Evoluutio on itseään jatkuvasti kehittävä systeemi ja on itsetietoinen!

Anonyymi-ap

Evoluutio on kehittänyt vuosimiljoonien aikana julman systeemin lisääntymiselle eli se on erittäin voimakas vietti joka vie jopa monet puolustus asenteet täysin lamaannuksiin.
Esim. ihminen tietää vietin mahdolliset seuraukset jotka kalliita ja kymmeniä vuosia vaativia niin silti jopa riskillä toimitaan ja näin lisääntyminen jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

Evoluutio on myös ottanut osan ihmisistä haltuun siten, että ne jopa voimakkaasti paheksuvat niitä jotka eivät lisäänny, koska itse ovat lisääntyneet... Eivät kykene tunnustamaan oma heikkouttaan ja pahaa virhettä ja eivät kykene edes lopettamaan lisääntymistään edes 10 jälkeläisenkään jälkeen?

Luonnossa monet eläinlajit sekoaa kiima-aikaan eikä mikään muu asia mahdu heidän päähän!

Evoluutio on luonut uskomattoman ansan?

7

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Evoluutiolla ei ole älyä, se ei muista eikä suunnittele, vaan on hetkessä ja äärimmäinen opportunisti.

    • Anonyymi

      Alussa evoluutio loi itse itsensä....

    • Anonyymi

      Yleinen käsite siitä ettei evoluutiolla ole mitään tavoitetta tai suuntaa, mutta jo lisääntyminen kertoo totuuden suunnasta...
      Lisääntyminen on aivotonta toimintaa, mutta se toimii todistettavasti?

      • Gravitaatiokin on aivotonta toimintaa, mutta sekin toimii todistettavasti...


    • Anonyymi

      Vain yhdellä eläinlajilla kiima on päällä jatkuvasti, mikä laji se on?

    • Anonyymi

      Evoluutio on tilastollinen väistämättömyys, joka seuraa perimän satunnaisista muutoksista ja siitä, että nämä muutokset vaikuttavat todennäköisyyteen, jolla niitä kantavat yksilöt pystyvät välittämään perimäänsä tuleviin sukupolviin.

      Tätä voi verrata vaikka aaltojen sileiksi hiomiin kiviin. Jokaisen aallon tuoma hiekanjyvä osuu kivessä satunnaiseen kohtaan, mutta keskimäärin ne osuuvat niin, että kivi hioutuu sileäksi ja pyöreähköksi. Eikä aallot tai niitä synnyttävä tuuli ole "itsetietoinen".

      • Anonyymi

        Ne kivet tosin muotoutuvat pääosin hankauksesta toisia kiviä ja kallioita vasten, siksi pyöristyneitä kiviä syntyy rantojen vesirajan tuntumassa aaltojen liikuttaessa kiviä edestakaisin ja niitä toisiaan vasten hangaten.
        Menemällä sopiville paikoille rannalle kun aallokko on kohtuullisen voimakas, on mahdollista kuulla kaunis ääni joka on seurausta em. hankauksesta kivien vyörymisessä aaltojen mukana edestakaisin. Ainakin Norjasta löytyy pitkiäkin rantoja joissa on käynnissä lähes tauoton kivienpyöristysprosessi ja valtavasti valmiita pyöristyneitä kiviä.
        Esim. pyöristettyjä pihakiviä ja koristekiviä valmistetaan samalla hankausidealla suurissa myllyissä joissa kiviä hankautetaan toisiaan vasten jolloin ne pyöristyvät.
        Myös pelkkä vesi pyöristää ja on jättänyt jälkensä rantakallioihin ym. mutta se on ollut valtaisan paljon hitaampi prosessi ja sekin jatkuu yhä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe