SESKAHVI EI TOIMITA ÄLÄ TILAA

Anonyymi-ap

Hei tilasin myös itse jo runsaasti kuukausi taaksepäin 24pkt kahvia eikä mitään ole tullut eikä sähköpostiini vastata. Voiko asialle tehdä mitään?

31

2772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lehtijutun tekeminen taitaa olla tehokkain tapa saada tuotteet tai rahat takaisin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Millon oot tilannu? Monessa tuotteessa sanotaa toimitusajaksi 15-22 arkipäivää. Tämähän meinaa että toimitus olisi aikaisintaankin kolmen viikon kuluttua. Itsekkin tilasin tuolta mutta siitä on aikaa vasta pariviikkoo että odotellaan vielä.

• Anonyymi

"Suomalaisella" firmalla suomalaisten tuotteiden pitkä toimitusaika ei lupaa hyvää.

• Anonyymi

olen odottanut 23 arkipäivää toimitusta ja neljä kertaa kysellyt tilauksen perään viikon välein eikä yhtään vastausta vaikka lupaavat vastaavansa 72 tunnin kuluessa. tänään lähtee tutkintapyyntö Poliisille Seskahvista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen odottanut 23 arkipäivää toimitusta ja neljä kertaa kysellyt tilauksen perään viikon välein eikä yhtään vastausta vaikka lupaavat vastaavansa 72 tunnin kuluessa. tänään lähtee tutkintapyyntö Poliisille Seskahvista.

20.08.24 tilasin, odotan vieläkin

• Anonyymi

Sama kokemus. seskahvi = Huijarifirma.

• Anonyymi

Ryssien hybridisodankäyntiä ja rahat Putinin sotakassaan huijatuilta!

• Anonyymi

Taitaa olla huijausta, www.sesmun.eu on nyt verkkosivut tällä

• Anonyymi

Tilasin kahvia 8.7.2024. Mitään ei tullut.

• Anonyymi

Kuulostikin liian hyvältä tarjoukselta, tilasin ja maksoin, vasta siinä vaiheessa tuli tuo toimitusaika 15-22 arkipäivää. Nyt sähköpostit ei mene perille, no oppirahat ne on maksettava, mutta silti vituttaa.

• Anonyymi

Miksi edes tarvetta tilata noilla hinnoilla kun tarjouksista saa halvimmillaan 3-4 pakettia kympillä.

• Anonyymi

sama homma itselläni. laitoin kolme sähköpostia, ekan reilu viikko tilauksesta ja sen jälkeen viikon välein. lisäksi kuluttajaneuvonnan apuria käyttäen reklamaation. ei mihinkään vastausta ja tutkintapyyntö Poliisille lähtee tänään Seskahvista.

• Anonyymi

Tyhmät, tilatkaa halvalla kahvia KIINASTA :-D

• Anonyymi

Olen odotellut kahvia mutta ei ole kuulunut, eikä vastattu sähköpostiin😣

• Anonyymi

Kannattaa sitten uusia verkkopankkitunnukset ja kortti. Tilatessa käytitte verkkopankkimaksua ja tätä myöden tiedot saattoivat vuotaa. Rikosilmoitus poliisille, tämän jälkeen korttireklamaatio pankille, näin saatte rahat pankilta takaisin.

• Anonyymi

Nettisivut on näköjään lopetettu.

• Anonyymi

Siis "Seskahvi.fi"

• Anonyymi

Arkistoituna vielä jotain näkyy.
      https://web.archive.org/web/20240724204326/https://www.seskahvi.fi/

Luulisi ihmisten jo tajuavan etteivät mene kaikkiin huijaukseen, ei ole pitkä aika kun täälläkin kerrottiin toisesta sivusta. Kännyköissä nuo huijaukset vielä paljon helpompia kun hankalampi tarkastaa mitään, itse teen kaiken mahdollisen tietokoneella.

• Anonyymi

Olen tilannut 20.06.2024,
      Pari viikkoa sitten lähetin s-postin, mitään ei tapahtunut(

• Anonyymi

Tilasin itsekin alkukesästä,eikä sieltä mitään tullut,alkuun vastasivat tiedusteluihin,mutta sitten loppu vastaukset. Onneksi olin Visalla maksanut oston, niin ilmoitin Visalle ja ne palattiin maksamani rahat!

• Anonyymi

Nyt uusi nimi on minunkivi.

• Anonyymi

Varmaankin ryssat Latviassa kerää rahaa putlerille.

• Anonyymi

Nyt jo TheSeven

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt jo TheSeven

Oletteko huijatut tehneet ilmoitusta mihinkään noista sivuista? Kannattais ottaa yhteyttä lehtiinkin niin saisi julkisuutta.

• Anonyymi

Onkohan sama huijari kun nyt on Minunkivi.fi kahvia ja vähän muutakin.Mutta ei lähetä ei vastaa mihinkään antamiinsa jjilmeisesti vääriin numeroihin

• Anonyymi

Huijarit huijaa millä tahansa tuotteilla, nyt paljastanut rengashuijari, siinä liikkuu jo vähän isommat rahat. Kannattaa ottaa selvää sivuista ja "yrityksestä" ennen kuin maksaa mitään.

• Anonyymi

Minäkin odottelen kahveeta tilasin 8.12 ei varmaan tule mutta onneks maksoin visalla .(Tänään oli taas facessa ilmoitus )

• Anonyymi

Sama tarina the seven.fi ja nyt nimi muuttunut
      Monbli.Eivät toimita tilattuja tuotteita.
      Olen jättänyt rikosilmoituksen asiasta.

• Anonyymi

Miksi tilaat jatkuvasti uusilta huijarisivuilta vaikket ole saanut tuotteita entisiltäkään? Jos pieni säästö niin järkevämpää ostaa kaupasta ja jos iso niin lähes varmasti huijaus.

• Anonyymi
      UUSI

Menin kans lankaa tuon kaffettilauksen kans. Minunkivi latviassa ei vastaa sposteihin, 44 egeä vei mun rahojani, heidän piti lähettää kahvia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2558
    2. 135
      1964
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1291
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1133
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1089
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1053
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe