Antoi töitä hädässä oleville
Krist on hyvä ukko
16
261
Vastaukset
- Anonyymi
Juu,patsas kyseiselle ihmisläheiselle...
- Anonyymi
Kun nyt ihan tarkat tiedot tuli lehden kautta Soraisen ehdotuksista niin totean vain että viulun lainaamisesta ei ollut kyse. Viulun lainaaminen on eri juttu kuin viulun hankkiminen rahalla eli oston rahoittamista.
- Anonyymi
koko suvylle puuko keuhkoon kun vastaan tulee..
- Anonyymi
Kristo ja Sorainen mokasivat ja pahasti.
- Anonyymi
Jeesus Kristus. Usko herraan.
- Anonyymi
kuolema kaikkle myölapin lihan työtekijöile ovat mukana..
- Anonyymi
rosvoo sakkii meltauksen porukkaa onko kaikki veljeset siellä poro rosvot raiskkajat..
- Anonyymi
puukola lheti ko vastaan tullee
- Anonyymi
vaika on vasta sybntynyt het puukola rahat tlilä--
- Anonyymi
Eikös Roin ravintolatki käytä Lapin Lihan tuotteita. Jos kalanpäät sun muut mitä myytiin työntekijöille oli pilaantuneita niin minkälaista arveletta vakuumipakkausten sisältävän. Luotto meni, yäk
- Anonyymi
Rapatessa roiskuu, kyllä minä Kriston ottaisin ukokseni, jos saisin, mahdottoman komea mies 🥰
- Anonyymi
Marjat mätänee mettään,,suomalaiset ei viitsi poimia myyntiin, ulkomaalaislle pitää alkaa maksamaan varmaan sotumaksut ja kaikki hyvinvointiyhteiaskunnan palvelut eli homma hyyty. En puolustele kyllä yhtään tuota lahjonta yms hommaa , se on törkeää. Mutta kyllä ulkomaalaiset poimijat saavat tulla omalla vastuullaan ja takaskussa ite kustannettu paluulippu kotia jos alkaa homma vituttaan
- Anonyymi
TÄ?Ne kerää ne marjat TÄNNE SUOMEEN!MEIDÄN KÄYTTÖÖN!
- Anonyymi
Idiootti ,heidät on hankittu töihin tänne,silloin työnantajan kuuluu pitää huoli alaisistaan.Kaikin tavoin.
- Anonyymi
Jeesus kristos mikä idiootti...
- Anonyymi
Mitähän tuumannee Allan Lehto, joka aikanaan perusti Polarican?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442