Hei tilasin myös itse jo runsaasti kuukausi taaksepäin 24pkt kahvia eikä mitään ole tullut eikä sähköpostiini vastata. Voiko asialle tehdä mitään?
SESKAHVI EI TOIMITA ÄLÄ TILAA
31
2772
Vastaukset
- Anonyymi
Lehtijutun tekeminen taitaa olla tehokkain tapa saada tuotteet tai rahat takaisin.
- Anonyymi
Oman sivun osoite Suomessa, mutta tuon mukaan Latviassa.
https://www.scamadviser.com/check-website/seskahvi.fi
Voi olla toimitusvaikeuksia, mutta myös pelkkä huijaus jos eivät vastaa sähköpostiinkaan. - Anonyymi
Millon oot tilannu? Monessa tuotteessa sanotaa toimitusajaksi 15-22 arkipäivää. Tämähän meinaa että toimitus olisi aikaisintaankin kolmen viikon kuluttua. Itsekkin tilasin tuolta mutta siitä on aikaa vasta pariviikkoo että odotellaan vielä.
- Anonyymi
"Suomalaisella" firmalla suomalaisten tuotteiden pitkä toimitusaika ei lupaa hyvää.
- Anonyymi
olen odottanut 23 arkipäivää toimitusta ja neljä kertaa kysellyt tilauksen perään viikon välein eikä yhtään vastausta vaikka lupaavat vastaavansa 72 tunnin kuluessa. tänään lähtee tutkintapyyntö Poliisille Seskahvista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen odottanut 23 arkipäivää toimitusta ja neljä kertaa kysellyt tilauksen perään viikon välein eikä yhtään vastausta vaikka lupaavat vastaavansa 72 tunnin kuluessa. tänään lähtee tutkintapyyntö Poliisille Seskahvista.
20.08.24 tilasin, odotan vieläkin
- Anonyymi
Sama kokemus. seskahvi = Huijarifirma.
- Anonyymi
Ryssien hybridisodankäyntiä ja rahat Putinin sotakassaan huijatuilta!
- Anonyymi
Taitaa olla huijausta, www.sesmun.eu on nyt verkkosivut tällä
- Anonyymi
Tilasin kahvia 8.7.2024. Mitään ei tullut.
- Anonyymi
Kuulostikin liian hyvältä tarjoukselta, tilasin ja maksoin, vasta siinä vaiheessa tuli tuo toimitusaika 15-22 arkipäivää. Nyt sähköpostit ei mene perille, no oppirahat ne on maksettava, mutta silti vituttaa.
- Anonyymi
Miksi edes tarvetta tilata noilla hinnoilla kun tarjouksista saa halvimmillaan 3-4 pakettia kympillä.
- Anonyymi
sama homma itselläni. laitoin kolme sähköpostia, ekan reilu viikko tilauksesta ja sen jälkeen viikon välein. lisäksi kuluttajaneuvonnan apuria käyttäen reklamaation. ei mihinkään vastausta ja tutkintapyyntö Poliisille lähtee tänään Seskahvista.
- Anonyymi
Tyhmät, tilatkaa halvalla kahvia KIINASTA :-D
- Anonyymi
Olen odotellut kahvia mutta ei ole kuulunut, eikä vastattu sähköpostiin😣
- Anonyymi
Kannattaa sitten uusia verkkopankkitunnukset ja kortti. Tilatessa käytitte verkkopankkimaksua ja tätä myöden tiedot saattoivat vuotaa. Rikosilmoitus poliisille, tämän jälkeen korttireklamaatio pankille, näin saatte rahat pankilta takaisin.
- Anonyymi
Nettisivut on näköjään lopetettu.
- Anonyymi
Siis "Seskahvi.fi"
- Anonyymi
Arkistoituna vielä jotain näkyy.
https://web.archive.org/web/20240724204326/https://www.seskahvi.fi/
Luulisi ihmisten jo tajuavan etteivät mene kaikkiin huijaukseen, ei ole pitkä aika kun täälläkin kerrottiin toisesta sivusta. Kännyköissä nuo huijaukset vielä paljon helpompia kun hankalampi tarkastaa mitään, itse teen kaiken mahdollisen tietokoneella. - Anonyymi
Olen tilannut 20.06.2024,
Pari viikkoa sitten lähetin s-postin, mitään ei tapahtunut( - Anonyymi
Tilasin itsekin alkukesästä,eikä sieltä mitään tullut,alkuun vastasivat tiedusteluihin,mutta sitten loppu vastaukset. Onneksi olin Visalla maksanut oston, niin ilmoitin Visalle ja ne palattiin maksamani rahat!
- Anonyymi
Nyt uusi nimi on minunkivi.
- Anonyymi
Varmaankin ryssat Latviassa kerää rahaa putlerille.
- Anonyymi
Nyt jo TheSeven
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jo TheSeven
Oletteko huijatut tehneet ilmoitusta mihinkään noista sivuista? Kannattais ottaa yhteyttä lehtiinkin niin saisi julkisuutta.
- Anonyymi
Onkohan sama huijari kun nyt on Minunkivi.fi kahvia ja vähän muutakin.Mutta ei lähetä ei vastaa mihinkään antamiinsa jjilmeisesti vääriin numeroihin
- Anonyymi
Huijarit huijaa millä tahansa tuotteilla, nyt paljastanut rengashuijari, siinä liikkuu jo vähän isommat rahat. Kannattaa ottaa selvää sivuista ja "yrityksestä" ennen kuin maksaa mitään.
- Anonyymi
Minäkin odottelen kahveeta tilasin 8.12 ei varmaan tule mutta onneks maksoin visalla .(Tänään oli taas facessa ilmoitus )
- Anonyymi
Sama tarina the seven.fi ja nyt nimi muuttunut
Monbli.Eivät toimita tilattuja tuotteita.
Olen jättänyt rikosilmoituksen asiasta.- Anonyymi
Miksi tilaat jatkuvasti uusilta huijarisivuilta vaikket ole saanut tuotteita entisiltäkään? Jos pieni säästö niin järkevämpää ostaa kaupasta ja jos iso niin lähes varmasti huijaus.
- AnonyymiUUSI
Menin kans lankaa tuon kaffettilauksen kans. Minunkivi latviassa ei vastaa sposteihin, 44 egeä vei mun rahojani, heidän piti lähettää kahvia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048