Onpa hirviä vähän, joko rauhoitus vuodelle 2025?
Hirviluvat 2024 Kemijärvellä
17
477
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on ja se kalamiehen kateus kun vielä sotkeentuu metsästykseenkin.... Ei muuta kuin täysrauhoitus
- Anonyymi
Hirviä jos ei kaada syö taimet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirviä jos ei kaada syö taimet
Kyllä ne kelkkailijat hoitavat taimet. :D
- Anonyymi
juups, noit kalamiehii ku on siunaantunnut jo monneen seuraan pilamhaan toimintaa....
kerran erääs lääkärikin toes, ett tohon katheuteen kun lääkheen keksivät, olisi paljhon helepompaan mones asias
- Anonyymi
Taitaa mennö potti etupöössä kolmelle suurimmalle seuralle
- Anonyymi
Ylikylä, Kostamo ja Isokylä... muut ei tarvitse mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylikylä, Kostamo ja Isokylä... muut ei tarvitse mitään
Sieltä ne viimeiset hirvet pyydetään. Taitaa olla muilla seuroilla tyhjät maastot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieltä ne viimeiset hirvet pyydetään. Taitaa olla muilla seuroilla tyhjät maastot?
Ei vaan Alakylä, Välikylä ja Keskikylä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan Alakylä, Välikylä ja Keskikylä!
Miten Pikkukylä😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ottekee vaan mallia ylikylästä...ei ammuta kaikkea mikä liikkuu.... säännöt kun toimii ja niitä noudatetaan, on mahdollista nauttia lähes joka vuosi hirvenpyynnistä koiran kanssa ja ilmankin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ottekee vaan mallia ylikylästä...ei ammuta kaikkea mikä liikkuu.... säännöt kun toimii ja niitä noudatetaan, on mahdollista nauttia lähes joka vuosi hirvenpyynnistä koiran kanssa ja ilmankin...
Niin se on, Ylikylässä osataan verottaa hirvikantaa oikein.
- Anonyymi
Voi hirveä! Syökää särkeä, se kasvattaa järkeä.
- Anonyymi
Tärkeintä on että kaikki hirvet tulee ammuttua. Muu on sivuseikka.
- Anonyymi
Syökää salaattia. 🥗
- Anonyymi
Eikö Rhy julkista enään kaatotilastoja Koti-Lapissa?
- Anonyymi
Minä metsänomistajana kannatan, että hirvikanta ammutaan mahdollisimman alhaiseksi. Hirvi on haittaeläin, joka syö arvokkaat männyntaimet.
Hirviä on yksinkertaisesti liikaa.- Anonyymi
Minä manttaali miehenä olen eri mieltä. Vaikuttaa jako-osuuteen, kun lupa tulot laskevat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346