Olin tänään kardiologin vastaanotolla kontrollissa, koska minulla todettiin 1.5 vuotta sitten hiippaläpän vuoto. Tänään oli kontrolli ja ultran tulokset olivat hyvät.
Lääkäri oli todella ammatillinen, mutta ystävällinen ja luin äsken Maisasta kirjaukset.
Usein kirjaukset ovat vähän miten sattuu, mutta nyt oli asialla todellinen ammattilainen! Tämän miehen kirjausta oli ilo lukea. Vain pelkkää faktaa ja hyvällä äidinkielellä.
Dokumentointia myöten todellinen ammattinsa osaaja
Anonyymi-ap
2
133
Vastaukset
- Anonyymi
Silloin tällöin käy noin hienosti, se tapahtuu vaan turhan harvoin.
Itse laittaisin kehuja ja kiitoksia palautteena sinne, missä vastaanotto on ollut.- Anonyymi
Niin pitäisi kun laittoi lisäksi toivoamiani labroja ja naureskeli mukanani kun ehdotti ensin että käyn ta.lla pyytämässä labroja. Kerroin lyhyesti Kalasataman "hyvinvointikeskuksen" kokemuksia ja hän ymmärsi sitten etten halua käydä niitä sieltä pyytämässä.
Jännitin vähän, mitä on kirjoittanut, kun puhuin taas vuolaasti kaikkeen asiaan kuuluvasta ja vähän kuulumattomastakin. .D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751738Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 871040
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001