Lukaisin viikko sitten Pelkosenniemen uutta esitettä joka on mielestäni ihan ok. Kunnanhallituksen päätöksen mukaan se oli vain unta, koska esitteestä puuttuu asioita ja esitteistä pitää keskustella ennen niiden tilaamista. HERÄÄ PAHVI, NYT ON TOSI KYSEESSÄ !
Alla kopio kunnanhallituksen 8.8 pöytäkirjasta.
Pelkosenniemen kuntamarkkinointimateriaalin päivitys
Kunnanhallitus 08.08.2024 § 274
165/14.02/2024
Päätösesitys Kunnanhallitus päättää merkitä asian tiedoksi.
Päätös Kunnanhallitus päätti, että
1) kilpailutetaan digitaalinen mainostaulu
2) elinvoimatiimissä keskustellaan uusien esitteiden tilaamisesta
Käsittely Heidi esitti, että kilpailutetaan digitaalinen mainostaulu. Esitystä kannatettiin yksimielisesti.
Mikael Helistenkangas esitti, että metsästysmatkailu ja metsästys puuttuu nykyisestä mainonnasta. Kaikki kannattivat esitystä.
Anna-Kaisa Luoma-aho esitti, että elinvoimatiimissa keskutellaan asiasta ennen uusien esitteiden tilaamista. Kaikki kannattivat esitystä.
Kunnanhallitus ihan pihalla/ kujalla ?
28
1193
Vastaukset
- Anonyymi
Esitän päättäjistä perhepotrettia jossa koko perhe mukana myös viranhaltijat.
- Anonyymi
Hih hih hi hii. Hassuja kirjauksia. Jos metsästysmatkailu puuttuu, niin sitten se puuttuu. Ei sitä taida erikseen kannattaa yksimielisesti puuttuvaksi. Rouva LA taas esittää, että puhua saa. No niin, lupa keskustella on annettu. Jämerää toimintaa.
- Anonyymi
Jos se on luullut, että on vain lupa laulaa? Hyvä se on täsmentää.
- Anonyymi
Puuttuuko esitteestä myös helistenkankaan traktori ja rouva LA esipuhe? Hemmetin ajattelematonta. Nyt äkkiä koko kunnanhallitus viettämään monta kokousta näin tärkeän asian ääressä. Kankaanrannan rouvan tilukset pitää myös olla!
- Anonyymi
Se on esilaulu, ei esipuhe, eikä ainakaan esinahka, vaikka terskan päätä päivät tuijottaakin.
- Anonyymi
Kylläpäs kateus paistaa. Olisko sinulla jotain esiteltäväksi asti? Miksi tuollainen solvaus??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on esilaulu, ei esipuhe, eikä ainakaan esinahka, vaikka terskan päätä päivät tuijottaakin.
Oletko ymmärrystä vailla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpäs kateus paistaa. Olisko sinulla jotain esiteltäväksi asti? Miksi tuollainen solvaus??
Joo. Iso kalu. Sitä esittelen turistityttärille, joka talvi. Hienossa mökissäni saavat siitä nautintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ymmärrystä vailla?
En. Olen vailla kuivalihavelliä.
- Anonyymi
Valoja tauluun nyt kaikille! Päättäjien tärkein strategia on hankkia pikaisesti asuntoja kuntaan tuleville työntekijöille. Kun asuntoasiat on järjestyksessä, on aika miettiä keinoja uusien asukkaiden houkutteluun.
- Anonyymi
Oishan niitä asuntoja alettu tekemään...
- Anonyymi
Haluan hirsivuokrahuoeiston Kairalaan . Heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oishan niitä asuntoja alettu tekemään...
Joku valitti muistaakseni.
- Anonyymi
Hevosen kuivalihavellillä voisi houkutella uusia asukkaita! Koittakas ymmärtää tämä mainio tuote!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en. Minä haluan kuivalihavelliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku valitti muistaakseni.
Oispa rivitalo. Voisi talkoisiin tehdä kuivalihavelliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa koska ei ole puuta.Yhdestä puusta teidät veistettiin ja siihen kului kaikki puut
- Anonyymi
Hevosen kuivalihavelliä voi nauttia missä vaan haluaa,mutta kun sitä ei meinaa mistään löytyä!
- Anonyymi
Jos sitä nauttii ihan pihalla,se jäähtyy nopeasti!
- Anonyymi
Omaa hyväähän sielä ajetaan. Enpä ole ennen moista härskyttä nähnyt. Voisi jokainen kunnassa päätöksiä tekevä lukaista mikä päättäjän tehtävä kunnassa on. Apteekki yritettiin väkisin ajaa ahtaalle kunnan toimesta, pankkiautomaatti vietiin ja kaikki on rempallaan.
- Anonyymi
Minäpä olen nähnyt ja kuullut.Aiemmin se oli
hyvinkin sellaista,ei onneksi nykyään..
- Anonyymi
Naapurikunnan uusi kJ lausuu lehdellä;"Kyllä yrittäjät ovat Kemijärven sydän"
- Anonyymi
Pelkosenniemen päättäjien yrittäjä-työkkärin tantta sanoo että suksikaa kuuseen kaikki yrittäjät ja muut alamaiset, täällä määrään minä. Puoliso kannattaa esitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkosenniemen päättäjien yrittäjä-työkkärin tantta sanoo että suksikaa kuuseen kaikki yrittäjät ja muut alamaiset, täällä määrään minä. Puoliso kannattaa esitystä.
Tuliko karenssia?
- Anonyymi
Pitäähän sitä mainoa, muuten köyhät yrittäjät eivät jätä rauhaan. Niemikin pönkännyt yrityksiä niin että kaikki muu on jäänyt hoitamatta. Luulisi Pyhätunturi Oy selviävän jo omillaan, mutta ei selviä. Kunta rakentaa ja laittaa, yritys käärii voitot. Mitä jää kuntaan? Paskat.
- Anonyymi
Ihan totta.Niinkui sinä
- Anonyymi
Niin jää.Asutko vieläkin täällä ja teitenkin vuokralla kuinka muutenkaan..? Muuta pian pois kiitos.Saadaan oikeita maksavia asukkaita tänne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jää.Asutko vieläkin täällä ja teitenkin vuokralla kuinka muutenkaan..? Muuta pian pois kiitos.Saadaan oikeita maksavia asukkaita tänne..
Asun,sossu maksaa !Ei tarvi muuttaa mihinkään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925