"Rakastumisia"

ykstypy

alkaa täällä huuhaallakin esiintymään :=)))
Ehkä jotkut suhteet onnistuvatkin.
Mutta voiko rakastua pelkän huuhaakirjoittelun perusteella, jos ei ole edes nähnyt vielä livenä henkilöä?
Itse en siihen kykenisi.
Mutta kylläkin ihastua voi jonkun ihmisen kirjoitustyyliin ja pientä flirttiäkin on kiva harastaa, mutta rakastuminen on niin voimakas tunne, että onko se mahdollista tapahtua näkemättä henkilöä?
Mitä mieltä asiasta ovat muut?
Hitsi! Tuli niin asiallinen aloitus, että toivottavasti MM ei siirrä tätä johonkin ihmissuhdepalstalle :=))))))

59

2188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amaryllie

kaikki on mahdollista...
      Jos ensin rakastuu ihmiseen jonka kanssa kirjoittelee ja sitten tavatessa rakastuu ihmiseen itseensä...
      Toisista ihmisistä saa paljon irti juuri näkemättä, ja oppii tuntemaan toisen varsinaisen luonteen ja ajattelun...
      En tiedä... kaikkihan kuitenkin on mahdollista...

• yks typy evk

mielestäni juuri pastoillahan ihminen voi antaa ihan eri käsityksen luonteestaan, kun loppujen lopuks on.
        Itse olisin kyllä erittäin varovainen näin alkavien suhteiden kanssa. Olen näistä ns. nettirakkauksista lukenut vaikka millaista tarinaa.
        Mutta ainahan voi kokeilla, toimiiko se sitten livenä, kun joskus näkee :=))
        Suinpäin kalaan en itse lähtis. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, mikä kaunis päivä huuhaalle ilmaantuu ihana prinssi, johon rakastun korviani myöten :=))))
        Siis parempi tietenkin taas muistaa, että ei koskaan saa sanoa ei koskaan :=))))))

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

mielestäni juuri pastoillahan ihminen voi antaa ihan eri käsityksen luonteestaan, kun loppujen lopuks on.
        Itse olisin kyllä erittäin varovainen näin alkavien suhteiden kanssa. Olen näistä ns. nettirakkauksista lukenut vaikka millaista tarinaa.
        Mutta ainahan voi kokeilla, toimiiko se sitten livenä, kun joskus näkee :=))
        Suinpäin kalaan en itse lähtis. Vaikka eihän sitä koskaan tiedä, mikä kaunis päivä huuhaalle ilmaantuu ihana prinssi, johon rakastun korviani myöten :=))))
        Siis parempi tietenkin taas muistaa, että ei koskaan saa sanoa ei koskaan :=))))))

prinssisi odotaa valkoisen ratsun selässä ku sanot vaan suunnan???

• Otso

en enää rakastu ku et päästänyt peiton alle viimeviikolla ku vonkasin???

• yks typy evk
        Otso kirjoitti:

prinssisi odotaa valkoisen ratsun selässä ku sanot vaan suunnan???

tänne Oulun suuntaan. Juoksen vastaan. Muistathan sinä sitten siepata minut kuin lennosta ratsun selkään voimakkailla käsilläsi. 65 kilon köntän :=)))
        Sellaisista prinsseistä Typy pitää :=))))

• yks typy evk
        Otso kirjoitti:

en enää rakastu ku et päästänyt peiton alle viimeviikolla ku vonkasin???

Harmi kun en huomannut ollenkaan. Ja minähän kyllä vonkaamiset yleensä huomaan. Sen verran ne on kivoja :=)))
        Tai nyt muistan. Se sääski! :=))))

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

Harmi kun en huomannut ollenkaan. Ja minähän kyllä vonkaamiset yleensä huomaan. Sen verran ne on kivoja :=)))
        Tai nyt muistan. Se sääski! :=))))

mä vonkasin Amaryllien peiton alle!!!

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

tänne Oulun suuntaan. Juoksen vastaan. Muistathan sinä sitten siepata minut kuin lennosta ratsun selkään voimakkailla käsilläsi. 65 kilon köntän :=)))
        Sellaisista prinsseistä Typy pitää :=))))

menee yli kantavuuskuorman..Korkeintaan 60 kg:tä ratsuni kestää lisäkuormaa

• yks typy evk
        Otso kirjoitti:

mä vonkasin Amaryllien peiton alle!!!

tosiaan teitkin. Kuules Otso!! Typyn kans ei leikitä!! Hyvä on. En puhu sulle enää sanaakaan.
        Mee sen Amaryllis luokse :=((((((((((((((((((((((((

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

tosiaan teitkin. Kuules Otso!! Typyn kans ei leikitä!! Hyvä on. En puhu sulle enää sanaakaan.
        Mee sen Amaryllis luokse :=((((((((((((((((((((((((

Typy suutu..Ei meillä A:kans mitään oo!! Ei ees peiton alla...

• amaryllie
        Otso kirjoitti:

Typy suutu..Ei meillä A:kans mitään oo!! Ei ees peiton alla...

kuka se sitten oli?????? höh
        mua on petkuhuiputettu....

• Otso
        amaryllie kirjoitti:

kuka se sitten oli?????? höh
        mua on petkuhuiputettu....

Mä luulin et sä häipyit jo linjoilta...Mä se olin, mut ei nyt viitsitä kertoa sitä Ty..siis muille??

• yks typy evk
        Otso kirjoitti:

Mä luulin et sä häipyit jo linjoilta...Mä se olin, mut ei nyt viitsitä kertoa sitä Ty..siis muille??

Typyltä ei jää mitään huomaamatta senkin ketale :=)))
        Amaryllie. Pidä vaan omanas tää Otso-luikuri :=)))
        Pettureita en halua. Siinä taas näkee, mitä miehet on.

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

Typyltä ei jää mitään huomaamatta senkin ketale :=)))
        Amaryllie. Pidä vaan omanas tää Otso-luikuri :=)))
        Pettureita en halua. Siinä taas näkee, mitä miehet on.

olen.. Ketalehan sen tuo Amaryllie on...Ketalepas hyvinnin.. Kilttiä, uskollista Otsoa vaan vonkailee.. Mut ei onnistu ku Typylle Otso varattuna..

• amaryllie
        Otso kirjoitti:

olen.. Ketalehan sen tuo Amaryllie on...Ketalepas hyvinnin.. Kilttiä, uskollista Otsoa vaan vonkailee.. Mut ei onnistu ku Typylle Otso varattuna..

mistä ihmeestä puhut....
        sinähän sanoit minulle ,että typy vonkaa koko ajan sinua, mutta olet minulle uskollinen...
        Varsinkin kun pääsit peiton alle....
        Nyt en ymmärrä....oletko sinä täysin hulttio!!!

• Otso

Miten ois pienet....no vaikka mitkä..Mulla just nyt vonkaushetki ja sua en oo vielä..Voitas vaikka rakastuakin vähäksi aikaa..Mitä tuumit..Pidä kiirusta ku tätä ei kestä kauaa??

• yks typy evk

saakuti. Heti kun mun täytyy alkaa pyörtämään sanojani :=)))
        Ilman muuta haluaisin pienet...tai oikeastaan isot :=))))

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

saakuti. Heti kun mun täytyy alkaa pyörtämään sanojani :=)))
        Ilman muuta haluaisin pienet...tai oikeastaan isot :=))))

tapauksessa riittää semmoset 30 sekkaa sitä rakastumista?

• yks typy evk
        Otso kirjoitti:

Otsolla "se" mielessä. Nyt oli kysymys rakastumisesta eikä "sen" kestävyydestä.
        Ja tuo 30 sekkaa on ihan liian pitkä aika. Jos laittettais 15 sekkaa. Minä kun olen nopean toiminnan Typy :=)))

• yks typy evk
        Otso kirjoitti:

heti kun Typy alko vähän lämpeneen, niin Otso häippäs. :=)))
        Näinkö mulle täällä aina käy, käy, käy, käy.
        Rakkautta turhaan oottelen :=(((

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

Otsolla "se" mielessä. Nyt oli kysymys rakastumisesta eikä "sen" kestävyydestä.
        Ja tuo 30 sekkaa on ihan liian pitkä aika. Jos laittettais 15 sekkaa. Minä kun olen nopean toiminnan Typy :=)))

"se" ja "sen"...Minä puhun huuhaa rakastumisesta.. Ei se multa ainaskaan 15:sta sekunnissa onnistu ..30 pitää vähintään olla..Oon niin hidas kijottamaankin..

