Tanhuassa parinvaihto ja orgiat kukoistaa.
tanhuan parinvaihto
35
2058
Vastaukset
- Anonyymi
No hyi kauhia.
- Anonyymi
On se kauhiaa tää nykyaika.
- Anonyymi
Perheelliset haluaa vaihtelua.
- Anonyymi
Antakaa ihmisten nauttia elämästä!
- Anonyymi
Totta, eläkäämme hetkessä.
- Anonyymi
Arvostelin rivoutta, viesti poistettu!
- Anonyymi
Onko Savukoskella noin sikamaista?
- Anonyymi
Missä, missä. Käykös kiila ilman vaihtoelintä kenellekään? Täällä olisi kiila tarjolla johonkin vaihtoon...
- Anonyymi
Oletko sinä se hellä Sompio saamelainen?
- Anonyymi
Vaihda ahmaan.
- Anonyymi
Voiko sompiosaamelaismiehelle puhua posket punaisena mies miehelle.
- Anonyymi
Eihän se siinä kerkiä kulua jos yhen kerran lipsahtaa harhateille.
- Anonyymi
Taas joku saukolli hiippailee soratielä.
- Anonyymi
Kuka teki syrjähypyn?
Tuliko vahinko? - Anonyymi
Maanantaina ilmotamme.
- Anonyymi
Pelkosenniemen miehet siellä touhua Tanhuan naisten kanssa. Pelkosenniemen miehet ovat tunnettuja kautta maan korkeista testosteroni tasoista, Ei ihme, että useat naiset haluavat avioitua niemen sporttisen miehen kanssa.
- Anonyymi
Ja kovia alamäki hiihtäjiä.
- Anonyymi
Me sporttiset emme halva vakinaista.
- Anonyymi
Tanhussa on aina vaihdettu paria,
- Anonyymi
Vai tanhukurssilla ovat Pelkosen pikkukullit alkaneet kulkea.
- Anonyymi
Olisko lokakuun alussa +50v. Parille seuraa parista ?
- Anonyymi
Aamusumussa miespari vaelsi tiellä,
- Anonyymi
Taiama keskittyä hirvenpyynthin.
- Anonyymi
Tanhuaa kohti siis.
- Anonyymi
Joko erotukset käynnissä?
- Anonyymi
Tuleeko punaista kusta?
- Anonyymi
Ei meinaa tulla ollenkaan.
- Anonyymi
Onpa kauheaa, jos Savukoskella toisten vaimoja käytetään! Miksi tällainen asia sallitaan? Savukoski on joku sikala niinkö? Hävetkää tätä keskustelua!!!!! EN KESTÄ!
- Anonyymi
Kaikki ei kestä tottuuta siis älä lue.
- Anonyymi
Kun virsikirja on auki jonkun täytyy laulaa jos ei muut niin sitten minä saarnamies.
- Anonyymi
Sukset jalkaan ja tanhuaan,se on Hiihtoloma.
- Anonyymi
Voitelu epäonnistui,lipsuu,missä vika?
- Anonyymi
Poromies vaihto vaatimen hirvaaseen!!
- Anonyymi
Pelkosenhirvas vaihtoi vaatimen poromieheen.
- Anonyymi
Pedonmerkit https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/011e27ac-957d-4873-95f9-4c89ef2d61c5
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1153619Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5423050- 961901
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501386Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821374Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa201352- 981146
- 441113
- 901109
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1201089