Mukavaa iltaa Prinsessalle

Anonyymi-ap

Uusi ketju ku edelliseen ei enää voi kommentoida 🐰

707

3487

Äänestä

Vastaukset

• Yritinkin sinulle vastata ja ihmettelin miksi se ei onnistu.😊 mitenkäs sielä markkinoilla? oliko hieno lentonäytös? 🚀

• Anonyymi

Markkinoilla oli pelkkää krääsää. Juotiin kahvit ja syötiin munavoipiiraat siellä 😊 Lentonäytös oli ihan kiva, siellä oli kaikkia vanhojakin lentokoneita näytillä ja sitten sellainen olikohan se DC 3 se isompi lentokone. Siihen olisi päässyt 60 eurolla kyytiin mut ei Pupu semmosee uskalla 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Markkinoilla oli pelkkää krääsää. Juotiin kahvit ja syötiin munavoipiiraat siellä 😊 Lentonäytös oli ihan kiva, siellä oli kaikkia vanhojakin lentokoneita näytillä ja sitten sellainen olikohan se DC 3 se isompi lentokone. Siihen olisi päässyt 60 eurolla kyytiin mut ei Pupu semmosee uskalla 😬

Nam😋 ja oli varmasti hienoja koneita kaikenkaikkiaan. Prinsessakaan ei olisi tohtinut mennä sellaseen😐

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nam😋 ja oli varmasti hienoja koneita kaikenkaikkiaan. Prinsessakaan ei olisi tohtinut mennä sellaseen😐

Katsoin sen nousun, oli aika hurja. Sitten sellanen tosi vanha kone kans nous ni se näytti tosi epävakaalle 🫣

• Anonyymi kirjoitti:

Katsoin sen nousun, oli aika hurja. Sitten sellanen tosi vanha kone kans nous ni se näytti tosi epävakaalle 🫣

Kauheeta jos sellanen tulis alas, vielä ihmismassan keskellä. Puhumattakaan että olis kyydissä ollu. Ainahan siellä tietty se lentäjä on vaarassa🫣

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kauheeta jos sellanen tulis alas, vielä ihmismassan keskellä. Puhumattakaan että olis kyydissä ollu. Ainahan siellä tietty se lentäjä on vaarassa🫣

Jep se vähän pelotti ku se heijas se vanha kone niin paljo🫣

• Anonyymi kirjoitti:

Jep se vähän pelotti ku se heijas se vanha kone niin paljo🫣

Joo hui😵‍💫

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mutta onko sun olo parempi jo? 🥺

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko sun olo parempi jo? 🥺

On se hiukan😊 Pupulla on parantava vaikutus🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On se hiukan😊 Pupulla on parantava vaikutus🥰

Ihanaa kuulla 🤗🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kuulla 🤗🤗

Olet paras😘 mä koitan nyt laittaa ruudun kiinni, jos nukahtaisin paremmin. Hyvää yötä sinulle ❤️ tule vain viereen sitten kun käyt nukkumaan🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Olet paras😘 mä koitan nyt laittaa ruudun kiinni, jos nukahtaisin paremmin. Hyvää yötä sinulle ❤️ tule vain viereen sitten kun käyt nukkumaan🤗

Tulen viereen 🫶🏼 Sä oot paras ❤️ Hyvää yötä ja oikein sikeitä unia 🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tästä vielä kevennys jäniskevennys 🐰😊
        https://youtu.be/RNcfGAuOZH0?si=zj_6jykxgnApHuEN

• Anonyymi kirjoitti:

Tästä vielä kevennys jäniskevennys 🐰😊
        https://youtu.be/RNcfGAuOZH0?si=zj_6jykxgnApHuEN

Haha olipa hassu video😄🤗 ”ei se mikään villieläin ole ompahan muuten vaan hauskaa” 😂
        Katselin äsken ikkunasta ulos, kaksi pupua meni sielläkin sattumoisin☺️
        Ja joo oli se unensaanti turha toivo, tässä sitä taas.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Haha olipa hassu video😄🤗 ”ei se mikään villieläin ole ompahan muuten vaan hauskaa” 😂
        Katselin äsken ikkunasta ulos, kaksi pupua meni sielläkin sattumoisin☺️
        Ja joo oli se unensaanti turha toivo, tässä sitä taas.

Oli hassu joo 😂 no voihan kökkö ettei se uni tule. Mites oitko kokeillu syödä jotain hiilaripitoista illalla? Sen sanotaan unettavan, etenki hitaasti imeytyvien hiilarien. Et jos vaikka koittasit kaurapuuroo illal huomen.

• Anonyymi kirjoitti:

Oli hassu joo 😂 no voihan kökkö ettei se uni tule. Mites oitko kokeillu syödä jotain hiilaripitoista illalla? Sen sanotaan unettavan, etenki hitaasti imeytyvien hiilarien. Et jos vaikka koittasit kaurapuuroo illal huomen.

Nii, joo kaikki keinot täytyy koittaa🤷🏼‍♀️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Oliks se huono idis 🫤

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ku mietin vaa sitäkii voisko sulla olla kortisolitasot koholla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ku mietin vaa sitäkii voisko sulla olla kortisolitasot koholla?

Enkä todellakaan tarkoita et sinul ois mitään muita oireita siihe liittyen mut ku sekin vaa mainittiin yheks unettomuuden syyksi 😔

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Anteeks, oon ihan tyhmä ku varmasti tiedät noi asiat ja paljo paremmin ku mä 😞

• Anonyymi kirjoitti:

Oliks se huono idis 🫤

Ei ollut😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei ollut😊

🐰🫶🏼🫂

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeks, oon ihan tyhmä ku varmasti tiedät noi asiat ja paljo paremmin ku mä 😞

Etpäs, siis tuo voi ihan hyvinkin pitää paikkaansa että on noin. Mun olisi hyvä käydä lääkärissä ja verikokeissa.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Etpäs, siis tuo voi ihan hyvinkin pitää paikkaansa että on noin. Mun olisi hyvä käydä lääkärissä ja verikokeissa.

Lis syytä köydö. Ijan jokaisen nieösr 🐰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei ollut😊

Joo yö ettei seo 8iulu h7uono

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mukvaca päivöä?; ootkosnsinä jo parantunu?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo, voisi se olla hyvä. Sitten saisit varmuuden onko siellä jotain mikä sen aiheuttaisi. Hauskaa sunnuntaita 🐰🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, voisi se olla hyvä. Sitten saisit varmuuden onko siellä jotain mikä sen aiheuttaisi. Hauskaa sunnuntaita 🐰🤗

Kiitos ja kivaa sunnuntaita myös sulle☺️💋
        Mitäs tänään tapahtuu?😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiitos ja kivaa sunnuntaita myös sulle☺️💋
        Mitäs tänään tapahtuu?😊

Kiitos 🤗🫂 Ei tänään oikein mitään taida tapahtua 😅 kaupassa varmasti pitää käydä ja tiskata, vähän siivoilla. Entä siellä? 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 🤗🫂 Ei tänään oikein mitään taida tapahtua 😅 kaupassa varmasti pitää käydä ja tiskata, vähän siivoilla. Entä siellä? 😊

Niin minunkin täytyy siivoilla ja laittaa ruokaa. Teen sellasta kinkkupastaa 🍝

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin minunkin täytyy siivoilla ja laittaa ruokaa. Teen sellasta kinkkupastaa 🍝

Namm 😛😋 Kaikki pastat on Pupun herkkua 😊 Niin oot kyl sinäkin 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Namm 😛😋 Kaikki pastat on Pupun herkkua 😊 Niin oot kyl sinäkin 😉

Minäkin tykkään😋 mutta ei mikään ole niin herkkua kuin Pupu🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Minäkin tykkään😋 mutta ei mikään ole niin herkkua kuin Pupu🤭

Hihii 😊 Taisit olla mun unessa viime yönä 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Hihii 😊 Taisit olla mun unessa viime yönä 🤭

Mun vastaus poistui. Kysyin että millainen uni se oli? 🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mun vastaus poistui. Kysyin että millainen uni se oli? 🤗

Oltii piknikillä! Ja sitten oli kaikkii niitä herkkuja mistä on puhuttukii 😋

• Anonyymi kirjoitti:

Oi ihanaa🥰 näkisinpä minäkin sinut unessani jonain yönä❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätkö fetajuustosta?🐰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tykkään 😊 Juustot on sellasta hyvää herkkua mitä tykkään maistella 😋

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkään 😊 Juustot on sellasta hyvää herkkua mitä tykkään maistella 😋

Mietin vaan kun laitoin tuohon pastaruokaan sitä. Sopii kyllä hyvin😋 sitten paahdon uunissa paprikaa, tomaattia, porkkanaa, sipulia ja tuhosin sauvasekoittimella. On herkkua🤤

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Oi ihanaa🥰 näkisinpä minäkin sinut unessani jonain yönä❤️

Olisi mukavaa vierailla unessasi🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mietin vaan kun laitoin tuohon pastaruokaan sitä. Sopii kyllä hyvin😋 sitten paahdon uunissa paprikaa, tomaattia, porkkanaa, sipulia ja tuhosin sauvasekoittimella. On herkkua🤤

Ooo wow miten herkulliselta kuulostaa 😋 Kaikki Pupun suunmukaisia herkkuja 🤩

• Anonyymi kirjoitti:

Ooo wow miten herkulliselta kuulostaa 😋 Kaikki Pupun suunmukaisia herkkuja 🤩

Sinä oot Prinsessan suun mukainen herkku🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Olisi mukavaa vierailla unessasi🥰

Tervetuloa❤️

• Prinsessasi kirjoitti:

Sinä oot Prinsessan suun mukainen herkku🤭

Enkä minä tarkoittanut että sinut söisin. Kyllä sinä ymmärsit mitä meinasin🤭😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ymmärsin ❤️ saat kyl maistaa 😉

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hih näin vastauksesi 🤭 Nyt kyllä aloin mietimään että mitä kohtaa maistaisitkaan 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Hih näin vastauksesi 🤭 Nyt kyllä aloin mietimään että mitä kohtaa maistaisitkaan 🤭

Poskelle, huulille, kaulalle… siitä alaspäin. Siellä alempana sitten keskityn tiettyyn alueeseen lähinnä😇🤭 toki vain jos siitä pidät.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En yhtään, enkä homejuustosta. Mut mozzarella käy!

• Prinsessasi kirjoitti:

Poskelle, huulille, kaulalle… siitä alaspäin. Siellä alempana sitten keskityn tiettyyn alueeseen lähinnä😇🤭 toki vain jos siitä pidät.

Suukkoja siis😘 lähti Prinsessan mielikuvitus laukalle🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihih, varmasti pidän 🤭🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Suukkoja siis😘 lähti Prinsessan mielikuvitus laukalle🤭

Hiih, vitsa alkoi elää🫢🫢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yhtään, enkä homejuustosta. Mut mozzarella käy!

Mutta et myöskään oo Pupu! 🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Hiih, vitsa alkoi elää🫢🫢

Sehän on kivaa kun alkoi🤭 siitä herkästi seuraa eloa myös tuolla viuhkan puolella🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ookkaan, mut sitä etsin jokaisesta lähikuppilasta! 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Mä tiesin heti että tuo on matkija.🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ookkaan, mut sitä etsin jokaisesta lähikuppilasta! 🙂

No mua et semmosist löydä.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sehän on kivaa kun alkoi🤭 siitä herkästi seuraa eloa myös tuolla viuhkan puolella🤗

Hihhih, ne varmaan osaa toisiaan auttaa 🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mua et semmosist löydä.

No mistä tiedät, että olet se, jota etsin?

• Anonyymi kirjoitti:

Hihhih, ne varmaan osaa toisiaan auttaa 🤭🤭

Kyllä viuhka ilostuu vitsan vierailusta, tai siis koko Prinsessa ilahtuu koko Pupusta🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kyllä viuhka ilostuu vitsan vierailusta, tai siis koko Prinsessa ilahtuu koko Pupusta🥰

Hihii samoin 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mistä tiedät, että olet se, jota etsin?

En olekaan, käsitin väärin

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Miltä tuntuu olla nettiransu joka kerää elämänkoululaisilta huomiota esiintymällä eri naisina?

• Anonyymi kirjoitti:

Miltä tuntuu olla nettiransu joka kerää elämänkoululaisilta huomiota esiintymällä eri naisina?

Sä varmaan osaat kertoa, kun oot luultavasti itse sellainen?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sä varmaan osaat kertoa, kun oot luultavasti itse sellainen?

Vastasin tolle mut se poistettii. Tai no vastasin ja vastasin, haistatin pitkät 😤🐰 et sinä ole sellainen mitä tuo väittää, ja mitä elämänkoulukaisiin tulee niin luokittelisin itseni aika eri kastiin kun sellaiset ihmiset

• Anonyymi kirjoitti:

Vastasin tolle mut se poistettii. Tai no vastasin ja vastasin, haistatin pitkät 😤🐰 et sinä ole sellainen mitä tuo väittää, ja mitä elämänkoulukaisiin tulee niin luokittelisin itseni aika eri kastiin kun sellaiset ihmiset

Joo. En minä noita kommentteja koskaan tosissani ota, en vähääkään, tuollaisiin on niin tottunut täällä. Täällä pyörii joku sellainen tyyppi, jonka mielestä kaikkien palstarekisteröityjen takana on yksi ainoa mies, joka esittää naisia netissä. Ja tottakai nälvii muitakin siinä sivussa.

Minä tiedän ainakin satavarmasti, että olet aivan kunnollinen tyyppi😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo. En minä noita kommentteja koskaan tosissani ota, en vähääkään, tuollaisiin on niin tottunut täällä. Täällä pyörii joku sellainen tyyppi, jonka mielestä kaikkien palstarekisteröityjen takana on yksi ainoa mies, joka esittää naisia netissä. Ja tottakai nälvii muitakin siinä sivussa.

Kiitos ja samoin 🤗🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kai tuo on jotenkin kateellinen tai jotain vaan. Vaan kukapa ei ois kun kauneimmalle Prinsessalle haluisi kaikki puhua 😚

• Anonyymi kirjoitti:

Kai tuo on jotenkin kateellinen tai jotain vaan. Vaan kukapa ei ois kun kauneimmalle Prinsessalle haluisi kaikki puhua 😚

Päästään kajahtanut, luulisin…😬

Kauneimmalle, höh😳 kyllä minä kaikista mieluiten puhun Pupun kanssa🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Päästään kajahtanut, luulisin…😬

Kauneimmalle, höh😳 kyllä minä kaikista mieluiten puhun Pupun kanssa🤭

Heh ehkä niin 😬
        Kyllä siellä kaunein Prinsessa on niin sydämestä kuin ulkopuoleltakin😚🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Heh ehkä niin 😬
        Kyllä siellä kaunein Prinsessa on niin sydämestä kuin ulkopuoleltakin😚🐰

Kiitos Pupu🥺❤️ siellä on komein, ihanin, lämminsydämisin, valloittavin ja hurmaavin Pupu!😘

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiitos Pupu🥺❤️ siellä on komein, ihanin, lämminsydämisin, valloittavin ja hurmaavin Pupu!😘

Kiitos paljon 🥺🥺 Hih, sinä kun oot Prinsessa niin saanko olla PrinssiPupusi? 🐰🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Saat tietysti olla😍🐰👑

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Saat tietysti olla😍🐰👑

Jipii 🤗🤗 täytyy hommata joku pieni kruunu Pupun päähän 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Mukavaa kuunnella sateen ropinaa ikkunasta ja tuulta, ehkä se rauhoittaa minut uneen😴

• Anonyymi kirjoitti:

Joo!🥹😍🐇

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä Pupu🤗 minä yritän nyt nukahtaa, käy viereen vaan🫂 nuku ainakin sinä hyvin, toivottavasti nyt minäkin🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mukavaa kuunnella sateen ropinaa ikkunasta ja tuulta, ehkä se rauhoittaa minut uneen😴

Se voisi nukuttaa! 😊🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää yötä Pupu🤗 minä yritän nyt nukahtaa, käy viereen vaan🫂 nuku ainakin sinä hyvin, toivottavasti nyt minäkin🫶🏻

Hyvää yötä, tulen tuota pikaa viereen 🫂 Silitä suy uneen ☺️🤗

• Anonyymi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Miten nukuit? Mukavaa uuttaa viikkoa😚 Tänää jatkuu salkkarit ☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Miten nukuit? Mukavaa uuttaa viikkoa😚 Tänää jatkuu salkkarit ☺️

Mukavaa uutta viikkoa sullekin🤗 uni on hyvin vähäistä ja katkonaista edelleen, ei se näytä kääntyvän parempaan. Entä sinä? 🐇💤 mä oon odottanu jo Salkkareita🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mukavaa uutta viikkoa sullekin🤗 uni on hyvin vähäistä ja katkonaista edelleen, ei se näytä kääntyvän parempaan. Entä sinä? 🐇💤 mä oon odottanu jo Salkkareita🤭

Kiitos. Nukuin minä aika hyvin, mut harmittaa ettet saanu nukuttuu 😔 Joo minäkii oon oottanut salkkareit. Jiri tekee ainaki paluun ja Aaron muisti palaa. Salkkareis muuten on ollu mun niminen hahmo 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Nukuin minä aika hyvin, mut harmittaa ettet saanu nukuttuu 😔 Joo minäkii oon oottanut salkkareit. Jiri tekee ainaki paluun ja Aaron muisti palaa. Salkkareis muuten on ollu mun niminen hahmo 😊

Seppo?

• Anonyymi kirjoitti:

Joo saapa nähdä, tuon Aaron touhut kiinnostaa varmaan eniten, mitä se alkaa sekoileen😬

Hih aijaa🤭 sen voin paljastaa että on minunkin🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seppo?

No ei nyt ihan 😬

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo saapa nähdä, tuon Aaron touhut kiinnostaa varmaan eniten, mitä se alkaa sekoileen😬

Okei 🤭🤭 Ja jep, voi Dahlia parkaa.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mulle tuli ekana josta syystä mielee Aamu. Sitre myös Iida ja Juulia. Ei tarttee sano mikä on mut noi tuli mielee ekana😊

• Anonyymi kirjoitti:

Mulle tuli ekana josta syystä mielee Aamu. Sitre myös Iida ja Juulia. Ei tarttee sano mikä on mut noi tuli mielee ekana😊

Okei🤭 ei ole mikään noista. Enkä halua täällä sanoo, en yhtään🙄

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Okei🤭 ei ole mikään noista. Enkä halua täällä sanoo, en yhtään🙄

Mä tiedän 😔 sori ku ees sanoin 😔

• Anonyymi kirjoitti:

Mä tiedän 😔 sori ku ees sanoin 😔

Ei se mitään🤗 kyllä mäkin mietin että mikähän se sun ois🤭

• Prinsessasi kirjoitti:

Ei se mitään🤗 kyllä mäkin mietin että mikähän se sun ois🤭

Eikä tarvi sanoa myöskään, ymmärrän täysin yksityisyyssyistä🐇🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Juu😊 🐰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Aika lähellä oleva nimi siinä on nyt 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Aika lähellä oleva nimi siinä on nyt 😉

Ai missä?😊

• Juu🥰 aika outo tuo Eeva kun jäi auton alle ja herää niinkun ei mitään olis tapahtunu🤣

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Juu🥰 aika outo tuo Eeva kun jäi auton alle ja herää niinkun ei mitään olis tapahtunu🤣

No samaa ihmettelin 😂 tätä tapahtuu vain salkkareissa.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Juu🥰 aika outo tuo Eeva kun jäi auton alle ja herää niinkun ei mitään olis tapahtunu🤣

Onkos Prinsessaisella kaikki hyvin?

• Anonyymi kirjoitti:

Onkos Prinsessaisella kaikki hyvin?

On mulla😇 pitää jotain iltapalaa laittaa.
        Oon aika väsynyt🥱

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On mulla😇 pitää jotain iltapalaa laittaa.
        Oon aika väsynyt🥱

Jospa se sitten tietäisi hyviä unia 🤗 munkii pitää keksiä iltapalaa. Ehkä nuudelia voisi laittaa.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Hihih 🤗 toi on kyllä legendaarinen 😂 En oo seksiseppo mut oonks sitten pornopupu 🤭 Apua mikä nimitys 😂

Hihhih pornopupu😅🤭 mähän oon suorastaan ylpee susta😌

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihhih pornopupu😅🤭 mähän oon suorastaan ylpee susta😌

Ai missä mielessä ylpee? 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa se sitten tietäisi hyviä unia 🤗 munkii pitää keksiä iltapalaa. Ehkä nuudelia voisi laittaa.

Toivottavasti😴

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ai missä mielessä ylpee? 😇

Niin ku tuo Kari sanoi tos videolla niin😄
        Mutta oon mä muutenki, oot niin ihana🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin ku tuo Kari sanoi tos videolla niin😄
        Mutta oon mä muutenki, oot niin ihana🥰

Nii 😊 kiitos ja samoin 🥺

• Anonyymi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

😂🤣 herra peräpuikko, sanoo Kari🤭

Jep! 😂😂

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

😂😂 on klassikko 😅 Oot sä seppo melkonen sonni! 🤣🤣

Hassuja nuo vanhat klipit. Aloin miettimään, että ei taida nykyajan Salkkareissa olla mitään tuon tyyppistä? 🤔

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hassuja nuo vanhat klipit. Aloin miettimään, että ei taida nykyajan Salkkareissa olla mitään tuon tyyppistä? 🤔

Ei oo! Ennen oli enemmän komiikkaa. Tähyilen revontulia ja perseidejä tässä 😊😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nimesi Jammusetä?

• Anonyymi kirjoitti:

Musta ainakin tuntuu, että nykyään ollaan paljon tarkempia mitä telkkarissa voi näyttää, maailma on mennyt enemmän sellaseks että keksitään aihetta loukkaantua enemmän😬

Näkyykö niitä? 😇 luin ensin että tähyilee perseitä🤣

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Musta ainakin tuntuu, että nykyään ollaan paljon tarkempia mitä telkkarissa voi näyttää, maailma on mennyt enemmän sellaseks että keksitään aihetta loukkaantua enemmän😬

Näkyykö niitä? 😇 luin ensin että tähyilee perseitä🤣

Kyllä se just niin on et joku varmaa suuttuis 🤔 noh, pupunen ei ihan sellainen perseiden tähyilijä oo.. kyllä näkyy revontulet 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se just niin on et joku varmaa suuttuis 🤔 noh, pupunen ei ihan sellainen perseiden tähyilijä oo.. kyllä näkyy revontulet 😊

Uskon ettet ookaan, anteeksi, vitsailin vain...😐 oli aivan tyhmä vitsi.

On varmaan upeita revontulia😍

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä, oon liian väsynyt. Nuku hyvin🤗❤️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Uskon ettet ookaan, anteeksi, vitsailin vain...😐 oli aivan tyhmä vitsi.

On varmaan upeita revontulia😍

Ei haittaa yhtään, kyllä minä vitsin ymmärrän 😊 on tosi upeita! Mä en oo ennen nähnyt ees. Pupu on ihmeissään 🤩

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää yötä, oon liian väsynyt. Nuku hyvin🤗❤️

Hyvä kuulla et oot väsynyt 🥰 Hyvää yötä ja älä ole pahoillas, en suuttunut vitsistäsi 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla et oot väsynyt 🥰 Hyvää yötä ja älä ole pahoillas, en suuttunut vitsistäsi 😇

Huomenta🤗 nyt on Prinsessa nukkunut, voisin jopa sanoa että oikein hyvin😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Huomenta🤗 nyt on Prinsessa nukkunut, voisin jopa sanoa että oikein hyvin😇

Ou Jee 😎 On niin hyvä kuulla 🤗 Minäkin nukuin tosi hyvin ja sikeästi. Huomasin et nukut hyvin niin sain rentouduttua itsekin 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Ou Jee 😎 On niin hyvä kuulla 🤗 Minäkin nukuin tosi hyvin ja sikeästi. Huomasin et nukut hyvin niin sain rentouduttua itsekin 😊

Ihana kuulla myös että sinä nukuit hyvin🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ihana kuulla myös että sinä nukuit hyvin🥰

Nukuin 😊 kuin pieni Pupupoika 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Nukuin 😊 kuin pieni Pupupoika 😊

Niin suloisesti että🥺😍 minä nukuin kuin Prinsessa ruusunen😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin suloisesti että🥺😍 minä nukuin kuin Prinsessa ruusunen😇

Niin nukuit oikein kaunista unta senkin kaunokainen 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Niin nukuit oikein kaunista unta senkin kaunokainen 😊

Kaunokainen🤭 sinä olet komistus😘

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kaunokainen🤭 sinä olet komistus😘

Hihii 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Hihii 🤭

Mitä kuuluu? 🤗🐇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mitä kuuluu? 🤗🐇

Justiin meinasin kysyy samaa sinulta 😊 Ihan hyvää kuuluu, salkkareiden jälkee alan valmistaa iltapalaa, kanatortilloita 😋😋

• Anonyymi kirjoitti:

Justiin meinasin kysyy samaa sinulta 😊 Ihan hyvää kuuluu, salkkareiden jälkee alan valmistaa iltapalaa, kanatortilloita 😋😋

Oi nam😋 mä oon ajatellut myös tekeväni niitä lähipäivänä, ehkä huomenna. Nyt kokeilen tehdä sushirullia, oli Lidlissä lohta alennuksessa😊

• Anonyymi kirjoitti:

Hih, hymyilytti vähän kun tuola yhdessä sushiriisiohjeessa sanottiin ”voit käyttää viuhkaa riisin jäähdyttämiseen”🤭😅 mutta eeeii Prinsessan keittiössä sellasia…🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prinsessa kertoi mulle et sul on tosi pieni kuIIi... lol 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sekin et sen mielestä toi pupu juttu on lapsellinem. Taukohuonees pölistiin.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hih, hymyilytti vähän kun tuola yhdessä sushiriisiohjeessa sanottiin ”voit käyttää viuhkaa riisin jäähdyttämiseen”🤭😅 mutta eeeii Prinsessan keittiössä sellasia…🤭🤭

Hihii, vai viuhkalla 🤭 Eiks vitsalla ois helpompi hämmentää 😅 mun yks vastaus taisi poistua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sekin et sen mielestä toi pupu juttu on lapsellinem. Taukohuonees pölistiin.

Niin varmasti juu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hihii, vai viuhkalla 🤭 Eiks vitsalla ois helpompi hämmentää 😅 mun yks vastaus taisi poistua?

Joo heh mietinkin että miten mun viuhka auttaa missään jäähdyttelyssä😆🤭 kyllä vitsasta ois enemmän hyötyä siinä🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti juu.

En ole puhunut mitään tuollasia missään.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En ole puhunut mitään tuollasia missään.

Pupu tietää🤗🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo heh mietinkin että miten mun viuhka auttaa missään jäähdyttelyssä😆🤭 kyllä vitsasta ois enemmän hyötyä siinä🤭

Nii vitsasta on jos se on pystyssä 🤭🤭 Mut ehkä sen jälkeen se pitää laittaa viuhkaan kun sehän ihan kuumenee kun sellasia riisejä hämmentelee sillä 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Nii vitsasta on jos se on pystyssä 🤭🤭 Mut ehkä sen jälkeen se pitää laittaa viuhkaan kun sehän ihan kuumenee kun sellasia riisejä hämmentelee sillä 🤭

Hassu mielikuva tuosta riisin hämmennyksestä😅 mutta mä luulen että kun vitsan laittaa viuhkaan, niin kyllä siinä vitsa kuumenee entisestään ja viuhka myös🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Pupu tietää🤗🤗

Hyvä🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hassu mielikuva tuosta riisin hämmennyksestä😅 mutta mä luulen että kun vitsan laittaa viuhkaan, niin kyllä siinä vitsa kuumenee entisestään ja viuhka myös🤭

Se on totta et kuumenee mut ainakii siel ois nestejäähdytys🤭😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pupu tietää🤗🤗

Hyvä et jani tietää

• Anonyymi kirjoitti:

Se on totta et kuumenee mut ainakii siel ois nestejäähdytys🤭😅

Mitenhän se on, jäähdyttääköhän se nestekään vitsaa?🤭
        no kastelee ainakin🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mitenhän se on, jäähdyttääköhän se nestekään vitsaa?🤭
        no kastelee ainakin🤭

Nii ei se kyl ehkä 🤭 ei kyl tarviikaa jäähdyttää☺️😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä et jani tietää

En oo kukaan Jani 🤨

• Anonyymi kirjoitti:

Nii ei se kyl ehkä 🤭 ei kyl tarviikaa jäähdyttää☺️😚

Hihi sitä täytyy virvotessa testata🤭🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihi sitä täytyy virvotessa testata🤭🤭

Jep 🤭🤭 En kyllä usko et Prinsessa saisi Pupua jäähtymään millään virpoessa 🤭🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Jep 🤭🤭 En kyllä usko et Prinsessa saisi Pupua jäähtymään millään virpoessa 🤭🤭

Eikä Pupu Prinsessaa🥵 se on kuumaa touhua se🤭🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On 🥵 ja muutenki Prinsessa aiheuttais pelkkää lämpöä Pupussa 🫶

• Anonyymi kirjoitti:

On 🥵 ja muutenki Prinsessa aiheuttais pelkkää lämpöä Pupussa 🫶

Samoin🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Eikös se lämpö saa verenkii virtamaan nii sehän vaa tekee vitsasta jäykemmän 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös se lämpö saa verenkii virtamaan nii sehän vaa tekee vitsasta jäykemmän 🤭

Kyllä ja virpominenhan on terveellistä senkin takia kun siinä veri kiertää🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihii 😚 kiertää nytkii ku vitsa elelee omaa elämäänsän🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Maistuko ne sushirullat miltä? Loistavilta vaiko täydellisiltä? 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Maistuko ne sushirullat miltä? Loistavilta vaiko täydellisiltä? 😇

Oli ne ihan hyviä😋 entä sinun kanatortillat?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Oli ne ihan hyviä😋 entä sinun kanatortillat?

Hyviä oli 😊 vaikee kai niistä huonoja on tehdä 🤭 laitoin fetajuustoo niihin😊

• Anonyymi kirjoitti:

Hyviä oli 😊 vaikee kai niistä huonoja on tehdä 🤭 laitoin fetajuustoo niihin😊

Niin, toki ne on aina hyviä🤤
        Hyvää yötä Pupu, nukutaan hyvin❤️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin, toki ne on aina hyviä🤤
        Hyvää yötä Pupu, nukutaan hyvin❤️

Hyvää yötä 😇 Meille vai teille nukkumaa? 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä 😇 Meille vai teille nukkumaa? 🥰

Hih ei sen väliä🥰 ootko vuoteessa jo? 🐇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hih ei sen väliä🥰 ootko vuoteessa jo? 🐇

En oo vielä 🐰 Pesen hampaat vasta kohta ja sitten loikkaan johonkin suuntaan ☺️

• Anonyymi

Sehän passaa 😊 Boing, huomaatko, nyt oon kainalossasi 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän passaa 😊 Boing, huomaatko, nyt oon kainalossasi 🥰

Kyllä ja ihanaa kun tulit viereen 🥰 halit ja pusut annan😘

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kyllä ja ihanaa kun tulit viereen 🥰 halit ja pusut annan😘

Poistuiko mun vastaus? 😔 Vai eiks se tullu perille. Harmittaa jos ajattelit etten vastannut 😓

• Anonyymi

No hyvä 🫶 Mietin jääköhän turkkiini huulipunan jälkiä 😘 Etkö saa unta?

• Anonyymi kirjoitti:

En saa😬 etkö säkään?🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Miks tältä poistuu kommentteja ihan turhaan😣

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Miks tältä poistuu kommentteja ihan turhaan😣

En tiedä 💩

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä 💩

Kivaa keskiviikkoa Pupulle😚🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiitos samoin 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Oon tänää ollu maaseutumatkaileea vähän niinku. On hevosii, lehmiä, jotain nautakarjaa jne ☺️ kyl ovat isoja Pupun silmissä 🐰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon tänää ollu maaseutumatkaileea vähän niinku. On hevosii, lehmiä, jotain nautakarjaa jne ☺️ kyl ovat isoja Pupun silmissä 🐰

Kyl Pupu tykkää kovast maaseutumaisemasta. Siinä silmä lepää jotenkin 🤩

• Anonyymi kirjoitti:

Ai, mukavaa😊 asutko lähellä maaseutua vai kaupungissa ihan? 🐇

• Anonyymi kirjoitti:

Kyl Pupu tykkää kovast maaseutumaisemasta. Siinä silmä lepää jotenkin 🤩

Niin lepää☺️ Prinsessa on maaseudulta kotoisin, kaunis on luonto ja maisemat, siellä on aina rauhaisaa😍🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin lepää☺️ Prinsessa on maaseudulta kotoisin, kaunis on luonto ja maisemat, siellä on aina rauhaisaa😍🫶🏻

Niin on 😍 Kyl se on ihan oma miljöönsä 😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ai, mukavaa😊 asutko lähellä maaseutua vai kaupungissa ihan? 🐇

En asu kaupungissa mut en maallakaan 😊 Mutta sekä keskustaa että maaseutua on ihan alle 10 kilometrin päässä 😊

• Anonyymi kirjoitti:

En asu kaupungissa mut en maallakaan 😊 Mutta sekä keskustaa että maaseutua on ihan alle 10 kilometrin päässä 😊

Okei☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Et ihan citykani ole sitte🤭😅

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Et ihan citykani ole sitte🤭😅

En oo ihan 😊 Kyllä tää Pupu enemmän maalainen on ku citykani 😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Okei☺️

Entä sinä asutko kummassa nykyään? 😊 Ja kumpi mielummin, kaupunki vai maaseutu?

• Anonyymi kirjoitti:

Entä sinä asutko kummassa nykyään? 😊 Ja kumpi mielummin, kaupunki vai maaseutu?

Asun kaupungissa, mutta en ihan keskellä kaupunkia, tää on vähän sellasta laitakaupunkia😇
        Kyllä Prinsessa on ehkä maaseudun kannalla enemmän, mutta on kaupunkikin ihan mukava paikka asua😊👍🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Asun kaupungissa, mutta en ihan keskellä kaupunkia, tää on vähän sellasta laitakaupunkia😇
        Kyllä Prinsessa on ehkä maaseudun kannalla enemmän, mutta on kaupunkikin ihan mukava paikka asua😊👍🏻

Kyllä, puolensa kussakin 😊 Ehkä mäkin asun välimaastossa kun tässä pääsee nauttimaan kummankin puolista. Ei ole kokoaikaa hälinää mut toisaalta pääsee nopeasti keskustaankin asioille.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, puolensa kussakin 😊 Ehkä mäkin asun välimaastossa kun tässä pääsee nauttimaan kummankin puolista. Ei ole kokoaikaa hälinää mut toisaalta pääsee nopeasti keskustaankin asioille.

Joo😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo😇

Tykkäisitkö asuu vaikka jossain Helsingin ydinkeskustassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mä vähän luulen etten viihtyisi sellaisessa hälinässä😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En suosittele pedofiiIipupulle sitä paikkaa...

• Anonyymi kirjoitti:

En suosittele pedofiiIipupulle sitä paikkaa...

Miten sä perustelet tämän pedofiili/predator -nimittelyn?
        Mä olen ihan aikuinen nainen, jos et tiennyt.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Miten sä perustelet tämän pedofiili/predator -nimittelyn?
        Mä olen ihan aikuinen nainen, jos et tiennyt.

No jos 15 vuotiasta sellaiseksi voi sanoa nii, ok.

• Anonyymi kirjoitti:

No jos 15 vuotiasta sellaiseksi voi sanoa nii, ok.

Lisääpä siihen kymmenen vuotta lisää.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Lisääpä siihen kymmenen vuotta lisää.

Jep. Ei oo tervettä ku 25 v mies juttelee 15v työtöl.

• Anonyymi kirjoitti:

Jep. Ei oo tervettä ku 25 v mies juttelee 15v työtöl.

Me ollaan molemmat ihan täysikäsiä.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Me ollaan molemmat ihan täysikäsiä.

Et voi tietää..

• Uskon sen minä ainakin❤️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Uskon sen minä ainakin❤️

Ja se riittää ❤️😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Uskon sen minä ainakin❤️

Mikskähän salkkareis oo ikinä lemmikkejä kellään 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Mikskähän salkkareis oo ikinä lemmikkejä kellään 🤔

Totta muuten🤔 ehkä taloyhtiössä on lemmikit kielletty🫢

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Totta muuten🤔 ehkä taloyhtiössä on lemmikit kielletty🫢

Voi olla joo 😊 Paitsi Sebastianil oli se käärme mistä Isabella teki vyön! Muistaakseni jotenkin noin 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Voi olla joo 😊 Paitsi Sebastianil oli se käärme mistä Isabella teki vyön! Muistaakseni jotenkin noin 😅

Nii joo muistan sen käärmeen😖 tota vyöjuttuu en muista. Haluan ettiä siitä klipin jos vaan löydän🙈

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nii joo muistan sen käärmeen😖 tota vyöjuttuu en muista. Haluan ettiä siitä klipin jos vaan löydän🙈

Eti vaa! Muakin kiinnostaa meniks se noin 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Eti vaa! Muakin kiinnostaa meniks se noin 😂

Löysin😅 Isabella lähetti Sebastianille lahjapaketin jossa oli sen Ritva -käärmeestä tehty vyö😖🙈🤣

Tämän videon katoin: https://youtu.be/yw0Kdb4hOhw?si=qnUiui-oRP_uC9kP
        Aika kämänen video mutta tapahtumista saa selkoa🫢

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Löysin😅 Isabella lähetti Sebastianille lahjapaketin jossa oli sen Ritva -käärmeestä tehty vyö😖🙈🤣

Tämän videon katoin: https://youtu.be/yw0Kdb4hOhw?si=qnUiui-oRP_uC9kP
        Aika kämänen video mutta tapahtumista saa selkoa🫢

Niinpä olikin! Tota lahjaosuutta en muistanutkaan 😅😁 Kiitos ku etsit ton klipin, oli kiva katsoo 😚 Tossakin sellasta tietynlaista tragikoomisiutta mitä nykyää ei oo.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä olikin! Tota lahjaosuutta en muistanutkaan 😅😁 Kiitos ku etsit ton klipin, oli kiva katsoo 😚 Tossakin sellasta tietynlaista tragikoomisiutta mitä nykyää ei oo.

Minusta toi oli samaan aikaan jotenki hauskaa ja samaan aikaan ihan hirveetä😅🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Minusta toi oli samaan aikaan jotenki hauskaa ja samaan aikaan ihan hirveetä😅🤭

Niin oli 😁 Tuli mieleen yks juttu nyt tosta, katsotaan löydänkä klippiä 😅

• Anonyymi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei vitsi😅😂 kävihän pikku sekaannus🤭💽

Heh ”tervetuloa ensi-iltaan”🤣🤦🏼‍♀️

Aprillia 😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Aprillia 😂😂

Selkäpiitä karmivaa elokuvailtaa kaikille😂🤣😅 sitä se tais olla etenkin Isabellalle ja Karille🤭🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Selkäpiitä karmivaa elokuvailtaa kaikille😂🤣😅 sitä se tais olla etenkin Isabellalle ja Karille🤭🤭

Kyllä 🤣🤣 mut kyl noit vanhempii klippejä ku kattoo ni on ihan erilaisii. Vaikka ei toikaa nyt ihan niitä vanhempii ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 🤣🤣 mut kyl noit vanhempii klippejä ku kattoo ni on ihan erilaisii. Vaikka ei toikaa nyt ihan niitä vanhempii ole.

Joo, mä tykkään kattoa noita vanhoja Salkkareita kun ne on eritavalla mielenkiintosia kun nykyään🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo, mä tykkään kattoa noita vanhoja Salkkareita kun ne on eritavalla mielenkiintosia kun nykyään🤭

Samoin tykkään 🐰😊 Mikä on sinusta joku mieleenpainuvin kohtaus mikä on ollu salkkareissa? Et se tulee ekana mieleen ku ajattelee sarjaa 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin tykkään 🐰😊 Mikä on sinusta joku mieleenpainuvin kohtaus mikä on ollu salkkareissa? Et se tulee ekana mieleen ku ajattelee sarjaa 🤔

Hmmm… no mulla tulee äkkiä mieleen se kun Mira, Viola ja Nella tappoi sen Matin, joka hyväksikäytti Miraa. Sitten ne hautas sen sinne metsään ja en muista kuka tai ketkä sen ruumiin löysi, olisikohan ollu Lasse ja Joonatan…? mutta se ruumiin löytyminen oli jotenki järkyttävää muistaakseni😬

Mikä on sinulle jäänyt mieleen hyvin?

• Prinsessasi kirjoitti:

Hmmm… no mulla tulee äkkiä mieleen se kun Mira, Viola ja Nella tappoi sen Matin, joka hyväksikäytti Miraa. Sitten ne hautas sen sinne metsään ja en muista kuka tai ketkä sen ruumiin löysi, olisikohan ollu Lasse ja Joonatan…? mutta se ruumiin löytyminen oli jotenki järkyttävää muistaakseni😬

Tai Violahan sen tappoi mutta nuo muut oli mukana koko hommassa.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Toi oli kyl jännä. Mul tulee ekana mieleen se kahvilan räjähdys, olikohan se nyt Kentauri? Ismon ja Sallan häiden jälkee tais olla. Sit se oli hirveen mielenkiintosta kuka on Sabrinan vainoaja. No Pupuhan se se sitten oli 😬

• Anonyymi kirjoitti:

Toi oli kyl jännä. Mul tulee ekana mieleen se kahvilan räjähdys, olikohan se nyt Kentauri? Ismon ja Sallan häiden jälkee tais olla. Sit se oli hirveen mielenkiintosta kuka on Sabrinan vainoaja. No Pupuhan se se sitten oli 😬

Joo se oli mielenkiintosta kyllä. Eikös se ollut se Kallen mies, hammaslääkäri, en muista mikä sen nimi oli? oliko se Dahlian Pupuna siinä vai Sabrinan… en muista enää. Mutta jännää se kyl oli.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo se oli mielenkiintosta kyllä. Eikös se ollut se Kallen mies, hammaslääkäri, en muista mikä sen nimi oli? oliko se Dahlian Pupuna siinä vai Sabrinan… en muista enää. Mutta jännää se kyl oli.

Eiku niinkö se menikii. Mitä se Dahlian Pupu tekikään? Sekii oli joku rikollinen. Sabrinan vainoaja oli just se Kallen miesystävä joo.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ärsyttävint on ollu tää Noel juttu et se ei jo jää kiinni kunnol.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Lauri oli se hammaslääkäri!

• Anonyymi kirjoitti:

Lauri oli se hammaslääkäri!

Jep, tarkistin kans asian🫢 ja se Dahlian Pupu oli kai joku huumeliigan pomo, katoin senki🙈

• Anonyymi kirjoitti:

Ärsyttävint on ollu tää Noel juttu et se ei jo jää kiinni kunnol.

Niin on ja jatkunu jo liian pitkään… vois jo jäädä kiinni ja jotain uutta tilalle🥱

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Jep, tarkistin kans asian🫢 ja se Dahlian Pupu oli kai joku huumeliigan pomo, katoin senki🙈

Aivan 😊 Kiva ku katoit, olin jo vallan unohtanut miten tuo menikään 🫶

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Hihii, aika hyvä 😊 Kyllä minäkin Pupu sua palvelisin 😇

Eei Prinsessaa tarvii ihan noin niinku tuossa kumminkaan, minä pärjään kyllä mutta tottaki arvostan apuasi suuresti😘

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Eei Prinsessaa tarvii ihan noin niinku tuossa kumminkaan, minä pärjään kyllä mutta tottaki arvostan apuasi suuresti😘

Tiedän että pärjäät 😇 Erilaista palvelua meinasinkii, hieroisin kipeitä paikkoja, kokkailisin ruokia, kantaisin aamiasita vuoteeseen 🫢 Ja kaikkea sellaista spontaania 😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän että pärjäät 😇 Erilaista palvelua meinasinkii, hieroisin kipeitä paikkoja, kokkailisin ruokia, kantaisin aamiasita vuoteeseen 🫢 Ja kaikkea sellaista spontaania 😚

Kanna pohjaan palaneet pekonisi muualle. Ketään naista ei kiinnosta nuo geneeriset jutut. Kuka vaan mies pystyy noihin. Käytä mielikuvitusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanna pohjaan palaneet pekonisi muualle. Ketään naista ei kiinnosta nuo geneeriset jutut. Kuka vaan mies pystyy noihin. Käytä mielikuvitusta!

Ai 😢😓

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän kuulostaa ihanalta😇 tekisin samanlaisia palveluksia sinulle 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Kuule sinulta ei tässä kysytty yhtään mitään. Voit tunkea mielipiteesi sinne mihin ei päivä paista ja painua muualle!

• Anonyymi kirjoitti:

Ai 😢😓

Älä välitä tuosta. Minä arvosta ja kunnioitan sinua varmasti❤️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Älä välitä tuosta. Minä arvosta ja kunnioitan sinua varmasti❤️

Kiitos 🫶 Asia on niin että en kai ole maailman räiskyvin ihminen vaan nauttisin tuollaisesta arjen hemmottelusta.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sehän kuulostaa ihanalta😇 tekisin samanlaisia palveluksia sinulle 🥰

Tykkäisin 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 🫶 Asia on niin että en kai ole maailman räiskyvin ihminen vaan nauttisin tuollaisesta arjen hemmottelusta.

En minäkään ole sellainen, räiskyvä persoona. Arjen hemmottelut on parasta🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En minäkään ole sellainen, räiskyvä persoona. Arjen hemmottelut on parasta🥰

Ihanaa 😚 Viuhkaakin toki hemmottelisin 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa 😚 Viuhkaakin toki hemmottelisin 🤭

Hih🤭 ja minä vitsaa!

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hih🤭 ja minä vitsaa!

Kyllä vitsa ja koko Pupu nauttisi 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vitsa ja koko Pupu nauttisi 🥰

Kyllä Pupun nautinto onkin Prinsessalle hyvin tärkeää🤭🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kyllä Pupun nautinto onkin Prinsessalle hyvin tärkeää🤭🥰

Samoin Prinsessan Pupulle 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin Prinsessan Pupulle 🥰

🤭🥰😇

Öitä Pupu, nyt väsyttää niin että silmät painuu kiinni😴 nukuhan hyvin❤️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

🤭🥰😇

Öitä Pupu, nyt väsyttää niin että silmät painuu kiinni😴 nukuhan hyvin❤️

Hyvä juttu, hyvää yötä 🤗🥰

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä juttu, hyvää yötä 🤗🥰

Nukuitkos hyvin? 😇 Mukavaa päivää toivoo Pupu

• Anonyymi kirjoitti:

Nukuitkos hyvin? 😇 Mukavaa päivää toivoo Pupu

Nukuin aika hyvin, kiitos kysymästä🤗 entä sinä? 🐰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nukuin aika hyvin, kiitos kysymästä🤗 entä sinä? 🐰

Hyvä kuulla 😇 Nukuin muutoin hyvin, mutta aamuyöstä iski tosi viheliäinen särky siihen polveen ja tuntui et se säteilii koko jalkaan ja mikään asento ei helpottanut kipua. Pyörin varmaan pari tuntia siinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla 😇 Nukuin muutoin hyvin, mutta aamuyöstä iski tosi viheliäinen särky siihen polveen ja tuntui et se säteilii koko jalkaan ja mikään asento ei helpottanut kipua. Pyörin varmaan pari tuntia siinä.

Voih😣otitko särkylääkettä?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voih😣otitko särkylääkettä?

Otin mut kesti jonkuu aikaa et helpotti

• Anonyymi kirjoitti:

Otin mut kesti jonkuu aikaa et helpotti

Joo siinä vaikutuksessa hetki kestää😣 onko se nyt parempi?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo siinä vaikutuksessa hetki kestää😣 onko se nyt parempi?

On nyt parempi, toivon ettei ensi yönä ala taas. Mun pitää varmaan mennä näyttämään sitä jos se jatkuu.

• Anonyymi kirjoitti:

On nyt parempi, toivon ettei ensi yönä ala taas. Mun pitää varmaan mennä näyttämään sitä jos se jatkuu.

Toivottavasti ei🙁 ootko loukannut sen jotenki tai rasittanut paljon?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Toivottavasti ei🙁 ootko loukannut sen jotenki tai rasittanut paljon?

Se kipeytyy kovasta rasituksesta. Oon mä urheillut nuorempana nii voi olla jotain vammaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Se kipeytyy kovasta rasituksesta. Oon mä urheillut nuorempana nii voi olla jotain vammaa.

Joo😟

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo😟

Ikävintä ku särkee yöllä kyl. En tiedä kannattaako sitä ottaa etukäteenkää lääkettä varuiksi.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo😟

Polven sisäsyrjä niinku. Oon koittan googlaa mikä ois.

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävintä ku särkee yöllä kyl. En tiedä kannattaako sitä ottaa etukäteenkää lääkettä varuiksi.

Nii🤔 onko sulla mitään sellasta polvitukea tai jotain vastaavaa?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nii🤔 onko sulla mitään sellasta polvitukea tai jotain vastaavaa?

Eei oo. Ku siihen rulee ihan selkeä kohta mikä muuttuu kosketusaraksi, ihan ku tulehtuisi tms.

• Anonyymi kirjoitti:

Eei oo. Ku siihen rulee ihan selkeä kohta mikä muuttuu kosketusaraksi, ihan ku tulehtuisi tms.

Kannattaa käydä lääkärissä kyllä🥺

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Miten on päivä mennyt? 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Miten on päivä mennyt? 😊

No tässähän tää, eipä mitään ihmeellistä🤷🏼‍♀️ lenkillä kävin aiemmin ja just sain tiskattuu😊 mitä sinulle kuuluu? 🐇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

No tässähän tää, eipä mitään ihmeellistä🤷🏼‍♀️ lenkillä kävin aiemmin ja just sain tiskattuu😊 mitä sinulle kuuluu? 🐇

Aika samaa kuin sitten sulla. Onks kaikki okei kumminki?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo käyn jos tää tästä ei tokene

• Anonyymi kirjoitti:

Aika samaa kuin sitten sulla. Onks kaikki okei kumminki?

On ihan. Onko sulla muuten, paitsi se polvi?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On ihan. Onko sulla muuten, paitsi se polvi?

On 🫶 ei se polvi täs päivällä ole vaivannut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi nyt ku asetuin alollee ni johan alkoi särkee taas 😓

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä😇 onko jotain kipugeeliä mitä voisi yöksi laittaa siihen? sekin voi estää sen kivun tulemista.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvä😇 onko jotain kipugeeliä mitä voisi yöksi laittaa siihen? sekin voi estää sen kivun tulemista.

Joo on sellasta. Laitan🫶 kiitos vinkistä 😚

• Anonyymi kirjoitti:

Paitsi nyt ku asetuin alollee ni johan alkoi särkee taas 😓

Voi😞 olen huolissani, vaivaa kun olet kipeä🥺

• Anonyymi kirjoitti:

Joo on sellasta. Laitan🫶 kiitos vinkistä 😚

Olehyvä ja toivottavasti siitä on apua😘🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voi😞 olen huolissani, vaivaa kun olet kipeä🥺

Kiitos ihanin 🫶 Mutta se on vain polvi 😇 Älä ole huolissas liikaa siitä ❤️

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ihanin 🫶 Mutta se on vain polvi 😇 Älä ole huolissas liikaa siitä ❤️

Mutta se on Pupun polvi🥺😕 silloin se huolettaa❤️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Let’s keep going Pupu🤗❤️

🐰😘🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mutta se on Pupun polvi🥺😕 silloin se huolettaa❤️

Oot niin ihana🫶

• Anonyymi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Öitä Pupu nuku hyvin🥰 saanhan tulla taas viereesi? haluan antaa sinulle pusuja😚

Tietty saat, siinä on paikkasi. Tai riippuu kumman luona ollaan 🥰 siellä on kai Pupun paikka 🐰🤭
        Hyvää yötä ja kiitos haleista ja pusuista, ne unettaa 😇 Saat takas 😘🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihihi tulleen minä halaan sinua yölläkin🤗

Samoin 🐰🫶

• Anonyymi kirjoitti:

Tietty saat, siinä on paikkasi. Tai riippuu kumman luona ollaan 🥰 siellä on kai Pupun paikka 🐰🤭
        Hyvää yötä ja kiitos haleista ja pusuista, ne unettaa 😇 Saat takas 😘🤗

Hei ja kivaa perjantaita sekä alkavaa viikonloppua🤗💋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hei ja kivaa perjantaita sekä alkavaa viikonloppua🤗💋

Hei, kiitos samoin 🤗 Ei koskenut yöllä ja nukuin hyvin. Entä sinä? ☺️

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, kiitos samoin 🤗 Ei koskenut yöllä ja nukuin hyvin. Entä sinä? ☺️

Hyvä kuulla että ei ollut kipuja yöllä ja nukuit hyvin😇🫶🏻
        Mä nukuin myös hyvin☺️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvä kuulla että ei ollut kipuja yöllä ja nukuit hyvin😇🫶🏻
        Mä nukuin myös hyvin☺️

Hyvä kun nukuit hyvin 😊 Se saa Pupun iloiseksi 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun nukuit hyvin 😊 Se saa Pupun iloiseksi 🤗

Myös sinun hyvät yöunet ja hyvä vointi kaikkineen saa Prinsessan iloiseksi🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Jipii 🤗🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Onko sulla mitään herkkuja viikonlopuks? 😊😋

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla mitään herkkuja viikonlopuks? 😊😋

Ei mulla nyt oo mitään, täytyy käydä muutenki kaupassa huomenna😊 onko sinulla?😋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei mulla nyt oo mitään, täytyy käydä muutenki kaupassa huomenna😊 onko sinulla?😋

On mulla perunalastuja ja sitten hamppareita tein itse 😊

• Anonyymi kirjoitti:

On mulla perunalastuja ja sitten hamppareita tein itse 😊

Nam😊 mäkin tykkään tehdä hamppareita😋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nam😊 mäkin tykkään tehdä hamppareita😋

Joo 😋 Mitä laitat täytteeksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Joo 😋 Mitä laitat täytteeksi?

Laitan ketsuppia, juustoa, salaattia, sipulia, suolakurkkua, tomaattia, majoneesia. 😇🍔 mitä sä laitat? 😋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Laitan ketsuppia, juustoa, salaattia, sipulia, suolakurkkua, tomaattia, majoneesia. 😇🍔 mitä sä laitat? 😋

Nyt oli kaikki noi mutta tomaatin sijasta oli ananas renkaita pannulla nopsaan käytettyinä 😊 Pihvitkii tykkään laittaa pannulla vaikka saishan ne mikrossakii.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt oli kaikki noi mutta tomaatin sijasta oli ananas renkaita pannulla nopsaan käytettyinä 😊 Pihvitkii tykkään laittaa pannulla vaikka saishan ne mikrossakii.

Ananaskin sopii aika kivasti😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ananaskin sopii aika kivasti😊

Kyllä se ihan hyvin minustakii. Muuten, Hesburher vai Mäkkäri? 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se ihan hyvin minustakii. Muuten, Hesburher vai Mäkkäri? 🤭

Mun mielestä Hese on parempi🤭 entä sun?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mun mielestä Hese on parempi🤭 entä sun?

On Hese parempi. Yleisesti ne hampparit on musta maukkaampia 😊

• Anonyymi kirjoitti:

On Hese parempi. Yleisesti ne hampparit on musta maukkaampia 😊

Samaa mieltä🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Samaa mieltä🫶🏻

Tykkään kanahampparista 😊

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkään kanahampparista 😊

Mä tykkään joko tuplajuusto tai kerros😋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hah😅

Hyvää yötä. Onko kaikki okei?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mä tykkään joko tuplajuusto tai kerros😋

Hyviä ovat! 😋😋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää yötä Pupu, nukuhan hyvin🥰

On mullakin hyvin ❤️ Nuku myös hyvin ja saako vieree tulla?🥺

• Anonyymi kirjoitti:

On mullakin hyvin ❤️ Nuku myös hyvin ja saako vieree tulla?🥺

Enemmän kuin mielelläni nukun vieressäsi, siis saat tietysti😘🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvä kuulla ❤️😘

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Heips, miten nukuit? 😊 Mul oli aika lämmin yöllä mut nukuin hyvin 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Heips, miten nukuit? 😊 Mul oli aika lämmin yöllä mut nukuin hyvin 😊

Hei😘 heräsin kuudelta ja nukahdin uudestaan, johonkin kymmeneen saakka😅 nyt on kyllä lämmin päivä😮‍💨

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hei😘 heräsin kuudelta ja nukahdin uudestaan, johonkin kymmeneen saakka😅 nyt on kyllä lämmin päivä😮‍💨

No mutta nukuit kumminkin 🤗 Piti ottaa yöllä kevyempi viltti taad käyttöön. Parhaiten nukun aina kunnon peiton kanssa viileässä. Ja Prinsessa vieressä! 😊

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta nukuit kumminkin 🤗 Piti ottaa yöllä kevyempi viltti taad käyttöön. Parhaiten nukun aina kunnon peiton kanssa viileässä. Ja Prinsessa vieressä! 😊

Kunnon täkkipeitto on paras, mutta niin kuuma nyt🥵
        Minä nukun parhaiten Pupun kanssa🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hih joo oot kyl tosi kuuma 😉🥵

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Vastauksesi katosi taas jostain syystä. Ei kyllä sä oot kuuma, edes kuuma sauna ei laita Pupun sydäntä pamppailemaan niin kuin Prinsessa 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Vastauksesi katosi taas jostain syystä. Ei kyllä sä oot kuuma, edes kuuma sauna ei laita Pupun sydäntä pamppailemaan niin kuin Prinsessa 🥰

Hihii voi sinua🤭 eikä mitkään korkeimmatkaan hellelukemat saa Prinsessaa yhtä kuumaksi, kuin Pupu saa! 🥵🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihii voi sinua🤭 eikä mitkään korkeimmatkaan hellelukemat saa Prinsessaa yhtä kuumaksi, kuin Pupu saa! 🥵🥰

Hih ja Prinsessa saa Pupun riisumaan vaatetta enemmän ku mikään helle 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Hih ja Prinsessa saa Pupun riisumaan vaatetta enemmän ku mikään helle 😅

Taitaa Prinsessan vaatteet lähteä siinä samalla🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Taitaa Prinsessan vaatteet lähteä siinä samalla🤭

Hihih, ei haittaa 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Hihih, ei haittaa 🤭

Meinaatkos saunaa lämmittää, onko lauantaina Pupun saunapäivä? 😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Meinaatkos saunaa lämmittää, onko lauantaina Pupun saunapäivä? 😇

Meinaan, on saunapäivä 😊 Lämpiää paraikaa 🤗 Tervetuloa löylyyn 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaan, on saunapäivä 😊 Lämpiää paraikaa 🤗 Tervetuloa löylyyn 🤭

Kiva, kiitos vaan☺️🤭 olenkin saunan ja rentoutumisen tarpeessa😌

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiva, kiitos vaan☺️🤭 olenkin saunan ja rentoutumisen tarpeessa😌

Hihhih, minkähänlaista rentoutumista se onkaan 🤭 Ettei ois vähä "prööt prööt" niinku Ismo sanois 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Hihhih, minkähänlaista rentoutumista se onkaan 🤭 Ettei ois vähä "prööt prööt" niinku Ismo sanois 🤭

Heh nii😅 se on sellaista… yhdessä rentoutumista🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Heh nii😅 se on sellaista… yhdessä rentoutumista🤭

Joo 😚☺️ En halua kuulostaa mitenkään painostavalta sitten 😔 Tarkotan et aina pitää molempien haluta aioita ja silleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo 😚☺️ En halua kuulostaa mitenkään painostavalta sitten 😔 Tarkotan et aina pitää molempien haluta aioita ja silleen.

Et kuulostakaan, se oli vaan hauska toi Ismo -juttu😂

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Et kuulostakaan, se oli vaan hauska toi Ismo -juttu😂

Niin on hassu 😅😅

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Löysin eilen tällaisen 😅 Tuollakin oli kommentoitu, että ennen oli hauskempia jaksoja.

https://youtu.be/smRhfk2NfVs?si=67NGwtJy0nbPDbq9

Haha🤣🤣 nauran edelleen Ismolle joskus vaikkei se tekis tai sanois mitään hauskaa🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Haha🤣🤣 nauran edelleen Ismolle joskus vaikkei se tekis tai sanois mitään hauskaa🤭

Joo samoin. Onhan sen hahmo aika paljon muuttunut 😅 On se koominen nykyäänki 🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Joo samoin. Onhan sen hahmo aika paljon muuttunut 😅 On se koominen nykyäänki 🤣

On😅

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On😅

Otin särkylääkkeen. Särkee päätä vähän.

• Anonyymi kirjoitti:

Otin särkylääkkeen. Särkee päätä vähän.

Oh no🤕 toivottavasti se pian helpottaa😇

Ootko muuten koskaan maistanu noita Buldak -nuudeleita?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Oh no🤕 toivottavasti se pian helpottaa😇

Ootko muuten koskaan maistanu noita Buldak -nuudeleita?

En oo maistanut mut oon nähnyt kaupoissa! Ootko sä? 😊

• Anonyymi kirjoitti:

En oo maistanut mut oon nähnyt kaupoissa! Ootko sä? 😊

Just laitoin tässä illalla niitä ja oli todella tulisia. En pystynyt syödä kun ihan vähän aluksi, kunnes totesin ettei näitä pysty 🥵

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Just laitoin tässä illalla niitä ja oli todella tulisia. En pystynyt syödä kun ihan vähän aluksi, kunnes totesin ettei näitä pysty 🥵

Hui 🥵 tykkäätkö tulisesta ruuasta missään muodossa?

• Anonyymi kirjoitti:

Hui 🥵 tykkäätkö tulisesta ruuasta missään muodossa?

En mä noin tulisesta yhtään😖 sellanen ihan pieni tulisuus menee, mutta tuo nyt oli aivan kauheeta.
        Tykkäätkö sinä tulisesta?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En mä noin tulisesta yhtään😖 sellanen ihan pieni tulisuus menee, mutta tuo nyt oli aivan kauheeta.
        Tykkäätkö sinä tulisesta?

En mäkään. Kyl syömisen pitää olla sellasta et siitä nauttii ja tulisuus ei oo sellasta minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään. Kyl syömisen pitää olla sellasta et siitä nauttii ja tulisuus ei oo sellasta minusta.

Tai no sanotaan et ei syöminen tuskaa saa olla 🥵

• Anonyymi kirjoitti:

Tai no sanotaan et ei syöminen tuskaa saa olla 🥵

Nimenomaan😊 kyllä Pupukin on tulinen, koska on niin kuuma, mutta se on taas sellaista tulisuutta mistä Prinsessa tykkää🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nimenomaan😊 kyllä Pupukin on tulinen, koska on niin kuuma, mutta se on taas sellaista tulisuutta mistä Prinsessa tykkää🤭

Hihii 😊 Samoin Prinsessa on hotti 🥰 Ja Pupu tykkää 😚😚

• Anonyymi kirjoitti:

😘🤗🥰 hyvää yötä ja kauniita unia Pupu, minä voin vuorostaan tulla sinne sinun viereesi, mikäli tällainen sopii?😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muttei yhtään tuskallinen maistella 😉😋

• Anonyymi kirjoitti:

Muttei yhtään tuskallinen maistella 😉😋

Hihi ei Pupukaan oo, hotista huolimatta todella herkullinen ja maistuu kaikelta hyvältä😋😋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

😘🤗🥰 hyvää yötä ja kauniita unia Pupu, minä voin vuorostaan tulla sinne sinun viereesi, mikäli tällainen sopii?😇

Hyvää yötä, tietysti sammalpedillä on paikkasi 😚🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä, tietysti sammalpedillä on paikkasi 😚🥰

Ihanan pehmeä on sammalpeti😍 ja Pupu kun on vieressä niin Prinsessalla on äärimmäisen mukavat oltavat😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ihanan pehmeä on sammalpeti😍 ja Pupu kun on vieressä niin Prinsessalla on äärimmäisen mukavat oltavat😇

Hyvä ja samoin 😙🤗 Nukuhan hyvin 🌸

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Huomenta sinnekkii 🤗 Hyvät oli Pupun unet vieressäs 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Höh, kaikki sun viestit poistuu🙄

• Anonyymi kirjoitti:

Höh, kaikki sun viestit poistuu🙄

Ihan tyhmää😒

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ihan tyhmää😒

Mitä teet tänään? 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä teet tänään? 🤗

Ruokaa täytyy alkaa kohta laittamaan ja sitten pitäisi imuroida. Teen makaroonilaatikkoo😋 mitäs sinä?😘

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ruokaa täytyy alkaa kohta laittamaan ja sitten pitäisi imuroida. Teen makaroonilaatikkoo😋 mitäs sinä?😘

Olet ahkera 😊 Mullakin vähä siivoilua. Namm makruloota on hyvää 😋😋 ja ketsaa siihen 🍅🥫

• Anonyymi kirjoitti:

Olet ahkera 😊 Mullakin vähä siivoilua. Namm makruloota on hyvää 😋😋 ja ketsaa siihen 🍅🥫

Ketsuppia ehdottomasti😚 laitatko sipulia makaronilaatikkoon? mä laitan aina samalla kun paistan jauhelihan😊

• Anonyymi<