• yks typy evk
        Otso kirjoitti:

"se" ja "sen"...Minä puhun huuhaa rakastumisesta.. Ei se multa ainaskaan 15:sta sekunnissa onnistu ..30 pitää vähintään olla..Oon niin hidas kijottamaankin..

kijottamaan oikein :=))))
        Nyt meni mahollisuudet Typyn suhteen. Et ees oikein osaa kijoittaa ja niin paljon menee aikaa rakastumiseenkin. Et ole siis prinssini :=)))
        Joten olet pois pelistä. Nyt jatka vaan sinä sen Amaryilleis kanssa. Mä suutun nyt ja lähden tästä koti askareisiin.
        Moikka...... :=)))))

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

Nyt meni mahollisuudet Typyn suhteen. Et ees oikein osaa kijoittaa ja niin paljon menee aikaa rakastumiseenkin. Et ole siis prinssini :=)))
        Joten olet pois pelistä. Nyt jatka vaan sinä sen Amaryilleis kanssa. Mä suutun nyt ja lähden tästä koti askareisiin.

kans lähen ulos katsomaan omaa rakastani!! Se on niin hyvämuotoinen ja kaunis ja suostuvainen ja nöyrä ja uskollinen ja...
        Ekaks mä kastelen sen kunnolla ja sit vaahdotan.
        Hivelen sen virheetöntä pintaa hellästi ja nautin sen hyvistä muodoista ja rypyttömistä pinnoista....Aaaaaaaaaaaah.. Lopuksi huuhtelen sen kunnolla raikkaalla vedellä. Tästä kaikesta se pitää..
        Sitten kuivaan se joka sopukan..ja ihailen sitä..
        Puhdasta kiiltävää autoa on kiva katsella!!

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

voisit kyllä olla prinsessani ku laihdutat sen 5 kg:tä....Et tiedä mitä menetät jos mut jätät???
        Ja virheet kijoituksessa johtuvat siitä ku yritin 15:sta sekunissa.

• yks typy evk
        Otso kirjoitti:

kans lähen ulos katsomaan omaa rakastani!! Se on niin hyvämuotoinen ja kaunis ja suostuvainen ja nöyrä ja uskollinen ja...
        Ekaks mä kastelen sen kunnolla ja sit vaahdotan.
        Hivelen sen virheetöntä pintaa hellästi ja nautin sen hyvistä muodoista ja rypyttömistä pinnoista....Aaaaaaaaaaaah.. Lopuksi huuhtelen sen kunnolla raikkaalla vedellä. Tästä kaikesta se pitää..
        Sitten kuivaan se joka sopukan..ja ihailen sitä..
        Puhdasta kiiltävää autoa on kiva katsella!!

kitkemään rikkaruohoja kukkapenkistä ja huitomaan sääskiä :=(((
        Vain mies voi puhua noin kauniisti rakkaastaan peltilehmästä. Hetken verran jo luulin, että puhut naisesta ja vieläpä jopa minusta.
        Mutta tuon nöyrän ja uskollisen olisit saanut siinä tapauksessa heittää pois :=))))

• yks typy evk
        Otso kirjoitti:

voisit kyllä olla prinsessani ku laihdutat sen 5 kg:tä....Et tiedä mitä menetät jos mut jätät???
        Ja virheet kijoituksessa johtuvat siitä ku yritin 15:sta sekunissa.

rinssini en laihuta kiloakaan. Taidanpa alkaakin lihotuskuurille :=)))
        Mitäkö menetän: Miehen joka sivelee pihalla peltilehmäänsä. Onko se paljon menetetty? Kysyn vaan.
        Mutta nyt on pakko lähtee tai ei tuu mitään mun hommista.
        Ja mees hiveleen sitä auton pintaa sinäkin :=))))

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

Mitäkö menetän: Miehen joka sivelee pihalla peltilehmäänsä. Onko se paljon menetetty? Kysyn vaan.

tule pois sieltä enneku illalla niin ne verenimijät ovat poistaneet painostasi sen 5 kg:tä.. Kun vonkaus aloitetaan niin ei heti periksi anneta???

• yks typy evk kirjoitti:

http://www.pistonheads.com/doc.asp?c=47&i=10290

Tällaisen pintaa hiplaisin minäkin - kiinnostuneille tiedoksi: hinta Suomessa 239 200 €.

T. MM.

• Otso
        Man-of-Mystery kirjoitti:

Tällaisen pintaa hiplaisin minäkin - kiinnostuneille tiedoksi: hinta Suomessa 239 200 €.

T. MM.

myöntää et ton rinnalla Dodge Viperinikin jää varjoon!

• AMR-52
        Man-of-Mystery kirjoitti:

T. MM.

...tolla navettareissut tehä,ennenkuin polkupyörällä suttaan....)))))

