Naisten pikkuhousuissa on seksikkäitä pitsejä ja upeaa läpinäkyvyyttä.
Miesten kalsarit vaan tylsistyy.
Jeesuksen aikanen riepu haaroissa oli näyttävämpi kuin nykyiset bokserit.
Miksi miesten kalsarit ovat tylsiä?
43
401
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä minun kalsarini ainakin näyttävät Jeesuksen aikaisilta rievuilta. 🤔
🦄- Anonyymi
Minusta, jos ne olisi teräviä niin olisi kaikki paikat rikki sen jälkeen? Siksi olen tyytyväinen tylsempiin miesten kalsareihin.
- Anonyymi
Häh. eihän kukaan niitä kalsonkeja kattele, et sinäkään, kun päälle vedetään piällyshousut, jotka peittä kalsongit!!!
- Anonyymi
Eikös se ole ihan sama miten se lahja paketoidaan?
Kuoret revitään ja keskitymme sisältöön?
Happy Birthday to you by Marilyn.
https://www.youtube.com/watch?v=Vg5HIMnPx7k Niih.. ne naisten pitsit, helmet ja rusetit.. osittain niiden tarkoitus on nostaa naisen omaa itsevarmuutta ihan sillä, että on jotakin sievää yllä. Ja varsinkin jos on pieninkin mahdollisuus, että joku näkee ne alusvaatteet.
Alusvaatteina nuo krumeluurit eivät juurikaan ole aina kivoja. Hiertävät, kutittavat, kipuavat pervakoon ja sen sellaista. Osa alkkareista naisille on tehty näyttämään hyvältä ja niiden käytännöllisyys on ihan toista luokkaa.
Siksi useimmilla naisilla on kahdenlaisia alkkareita, niitä jotka näyttävät hyvältä ja niitä jotka ovat käytännöllisiä.- Anonyymi
Hameen kanssa ei tarvita pikkuhousuja?
AV Anonyymi kirjoitti:
AVOn tuo tultu kokeiltua, mutta käytännollisempää on pöksyjen kanssa. Ei valu limat reisillä, jos jonkun kivan tapaa.. :)
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
On tuo tultu kokeiltua, mutta käytännollisempää on pöksyjen kanssa. Ei valu limat reisillä, jos jonkun kivan tapaa.. :)
No, nythän sinä ihan mahottomia:)
AV Anonyymi kirjoitti:
No, nythän sinä ihan mahottomia:)
AVHöpsis.. ihan elävästä elämästä kokemuspohjaista tietoa. Ole nyt sitten ulkona klähmät reisillä.. not nice.
Pikku-pirpana kirjoitti:
On tuo tultu kokeiltua, mutta käytännollisempää on pöksyjen kanssa. Ei valu limat reisillä, jos jonkun kivan tapaa.. :)
🤣🤣🤣👍🏼
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höpsis.. ihan elävästä elämästä kokemuspohjaista tietoa. Ole nyt sitten ulkona klähmät reisillä.. not nice.
No, parempi kai vaikka sinun reisillä, mitä minun petarissa:)
Lakanat ovat liian ohuita.
AV - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höpsis.. ihan elävästä elämästä kokemuspohjaista tietoa. Ole nyt sitten ulkona klähmät reisillä.. not nice.
Juu, tuo klähmät reisillä on sellainen juttu, jota moni mies ei tule ottaneeksi huomioon. Se tavara jää aktin jälkeenkin edelleen jonkun riesaksi. Tunnen tosin myös miehiä, jotka ovat asiasta täysin tietoisia. Itselleni oli aikanaan aluksi hämmentävää, kun eksäni tarjosi aina minulle paperia, johon pyyhkiä, ennen kun menin suihkuun. En ollut tottunut sellaiseen huomaavaisuuteen tuossa asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tuo klähmät reisillä on sellainen juttu, jota moni mies ei tule ottaneeksi huomioon. Se tavara jää aktin jälkeenkin edelleen jonkun riesaksi. Tunnen tosin myös miehiä, jotka ovat asiasta täysin tietoisia. Itselleni oli aikanaan aluksi hämmentävää, kun eksäni tarjosi aina minulle paperia, johon pyyhkiä, ennen kun menin suihkuun. En ollut tottunut sellaiseen huomaavaisuuteen tuossa asiassa.
Mjoo, kerran kyllä iski silmiini sellainen tarjous villinä poikamiehenä josta ei voinut kieltäytyä.
Joku huonekaluliike möi joitain ihan hinnakkaita patjoja ja petareita hyvään hintaan. Ei tuossa ollut vielä se ostopäätöksen tuonut markkinalause. Se oli se kun luvattiin viedä vanhat ilmaiseksi pois.
Itselläni oli sellaiset kohtuu kalliit joustinpatjat joissa oli petarit valmiina.
Helkkari mihin kuntoon ne tuli villinä vuosina.
Itseäni vähän säälitti se uudet patjat ja petarit tuonut mieshenkilö.
"Hei, vie nuo vanhat pois"
Kaveri katsoo epäluuloisesti ja käy hanskat autosta, varmasti päivitteli miten ei sattunut se avaruuspuku mukaan:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo, kerran kyllä iski silmiini sellainen tarjous villinä poikamiehenä josta ei voinut kieltäytyä.
Joku huonekaluliike möi joitain ihan hinnakkaita patjoja ja petareita hyvään hintaan. Ei tuossa ollut vielä se ostopäätöksen tuonut markkinalause. Se oli se kun luvattiin viedä vanhat ilmaiseksi pois.
Itselläni oli sellaiset kohtuu kalliit joustinpatjat joissa oli petarit valmiina.
Kaveri katsoo epäluuloisesti ja käy hanskat autosta, varmasti päivitteli miten ei sattunut se avaruuspuku mukaan:)
AVTuohonkin löytyy ratkaisunsa. Esimerkiksi pyyhe toimii mainiosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohonkin löytyy ratkaisunsa. Esimerkiksi pyyhe toimii mainiosti.
Oppia ikä kaikki, kun sen oppii ei pyyhkeille ole enää niin paljon käyttöä...eräänlainen harmi kai tuokin on:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oppia ikä kaikki, kun sen oppii ei pyyhkeille ole enää niin paljon käyttöä...eräänlainen harmi kai tuokin on:)
AVItselläni ei tuollaista allelaskemisongelmaa ole koskaan ollut. Minä puhuin nimenomaan klähmät reisillä ilmiöstä, johon ei tarvita edes sänkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni ei tuollaista allelaskemisongelmaa ole koskaan ollut. Minä puhuin nimenomaan klähmät reisillä ilmiöstä, johon ei tarvita edes sänkyä.
Ihmettelen naisia jotka sängyssä saavat orgasmissa sellaisia nestemenetyksiä että sillä olisi sammuttanut vaikka sytytetyn Rovaniemen.
Voi sänky parkaa.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVJep. Kun naisella on runsaat ja epäsäännölliset kuukautiset, niin siinä oppii kyllä useinmiten kuinka vaikkapa sängystä noustaan nätisti ylös ilman että sotkevammatkaan ruuminnesteet pääsevät noin vain karkailemaan.
Anonyymi kirjoitti:
No, parempi kai vaikka sinun reisillä, mitä minun petarissa:)
Lakanat ovat liian ohuita.
AVNo onneksemme minun limani eivät kohtaa sinun lakanoitasi. Never.
Mies joka ripustaa t-paitansa pyykkipojilla helmasta roikkumaan.. ei ole mies joka saisi limani liikkumaan. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen naisia jotka sängyssä saavat orgasmissa sellaisia nestemenetyksiä että sillä olisi sammuttanut vaikka sytytetyn Rovaniemen.
Voi sänky parkaa.
AVSitten sun juttusi eivät oikein taas ole loogisia. Olet ilmeisesti opetellut välttämään tuollaisia vahinkoja, jos kirjoituksiasi yrittää loogisesti seurata.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ja huomaavainen mies. Ainakin tuossa asiassa.
Anonyymi kirjoitti:
AVHyvä mies.. kaupasta saa ohuita patjansuojuksia petarin päälle.. kumilenkillä kiinnitys, kestää pesun 95° ja niitä voi olla vaikka kaksi. Toinen pesussa ja toinen käytössä. Eikä hintakaan päätä huimaa.
Vink,vink..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sun juttusi eivät oikein taas ole loogisia. Olet ilmeisesti opetellut välttämään tuollaisia vahinkoja, jos kirjoituksiasi yrittää loogisesti seurata.
Av:llä on aina tuollaista logiikkaongelmaa. Hän pyrkii aina vain nokittamaan eikä siksi kykene koskaan pysymään yhdessä aiheessa, eli klähmissä reisillä. Ensiksi väittää miehen huomaavaisuuden olleen patjan suojelemista (vaikka hän ei tiennyt oliko tapahtumapaikkana edes sänky). Sitten hän sanoi, että iän kanssa oppii välttelemään sotkua. Ja seuraavaksi kerrottiinkin jo satuja suihkulähteistä. Kai ne naiset ovat sitten varastoineet ne edelliset klähmät ja sitten purskautelleet ne hänen sänkyynsä tai jotain. 😂
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hyvä ja huomaavainen mies. Ainakin tuossa asiassa.
Kyllä, tuossa ja monessa muussakin. Ikävä kyllä vikojen ei tarvitse olla suurensuuria, jos ovat väärässä kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Av:llä on aina tuollaista logiikkaongelmaa. Hän pyrkii aina vain nokittamaan eikä siksi kykene koskaan pysymään yhdessä aiheessa, eli klähmissä reisillä. Ensiksi väittää miehen huomaavaisuuden olleen patjan suojelemista (vaikka hän ei tiennyt oliko tapahtumapaikkana edes sänky). Sitten hän sanoi, että iän kanssa oppii välttelemään sotkua. Ja seuraavaksi kerrottiinkin jo satuja suihkulähteistä. Kai ne naiset ovat sitten varastoineet ne edelliset klähmät ja sitten purskautelleet ne hänen sänkyynsä tai jotain. 😂
"Ensiksi väittää miehen huomaavaisuuden olleen patjan suojelemista (vaikka hän ei tiennyt oliko tapahtumapaikkana edes sänky)."
Kieltämättä. Kun nainen kehuu miehen huomaaavaista käytöstä, niin sitä pitää heti pyrkiä vähättelemään. Hieman oudohkoa käytöstä. En todellakaan tajua miten tuollaisesta voi kokea kateutta.
Minäkin olen samaa mieltä, että tuo oli huomaavaista käytöstä mieheltä. Itse olen törmännyt patjansuojelijoihin, eikä heiltä tuollaista huomaavaisuutta ole herununut, että olisivat miettineet minun epämukavuuttani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tuollaisista ole ennen kuulutkaan, johtuu varmasti siitä ettei ole tarvinnut analysoida ja viedä näytteitä laboratorioon. Naisten juttuja, niitä joita miehille ei edes kerrota?
Kivaa saada rakentavaa palautetta.
AV - Anonyymi
Naisen läskit pulpahtaa ulos narupikkareista. Tuostako sitten naisen itsetunto kohoaa kun ätmi toteaa riisuessaan naisen naruhousuja jotta ei jukupliut mä palaan takaisin äitivaimoni luokse sillä olenhan 36 v. mies !
Pitäkää: pitsit,helmet, rusetit, papiljotit, paperinuket, siideriviinat ja vaikkapa sitten pinkit korkkarit vaan mä lähen takasin äitivaimoni luo ! - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No onneksemme minun limani eivät kohtaa sinun lakanoitasi. Never.
Mies joka ripustaa t-paitansa pyykkipojilla helmasta roikkumaan.. ei ole mies joka saisi limani liikkumaan. :)Sivusta, Meinaatko, et t-paidatkin pitää kuivaa henkareissa? No way?
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, Meinaatko, et t-paidatkin pitää kuivaa henkareissa? No way?
Mulle se on se ja sama kuinka kukakin paitansa ripustaa. Ei liikuta minua. Mutta mies joka on liian pedantti vaikkapa t-paitojensa suhteen.. ei vaan kiihota. Siinä se pointti.
AV itse teilasi suvereenisti kaikki muut tavat omassa aloituksessaan muinoin..Anonyymi kirjoitti:
AVPäädyin aikoinaan eräiden sattumusten kautta viettämään iltaa ilman pikkuhiusuja lyhyessä hameessa ja se oli kyllä vähän turhan jännä kokemus. Komppaisin siis Pirpanaa, parempi pöksyjen kanssa 😄
- Anonyymi
Kyllä pitkät kalsarit ovat aika epäeroottiset Olipa merkki mikä vain.
VilmaMinä laitan tähän eroavan mielipiteeni. Mitkään kalsarit eivät ole eroottiset. Se, mitä sisältä löytyy.. ei ne kalsongit..
- Anonyymi
Jaa. Kyllä mä vain olen nähnyt miehilläkin varsin sexyjä alushousuja. Mä tosin en olekaan mikään pitsien ja läpinäkyvyyden puolestapuhuja. Ne eivät ole mun silmääni seksikkäät. Ja siis eihän siitä mihinkään pääse, että jos sisältö ei sykähdytä, niin ei sitä mikään paketointi pelasta.
- Anonyymi
Onhan niitä persvälikalsareita morsunkärsää jne…. Millaiset on seksikkäät miesten kalsarit?
- Anonyymi
Tanskalaiset pätkikset on.
Niiden pitää myötäillä eikä lötöttää.
Neuloksen siis pitää olla joustavaa kropan mukaan.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VilmaIsot mummo-alkkarit käyvät molemmille ja kaikille, vetää vaan kuminauhan tiukemmalle.
Ehkäisyäkään ei enää tarvita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot mummo-alkkarit käyvät molemmille ja kaikille, vetää vaan kuminauhan tiukemmalle.
Ehkäisyäkään ei enää tarvita.Operaation jälkeen minulla oli epäeroottisia mummokalsareita, mitkä sai ylös roskanyppijöillä tai ylipitkällä kenkälusikalla.
Omituinen striptease kääntäen. Veribiutiful.
Vilma
Eikös se ollut Marimekon yöpaita aikoinaan paras ehkäisin. Anonyymi kirjoitti:
VilmaMä en tiedä mikä on pätkis, mutta onhan noi kaikki nykyajan bokserit joustavia ja ihon myötäisiä.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mä en tiedä mikä on pätkis, mutta onhan noi kaikki nykyajan bokserit joustavia ja ihon myötäisiä.
18:50
Bokserit=pätkikset.
Mutta kritisoinkin pitkiä, mm. Eräs kotimainen...
Vilma
- Anonyymi
Millaisia kalsareiden sitten pitäisi olla ? Jos kalsarit olisivat teräviä niin silloin nivusiin tulisi pipi.
- Anonyymi
Kokeilin joskus nuorena poikana naisten pitsijemmareita. Tykästyin niihin kovasti ja nyt olen 87-vuotiaan äitini kanssa naimisissa.
Mä sitten kirjoitin tään, jotta on siis turha tulla väittään etten muka olisi kirjoittanut. Ihana mies on ihana kalsareilla tai ilman. Ainoastaan, jos kalsarit ovat epähygieeniset, niin sitten töksähtää.
- Anonyymi
Unohda alushousut.
Laita sinäkin korkkarit, sukkanauhaliivit, sukkanauhat ja sukat.
Niillä moni mies näyttää syötävältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344536Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752954- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781419
- 211331
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884