Vaikuttais siltä, että prinsessa ei ole noita. Laajassa äänestyksessä noituutta puolustavia jaa -ääniä ei tullut ainuttakaan. Toisin sanoen mikään ei viittaa prinsessan noituuteen. Palstakettu ja typsykkä ovatkin siis ainoat noidat, joita tulee pitää jatkossa silmällä, mutta akuutteja toimenpiteitä ei nyt tarvita. Ja hyvä niin!!!
Prinsessa sai nyt vapauttavan tuomion
20
287
Vastaukset
Minä epäilen Prinsessan olevan noita. Hän on aivan liian kiva naiseksi.
PS. Nyt vasta luin koko viestin. Mikä tekee minusta noidan? Mieluummin vaikka velho :DPrinsessasi kirjoitti:
Eikö nainen voi olla tosi kiva ihan aidosti? ilman noituutta? 🥺
No ainakin harvassa sellaiset ovat.
Noniin. Minähän sanoin. Mistä tällainen epäilys lähti? ja mikä tekee Palstakamusta ja tosi.typystä noitia?
- Anonyymi
Mut sen sun haittaeläimes heitän pataan. Sellasien ei kuumu pesiytyä tänne.
Anonyymi kirjoitti:
Mut sen sun haittaeläimes heitän pataan. Sellasien ei kuumu pesiytyä tänne.
Haittaeläimen?😠 et vastannut mun kysymyksiin.
- Anonyymi
Typy tunnusti ennen kuin ehdittiin kiduttaa-
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Haittaeläimen?😠 et vastannut mun kysymyksiin.
Ihan turha paska
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se joka toista haukkuu on itse se.
Ootko vähä lapsellinen?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se joka toista haukkuu on itse se.
Jänikset on turhia eläimiä ja noidat entisaikaan käytti niitä rituualimenoissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turha paska
Sivusta vaan: etkö tiedä että päin vastoin jäniksiä pidetään onnenkaluina ja hyvinä eläiminä?
" Jäniksenkäpälään liittyvät uskomukset ovat osin kelttiläistä perua. Muinaiset keltit pitivät jäniksiä hyvän onnen symboleina. Koska jänikset asuvat maan alla, niiden ajateltiin pystyvän kommunikoimaan henkimaailman kanssa." Anonyymi kirjoitti:
Ootko vähä lapsellinen?
Itsekö et sitten ole ollenkaan lapsellinen, kun haukut täällä muita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turha paska
Joo hyvät yöt kaikille 😞🐰
Anonyymi kirjoitti:
Joo hyvät yöt kaikille 😞🐰
Pupu et sinä ole sellainen! tuo oli tyystin typerä ja ala-arvoinen kommentti joltain!
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hyvää yötä🥺🫶🏻
Hyvää yötä 😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jänikset on turhia eläimiä ja noidat entisaikaan käytti niitä rituualimenoissaan.
Meidän uusi työvoima syö koirat ja kissat. Filippoionot ja lähi itä lampat ja ihmiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä 😞
Sinusta ei kukaan tykkää!
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta ei kukaan tykkää!
Minä ainakin tykkään. Lopeta hänen kiusaaminen!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990