Tarkoituksena on tuhota eri maiden talous ja saada kommunistit valtaan ja siirtyä vihervasurikommari talouteen, ja sitten voikin taas polttaa kivihiiltä ja öljyjä.
Punaisten ilmastokapina
5
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinan asialla ovat. Ensin sinne siirtyvät rahat ja sen myötä poliittinen vaikutusvalta.
Kiinalaiset rakentavat kiihtyvällä tahdilla hiilivoimaloita, jotta kykenevät toimittamaan tänne tuuli- ja aurinkovoimaloita sekä sähköautoja. - Saapa nähdä, kuinka alas varotaan, ennen kuin silmät avautuvat. Meillä olisi omasta takaa valtavasti puuta ja tarvetta energiaksi, mutta ollaan itse päätetty olla käyttämättä niitä!- Anonyymi
Tarvetta = turvetta. Kännykkä kerkesi korjaamaan. Turve on vissiin jo niin paha, että Anroidkin jo sitä vierastaa.
- Anonyymi
Ensin luodaan ilmasoahdistus. Sitten tarjotaan siihen yksinkertaista ratkaisua. Näin toivotaan saatavan valtaa.
- Anonyymi
Taannoin lööpeistä sai lukea: "Suomen hallitus päättää toimista, joilla lämpeneminen rajataan 1.5 C:een".
- Anonyymi
On lapsellista kuvitella, että esim. se bensiini, jonka jätämme käyttämättä, jää ikipäiviksi maan poveen eikä aiheuta lämpenemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984