Ihastutko helposti?

Anonyymi-ap

Millaisiin ihastut?

31

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mielestäni kovinkaan helposti, ellei ole tietynlainen nainen kyseessä. Paljon vaikuttaa se että mitä tapahtuu kohdatessa.

• Anonyymi

Niin janille riittää nuori tyttö. Tytön silmät ja hymy. jani on sen jälkeen ihan myyty, Ei tartte tuntea toista kuhan tyttö hymyilee .

• Anonyymi kirjoitti:

Niin janille riittää nuori tyttö. Tytön silmät ja hymy. jani on sen jälkeen ihan myyty, Ei tartte tuntea toista kuhan tyttö hymyilee .

Miten jaksat mussuttaa kerta toisensa jälkeen samaa mantraa? Antaisitko toisen nyt vihdoin ja viimein olla rauhassa!

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Miten jaksat mussuttaa kerta toisensa jälkeen samaa mantraa? Antaisitko toisen nyt vihdoin ja viimein olla rauhassa!

täytyyhän mun korjata janin valheet. hän osaa valehdella

• Anonyymi kirjoitti:

täytyyhän mun korjata janin valheet. hän osaa valehdella

No mutta ei siitä koko ajan tarvitse mainita. Anna hänen viehättyä minkä ikäisistä tahansa.. siis suomen lain puitteissa. Ei sille mitään voi jos ihastuu tulisesti nuorempaan. Ootko nyt hänelle kade jostain?

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Se jauhaa sitä siksi että teet muut ette unohda millainen mies tuo jani on oikeasti teillä naisilla varsinkin kun on kaunis tapa unohtaa mitä mies on tehnyt kun tarpeeksi kauniisti osaa lirkutella

• Anonyymi kirjoitti:

Se jauhaa sitä siksi että teet muut ette unohda millainen mies tuo jani on oikeasti teillä naisilla varsinkin kun on kaunis tapa unohtaa mitä mies on tehnyt kun tarpeeksi kauniisti osaa lirkutella

Voi kuule mistä sinä tai minä tiedetään yhtään kenestäkään täällä varsinkaan kenenkään tekemisistä... täällä voi suoltaa suustaan ihan mitä vaan paskaa..

Niin ja ei, et voi yleistää että kaikki katsoo läpi sormien paskaa kohtelua. Kyllä kuule on myös niitä jotka osaa sanoa suoraan, että tämä homma ei toimi näin!

• Anonyymi

Kyllä ihastun.

• Huipputyyppeihin. :o)

• Anonyymi

En. Kaksi kertaa ennen tätä nykyistä. Ja tämä jotain aivan erilaista, rakastumista.

• Anonyymi

Ihastun nuorempiin miehiin.

• En ihastu. Ihastuminen on minulle todella harvinainen kokemus.

• Minä oon vähän samanlainen siinä asiassa. Sekin on enemmän sellaista erityistä kiinnostusta, jota en välittämättä muita kohtaan silloin tunne. Noin yleensä ihmiset kiinnostavat mua keskimäärin melko vähän.

• En voi sanoa että ihastun helposti. Mutta kun ihastun niin sen myös näkee😁 jossain tapauksissa sanaa ei tuu suusta, punastuminen, ääripäänä jäätävä höpöttely…🙈

Persoonallisiin, suht lyhyet vetää enemmän puoleensa, pitkät hiukset miehellä, vaaleahiuksiset, ikinä en kyllä blondin kanssa ole seurustellut.

• Anonyymi

Ihastun noin 10-20 vuotta nuorempiin naisiin.

M39

• Anonyymi

Minä ihastun moniin itseäni nuorempiin. Terveisin 34-vuotias mies.

• Anonyymi

En ole, ätmi!

• Anonyymi

Mä olen jo pienestä pitäen tykänny katella tyttöjä/naisia jos se jotakuta häirihhee ni voin sanoa et turha kuvitella mun kanssa seurustelua tässä kohti nainen nääs luokittelee sen pettämiseksi joka antaa mulle oikeuden käydä vieraissa niin halutessani

• Anonyymi

joskus ihastuin, en enää.

• Anonyymi

Mikä sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sitten on?

Enpä osaa sanoa..en halua pettyä enkä halua mitään tautista kaikkia polkenutta miestä itselleni 😁 Olen yksin. Näin on hyvä...olen hyvin erilainen kuin muut.

• Ja että millaisiin? keskeinen tekijä siinä on persoona ja miten meillä synkkaa. Huumorintaju kolahtaa. En koskaan ole ihastunut kenenkään ulkonäköön.

• Anonyymi

Sama juttu mulla..persoona ja se olemus plussana menee ulkonäkö

• Enpä voi sanoa ihastuvani kovin helposti, mutta saatan kyllä kiinnostua huomattavasti.

Ai millaisiin? No ainoa varma yhdistävä tekijä on se, että kyse on poikkeuksetta ulkoisesti naisiksi luokiteltavista, jotka myös identifioivat itsensä naisiksi.

• Anonyymi

Jasmin 41v korkeastikoulutettu ihastun aina tinderimiehiin ja niitä on ollut paljon ihania miehiä

• Anonyymi

Välis sullahan ei ole koskaan ollut yhtään naista.

• En ihastu helposti, olen aika vaikea miellyttää siinä määrin, että pitää klikata just oikeet jutut oikeaan aikaan. Tilanne pitää olla otollinen ihastumiselle, minun pitää olla otollisessa mielentilassa ihastumiselle ja näin harvoin on. Kun katselen ihmisiä linssien läpi mikä ei monesti heitä imartele, vaan näyttää realistisessa valossa. Elämänkokemus aiheuttaa tämmöstä.

• Minusta on karissut sellainen romantisoiva romanttisuus matkan varrella tienvarteen. Mikä haihattaa ja huihattaa kun joku tekee vaikutuksen. Nykyään osaan painaa OFFia siinä kohtaa ja nostaa ne realismi linssit silmilleni. Siinä karisee sitten ne loputkin sokeritomut pinnalta.

• Anonyymi

Äitini taas sotkettiin tähän vaikka olen monta kertaa kieltänyt!

• Anonyymi

Tällä hetkellä yhteen punatukkaiseen. Terveisin 34-vuotias mies.

• Anonyymi

Mun ihannepuoliso on sellanen kuin Alexander Stubb

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      43
      4164
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2673
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      16
      1755
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      121
      1531
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      1509
    6. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1427
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      25
      1315
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1136
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1123
    10. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      14
      1036
    Aihe