Kuollut suihkuun

Anonyymi-ap

Olen joskus ajatellut jos voimat loppuisi suihkussa.

Miettikää niitä otsikoita!
-suihku tappoi miehen
-poliisi ei epäile pesukonetta taposta
-varo tätä laattalattialla

Otsiķko on ihku ja monet ei sen jälkeen osaa lukea.

>Simiti<

5

118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kai sinne kuollakin. Itse tiedän vain suihkuun sammuneita tapauksia, jotka ovat sitten aiheuttaneet vesivahingon alapuolella oleviin asuntoihin.

      • Anonyymi

        Tuo on niin totta. Olen lukenut niitä juttuja. On varmaan harmittanut, kun palomiehet/poliisit tulleet herättelemään..

        Kerran nuorena hävetti, kun sammuin kesäiseen puistikkoon ja poliisit kantoivat minut lepämään valtion suomaan yösijaan.

        Mutta tosiaan. Voisihan sitä olla hankalampia paikkoja simahtaa.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Nuorehko tuttava sai jonkun kohtauksen suihkussa. Siellä makasi tajuttomana viikonlopun, kunnes sukulaiset hälytti apua ovenavauksessa, hypotermiaankin meinasi jo kuolla, paha tapaus. Oli tajuttomana viikkoja. Eli olkaapa varovaisia siellä suihkussa.

    • Ite olen aina funtsinut, että kuukahtaisin siihen lattiakaivon päälle, niin lainehtisi koko kerrostalo. Sitten muodostuisi portaisiin kiva vesiputous.

    • Anonyymi

      Kuten et varmaan sinäkään suihku ei onnistu tappaan vesivahingon silöä toki voi aiheuttaa kun sammut lattiakaivon päälle niinkin on kuulemma monesti käynyt ja niissä tapauksissa kaai joutuu yleensä maksaan vakuutusyhtiölle takas kun oli alkoholilla osuutta asiaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe