Jukka Kristo

Anonyymi-ap

Hävettää olla Lappilainen kyseisen vastenmielisen roiston vuoksi.

71

5870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      EMOKISSAN TAPPOI JA KAHDEKSAN POIKASTA JA JÄTTI VIELÄ NUOTIOON KUOLEMAA KITUMAAN SAIRASHAN SE JA HAJOITTI VIELÄ ELÄKELÄIS KESÄMÖKIN KOKONAAN EIKÄ OO PENNIÄKÄÄN MAKSANUT EIKÄ KATUNUT .

      • Anonyymi

        Näkkäläjärven "uroteko" on lähes historiaa jo.


      • Anonyymi

        Isommilla kirjoita, ei näy kunnolla ja muista ottaa ne mömmöt


    • Anonyymi

      JA LOIS K-KAUPPIATTEN YHTEISKUNNAN ELÄTTIEN .
      ELÄTTE VERONMAKSAJIEN RAHOILLA YLIHINTAISTA PASKAA MYYTTE PILAANTUNUTTA TAVARAA. JA YHTEISKUNTA SOSIAALI MAKSAA VIELÄ ..

      • Anonyymi

        Vielä isommilla


      • Anonyymi

        Lisää isoja kirjaimia! Entä jarrut? Virtuaalijarrut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä isommilla

        Eihän koolla ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän koolla ole väliä.

        Jarrut tarvitaan somekirjoittelussa.
        Joskus mutu lähtee laukLle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän koolla ole väliä.

        Kyllä Näkkäläjärvi ja Kristo on saman kaliberin koheltajia. Kristo ei uskaltanut vastustaa hallintovirkamiestä. Antoi ukon sanella.


    • Anonyymi

      Totta! Pahinta oli aikoinaan säteilyä saaneen poronlihan myynti.

      • Anonyymi

        Ei se kuitenkaan niin paha, kuin satojen ihmisten ihmiskauppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuitenkaan niin paha, kuin satojen ihmisten ihmiskauppa.

        no ei niitä syöntiin myyty niitä pomijoita. mutta paskasilla syyhy käsillä kräävt mitä lie tauteja kantavat syö sit sitä tautista marjaa.


      • Anonyymi

        50 tuhatta kilo myytii eli jos ostit tukka lähtee


    • Anonyymi

      Solovetskin saarelle 20 vuodeksi

    • Anonyymi

      Tiilipaa lukea a a

    • Anonyymi

      JUU KRITON AKKAA TÄSÄ NAIN MAKSAA VELAT VITULA..

    • Anonyymi

      KYNTÖÖ RIITTÄÄ

      • Anonyymi

        Kovin. on lakoon ista. Veikö kissa kielen?


    • Anonyymi

      Äläkää unohtako rehellistä Lapin miestä Jari Isometsää. Siinä vasta täys paska.

      • Anonyymi

        Oli mikä oli. Mutta mitä hän tähän kuuluu? Ei tiettävästi ole marjanpoimija.


    • Anonyymi

      kuka hullu jää viimeseksi sit valitta et ei kunto riittäny bvaikki ole kien huonoin,,ahhhhah

    • Anonyymi

      niin ja se oli huonoin koko kiirros ahhaah ei olis päässyt millään ..

      • Anonyymi

        Onko Rovaniemellä peruskoulua ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Rovaniemellä peruskoulua ???

        Kiertokoulu on ja käydään vastapäivään ja onhan meillä tuo kriston kierrätyskeskus.


      • Anonyymi

        mahtava juoksutaktiikka jäädä hännille sit valiittaa ahahah surkeeta--


    • Anonyymi

      jäikö lassen viren hännille ei jäänyt mihin tää urheiöu on menneyt..

    • Anonyymi

      vähä-älysit juopot loikki mihin sattuu

    • Anonyymi

      Jukka Kristo pitäisi laittaa linnaan 15 vuodeksi ihmiskaupasta, sen verran mulkvisti on. Onko muuten sukua roviksella operoivaan kuljetusliike Kriston omistajiin?
      Kaikkia perkeleen helppoheikkejä tämä maa pitää sisällänsä, Kristokin voisi opiskella ihan oikean ammatin kuten sähköasentajaksi ja sitten omat kikat ja eikun tienaamaan, vaan koetetaan kikkakuutosilla oikotietä onneen.Ei Näin Jukka Ei näin!!!!

    • Anonyymi

      lyökää puukola heti ku tulee vastaan..

    • Anonyymi

      akkas nsa nu jalat levällää antaapi pimpaa muuta taitaa ola horo liuas liukkusanoopi nai,, naivat sirtää akkaa tehtaala --

    • Anonyymi

      Aikoinaan Kittilän ja kai Kolarinkin alueella puuhasi vaikka mitä bisnestä samaa sukunimeä kantanut Armas. Liekö oli sukua?

      • Anonyymi

        Taatto on.


    • Anonyymi

      Tässä tapauksessa kävi, jotta "Risto maksoi viulut."
      🙋🏻‍♀️🌻🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Kuule, viululunnaat ratkotaan Helsingin Siltasaaressa. Ehtineekö Risto sinne lainkaan?


      • Anonyymi

        Ethän ole sotkenut Risto Jääskeläistä mukaan kun tuollaista Ristoista eppäilet?


      • Anonyymi

        Mikä Riston sukunimi on?


    • Anonyymi

      Torakat munii torakoita, tässä tapauksessa jos mahdollista niin hyväksyisin koulukiusaamisen.

      • Anonyymi

        Koulukiusaajaat ovat pääsääntöisesti öyhöttäjiä, omanvoitontavoittelijoita.


    • Anonyymi

      Kaikki omaisuus pois perheeltä heti.

    • Anonyymi

      lapin liha mätäliha kokrssi ja joku vieleä epäillee zernobyli poroa muutyy ja ny kuolleiisuus nousuusa .. lapissa.. ostitko ihan ite konkurris kaupasta.. et elää enää kauan.. ..

    • Anonyymi

      lapsesi vähä-älyisiä yms ostit sit itää ternobyli laa jossa ola miljoona ketaa bsccerellejä täysin ihmis ravinnoksi keepaamatota .. yli 10 tuhatta poron ruoha tuottii sinne eikä niit olis saanut myyddä muuttapa joku myi..

    • Anonyymi

      MOT ,,KOSKA TOTUUS TULEE JULKI

    • Anonyymi

      MINUA VOI HAASTATELLA KOSKA TIEDÄN KAIKEN .

      • Anonyymi

        Ei lämmin luita riko.Terveisiä jäävuorelta.


    • Anonyymi

      DDD

    • Anonyymi

      VÄHÄ-ÄLUISET SIELLÄ POROJA LEIKAS VELJEKSET

      • Anonyymi

        Vieläkään et osaa kirjoittaa😅😅🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Et näy osaavan sinäkään edes lukea ymmärtävästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et näy osaavan sinäkään edes lukea ymmärtävästi?

        Onneksi tiedämme kumpikin miksi "Risto " ei puhu eikä putkahda.
        Telexxxxx


    • Anonyymi

      Tiilipaa lukemaan hetti

      • Anonyymi

        Kannattais käydä koulua


    • Anonyymi

      Miksi juuri Lappiin on pesiytynyt näitä ketkuja? Kristo, Eiramo (Kakslauttanen), Natunen (Ridenorth) jne.

      • Anonyymi

        Ne luulee, että seudulla voi elää kuin villissä lännessä.


    • Anonyymi

      entä sampo kaulanen

    • Anonyymi

      Sampo on yrittäjä ja parhaasta päästä Lapissa.

    • Anonyymi

      Kriston, Eiramon ja Natusen voisi lennättää jonnekin ulkoavaruuteen. Menolippu riittää.

      • Anonyymi

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo

        Emme me torakan munista piittaa. Syyhy on hankalampi ehkäistä. Siihen tarvitaan lääkettäkin.


    • Anonyymi

      Eikö Jukka-poika saa kuunnella musiikkia? Tottakai 🎻🤑🤑🤑🤑🤑

    • Anonyymi

      Kristolle pitäis pystyttää patsas Lordin aukiolle!!!

      • Anonyymi

        Älä nyt ihan liivejäs revi.


    • Anonyymi00079

      Tuomio tuolle ku- ttaja rotalle pätkähti mutta liian vähän kakkua. Pääsee lusimaan kaltaistensa ” bisnesmiesten” joukkoon. Näitä Lapin ”herrojahan ”riittää riesaksi asti, outoa porukkaa, kannattaa kiertää kaukaa.

    • Anonyymi00080

      Todellakin isompi kakku ois saanut tulla. Riistäjä!!!! Kohdellaan liian hellällä kädellä viranomaisten toimesta. Miljoonat ulkomailla tallessa veronmaksajien ja poimijoiden selkänahasta. Uskomatonta!!!!!! 🇫🇮🤭

    • Anonyymi00081

      Se istuu ainaki vuoden ja omaisuus taitaa kadota kaikki,ei tuo mikään pieni tuomio ole...

    • Anonyymi00082

      Totta on kyllä viimeisen päälle vastenmielinen tyyppi.
      Kyllä karma tälle paskiaiselle kostaa.

    • Anonyymi00084

      Hän on esimerkki suomalaisesta ahkerasta yrittäjästä… harmi kun harvat vain käryää… lähes kaikki puuhailee laittomuuksia…

    • Anonyymi00085

      Laittomuuksia on monenlaisia,ahtaalla olevien ihmisten hyväksikäyttö pahinta mahdollista laittomuutta.Jukka Kristo on sitä sakkia.Hyi ..lvetti mikä tyyppi.

      • Anonyymi00086

        Joku kysyi taannoin, miten tällaiset koijarit pesiytyvvätkin Lappiin. Täällä on päättäjät niin sinisilmäisiä ja samansorttisia, et heidän kanssaan pääsee hyvään alkuun ja nälkähän kasvaa syödessä ja sitten ei enää korppi korpin silmää noki.


    • Anonyymi00087

      Enemmän nilkkejä,umpikieroja moraalittomia kusipäitä on pk-seudulla,vähemmän niitä täällä on,siksi ne erottuvat helposti ns. normikansalaisista.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe