Mitä vtu on meneillään?

Anonyymi-ap

Radiossa kerrottiin, ettei kaikki osaa enää ajaa polkupyörällä.

Mihin tämä maailma on menossa?

>simiti<

24

253

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sähköpotkulautojen käyttö ja muut vempeleet ilmeisesti johtaneet siihen lopputulokseen... Milloin jetpackit otetaan käyttöön 🤔? Sille olisi jo korkea aika ja toinen olisi sähköautojen edistyneempi teknologia niin voimantuoton kuin turvallisuudenkin suhteen.

• Pikemminkin on niin, että ihmiset kykenevät tekemän nykyään yhä harvempia asioita ja polkupyöräily on tuon ilmiön yksittäinen osa.

Ja osittain tuosta johtuen, minun pitää kyetä tekemään lähes kaikkia asioita.

• Pyöräilijät eivät ainakaan liikennesääntöjä osaa. Meinaavat aina päälle tulla.

• Anonyymi

Polkupyörä on niin last season.
      Teleportaatiota odotellessa.

• Anonyymi

Meinasitko paljonkin päästä multinikkimies tulevaisuudessa pyöräilemään? Ei taida onnistua

• Anonyymi

10% ei osaa lukea tai laskea, kun pääsee koulusta. Kotitöitä ei myöskään osata tehdä, vaikkapa laittaa ruokaa. Onneksi on valmisruuat! (Sarkasmia.) Ajokorttia ei myöskään useinkaan enää ajeta.

• Moni lapsi ajelee nykyään sähköpotkulaudalla, eikä välttämättä opettele pyörällä ajamaan. Älypuhelimetkin ovat nykyään niin mielenkiintoisia, ettei polkupyörät kiinnosta läheskään niin paljon.
      Muistan kun itse opettelin pienokaisena pyöräilemään. Ensin oli apupyörät takana tukemassa tasapainoa. Sitten äiti tai isä piti jopparista kiinni ja jonain päivänä poljinkin yksin eteenpäin.
      Jotkut ajavat niin, etteivät pidä sarvista kiinni ollenkaan. Sitä mä en ole ikinä ymmärtänyt. Miten se on mahdollista?

• Anonyymi

Helposti 🤭🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Helposti 🤭🐰

Ai sinäkö osaat? miten pysyt pystyssä, eikö sinua pelota kaatuminen? 😧🤲🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ai sinäkö osaat? miten pysyt pystyssä, eikö sinua pelota kaatuminen? 😧🤲🏻

Nii pyörällä ilman käsii? Osaan 😅 ei mua pelota, pysyn hyvin pystyssä 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Nii pyörällä ilman käsii? Osaan 😅 ei mua pelota, pysyn hyvin pystyssä 😇

Niin juuri sitä tarkoitin😊 mutta miten se etupyörä pysyy suorassa, eikö se käänny mihin sattuu? yhdellä kädellä pitäen osaan kyllä ajaa, mutta en mä sitä pysty irrottaa ilman että alan kaatua🫣

• Prinsessasi kirjoitti:

Niin juuri sitä tarkoitin😊 mutta miten se etupyörä pysyy suorassa, eikö se käänny mihin sattuu? yhdellä kädellä pitäen osaan kyllä ajaa, mutta en mä sitä pysty irrottaa ilman että alan kaatua🫣

Helppous riippuu pyörän rakenteesta.
        Ne joissa etupyörän kääntöakselissa on enemmän kallistusta ovat tuossa helpompia, sillä ajaessa pyörä oikaisee itseään voimakkaammin kuin pystympiakselinen.
        Mikäli akseli olisikin vinossa vastakkaiseen suuntaan, olisi pyörä ajokelvoton, sillä se pyrkisi kaatumaan vaikka sitä ohjaisi taitavastikin.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En mä tiedä, jotenki vaa osaan tasapainoilla. K
        Mitä kovempi vauhti sen helpompaa😂

• Anonyymi kirjoitti:

En mä tiedä, jotenki vaa osaan tasapainoilla. K
        Mitä kovempi vauhti sen helpompaa😂

Hui. Hurjapää Pupu🤭 mutta varohan ettet kaadu🥺

• buddy-love kirjoitti:

Helppous riippuu pyörän rakenteesta.
        Ne joissa etupyörän kääntöakselissa on enemmän kallistusta ovat tuossa helpompia, sillä ajaessa pyörä oikaisee itseään voimakkaammin kuin pystympiakselinen.
        Mikäli akseli olisikin vinossa vastakkaiseen suuntaan, olisi pyörä ajokelvoton, sillä se pyrkisi kaatumaan vaikka sitä ohjaisi taitavastikin.

Okei🤓💡

Oon sellasella pyörällä muistaakseni joskus ajanutkin, mikä aina kallistaa ja meinaa kaatua, vaikka kuinka ohjata osaisin.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hui. Hurjapää Pupu🤭 mutta varohan ettet kaadu🥺

En mä sitä harrasta sinänsä et ajaisin ilman käsii. Oon vaa koittanut ja kypärä on aina 😇 kerran oon kaatunut mut se johtui hiekoitushiekasta mutkassa keväällä.

• Anonyymi kirjoitti:

En mä sitä harrasta sinänsä et ajaisin ilman käsii. Oon vaa koittanut ja kypärä on aina 😇 kerran oon kaatunut mut se johtui hiekoitushiekasta mutkassa keväällä.

Joo. Varsinkin sora on vaarallista, jos siis on isompia kiviä.😬

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo. Varsinkin sora on vaarallista, jos siis on isompia kiviä.😬

Juu on. Vähän sattui takapuoleen ku pyllähin silloin 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Juu on. Vähän sattui takapuoleen ku pyllähin silloin 😬

Voih auts😣

• Anonyymi

Viinamies polkee tandem-pyörällä sillä naiset eivät suostu istumaan etutangon päällä. Nainen matkustaa mukavasti siina takaistuimella. Elleivät ala sitten matkan aikana klääppimään Viinamiestä kun Viinamiehellä on niin esiintunkeutuva erektio housuissansa.

• Anonyymi

Kuulin myös, että osa ihmisistä ei ole koskaan tehnyt esimerkiksi halkoja tai poiminut sieniä metsästä saati lämmittänyt leivinuunia. Kyllä on erikoiseksi mennyt!

• Anonyymi

Hienoa ettei sulla ole tenavia.

• EivorCreed

Juu, ei minunkaan lapset halunneet opetella yhdessä vaiheessa millään syyllä ja kiristäenkään polkupyöräilyä. Kyllä he sitten sen oppi ja opetteli, muttei yhäkään kumpikaan vahingossakaan lähde fillaroimaan ellen minä kehoittele lähtemään pyöräilemään. Ihan takuulla saa fillarit ruostua talliin, mikäli he itse valitsevat kävelyn ja pyöräilyn väliltä. Me asutaankin kyllä paikassa missä ihan jokaiseen suuntaan on jyrkkä ylämäki. 😅

• Mutta he siis mielummin kävelee ja juoksee, kun fillaroi tai skuuttailee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3705
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3300
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2312
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1869
    7. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      37
      1824
    8. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1819
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1688
    Aihe