• >Hitsi! Tuli niin asiallinen aloitus, että toivottavasti MM ei siirrä tätä johonkin ihmissuhdepalstalle :=))))))<

Ei siirrä - täytyyhän Huuhaalla asiallisia aiheita - edes kerran vuodessa olla.

>Mutta voiko rakastua pelkän huuhaakirjoittelun perusteella, jos ei ole edes nähnyt vielä livenä henkilöä?
      Itse en siihen kykenisi.<

En minäkään, t. MM.

• yks typy evk

Meillä on siis jotain yhteistä :=)))
        Mutta harmi vaan kun olet sefu, niin en voi sulle oikein flirttailla :=(((
        Tiedä vaikka kuinka hyvin yhteen sovittais :=))
        Mutta kyllä me sitten ainakin livenä heti haluttais toisemme nähdä. Mehän ei aikailtas. :=)))

• jeffjeff

yskä ymmärretty:o(

• yks typy evk
        jeffjeff kirjoitti:

Luulenpa, ettei MM kenekään juttuja kummemmin mielipiteellään tarkoittanut, kuten en minäkään.
        Minä avauksessani sanoin vain oman mielipiteeni asiasta. Eihän me kaikki ajatella asioita samoin, eikä varmaan tarvikaan :=)))
        Minulla ei ainakaan ollut tarkoitus loukata ketään. Varsinkaan sinua, joka tunnut ihan symppis tyypiltä :=))))) Kaikkea onnea vaan toivon sinulle :=))))

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

Luulenpa, ettei MM kenekään juttuja kummemmin mielipiteellään tarkoittanut, kuten en minäkään.
        Minä avauksessani sanoin vain oman mielipiteeni asiasta. Eihän me kaikki ajatella asioita samoin, eikä varmaan tarvikaan :=)))
        Minulla ei ainakaan ollut tarkoitus loukata ketään. Varsinkaan sinua, joka tunnut ihan symppis tyypiltä :=))))) Kaikkea onnea vaan toivon sinulle :=))))

Ala jo häipyä sinne rikkaruohojen joukkoon et itikat saa tehdä tehtävänsä??? Hopi, hopi........

• quistis

Onks täällä joku rakastunu?? Kertokaa ihmeessä mulekkin...Nyt kyl aukko täs asiassa:o(((

• mää
        quistis kirjoitti:

Onks täällä joku rakastunu?? Kertokaa ihmeessä mulekkin...Nyt kyl aukko täs asiassa:o(((

rakastunut oon.
        Mut tääl puol konetta.
        En siel puol ku se ois ihan miel puol.

• olet taas tipahtanut
        jeffjeff kirjoitti:

pilvistä takaisin tänne huuhaalle

• quistis

minulla..Ei kenelläkään oloe oikeutta mitätöidä/kysenalaistaa toisen tunteita/tuntemuksia:o))
        Tään olen oppinut ammattini myötä.Tehnyt musta nöyrän toiselle ihmiselle!!!

• Passiivi-Pate

Kuka täällä rakastuu ja keneen? *Utelias* :D

Itse olen kanssasi samaa mieltä siitä, että voi tykästyä jonkun kirjoitustyyliin mutta että ihan rakastua, näkemättä henkilöä laisinkaan?

Se, mitä henkilö kirjoittaa, ei välttämättä ole sitä, mitä henkilö on livessä. Näistä chattituttavuuksista ja -treffeistä on olemassa surullisiakin esimerkkejä, osa on päässyt jopa lehtien palstoille: raiskauksia ja tappoja.

Mutta eihän meillä huuhaalla ole samanlaista, eihän? Me olemme avoimesti hulluja joten tuskin kukaan teeskentelee olevansa mitään muuta :DDD

En minäkään pystyisi ihastumaan pelkän tekstin perusteella. Tokihan täällä on muutamia henkilöitä, joiden kirjoitustyyli on kiehtova ja teksti mukavaa lukea, mutta en ihastu, saatikka rakastu, keneenkään pelkän tekstin perusteella. Kyllä se vaatii hieman enemmän... Varsinkin täällä HuuHaa-palstalla ;)

Toisaalta, jos joku rakastuu, en tuomitse häntä siitä. Tuskin ketään haittaa, jos täällä joku rakastuu tai ihastuu. Parempi niin kuin että vihastuu :)

Mukavaa alkanutta sunnuntaita kaikille Teille HuuHaalaisille, olitte sitten rakastuneita tai ette ;)

• myös

Tykästyä ja rakastua voi tekstiin, esimerkkinä kirjallisuus.
        Toiset teokset ovat niin rakkaita että ihan itkettää jos niille jostain syystä tapahtuu vaikka vain pienen pieni vahinko.
        Mutta, HUOM! HUOM!
        rakastaa tai tykkää vain tekstin sisällöstä,
        ei rakastu kirjailijaan henkilönä.

