Olin sairaalassa viime jouluna. Siellä oli joulukuusi. Kävin ihailemassa sitä ja koristeita ja valoja monta kertaa päivässä.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ajattelin hankkia nyt elokuussa joulukuusen koristeineen.
- Anonyymi
Hanki toteemipaalu, jossa on hallintoelimen jäsenten naamataulut. Sitten kerrot vieraille, että siinä on hallintoelin pystyssä.
Minä ajattelin tehdä yhdistetyn joulukusen ja -kalenterin. Ostan joulukuun alussa 24 purkkia hernevellijä ja numeroin ne 1-24. Sitten ripustan ne kuseen. Syön yhden päivässä ja aattona on mukava laskea joulutunnelmaista Peräilmaa, kun on rektum hyvin harjoitettu.
- Anonyymi
Niin, joulu ja syntymäpäivänvietto kiellettiin yhteen syssyyn:
Jehovan todistajien oppimuutoksista
1927: joulun ja syntymäpäivien vietto kiellettiin
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Jehovan_todistajien_oppimuutoksista
Raamatussa on
Koloss. 2:16 Älköön siis kukaan teitä tuomitko minkään juhlan johdosta
Ja jouluevankeliumissa myös: Mutta enkeli sanoi heille: "Älkää peljätkö; sillä katso, minä ilmoitan teille suuren ilon (Luuk. 2:10)
Ja ilo on juhlan aihe
Luuk. 15:23 ja noutakaa syötetty vasikka ja teurastakaa. Ja syökäämme ja pitäkäämme iloa,- Anonyymi
Ei verta!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Juhannusevankeliumissa taas todetaan näin: Ryypätkäämme riemurinnoin viinaa ja unohtakaamme arkiset murheet.
- Anonyymi
Meillä juodaan kohtuudella, jos ollenkaan. Oli sitten joulu, juhannus tai muu aika.
- Anonyymi
JT:n suhde Raamattuun ei ole sen kummempi kuin että siitä voi lasketella rivouksia, jos sillä arvioi olevan etua lahkon kannalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JT:n suhde Raamattuun ei ole sen kummempi kuin että siitä voi lasketella rivouksia, jos sillä arvioi olevan etua lahkon kannalta.
Saatana on sinussa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham731330- 1221158
- 861075
- 981056
- 60960
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni58881- 136841
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p288755- 18608
- 69606