syödään jp aamusta iltaan ruokaa, jota pitäisi syödä kerran viikossa". Ei mun mies kauaa katselis mua, jos olisin lihava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla paljon lihaksia? Hoikan naisen kanssa samalla tasolla on roteva ja lihaksikas mies, ei hintelä. Naisessa arvostetaan hoikkuutta, miehessä voimaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      147
      3181
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2603
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2571
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2238
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      482
      2059
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      110
      1901
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      252
      1875
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1724
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1637
    10. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      111
      1508
    Aihe