Pyh. Siitä on jo 20 vuotta, kun lapseni äiti sanoi mua apinaksi.
Eipä tuo mokoma virus ole mitään erikoisempaa haittaa aiheuttanut.
Toki tekee mieli nylkyttää kaikkia vastaantulijoita ja syödä niiden päät.
Mutta kyllä senkin saa hillittyä, joten turhaa vouhkaamista koko apinarokko.
Ottakaa tauti ilolla vastaan, niin lähdemme porukalla alasti pomppimaan ja kiipeilemään kaupunkien keskustaan.
Toki viinamiehellä pitää olla 3M puolinaamari ja tyvec, jotta voi jakaa sammiostani annoksia villliintyneen sinkkulauman jäsenille.
Sitten kun myöhemmin viinamies sammuu sammioni ääreen, niin sinkkulauma näkee tilaisuuden koittaneen.
Pirppis ja buddy yrittää jotain vinkua, että eihän oteta liikaa uskomatta siihen itsekään.
Kertokaapas minkälaisia otsikoita on seuraavana päivänä?
>simiti<
Turhaa vouhottamista apinarokosta
9
198
Vastaukset
- Anonyymi
¨lpotariytyp odlrr
- Anonyymi
Minua se haukkui siaksi!eipä tuo sikainfulenssu ole paljon haitannu.
- Anonyymi
Ja eikös siinä yhdessä laulussa lauleta "ruma kuin Mortal Kombatin Goro",... eli koronakin tuollaista perää!!!(?)!
- Anonyymi
Säkylällä ja Dublinilla on jotain yhteistä.
Itse olen huolissani vain tilanteen leivonnaistarjonnasta ja varsinkin kuuluuko siihen suklaakakkuja.
Isorokkorokote muuten suojaa myös apinarokolta.- Anonyymi
Kokkolan ryssykkä on kaikkien alojen erityisasiantuntija 🐵
- Anonyymi
Entäs valtakunta. Hänelle hemapa-suodatin.
- Anonyymi
Muista ottaa tutkitut, hyvät ja turvalliset rokotteet.
- Anonyymi
Aika inhottavannäköisiä ne patit, mitä rokko nostattaa. Öyköyk.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain34712155Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-16311190Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2796542Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555337Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1953822- 1763623
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin612679Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1692340Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi
ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva442185Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131904