En halua loukata täällä ketään mutta tuntuu todella oudolta että näkemättä henkilöä voisi täällä rakastua, ihastua, tykästyä "henkilöön".
        Kirjoitettuun tekstiin voi kyllä ihastua, vihastua, tykästyä, ällistyä, kummastua, oudoksua, hyväksyä, hylätä, ohittaa, naurahtaa...jne

• valerian.s

pelkän huuhaapalstan kautta mitään vakavampaa ihmissuhdetta alkaa.Itekkin aloitin tuolla ikäryhmissä ja sen jälkeen alkoi rankka meilailu.Jos pelkän kirjoittelun ja valokuvien ansiosta tuntuu,että kemiat toimii,on ensitapaaminen silti se,joka päättää suhteen jatkuvuuden.

• kippari

typy täällä on rakastunut?kippari ainakin rakastaa näitä tietokoneita,mut vaikee on sanoo voiko täällä rakastua johonkin ihmiseen luulen et ihastua voi,mutta ei rakastua;=)Nyt kippari lähtee baanalle kun kotihommat on tehty:=)))

• yks typy evk

teitä kaikkia yhtä paljon Kippari :=)))
        Mutta kovin syvälle en teitä miehiä niin vain päästä :=)))
        Nyt typy kans lähtee seuraavaks oman vaatimattoman fillarin puhdistamiseen. Kettingit puhdistan hammasharjalla. Öljyän ne hyvin. Ja vahaan rungon.
        Kelpaa taas ajella minunkin siellä baanalla :=))))

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

teitä kaikkia yhtä paljon Kippari :=)))
        Mutta kovin syvälle en teitä miehiä niin vain päästä :=)))
        Nyt typy kans lähtee seuraavaks oman vaatimattoman fillarin puhdistamiseen. Kettingit puhdistan hammasharjalla. Öljyän ne hyvin. Ja vahaan rungon.
        Kelpaa taas ajella minunkin siellä baanalla :=))))

sitä nyt kovin syvälle........Peset sä sitten hampaat sillä samalla harjalla..Mä lähden ruokkiin sitä oriita...........Paino yhtään pudonnut???

• yks typy evk
        Otso kirjoitti:

sitä nyt kovin syvälle........Peset sä sitten hampaat sillä samalla harjalla..Mä lähden ruokkiin sitä oriita...........Paino yhtään pudonnut???

Hammasharjalla puhdistan pyörää. Sen jälkeen pesen sen fairylla ja ei muuta kun hampaiden pesuun :=)))
        Bikinit päällä tuossa pihalla pyörää puhdistan.
        Homma vielä kesken. Tuo naapurin iskä tuli taas sekoittamaan mun työt :=(((
        Tulin väliin sisälle, että lähtis pois.
        Haluaisitteko kuvan mun pyörästä, kun se on puhdistettu loppuun. Tulee niin kiiltävä :=)))
        Mutta nyt menen jatkamaan hommia taas. Naapurin iskäkin meni kotipihalleen :=)))))))

• Otso
        yks typy evk kirjoitti:

Hammasharjalla puhdistan pyörää. Sen jälkeen pesen sen fairylla ja ei muuta kun hampaiden pesuun :=)))
        Bikinit päällä tuossa pihalla pyörää puhdistan.
        Homma vielä kesken. Tuo naapurin iskä tuli taas sekoittamaan mun työt :=(((
        Tulin väliin sisälle, että lähtis pois.
        Haluaisitteko kuvan mun pyörästä, kun se on puhdistettu loppuun. Tulee niin kiiltävä :=)))
        Mutta nyt menen jatkamaan hommia taas. Naapurin iskäkin meni kotipihalleen :=)))))))

entäs paino??? Mä ollut helteessä ja kävin saunassakin kumipukupäällä.. kolme kiloo lähtenyt..Sun tarttis kyllä pari saada et valkee ori kantas!!! En anna periksi..Vai tuunko sittenkin fillarilla??

