Kväin välillä tapahtumissa ja näin makkan paistoon soveltuvan makkagrillin. Mistäs semmoisen saa hankittua? Joskus kyselin myyjältä mistä kyseinen grilli on hankittu, mutta firman nimeä en enää muista...
Vastaukset 3
- Anonyymi
Makkaran paistoon soveltuu oikeastaan jokainen grilli. Jopa voileipä grilli. Myös hella+paistinpannua yhdistelmä, uuni+pelti tai airfryer ovat erittäin päteviä. Jos on grillitoiminnolla varustettu mikroaaltouuni, niin sekin toimii hyvin. Kokemusta on allekirjoittaneella. Musitan jopa kerran nuorena festareilla, kun kaverini grillasi makkaa vohveliraudalla. Sähkö tuli aggregaatista. Makkara on yksi helpoimpia grillattavia ruokia.
- Anonyymi00004
Makkaragrillin täytyy olla erilainen, kuin tavallinen grilli.
Autoliikkeessä oli makkaratarjoilu ja söin siellä grillimakkaran ja se oli oikein maukkaan ja hyvän makuinen.
Mietin, että mitähän makkaraa tämä mahtaa olla ja katsoin roskalaatikkoon, jossa oli grillattujen makkaroiden pakkauksia, niin Poprilli makkaraa oli tarjolla.
Ei ainkaan omassa kaasugrillissä yhtä hyvänmakuista Poprilliä saa millään.
Myös muissa makkaratarjoiluissa tulee käytyä aina, kun sellaisia on välillä tarjolla.
Makkaratarjoilussa makkara on yleensä mehukkaan kostea, kun taas omassa kaasugrillissä makkara yleensä on kuivahkon makuinen, vaikka yrittää grillata pienellä teholla, ettei pinta pala ja makkaran sisus lämpenee.
Mehevämmän makkaran saa, kun käärii sen alumiinifolioon.
Mehevän saa myös, kun käärii makkaran alumiinifolioon ja kuumentaa sen kattilassa vesitilkassa tai kiukaalla.
Alumiinifolio estää makkaran kosteuden karkaamisen ja tulos on vähän kuin höyrymakkara.
- Anonyymi
Ostin suoraan valmistajalta www.tipsan-steel.fi sijaitsee vantaalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30556
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522