Voisitko rakastua linnakundiin?
Kysymys naisille.
32
433
Vastaukset
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Enpä usko. Mun on hyvin vaikea kuvitella sellaista linnakundia, johon voisin ihastua. En kykene edes keksimään miten hän olis voinut sinne linnaan joutua.
- Anonyymi
Nooooo ...ehkä joku totaalikieltäytyjä, vaikka sitäkin on vähän vaikea kuvitella.
- Anonyymi
Ei oikein kiinnosta.
Vilma Todennäköisyys siihen on hyvin alhainen. Se, että mies on tai on ollut vankilassa, on melkoinen turn-off. Todennäköisesti meillä olisi hyvin erilainen arvomaailma enkä viehäty muutenkaan pahoista pojista. Onhan vankilassa varmaan hyviäkin miehiä. Jokaisella on oma tarinansa, miten sinne on päätynyt, mutta vähintäänkin seksuaali- ja väkivaltarikolliset ovat ehdoton nounou.
- Anonyymi
Joku rikas talousrikollinen olisi todellinen lottovoitto.
- Anonyymi
Just joo naista esittävä persaukinen yks nätti päivä lähtee käädyt kaulasta kaiken kansan edessä
Niin, siis miksipä sitä ei voisi rakastua. Harvoin sitä rakastumisen kohdetta voi valita. Sitä joko on tai ei ole..
Toki jos aikaisessa vaiheessa tietäisi, että toinen on esim myynyt huumeita, varastellut, murhannut, käyttänyt lapsia seksuaalisesti hyväksi. Niin eiköhän tuolla listalla saa jopa sen rakkaudenkin ”hajoamaan”..- Anonyymi
Et olekaan miespuolinen multinikki kujerrellut tällä hahmolla hetkeen hönöillesi
Anonyymi kirjoitti:
Et olekaan miespuolinen multinikki kujerrellut tällä hahmolla hetkeen hönöillesi
Voi, sulla oli mua siis noin kova ikävä, et oli pakko päästä laittaa viestii🥰 juu totta olen palstaillut vähemmän. Kun ei ole vaan ollut inspistä palstailla. 😊
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Voi, sulla oli mua siis noin kova ikävä, et oli pakko päästä laittaa viestii🥰 juu totta olen palstaillut vähemmän. Kun ei ole vaan ollut inspistä palstailla. 😊
Luulisi tyhmemmänkin mies jo tunnistavan nämä puuduttavat maneerisi
- Anonyymi
Olen rakastanut parikin kerta. Ei niissä mitään ihmeellistä ole. Suhteet muihin tyyppeihin vain kasvaa. Piirit on laajat.
- Anonyymi
Siellä on myös hierarkia. Hyvää naista pidetään kuningattarena. Käyttöesineet on koiria
- Anonyymi
En pidä linnakundista ainakaan sanana. Voihan sinne joutua monestakin syystä. Väkivaltaisuuteen taipuvien ihmisten lähellä ei kenenkään pitäisi olla. Sen verran pitää olla järkeä päässä.
- Anonyymi
Kummatkin oli tappajia. Ihan normaaleja noin livenä. Viina ja aineet sekottaa ihmisen pään. Missä kohtaa ihmisvilinässä näät kuka on minkäkin aineen vaikutuksen alaisena. Yleensä tilanne on päällä sadasosa sekunnissa. Itsellä ei ole tapana tuomita ketään muutakuin kuinka minua kohtelee. On ollut mahdollisuus vaikka mihin asioihin näissä yhteyksissä. Mutta uskon edelleen. Viha lietsoo vihaa. Kostoon kun lähtee se on loputon suo. Vaikka halpa olisikin.
- Anonyymi
Sana linnakundi ehkä kiehtoo varmaankin naisia. On vähä niiku kovis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummatkin oli tappajia. Ihan normaaleja noin livenä. Viina ja aineet sekottaa ihmisen pään. Missä kohtaa ihmisvilinässä näät kuka on minkäkin aineen vaikutuksen alaisena. Yleensä tilanne on päällä sadasosa sekunnissa. Itsellä ei ole tapana tuomita ketään muutakuin kuinka minua kohtelee. On ollut mahdollisuus vaikka mihin asioihin näissä yhteyksissä. Mutta uskon edelleen. Viha lietsoo vihaa. Kostoon kun lähtee se on loputon suo. Vaikka halpa olisikin.
Tiesitkö heidän taustoistaan ennen seurustelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö heidän taustoistaan ennen seurustelua?
Olet sinä ihmisparka kyllä kujalla kun pädet ihan tosissaan kyselemällä tältä mieheltä jonka tarinoissa ei ole mitään järkeä, taidat kuvitella itseäsi fiksummaksi mitä oletkaan, mieli on varmaan pahasti järkkynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä ihmisparka kyllä kujalla kun pädet ihan tosissaan kyselemällä tältä mieheltä jonka tarinoissa ei ole mitään järkeä, taidat kuvitella itseäsi fiksummaksi mitä oletkaan, mieli on varmaan pahasti järkkynyt
Mutta ehkä kun kuvittelee suuria itsestään käy mielessä että voi joillekin muillekin kuin jälkeenjääneille päihdekavereilleen päteä ja piirtää ihmiskuvaa kuin jenkkisarjoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ehkä kun kuvittelee suuria itsestään käy mielessä että voi joillekin muillekin kuin jälkeenjääneille päihdekavereilleen päteä ja piirtää ihmiskuvaa kuin jenkkisarjoissa
No näin. Yritätkö väittää, ettei suomessa ole rikollista ainesta, eikä kukaan sellaisen vaikutuspiiriin koskaan joutuisi ja siitä johonkin sitten kirjoittaisi?
Oma mielikuvituksesi sen sijaan. Miten kuvittelit että tunnistaisit kuka kirjoitti, ketä tarkoitti ja että sinä tietäisit asiasta paremmin. Ajattelitko että hän syytti juuri sinua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana linnakundi ehkä kiehtoo varmaankin naisia. On vähä niiku kovis.
Ei kiehdo kovikset, jos on rikollinen. Kovis ei kuulosta hyvältä. Pokerinaama sentään parempi kuvaus miehelle, vaikkei sekään niin hyvä asia aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin. Yritätkö väittää, ettei suomessa ole rikollista ainesta, eikä kukaan sellaisen vaikutuspiiriin koskaan joutuisi ja siitä johonkin sitten kirjoittaisi?
Oma mielikuvituksesi sen sijaan. Miten kuvittelit että tunnistaisit kuka kirjoitti, ketä tarkoitti ja että sinä tietäisit asiasta paremmin. Ajattelitko että hän syytti juuri sinua?Yleisesti vaan ärsyttää tämä joutavien jodlaajien valmius uskoa mitä tahansa moskaa naisoletetun kirjoittamaksi😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti vaan ärsyttää tämä joutavien jodlaajien valmius uskoa mitä tahansa moskaa naisoletetun kirjoittamaksi😉
Ihan yhtä rasittavaa on toi sun jatkuva jodlaamisesi, kun olet valmis uskomaan mitä tahansa moskaa miesoletetun kirjoittamaksi. Miten kukaan edes voi ottaa jokaisen täällä kirjoitetun tekstin noin tosissaan?
- Anonyymi
Miksi se asia kiinnostaa ? Oletko sellainen ?
- Anonyymi
Itse olen ollut vankilan psykiatrisella osastolla töissä. Kyllä päässä on vikaa, jos vankilakundin kanssa alkaa seurustelemaan. Vai että ei voi valita keneen rakastuu? Sallikaa mun nauraa
- Anonyymi
Riippuisi rikoksesta. Talousrikosta en missään nimessä hyväksy mutta kukapa ei olisi verottajaa yrittänyt narrata että vähemmällä verolla pääsisi. (Tosin itse en ole ikinä kun olen sitä ammattikuntaa että saisin jos sen puolesta suuremman tuomion kiinnijäämisestä, siis pelosta en ole, tiedä tuosta rehellisyydestä. ) Toiset vain osaavat ja onnistuvat, vaikkakin onnistuvat niin huonosti että jäävät kiinni. Ja toiset ovat niin kovassa ahdingossa konkurssineen että siinä yrittävät kaikki metkut.
Rattijuoppokaan tuskin on meitä muita rikollisempi, mutta en kovaa ryyppymiestä halua. Väkivaltarikollisen. Huumediilerin tai varkaan kanssa en alkaisi styylaamaan. - Anonyymi
Ilman muuta. 6 lasta olen jo porsinut kolmelle linnakundille. Niistä saa hyvät rahat. Vielä voisin pari tehdä neljännelle. Mutta mieluiten pitäisi olla mahdollisimman pitkä tuomio kuten elinkautinen, ettei mies muutoin sotke elämääni.
- Anonyymi
Ja onko naisena eaiintyvä mies muka niin, että kelan maksamilla elareilla ostellaan kenkää ja laukkua? Tiedät itsekin että kuulut niihin ns miehiin josta ei ole hoitamaan edes yhtä tehtävää kunnialla
Se on vähän kiinni mistä on joutunut sinne.
- Anonyymi
Linnakundin kanssa pelehtinyt nainen on loppuelämäkseen tuomittu valitsemaan rikollista roskaväkeä kumppaneikseen. Yksikään itseään kunnioittava mies ei rikollisen käyttämään naiseen sekaannu!
- Anonyymi
tuhannet rakkauskirjeet jopa naisten tappajille, puhuu puolestaan..
normi miehet joilla kaikki viipula vaapulat mutta ei rahaa eikä rikoksia,
= niin kauan käteen.. - Anonyymi
En usko. Mistään sellaisesta asiasta, jonka mä olen vielä valmis hyväksymään, ei oikeastaan koskaan joudu vankilaan saakka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36212298Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555377Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2123908Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1952573Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151962Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167870Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271832No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74742Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59706