• Maybeline

...hmm...En voisi...tai ehkä voisin luulla niin mutta live suhteiden perusteella todennäköisyys löytää "täydellinen mies" on 0,4%...ainiin mutta kukaan ei ole täydellinen...paitsi ehkä minä :DDD

• juupajuu

3 vuotiaana, ettei tulisi housuun

15 vuotiaana, että olisi ystäviä

18 vuotiaana, että ajokortti

20 vuotiaana, että saisi seksiä

35 vuotiaana, että tekisi rahaa

50 vuotiaana, että tekisi lisää rahaa

60 vuotiaana, että saisi seksiä

70 vuotiaana, että olisi ajokortti

80 vuotiaana, ettei tulisi housuun

• Maybeline
        juupajuu kirjoitti:

3 vuotiaana, ettei tulisi housuun

15 vuotiaana, että olisi ystäviä

18 vuotiaana, että ajokortti

20 vuotiaana, että saisi seksiä

35 vuotiaana, että tekisi rahaa

50 vuotiaana, että tekisi lisää rahaa

60 vuotiaana, että saisi seksiä

70 vuotiaana, että olisi ajokortti

80 vuotiaana, ettei tulisi housuun

Enmpää en voisi vaatia!Kuulostaa jo liiankin hyvältä!

• perskuti

Voi "rakastua" siltä osin mikä on tunne siltä osin mitä toisesta tietää, tai uskoo tietävänsä.
      Tuo ykstypyn avauksessa käyttämä rakastua heittomerkeissä antaa mielestäni oikean kuvan, joka voisi olla sama kuin sanonta"Rakastuin ensi silmäyksellä", jolloin ollaan samoilla ns. Kalkkiviivoilla.

Kirjoittelu,valokuva, ääni, näkeminen erillisinä
      ja siintä saatu tunne on mielestäni ihastumista, jos sitäkään...taitaa olla enemmän kiinnostumista,jolla taas voi olla kauaskantoisemmat seuraukset, onneksi tai epäonneksi?

Onneksi elämässä kaikki on mahdollista!:=))

• on tiettyä

jännitystä eli uutuudenviehätystä joka ajan kanssa sammuu

• perskuti
        on tiettyä kirjoitti:

jännitystä eli uutuudenviehätystä joka ajan kanssa sammuu

Niin ainakin muuttaa muotoaan, millä nimellä sitä sitten kutsutaankin.
        Toiset kutsuvat eroksi, toiset erilaiseksi ystävyydeksi ja....Kaikista heikoimmat edelleen rakkaudeksi:=))

Nyt perskuti lopettaa nämä lepertelyt, jotta uskaltaa viellä huuhaalla näyttäytyä, joten: Rakastuneille Hyvää Kesää!!:=))

• samaa mieltä

jokainen on luonut täällä itsestään tietyn kuvan ja miten sitten käy kun tutustuu oikeaan persoonaan eli hyvin epätoden näköistä että suhde toimii pitemmän päälle livessä

• quistis

kirjeystävätkin .......:o)))) Ja silloin viestintä oli vielä hidasta:o)))

• laitettiin

ensimmäiset kirjeet ja yleensä ensimmäisissä kirjeissä todettiin oltiinko pelkkiä kirjekavereita vai haettiinko jotain pysyvää

• quistis
        laitettiin kirjoitti:

ensimmäiset kirjeet ja yleensä ensimmäisissä kirjeissä todettiin oltiinko pelkkiä kirjekavereita vai haettiinko jotain pysyvää

vain merkitystä???Olemmeko niin pinnallisia???
        Eikö muut arvot ole tärkeämpiä???? Helvetti vie tää taitaa sittenkin olla vain kauniiden ja rohkeiden aikaa:o((

• AMR-52
        quistis kirjoitti:

vain merkitystä???Olemmeko niin pinnallisia???
        Eikö muut arvot ole tärkeämpiä???? Helvetti vie tää taitaa sittenkin olla vain kauniiden ja rohkeiden aikaa:o((

...kommentti Quistis. ja mitä tulee näihin
        palstarakastumisiin,hyvä vain jos löytyy oma
        kultsi tän kautta. täytyy muistaa,et epäonnistumisia suhteis tapahtunut kautta aikain,
        siis myös ennen tietsikkaa. joskushan eka kerran tavataan,miusta hyvä foorumi tää tutustuu
        jo hiukan.aina on perääntymisen mahdollisuus,jos livenä on aivan jotain muuta,mitä tääl antanu ymmartää. tietenkin tän kautta haulla on riskinsä.

• Ever--Frost

Rakkaus alakaa taas jälleen kerran naurattaa... Uskotko tosiaan semmoseen! ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe