Hassuin hölmöilynne?

Anonyymi-ap

Kerran puhuin isäni kanssa puhelimessa. Hän toki huomasi minun touhuavan samalla kovasti ja kysyi: "Mikäs poika sulla nyt noin hätänä on?"

-No hitto etin puhelinta, mihin helkkariin oon laittanut sen...

>simiti<

7

226

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi oli hyvä..

    • Tämä oli paras!

    • Anonyymi

      Asia selviää myös ahkerasti lukemalla.

    • Kyllä minullakin kävi joskus samalla tavoin. Puhuin kännykkään, kun ajoin töihin. - Tästä on kyllä jo parikymmentä vuotta aikaa. 😉
      Nousin autosta ja lähdin kävelemään kohti työpaikan ovea puhelun edelleen jatkuessa.
      Tunnustelin siinä taskujani ja huomasin, ettei minulla ollutkaan kännykkää mukana, joten palasin takaisin autolle etsimään sitä.
      Manasin siinä ääneenkin, että höh, puhelin jäi autoon, kunnes yhtäkkiä tajusin, missä se oli.
      - Puhelun toisessa päässä saatiin hyvät naurut. 😁

    • Anonyymi

      No mihin se aloittajan puhelin oli hukkunut?

      Ei sitten tullut mieleen pyytää isää soittamaan sun numeroon?
      Kato, sitten jäät odottamaan missä päin pirisee ja puhelin löytyy.

      -Teppo

    • Noh tänää astuin ovesta ulos autosta ja aloin riisumaan kenkääni ja tajusin”hetkinen” en ole vielä kotona.
      Noh jaah mies muistutti tuo raskaus. Olin vaan voi eih ja isäni sanoi vahainkotiin jo menossa kovaa vauhtii😁

      Siis en voi käsittää miksi aloin riisumaa kenkääni🤪 pihalla parkkipaikalla.

      • Jotenkin vaan tunne ottaa kengät jalasta pois ja kun osuin asflanttiin jo eihän minun pidä sukkasilteen kävellä. Noh mikäs siinö sit .😅


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe