Joidenkin naisten viehätysvoima vaan on vertaansa vailla

Anonyymi-ap

Vaikka olisi kuinka bitch niin silti miehet lakoaa jalkoihin, uudestaan ja uudestaan ja jopa sen jälkeen kun uskottelevat itselleen että nyt riitti

108

1017

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      T nainen riivaa voimallaan taas

      • Anonyymi

        Se on tämä ätmykäisen katkeruuden kohde kun ei T naiset anna ätmyyylle kuin turpakäräjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tämä ätmykäisen katkeruuden kohde kun ei T naiset anna ätmyyylle kuin turpakäräjiä.

        Voi sen näinki jyrkästi kyllä todeta tässä tapauksessa ainaki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tämä ätmykäisen katkeruuden kohde kun ei T naiset anna ätmyyylle kuin turpakäräjiä.

        Palstaätmi haluaisi olla T nainen. Ikävä kyllä tulee saamaan vaan tuota yhtä vaihtoehtoa ja sillai olan takaa tuntuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstaätmi haluaisi olla T nainen. Ikävä kyllä tulee saamaan vaan tuota yhtä vaihtoehtoa ja sillai olan takaa tuntuvasti.

        Niin joo viittaat varmaan tähän ätmin elämänkoululaisoriginalhahmoon, minkä parissa moni osoittaa suoranaisen tyhmyyden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo viittaat varmaan tähän ätmin elämänkoululaisoriginalhahmoon, minkä parissa moni osoittaa suoranaisen tyhmyyden

        Ätmillä nyt skitsofreenikkona on näitä eri naishahmoja lukuisia. Vtun pedaripska tosin saa kivuliaan kohtalon ihan muista syistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmillä nyt skitsofreenikkona on näitä eri naishahmoja lukuisia. Vtun pedaripska tosin saa kivuliaan kohtalon ihan muista syistä.

        Hyvä juttu. Katson näitä naishahmoihinsa uskovia vähän kieroon myös, yhtä dingelidong


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Katson näitä naishahmoihinsa uskovia vähän kieroon myös, yhtä dingelidong

        Elämä nääs aika ohuen langan varassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo viittaat varmaan tähän ätmin elämänkoululaisoriginalhahmoon, minkä parissa moni osoittaa suoranaisen tyhmyyden

        Mikä sun ongelmasi on sitä tnaista kohtaan? Orggis nyt sattuu olemaan nainen vaikka kuinka väität muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sun ongelmasi on sitä tnaista kohtaan? Orggis nyt sattuu olemaan nainen vaikka kuinka väität muuta.

        Ei se ole mikään nainen t-nainen varsinkaan, pikkukilli. Jokaisella olisi paljonkin sitä vastaan että joku mäntti luulisi esim jo hahmosta omiaan. T t-nainen ja meitä on muuten kaksi molemmat ätmin ärrääjiä nääs. Sori nyt kun rikon tämän kuplasi hyvin ali-arvioiva ihminen. Parempaa jatkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tämä ätmykäisen katkeruuden kohde kun ei T naiset anna ätmyyylle kuin turpakäräjiä.

        Right on this t-kaima


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mikään nainen t-nainen varsinkaan, pikkukilli. Jokaisella olisi paljonkin sitä vastaan että joku mäntti luulisi esim jo hahmosta omiaan. T t-nainen ja meitä on muuten kaksi molemmat ätmin ärrääjiä nääs. Sori nyt kun rikon tämän kuplasi hyvin ali-arvioiva ihminen. Parempaa jatkoa

        Ettei vaan olis kyseessä ylilaudallakin puhuttu ja eräässä kaupungissa hyvinkin tunnettu hiippari eli sepesusi. Tunnettu transu ja naistenvihaaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan olis kyseessä ylilaudallakin puhuttu ja eräässä kaupungissa hyvinkin tunnettu hiippari eli sepesusi. Tunnettu transu ja naistenvihaaja

        No just, se ihan banaalia kuvitella yhtäkään sen hehkiää naishahmoa naiseksi, epätoivoista ja tökeröä se vaan on


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mikään nainen t-nainen varsinkaan, pikkukilli. Jokaisella olisi paljonkin sitä vastaan että joku mäntti luulisi esim jo hahmosta omiaan. T t-nainen ja meitä on muuten kaksi molemmat ätmin ärrääjiä nääs. Sori nyt kun rikon tämän kuplasi hyvin ali-arvioiva ihminen. Parempaa jatkoa

        No millähän perusteilla sanot etten oo T nainen?
        Ootsä kyllä todella harhainen ja ties mitä kun noinkin varmasta ja selkeestä asiasta väität muuta. Ikävää tuottaa sulle ja muille pettymys muuta kun mä nyt vaan satun olemaan
        T kirjaimella alkava ja nainen.
        🥰


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No millähän perusteilla sanot etten oo T nainen?
        Ootsä kyllä todella harhainen ja ties mitä kun noinkin varmasta ja selkeestä asiasta väität muuta. Ikävää tuottaa sulle ja muille pettymys muuta kun mä nyt vaan satun olemaan
        T kirjaimella alkava ja nainen.
        🥰

        No kun et ole, vaan täysin avun tarpeessa oleva lapsia ja naisia esittävä äijä. Alkaa olemaan tiukat paikat äijänkäppänällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kun et ole, vaan täysin avun tarpeessa oleva lapsia ja naisia esittävä äijä. Alkaa olemaan tiukat paikat äijänkäppänällä.

        No eipä kyllä tossa asiassa ole..
        Kuvittele ja uskottele itelles mitä tykkäät.

        Mutta kannattais oikeesti miettiä miten mahtaa mennä virallisesti toi sun haukkuminen, mustamaalaus homma ja uhkailut.
        Varsinkin kun samassa se kohdistuu lapsiin.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No eipä kyllä tossa asiassa ole..
        Kuvittele ja uskottele itelles mitä tykkäät.

        Mutta kannattais oikeesti miettiä miten mahtaa mennä virallisesti toi sun haukkuminen, mustamaalaus homma ja uhkailut.
        Varsinkin kun samassa se kohdistuu lapsiin.

        Toiset on valmiita kantamaan vastuun leuka korkealla. Enkä suosittele käppänälle vetämään lapsia enää mukaan näihin banaaleihin vaikka myöhästä se jo onkin, joten ota vastaan mitä lumi tuo tupaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toiset on valmiita kantamaan vastuun leuka korkealla. Enkä suosittele käppänälle vetämään lapsia enää mukaan näihin banaaleihin vaikka myöhästä se jo onkin, joten ota vastaan mitä lumi tuo tupaan.

        Pidä se pääs kii jo jos et ymmärrä mitä sulle on sanottu jo vuosi. Miten voikin jollain olla noin isoja vaikeuksia ymmärryksessä?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Pidä se pääs kii jo jos et ymmärrä mitä sulle on sanottu jo vuosi. Miten voikin jollain olla noin isoja vaikeuksia ymmärryksessä?

        Turhaan vauhkoilet miesnainen. Nettipredaattorin elämä ei tule olemaan sieltä helpoimmasta päästä eikä se siitä lievene vaikka kuinka rääpisit päätäs naisia esittäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun et ole, vaan täysin avun tarpeessa oleva lapsia ja naisia esittävä äijä. Alkaa olemaan tiukat paikat äijänkäppänällä.

        Joku täällä ymmärtää sentään realiteetteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku täällä ymmärtää sentään realiteetteja

        😂🤣 minkähän ulottuvuuden "realiteetteja" tässä ymmärrellään nyt 😁, selvennäpäs vähäsen


    • Anonyymi

      Kuka on palstan viehätysvoimaisin?

      • Anonyymi

        Ätmi varmasti haluaisi jonkun hahmonsa tähän sanottavan joten vastataan valtakunta josta muuten näkee selvästi että äijähän se on, vttu mikä mesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi varmasti haluaisi jonkun hahmonsa tähän sanottavan joten vastataan valtakunta josta muuten näkee selvästi että äijähän se on, vttu mikä mesta

        Just näin, rose 39v yhdeksän lapsen äiti pohjanmaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ätmi varmasti haluaisi jonkun hahmonsa tähän sanottavan joten vastataan valtakunta josta muuten näkee selvästi että äijähän se on, vttu mikä mesta

        😂🤣 kova jätkä, yhdeksän muksua ja kymmenes tulossa


    • Anonyymi

      Minusta se miesten parveilu jonkun naisen ympärillä esim. työpaikoilla on käsittämätöntä.
      Kuin kaikki kävisivät kyhnyttämässä samaa eukkoa.
      Eikö se ole vähän noloa, se yrittäminen? Jos liikenisi?
      Sitten on joku, jonka läheisyyteen kaikesta huolimatta ei kandee mennä. Repeää helvetti yhdestäkin yritelmästä.
      Vilma

    • Anonyymi

      Se on sellaista. Jotkut ovat taitavia (ja häikäilemättömiäkin) flirttailemaan, pitävät huomiosta.

      Siitä vaan. Toivottavasti työt ja ilmapiiri ei siitä kärsi. Voi kehkeytyä draamoja, kun joku ymmärtää pelkän hupailun parinmuodostusjumpaksi.

      xLiner

      • Anonyymi

        Flirtti piristää päivää. Ei ätmit näistä mitään tajua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Flirtti piristää päivää. Ei ätmit näistä mitään tajua.

        Ei olekaan kyse flirtistä.
        Sekin on asia, mistä voisi kirjoittaa ja mitä voisi pyöritellä.
        Sehän on ihan hauskaa, jos ymmärtää.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekaan kyse flirtistä.
        Sekin on asia, mistä voisi kirjoittaa ja mitä voisi pyöritellä.
        Sehän on ihan hauskaa, jos ymmärtää.
        Vilma

        Mistäpä sinä asiasta tietäisitkään "Vilma"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sinä asiasta tietäisitkään "Vilma"

        Niin, mistäpä sinä tietäisit, että vilma on palstaguben eli aapeen yksi viisasteluhahmoista, ei siis mikään mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sinä asiasta tietäisitkään "Vilma"

        14:20
        Empiirinen tutkimukseni vahvistaa ja vahvistuu.
        Mielestäni en osaa flirttailla ( jopetan: paitsi, että osaan...niin osaatkin)
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mistäpä sinä tietäisit, että vilma on palstaguben eli aapeen yksi viisasteluhahmoista, ei siis mikään mies

        Mitä ihmettä?
        Mikä tulkinta?
        Minä olen minä, naene.
        Vilma
        Hitsin kivikautinen olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä sinä asiasta tietäisitkään "Vilma"

        Tuo on totta. Tämä "vilma" on ajatuksineen niin ilmiselvä mieshenkilö, että harvemmin yhtä kehnoon yritykseen törmää. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Tämä "vilma" on ajatuksineen niin ilmiselvä mieshenkilö, että harvemmin yhtä kehnoon yritykseen törmää. 🙂

        17:41
        Sinulla on maailman surkein ihmistuntemus.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:41
        Sinulla on maailman surkein ihmistuntemus.
        Vilma

        17:41
        Lisäys
        Oletko sinä SE, joka käy useilla palstoilla miettimässä ihmisten sukupuolta?
        On sinulla agenda!
        Eli asiat, mistä ihmiset täällä kirjoittelevat, eivät kiinnosta pätkääkään.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:41
        Sinulla on maailman surkein ihmistuntemus.
        Vilma

        Päinvastoin, minulla on erinomainen ihmistuntemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:41
        Lisäys
        Oletko sinä SE, joka käy useilla palstoilla miettimässä ihmisten sukupuolta?
        On sinulla agenda!
        Eli asiat, mistä ihmiset täällä kirjoittelevat, eivät kiinnosta pätkääkään.
        Vilma

        Todennäköisempää on, että sinä olet myös SE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, minulla on erinomainen ihmistuntemus.

        11:21
        No. Et nyt kylläkään ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Tämä "vilma" on ajatuksineen niin ilmiselvä mieshenkilö, että harvemmin yhtä kehnoon yritykseen törmää. 🙂

        Aiva oikein aprikoitu, toiset taas osoittaa uskomuksillaan suoranaista heikkolahjaisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11:21
        No. Et nyt kylläkään ole.

        Todellakin on, kuten itsekin huomasit. Sinutkin on niin kovin helppo tunnistaa mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, minulla on erinomainen ihmistuntemus.

        Ulettuukos se tuntemus myös anatomiaan asti? , vai ihanko noin raa-an kokemuksen voimalla näppituntumalla 😁


    • Anonyymi

      Joillakin ihmisillä on vaan viehätysvoimaa ja karismaa enemmän kuin toisilla, eikä karisma ole edes sama asia kuin ulkonäkö. Vaatimattomankin näköinen voi olla useamman mielestä varsin ihana ihminen.

      Toinen on hyvä kielissä, toinen matikassa, kolmas on missi/mister, neljäs on huippu-urheilija ja viidennellä on karismaa. Kaikki on ihan samanlaisia ominaisuuksia, ja harvalla on kaikkea. Sen sijaan, että kadehtii ja mitätöi muita, kannattaa keskittyä omiin vahvuuksiinsa.

      • Anonyymi

        Eikö sillä ole merkitystä, miten ihminen itseään markkinoi.
        Täältä sais -tyyppi ja ruuhka on heti ja kuin se olisi jokin meriitti.
        Minusta se, että tekee hyvin työnsä on meriitti työpaikalla.
        Toki viehättävyys ja työtelijäisyys voivat yhdistyä. Muttei aina.
        Onko tuo täältä sais -moodi korvaavaa toimintoa?
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sillä ole merkitystä, miten ihminen itseään markkinoi.
        Täältä sais -tyyppi ja ruuhka on heti ja kuin se olisi jokin meriitti.
        Minusta se, että tekee hyvin työnsä on meriitti työpaikalla.
        Toki viehättävyys ja työtelijäisyys voivat yhdistyä. Muttei aina.
        Onko tuo täältä sais -moodi korvaavaa toimintoa?
        Vilma

        En ole huomannut, että täältä saa ja haarat on jo auki-naisella on vientiä kuin yksinkertaisten puutteessa olevien miesten keskuudessa. Se, että on helppo ja kuka vaan kelpaa, ei taida olla tavallisille miehille mikään myyntivaltti…. Ei nainenkaan innostu vastaavanlaisesta jokapaikan höylästä (ellei ole vain puhtaan höylän kaipeessa). Karisman ja helppouden väliin ei voi vetää yhtä suuri-merkkiä.

        Työelämässä karismasta on hyötyä, ainakin jos on asiakaspalvelua, asiantuntijuutta tai muuten kommunikaatiota vaativassa työssä. Sama koskee sosiaalisia taitoja. Silti karisman lisäksi tarvitaan myös ammattitaitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huomannut, että täältä saa ja haarat on jo auki-naisella on vientiä kuin yksinkertaisten puutteessa olevien miesten keskuudessa. Se, että on helppo ja kuka vaan kelpaa, ei taida olla tavallisille miehille mikään myyntivaltti…. Ei nainenkaan innostu vastaavanlaisesta jokapaikan höylästä (ellei ole vain puhtaan höylän kaipeessa). Karisman ja helppouden väliin ei voi vetää yhtä suuri-merkkiä.

        Työelämässä karismasta on hyötyä, ainakin jos on asiakaspalvelua, asiantuntijuutta tai muuten kommunikaatiota vaativassa työssä. Sama koskee sosiaalisia taitoja. Silti karisman lisäksi tarvitaan myös ammattitaitoa.

        12:35
        Eka virke ei pidä ollenkaan paikkaansa. Paljon draamaa.
        Vilma


    • Naisten markkina-arvo on pääasiassa ulkonäöstä kiinni, kun taas miehillä se koostuu useammasta eri seikasta.

      Näin siis todella hyvännäköinen nainen saa huomiota ylen määrin.

      Lisäksi on muistettava, että naisilla (ja varmaan miehilläkin) on panosuhde- ja parisuhdemarkkina-arvo erikseen. Sama käytös, minkä ajatellaan olevan helpompi tie pariin hyvään panoon ei ajatella olevan ollenkaan hyvää parisuhdetta silmälläpitäen.

      • Anonyymi

        Eli miesten asema parinvalinnassa on huomattavasti naisen vastaavaa parempi.

        Mies voi vaikuttaa markkina-arvoonsa. Hän voi olla esimerkiksi joko korkeasti koulutettu, taiteellinen, varakas, komea, charmantti, humoristinen, lihaksikas, kätevä käsistään, tms. jne. jne. Kun taas nainen ei markkina-arvoonsa kykene vaikuttamaan, vaan se riippuu yksinomaan satunnaisesti saadusta geneettisestä perimästä. Kuinka etuoikeutetussa asemassa miehet ovatkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miesten asema parinvalinnassa on huomattavasti naisen vastaavaa parempi.

        Mies voi vaikuttaa markkina-arvoonsa. Hän voi olla esimerkiksi joko korkeasti koulutettu, taiteellinen, varakas, komea, charmantti, humoristinen, lihaksikas, kätevä käsistään, tms. jne. jne. Kun taas nainen ei markkina-arvoonsa kykene vaikuttamaan, vaan se riippuu yksinomaan satunnaisesti saadusta geneettisestä perimästä. Kuinka etuoikeutetussa asemassa miehet ovatkaan.

        11:56
        Ai kauheeta. Moni nainen voi heittää siis moninaisen arvonsa Kankkulan kaivoon.
        Vilma
        Eikös täältä sais -tyyppi luo markkina-arvoaan kyseenalaisesti ja pyrky kiinni lahkeisiin, jotta uraa voisi luoda ilman parasta koulutusta?
        Kuka menee halpaan. Ytmi yleensä.


      • Anonyymi

        Me liikutaan selvästi hyvin erilaisessa seurassa, sillä öä en ole huomannut tuollaista käytöstä, enkä koskaan törmännyt tuollaiseen omassa elämässäni. Mä en ole tlrmännyt siihen, että naisen "markkina-arvo" riippuisi pelkästä ulkonäöstä, enkä edes siihen, että se riippuisi enemmän pelkästä ulkonäöstä kuin miehen "markkina-arvo". Mä en ole törmännyt myöskään siihen, että pano- ja parisuhteen alulla olisi yhtään mitään olennaista eroa.

        Mä olen tullut näitä juttuja lukiessani siihen lopputulemaan, että on ilmeisesti olemassa kahdet tyystin eri "markkinat", joista toisiin mä en ole koskaan henkilökohtaisesti törmännyt enkä tutustunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me liikutaan selvästi hyvin erilaisessa seurassa, sillä öä en ole huomannut tuollaista käytöstä, enkä koskaan törmännyt tuollaiseen omassa elämässäni. Mä en ole tlrmännyt siihen, että naisen "markkina-arvo" riippuisi pelkästä ulkonäöstä, enkä edes siihen, että se riippuisi enemmän pelkästä ulkonäöstä kuin miehen "markkina-arvo". Mä en ole törmännyt myöskään siihen, että pano- ja parisuhteen alulla olisi yhtään mitään olennaista eroa.

        Mä olen tullut näitä juttuja lukiessani siihen lopputulemaan, että on ilmeisesti olemassa kahdet tyystin eri "markkinat", joista toisiin mä en ole koskaan henkilökohtaisesti törmännyt enkä tutustunut.

        13:03
        Eihän työelämässä missään seurassa liikuta.
        Sinne valikoituu heterogeeninen joukko eritaustaisia ja eritasoisen koulutuksen saaneita eri taustoista eri toimiin.
        Työssä on toimenkuva, ei se ole mikään seuranhakupaikka.
        Voi olla, että jotkut yrittävät luoda hovia, mutta se on huonon ja heikon hallinnoinnin ja johtamisen taso ja tapa.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli miesten asema parinvalinnassa on huomattavasti naisen vastaavaa parempi.

        Mies voi vaikuttaa markkina-arvoonsa. Hän voi olla esimerkiksi joko korkeasti koulutettu, taiteellinen, varakas, komea, charmantti, humoristinen, lihaksikas, kätevä käsistään, tms. jne. jne. Kun taas nainen ei markkina-arvoonsa kykene vaikuttamaan, vaan se riippuu yksinomaan satunnaisesti saadusta geneettisestä perimästä. Kuinka etuoikeutetussa asemassa miehet ovatkaan.

        Kyllä näin se menee, kuten kuvailit.

        Tietysti nainenkin voi käydä lenkillä ja pukeutua nätisti, mutta esim raha ja koulutus ei paranna hänen asemaansa läheskään samalla tavalla kuin miehen.

        Toisaalta miehet eivät ikinä pääse nauttimaan samanlaisesta markkina-arvosta kuin naiset nuorena ja nätteinä, paitsi jos mies on statukseltaan luokkaa rock-tähti tai NHL-pelaaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me liikutaan selvästi hyvin erilaisessa seurassa, sillä öä en ole huomannut tuollaista käytöstä, enkä koskaan törmännyt tuollaiseen omassa elämässäni. Mä en ole tlrmännyt siihen, että naisen "markkina-arvo" riippuisi pelkästä ulkonäöstä, enkä edes siihen, että se riippuisi enemmän pelkästä ulkonäöstä kuin miehen "markkina-arvo". Mä en ole törmännyt myöskään siihen, että pano- ja parisuhteen alulla olisi yhtään mitään olennaista eroa.

        Mä olen tullut näitä juttuja lukiessani siihen lopputulemaan, että on ilmeisesti olemassa kahdet tyystin eri "markkinat", joista toisiin mä en ole koskaan henkilökohtaisesti törmännyt enkä tutustunut.

        Olet kyllä aikamoisessa pumpulissa elänyt.

        Tottakai olen tehnyt tuossa markkina-arvo asiassa karkeita yleistyksiä, mutta suurilta suuntaviivoiltaan asia menee kuten olen sanonut.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Olet kyllä aikamoisessa pumpulissa elänyt.

        Tottakai olen tehnyt tuossa markkina-arvo asiassa karkeita yleistyksiä, mutta suurilta suuntaviivoiltaan asia menee kuten olen sanonut.

        Olen elänyt täysin tavallisessa ja hyvin raadollisessa maailmassa. Mun nähdäkseni nämä markina-arvoihmiset elävät pumpulihötössä, jossa voi kuvitella pelkän ulkonäön antavan yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13:03
        Eihän työelämässä missään seurassa liikuta.
        Sinne valikoituu heterogeeninen joukko eritaustaisia ja eritasoisen koulutuksen saaneita eri taustoista eri toimiin.
        Työssä on toimenkuva, ei se ole mikään seuranhakupaikka.
        Voi olla, että jotkut yrittävät luoda hovia, mutta se on huonon ja heikon hallinnoinnin ja johtamisen taso ja tapa.
        Vilma

        Siksipä se onkin melko outoa, vaikka siis toki työelämässä usein todellakin pyöritään hyvin selkeästi jossakin tietyssä porukassa. Usein se voi olla hyvinkin homogeeninen joukko, jotka tietyssä työpaikassa tai alallakin työskentelevän. Oma työni ja työpaikkani on varsin hetetogeeninen ja joukossa on monenlaista yksilöä. Vaikkakin taas ala kokonaisuudessaan on ainakin maineeltaan erittäinkin homogeeninen ja itse en sovi lainkaan sen stereotypian sisään.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Olet kyllä aikamoisessa pumpulissa elänyt.

        Tottakai olen tehnyt tuossa markkina-arvo asiassa karkeita yleistyksiä, mutta suurilta suuntaviivoiltaan asia menee kuten olen sanonut.

        Erikoista, että ainoa argumenttisi on aloittaa haukkumalla ja alentamalla. Se kertoo tietenkin paljon siitä millainen yksilö olet, joka taas kertoo hyvin myös siitä mistä stereotypiasi tulevat. Se sinällään jo hyvinkin selittää sen miksi en ole koskaan törmäänyt henkilökohtaisesti noihin juttuihin, sillä en todellakaan liikkuisi seurassa, jossa haukkuminen ja alentaminen olisivat normaalia kommunikointia. Palstaltakin saa hyvin kiinni siitä miten nämä "markina-arvojutut" ovat hyvin tietyntyyppisen joukon juttuja ja heillä on ihan omat markkinansa, johon "meikäläiset" eivät edes haluaisi osallistua. Onneksi kaltaisellasi tavalla ajattelevat on mitä ilmeisimmin hyvin helpoo kiertää, kun en tosiaan ole onnistunut vielä livenä törmäämään.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Olet kyllä aikamoisessa pumpulissa elänyt.

        Tottakai olen tehnyt tuossa markkina-arvo asiassa karkeita yleistyksiä, mutta suurilta suuntaviivoiltaan asia menee kuten olen sanonut.

        Se voi olla, että mä olen koko elämäni pyörinyt vain "sigmojen" seurassa, jolloin kaikki nämä markkinahöpinät tasoinen ja alfoineen ja beetoineen ynnä muineen ovat ihan toisen maailman ihmisten jargonia. Eivät ne ainakaan kosketa mitenkään niitä "markkinoita", jotka olen itse nähny.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, että ainoa argumenttisi on aloittaa haukkumalla ja alentamalla. Se kertoo tietenkin paljon siitä millainen yksilö olet, joka taas kertoo hyvin myös siitä mistä stereotypiasi tulevat. Se sinällään jo hyvinkin selittää sen miksi en ole koskaan törmäänyt henkilökohtaisesti noihin juttuihin, sillä en todellakaan liikkuisi seurassa, jossa haukkuminen ja alentaminen olisivat normaalia kommunikointia. Palstaltakin saa hyvin kiinni siitä miten nämä "markina-arvojutut" ovat hyvin tietyntyyppisen joukon juttuja ja heillä on ihan omat markkinansa, johon "meikäläiset" eivät edes haluaisi osallistua. Onneksi kaltaisellasi tavalla ajattelevat on mitä ilmeisimmin hyvin helpoo kiertää, kun en tosiaan ole onnistunut vielä livenä törmäämään.

        Koetko sen, että minä arvelen sinun eläneen pumpulissa sinun haukkumiseksi ja alentamiseksi? Tämä vahvistaa käsitystäni, että olet elänyt pumpulissa.

        En edes oikein ymmärrä, että kuinka joku voi kiistää, että ihmisillä ei olisi erilaisia tasoja/markkina-arvoa, paitsi rakkaudessa, myös työelämässä ja usein ne vielä korreloivat toistensa kanssa. Eli siis ihminen, joka on menestynyt työelämässä on todennäköisemmin menestynyt myös rakkaudessa.

        Olethan varmaan itsekin huomannut otsikoita, että kauniit ihmiset saavat parempaa palkkaa, tai että pitkät ihmiset saavat parempaa palkkaa, tai että koulutetut ihmiset ovat todennäköisemmin parisuhteessa tai heillä on todennäköisemmin lapsia. On jopa tehty tutkimuksia, kuinka paljon lisäys tuloissa kompensoi miehen pituutta.

        Jos et pysty myöntämään sitä tosiseikkaa, että ihmiset valitsevat kumppaneitaan mm ulkonäön, koulutuksen, varallisuuden, terveyden, asuinpaikan (jotka muodostavat "tason" eli parisuhdemarkkina-arvon) mukaan on keskustelua aika turha jatkaa.

        Mietin tätä lausettasi "Palstaltakin saa hyvin kiinni siitä miten nämä "markina-arvojutut" ovat hyvin tietyntyyppisen joukon juttuja ja heillä on ihan omat markkinansa, johon "meikäläiset" eivät edes haluaisi osallistua."

        Usein ne ovat sitä porukkaa, joilla ei ole sitä koulutusta tai ulkonäköä ja heitä ei tule Tinderissä pyyhkäistyä oikealle. He kuitenkin ovat usein tajunneet ne raadolliset syyt, miksi sitä parisuhdetta ei tule ja ne ovat juuri niitä samoja syitä, miksi sinä et heihin ole törmännyt.

        Toinen syy on se, että koska on halveksittua puhua erilaisista ihmisen ominaisuuksista parisuhdemarkkinoilla vaihdannan välineenä, ei niitä sinun seurassasi oteta esille, varsinkin kun tunnut olevan herkkä loukkaantumaan. Lihavakaan ei monesti kuule ystäväpiirissään, sinua väsyttää ja nukut huonosti, koska olet sairaalloisen lihava.

        Monesti rakkaudesta on sellainen amerikkalaisten elokuvien höttöinen mielikuva, että rakkaus syntyy tyhjästä eikä parisuhteessa muulla ole väliä kuin rakkaudella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla, että mä olen koko elämäni pyörinyt vain "sigmojen" seurassa, jolloin kaikki nämä markkinahöpinät tasoinen ja alfoineen ja beetoineen ynnä muineen ovat ihan toisen maailman ihmisten jargonia. Eivät ne ainakaan kosketa mitenkään niitä "markkinoita", jotka olen itse nähny.

        Ei, kun se on halveksittua puhua alfoista, beetoista, ytmeistä ja ätmeistä.

        Samalla tavalla, kuin miehet eivät ainakaan keski-ikäisten työkavereidensa tai vaimojensa seurassa uskalla tunnustaa, että himoitsevat eniten parikymppisiä naisia, mutta tieteellisissä tutkimuksissa totuus paljastuu.

        Toisaalta eihän se sano, ettei jotain asiaa olisi olemassa, vaikka sille ei ole sanaa. Ennenkin on puhuttu peräkammarin pojista ja vanhoista piioista ja tarkoitettu samaa asiaa.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Koetko sen, että minä arvelen sinun eläneen pumpulissa sinun haukkumiseksi ja alentamiseksi? Tämä vahvistaa käsitystäni, että olet elänyt pumpulissa.

        En edes oikein ymmärrä, että kuinka joku voi kiistää, että ihmisillä ei olisi erilaisia tasoja/markkina-arvoa, paitsi rakkaudessa, myös työelämässä ja usein ne vielä korreloivat toistensa kanssa. Eli siis ihminen, joka on menestynyt työelämässä on todennäköisemmin menestynyt myös rakkaudessa.

        Olethan varmaan itsekin huomannut otsikoita, että kauniit ihmiset saavat parempaa palkkaa, tai että pitkät ihmiset saavat parempaa palkkaa, tai että koulutetut ihmiset ovat todennäköisemmin parisuhteessa tai heillä on todennäköisemmin lapsia. On jopa tehty tutkimuksia, kuinka paljon lisäys tuloissa kompensoi miehen pituutta.

        Jos et pysty myöntämään sitä tosiseikkaa, että ihmiset valitsevat kumppaneitaan mm ulkonäön, koulutuksen, varallisuuden, terveyden, asuinpaikan (jotka muodostavat "tason" eli parisuhdemarkkina-arvon) mukaan on keskustelua aika turha jatkaa.

        Mietin tätä lausettasi "Palstaltakin saa hyvin kiinni siitä miten nämä "markina-arvojutut" ovat hyvin tietyntyyppisen joukon juttuja ja heillä on ihan omat markkinansa, johon "meikäläiset" eivät edes haluaisi osallistua."

        Usein ne ovat sitä porukkaa, joilla ei ole sitä koulutusta tai ulkonäköä ja heitä ei tule Tinderissä pyyhkäistyä oikealle. He kuitenkin ovat usein tajunneet ne raadolliset syyt, miksi sitä parisuhdetta ei tule ja ne ovat juuri niitä samoja syitä, miksi sinä et heihin ole törmännyt.

        Toinen syy on se, että koska on halveksittua puhua erilaisista ihmisen ominaisuuksista parisuhdemarkkinoilla vaihdannan välineenä, ei niitä sinun seurassasi oteta esille, varsinkin kun tunnut olevan herkkä loukkaantumaan. Lihavakaan ei monesti kuule ystäväpiirissään, sinua väsyttää ja nukut huonosti, koska olet sairaalloisen lihava.

        Monesti rakkaudesta on sellainen amerikkalaisten elokuvien höttöinen mielikuva, että rakkaus syntyy tyhjästä eikä parisuhteessa muulla ole väliä kuin rakkaudella.

        ”Eli siis ihminen, joka on menestynyt työelämässä on todennäköisemmin menestynyt myös rakkaudessa.”

        Nämä kaksi eivät kulje käsikädessä mikäli on omiin silmiini luottamista.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Ei, kun se on halveksittua puhua alfoista, beetoista, ytmeistä ja ätmeistä.

        Samalla tavalla, kuin miehet eivät ainakaan keski-ikäisten työkavereidensa tai vaimojensa seurassa uskalla tunnustaa, että himoitsevat eniten parikymppisiä naisia, mutta tieteellisissä tutkimuksissa totuus paljastuu.

        Toisaalta eihän se sano, ettei jotain asiaa olisi olemassa, vaikka sille ei ole sanaa. Ennenkin on puhuttu peräkammarin pojista ja vanhoista piioista ja tarkoitettu samaa asiaa.

        He himoitsevat parikymppisiä naisia seksin vuoksi. Ei siksi että he olisivat parasta mahdollista kumppaniainesta.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Ei, kun se on halveksittua puhua alfoista, beetoista, ytmeistä ja ätmeistä.

        Samalla tavalla, kuin miehet eivät ainakaan keski-ikäisten työkavereidensa tai vaimojensa seurassa uskalla tunnustaa, että himoitsevat eniten parikymppisiä naisia, mutta tieteellisissä tutkimuksissa totuus paljastuu.

        Toisaalta eihän se sano, ettei jotain asiaa olisi olemassa, vaikka sille ei ole sanaa. Ennenkin on puhuttu peräkammarin pojista ja vanhoista piioista ja tarkoitettu samaa asiaa.

        Tuo on taas tiollainen tyypillinfn vähättely-yritys. Normsali ihminen puhuu näistä varsin avoimesti. Ainostaan sellaiset, jotka uskovat noihin "alfoihin, beetoihin, ytmeihin ja ätmeihin" voivat kokea noista jotain häpeää.

        Himoit ovat himoja, eivätkä ne liity juuri mitenkään todellisuuteen. Valtaosa ihmisistä ei niitä homojaan kuitenkaan toteuttaisi, ihan kuten fantasiat eivät ole valtaosin ole sellaisia, joita ihmiset haluaisivat toteuttaa. Maailmassa on paljon kivaa ja kaunista, mutta harvalla on todellista tarvetta hankkia niitä itselleen. Tästäkin asiasta voi puhua avoimesti. Sunkin kannattaa kokeilla olla vähemmän estynyt.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Koetko sen, että minä arvelen sinun eläneen pumpulissa sinun haukkumiseksi ja alentamiseksi? Tämä vahvistaa käsitystäni, että olet elänyt pumpulissa.

        En edes oikein ymmärrä, että kuinka joku voi kiistää, että ihmisillä ei olisi erilaisia tasoja/markkina-arvoa, paitsi rakkaudessa, myös työelämässä ja usein ne vielä korreloivat toistensa kanssa. Eli siis ihminen, joka on menestynyt työelämässä on todennäköisemmin menestynyt myös rakkaudessa.

        Olethan varmaan itsekin huomannut otsikoita, että kauniit ihmiset saavat parempaa palkkaa, tai että pitkät ihmiset saavat parempaa palkkaa, tai että koulutetut ihmiset ovat todennäköisemmin parisuhteessa tai heillä on todennäköisemmin lapsia. On jopa tehty tutkimuksia, kuinka paljon lisäys tuloissa kompensoi miehen pituutta.

        Jos et pysty myöntämään sitä tosiseikkaa, että ihmiset valitsevat kumppaneitaan mm ulkonäön, koulutuksen, varallisuuden, terveyden, asuinpaikan (jotka muodostavat "tason" eli parisuhdemarkkina-arvon) mukaan on keskustelua aika turha jatkaa.

        Mietin tätä lausettasi "Palstaltakin saa hyvin kiinni siitä miten nämä "markina-arvojutut" ovat hyvin tietyntyyppisen joukon juttuja ja heillä on ihan omat markkinansa, johon "meikäläiset" eivät edes haluaisi osallistua."

        Usein ne ovat sitä porukkaa, joilla ei ole sitä koulutusta tai ulkonäköä ja heitä ei tule Tinderissä pyyhkäistyä oikealle. He kuitenkin ovat usein tajunneet ne raadolliset syyt, miksi sitä parisuhdetta ei tule ja ne ovat juuri niitä samoja syitä, miksi sinä et heihin ole törmännyt.

        Toinen syy on se, että koska on halveksittua puhua erilaisista ihmisen ominaisuuksista parisuhdemarkkinoilla vaihdannan välineenä, ei niitä sinun seurassasi oteta esille, varsinkin kun tunnut olevan herkkä loukkaantumaan. Lihavakaan ei monesti kuule ystäväpiirissään, sinua väsyttää ja nukut huonosti, koska olet sairaalloisen lihava.

        Monesti rakkaudesta on sellainen amerikkalaisten elokuvien höttöinen mielikuva, että rakkaus syntyy tyhjästä eikä parisuhteessa muulla ole väliä kuin rakkaudella.

        Sitähän se oli. Ei se muuksi muutu kuin alentamisyritykseksi. Kyllä sä itsekin tiedät sen olleen sellainen. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He himoitsevat parikymppisiä naisia seksin vuoksi. Ei siksi että he olisivat parasta mahdollista kumppaniainesta.

        Eivätkä läheskään kaikki himoitse edes seksin vuoksi. Kaunis on kaunis, mitä kiistämään. Kaunista on kiva katsella ja sellainen näky piristää kummasti päivää, ihan kuten komeakin. Sellaista voi olla kiva myös jututtaa ja kokea saavansa hyväksyntää jne. Se on ihan normaalia kanssakäymistä, jonka normaalit ihmiset eivät oleta johtavan yhtään mihinkään muuhun kuin korkeintaan muutamaan päiväuneen. Harva heitä sen kummemmin ihmisenä himoitsee ja tosissaan jostain haaveilee. Valtaosa tajuaa myös sen, etyä hyvä seksi ei synny kauneuden myötä. Hyvään seksiin tarvitaan niin kauhean paljon muutakin, että ei sitä hienoa haavekuvaa ja päiväunta kannata lähteä pilaamaan oikealla seksillä.

        Tällä palstalla monien on kovin vaikea ymmärtää ihailun ja himon eroa, kivan päiväunen ja todellisuuden eroa. Itse olen sen verran luonnonlapsi, että minusta on täysin normaalia katsella sellaista, jossa katse lepää. Sitä on tullut suorastaan harrastettua koko elämä, niin mies- kuin naisseurassakin. Mikäs sen kivempaa kuin katsella yhdessä miellyttäviä näkymiä ja keskustella asioista avoimesti.


      • Anonyymi

        Tuo on keskenkasvuisten ajattelutapa. Miehet eivät ajattele noin, vaan poikaset.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Koetko sen, että minä arvelen sinun eläneen pumpulissa sinun haukkumiseksi ja alentamiseksi? Tämä vahvistaa käsitystäni, että olet elänyt pumpulissa.

        En edes oikein ymmärrä, että kuinka joku voi kiistää, että ihmisillä ei olisi erilaisia tasoja/markkina-arvoa, paitsi rakkaudessa, myös työelämässä ja usein ne vielä korreloivat toistensa kanssa. Eli siis ihminen, joka on menestynyt työelämässä on todennäköisemmin menestynyt myös rakkaudessa.

        Olethan varmaan itsekin huomannut otsikoita, että kauniit ihmiset saavat parempaa palkkaa, tai että pitkät ihmiset saavat parempaa palkkaa, tai että koulutetut ihmiset ovat todennäköisemmin parisuhteessa tai heillä on todennäköisemmin lapsia. On jopa tehty tutkimuksia, kuinka paljon lisäys tuloissa kompensoi miehen pituutta.

        Jos et pysty myöntämään sitä tosiseikkaa, että ihmiset valitsevat kumppaneitaan mm ulkonäön, koulutuksen, varallisuuden, terveyden, asuinpaikan (jotka muodostavat "tason" eli parisuhdemarkkina-arvon) mukaan on keskustelua aika turha jatkaa.

        Mietin tätä lausettasi "Palstaltakin saa hyvin kiinni siitä miten nämä "markina-arvojutut" ovat hyvin tietyntyyppisen joukon juttuja ja heillä on ihan omat markkinansa, johon "meikäläiset" eivät edes haluaisi osallistua."

        Usein ne ovat sitä porukkaa, joilla ei ole sitä koulutusta tai ulkonäköä ja heitä ei tule Tinderissä pyyhkäistyä oikealle. He kuitenkin ovat usein tajunneet ne raadolliset syyt, miksi sitä parisuhdetta ei tule ja ne ovat juuri niitä samoja syitä, miksi sinä et heihin ole törmännyt.

        Toinen syy on se, että koska on halveksittua puhua erilaisista ihmisen ominaisuuksista parisuhdemarkkinoilla vaihdannan välineenä, ei niitä sinun seurassasi oteta esille, varsinkin kun tunnut olevan herkkä loukkaantumaan. Lihavakaan ei monesti kuule ystäväpiirissään, sinua väsyttää ja nukut huonosti, koska olet sairaalloisen lihava.

        Monesti rakkaudesta on sellainen amerikkalaisten elokuvien höttöinen mielikuva, että rakkaus syntyy tyhjästä eikä parisuhteessa muulla ole väliä kuin rakkaudella.

        Sivusta totean, että olen huomannut miten juuri markkina-arvopuheiden kannattajien on usein hyvin vaikea ymmärtää, että likimainkaan kaikki ihmiset eivät ajattele kuten he. Mistähän tämä johtuu? Minäkin olen huomannut vain tällaisten erilaisten keskustelupalstojen avulla, että tuollaisia markkina-arvoa ajattelevia on olemassa, mutta ilman tällaisia paikkoja tuskin olisin koskaan tuohon ajattelutapaan törmännyt. Silti en lähde kiistämään, etteikö osa hyvinkin voi noin ajatella ja kokea, vaikka se onkin minun ympäristössäni täysin tuntematon ilmiö. Aluksi toki ajattelin, että tuon täytyy olla pelkkää provokaatiota ja että eihän noin ajattelevia voi olla olemassa, mutta mitä ilmeisimmin heitä on. Miksihän me, jotka emme ole tuohon koskaan elämässämme livenä törmänneet, osaamme hyväksyä, että varmasti toisenlaistakin ajattelutapaa löytyy, mutta markkina-arvoteorian kannattajat eivät kykene näkemään muita ajattelu-ja toimintatapoja?

        Hyvin usein markkina-arvoteorian kannattajat alkavat heti selittää, että joku ei kehtaa myöntää tmv. Ette kai te oikeasti ole noin kykenemättömiä käyttämään omia aistejanne ja havainnoimaan muutakin kuin puhetta? Kyllä jokainen joka seuraa mitä ympäristössään tapahtuu, kykenee mm. itse näkemään millainen henkilö saa jonkun tuttavan katseen vangittua ja pään kääntymään. Jos istuskelee lämpimänä kesäpäivänä terassilla porukalla, niin kyllä sen vähänkin tarkkaavaisempi huomaa, jos jonkun puheet eivät ole linjassa hänen käytöksensä kanssa. Mä en ymmärrä ovatko jotkut oikeasti niin puupökkelöitä, että olettavat puheiden olevan ainoa tiedonsaantikeino tai edes millään tavalla olennaisin tiedonsaantikeino tässä aiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me liikutaan selvästi hyvin erilaisessa seurassa, sillä öä en ole huomannut tuollaista käytöstä, enkä koskaan törmännyt tuollaiseen omassa elämässäni. Mä en ole tlrmännyt siihen, että naisen "markkina-arvo" riippuisi pelkästä ulkonäöstä, enkä edes siihen, että se riippuisi enemmän pelkästä ulkonäöstä kuin miehen "markkina-arvo". Mä en ole törmännyt myöskään siihen, että pano- ja parisuhteen alulla olisi yhtään mitään olennaista eroa.

        Mä olen tullut näitä juttuja lukiessani siihen lopputulemaan, että on ilmeisesti olemassa kahdet tyystin eri "markkinat", joista toisiin mä en ole koskaan henkilökohtaisesti törmännyt enkä tutustunut.

        Rumasti sanoen wt-naisten markkinat on hyvin erilaiset kuin naisten, jotka valitaan sisäisten ominaisuuksien, älyn tai perheenperustamista ajatellen.

        Joskus pyörin Westend-piireissä. Monen miljoonaperijän ympärillä pyöri kauniita ja hyvä vartisia, mutta hieman yksinkertaisia naisia, Noiden naisten kohtelu on huonoa, eikä kovinkaan moni saanut nuorten miesten kunnioitusta muuta kuin panopatjana, jonka luokse mentiin välillä suoraan baarista klo 05, kun ei muuten ollut käynyt flaksi. Aika monta kertaa vittuilin ja ojensin, ettei ketään saa kohdella noin… Itse taas toisenlaisena tyttöystävänä, olin osa yhteisöä ja sain kunnioituksen. Olin ja ystäväpiiriini oli myös totaalinen ääripää noihin naisiin verrattuna: keskivertoa älykkäämpiä, ei riippuvaisia miehen rahoista, itsenäisiä, korkeakoulussa, tunteiltaan stabiileita, keskustelutaitoisia.

        Siis se miten naisia kohdellaan ja miten mies valitsee naisensa riippuu vahvasti katsontakannasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumasti sanoen wt-naisten markkinat on hyvin erilaiset kuin naisten, jotka valitaan sisäisten ominaisuuksien, älyn tai perheenperustamista ajatellen.

        Joskus pyörin Westend-piireissä. Monen miljoonaperijän ympärillä pyöri kauniita ja hyvä vartisia, mutta hieman yksinkertaisia naisia, Noiden naisten kohtelu on huonoa, eikä kovinkaan moni saanut nuorten miesten kunnioitusta muuta kuin panopatjana, jonka luokse mentiin välillä suoraan baarista klo 05, kun ei muuten ollut käynyt flaksi. Aika monta kertaa vittuilin ja ojensin, ettei ketään saa kohdella noin… Itse taas toisenlaisena tyttöystävänä, olin osa yhteisöä ja sain kunnioituksen. Olin ja ystäväpiiriini oli myös totaalinen ääripää noihin naisiin verrattuna: keskivertoa älykkäämpiä, ei riippuvaisia miehen rahoista, itsenäisiä, korkeakoulussa, tunteiltaan stabiileita, keskustelutaitoisia.

        Siis se miten naisia kohdellaan ja miten mies valitsee naisensa riippuu vahvasti katsontakannasta.

        En tunne yhtään wt-ihmistä, mutta sinä varmaankin sitten tiedät. 🤷‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että olen huomannut miten juuri markkina-arvopuheiden kannattajien on usein hyvin vaikea ymmärtää, että likimainkaan kaikki ihmiset eivät ajattele kuten he. Mistähän tämä johtuu? Minäkin olen huomannut vain tällaisten erilaisten keskustelupalstojen avulla, että tuollaisia markkina-arvoa ajattelevia on olemassa, mutta ilman tällaisia paikkoja tuskin olisin koskaan tuohon ajattelutapaan törmännyt. Silti en lähde kiistämään, etteikö osa hyvinkin voi noin ajatella ja kokea, vaikka se onkin minun ympäristössäni täysin tuntematon ilmiö. Aluksi toki ajattelin, että tuon täytyy olla pelkkää provokaatiota ja että eihän noin ajattelevia voi olla olemassa, mutta mitä ilmeisimmin heitä on. Miksihän me, jotka emme ole tuohon koskaan elämässämme livenä törmänneet, osaamme hyväksyä, että varmasti toisenlaistakin ajattelutapaa löytyy, mutta markkina-arvoteorian kannattajat eivät kykene näkemään muita ajattelu-ja toimintatapoja?

        Hyvin usein markkina-arvoteorian kannattajat alkavat heti selittää, että joku ei kehtaa myöntää tmv. Ette kai te oikeasti ole noin kykenemättömiä käyttämään omia aistejanne ja havainnoimaan muutakin kuin puhetta? Kyllä jokainen joka seuraa mitä ympäristössään tapahtuu, kykenee mm. itse näkemään millainen henkilö saa jonkun tuttavan katseen vangittua ja pään kääntymään. Jos istuskelee lämpimänä kesäpäivänä terassilla porukalla, niin kyllä sen vähänkin tarkkaavaisempi huomaa, jos jonkun puheet eivät ole linjassa hänen käytöksensä kanssa. Mä en ymmärrä ovatko jotkut oikeasti niin puupökkelöitä, että olettavat puheiden olevan ainoa tiedonsaantikeino tai edes millään tavalla olennaisin tiedonsaantikeino tässä aiheessa.

        "markkina-arvopuheiden kannattajien on usein hyvin vaikea ymmärtää, että likimainkaan kaikki ihmiset eivät ajattele kuten he. Mistähän tämä johtuu? "

        Kyllä minä tiedän, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät puhu markkina-arvosta ja eivät ehkä uskokaan siihen, mutta vaikea minun on sitä tajuta.

        Samalla tajuan, että on ihmisiä, jotka uskovat jumalaan, vaikka ei ole ensimmäistäkään kunnon todistetta siitä, että Jumala olisi olemassa.

        On siis ihmisiä, kieltävät, että ihmisillä olisi jokin markkina-arvo ja kuitenkin toimivat koko ajan parantaakseen markkina-arvoaan. Sama koskee uskomista. On ihmisiä, jotka sanovat uskovansa jumalaan, mutta samaan aikaan käyttäytyvät kuin paholaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivätkä läheskään kaikki himoitse edes seksin vuoksi. Kaunis on kaunis, mitä kiistämään. Kaunista on kiva katsella ja sellainen näky piristää kummasti päivää, ihan kuten komeakin. Sellaista voi olla kiva myös jututtaa ja kokea saavansa hyväksyntää jne. Se on ihan normaalia kanssakäymistä, jonka normaalit ihmiset eivät oleta johtavan yhtään mihinkään muuhun kuin korkeintaan muutamaan päiväuneen. Harva heitä sen kummemmin ihmisenä himoitsee ja tosissaan jostain haaveilee. Valtaosa tajuaa myös sen, etyä hyvä seksi ei synny kauneuden myötä. Hyvään seksiin tarvitaan niin kauhean paljon muutakin, että ei sitä hienoa haavekuvaa ja päiväunta kannata lähteä pilaamaan oikealla seksillä.

        Tällä palstalla monien on kovin vaikea ymmärtää ihailun ja himon eroa, kivan päiväunen ja todellisuuden eroa. Itse olen sen verran luonnonlapsi, että minusta on täysin normaalia katsella sellaista, jossa katse lepää. Sitä on tullut suorastaan harrastettua koko elämä, niin mies- kuin naisseurassakin. Mikäs sen kivempaa kuin katsella yhdessä miellyttäviä näkymiä ja keskustella asioista avoimesti.

        "Valtaosa tajuaa myös sen, etyä hyvä seksi ei synny kauneuden myötä. Hyvään seksiin tarvitaan niin kauhean paljon muutakin, että ei sitä hienoa haavekuvaa ja päiväunta kannata lähteä pilaamaan oikealla seksillä."

        Moni ei taas tunnu tajuavan sitä, että kauneus ei ole vaihtoehtoinen asia hyvälle seksille. Miksi kaunis ihminen menisi jotenkin pilalle jos hänen kanssaan harrastaa seksiä. Mistä olettamus, että kauniin ihmisen kanssa seksi olisi jotenkin huonoa?

        Jotenkin tämä on rinnastettavissa siihen, että kun joku rikastuu, sanotaan katkerana, että ei raha tee onnelliseksi. No ei automaattisesti teekkään, mutta ei tee automaattisesti myöskään onnettomaksi. Sitä paitsi on tutkittu, että raha korreloi onnellisuuden kanssa ainakin tiettyyn rajaan saakka.

        Yleisesti ottaen tietysti kannattaa tarkkaan harkita kenen kanssa sänkyyn hyppää.

        Jotenkin


    • siihen riittää kauneus ja seksikkyys ja se että tietää mistä miehet tykkää.

      • Anonyymi

        Ei tuo riitä yleensä vielä mihinkään ja toisaalta monella ei niin kauniilla on miehiä jonoksi saakka, vaikka olisivat ilkeitäkin noille miehille. Se on jopa suorastaan hämmentävää välillä, kun omaa tuttavapiiriä seuraa. Monella hyvinkin kauniilla ei flaksi käy, vaikka luonnekin on kultaa ja sitten taas muutamalla useamman X:n L:llä, jotka eivät ole ihan kauneimpia, on miehiä aina parvi ympärillä toteuttamassa jokaista toivetta.


      • Anonyymi

        11:19
        Eikös toi ole viihdeteollisuuden luoma viihdearvo?
        Vilma
        Voi miehet, voi miehet! Voivoi!
        Mutta katsokaa ympärillenne. Pitkät, pätkät, kukkakepit ja pyylevät - lähes kaikki pariutuvat
        Jossain vaiheessa joksikin aikaa.
        Siis, katsokaa kedon kukkia!💐🌸🪷🏵🌹🥀🌺🌻🌼🌷🪻⚘️👀


      • Anonyymi

        11:19
        Noinhan voi ajatella naispuolinen auervaarakin.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11:19
        Eikös toi ole viihdeteollisuuden luoma viihdearvo?
        Vilma
        Voi miehet, voi miehet! Voivoi!
        Mutta katsokaa ympärillenne. Pitkät, pätkät, kukkakepit ja pyylevät - lähes kaikki pariutuvat
        Jossain vaiheessa joksikin aikaa.
        Siis, katsokaa kedon kukkia!💐🌸🪷🏵🌹🥀🌺🌻🌼🌷🪻⚘️👀

        Sinusta on miehekkyys kaukana emojien ylikuluttajamies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta on miehekkyys kaukana emojien ylikuluttajamies

        Mitä on miehekkyys? Kas siinäpä kysymys.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä on miehekkyys? Kas siinäpä kysymys.

        Kyllähän kaikkia mahdollisia kommentoijia mieheksi luuleminen on äärimmäisen miehekästä, tosi machoa meininkiä, respect 😁


    • Kavahdan aina, kun luen tai kuulen sanan "markkina-arvo" ihmisistä puhuttaessa, kuten esim tässä keskustelussa. Ihmiselle ei voida asettaa mitään markkina-arvoa jo sen takia, ettei mitään yhtenäistä mittaristoa ihmisen markkina-arvolle ole olemassa. Ihmisten mieltymykset ja ajatukset siitä, mikä olisi ihannekumppani juuri itselle, vaihtelevat niin paljon, ettei voida laatia mitään luotettavaa asteikkoa, jolle ihmisiä voidaan asettaa.

      Tietenkin on tiettyjä ominaisuuksia, jotka koetaan universaalisti houkuttelevina, kun etsitään kumppania ja takuulla viehättävä ulkonäkö (ts. nykyihanteiden mukainen) edesauttaa kumppanin löytymistä, mutta jälleen kerran, ihmiset katsovat maailmaa niin eri vinkkeleistä, ettei mitään yhtenäistä viehättävyysmittaristoa ole olemassakaan. Toki voidaan listata aina ääripäitä, vetää esiin esimerkkejä huippumalleista jne mutta se ei ole todellisuutta, kun puhutaan ihan tavallisten ihmisten pariutumisesta. Tavalliselle ihmiselle tärkeitä ovat sellaiset asiat kuin luonne, arvojen yhteensopivuus, elämäntilanteiden yhteensopivuus, tulevaisuuden suunnitelmat jne.

      • Anonyymi

        Joo. On tuo yhdyssana "markkina-arvo" vastenmielinen, mutta sellaista vaan todellisuudessa on.
        Miten valitaan joku johtaja kansainväliseen konserniin?
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. On tuo yhdyssana "markkina-arvo" vastenmielinen, mutta sellaista vaan todellisuudessa on.
        Miten valitaan joku johtaja kansainväliseen konserniin?
        Vilma

        Ehkä joidenkin todellisuudessa, mutta ei minun.

        En vertaisi kumppanin etsimistä johtajan palkkaamiseen. Tietenkin sen voi yksinkertaistaa niin, että haetaan henkilöä, jolle on asetettu tietyt kriteerit ja valituksi tulleen henkilön on nämä kriteerit täytettävä, mutta tunneasioissa Itse menen sydän edellä.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ehkä joidenkin todellisuudessa, mutta ei minun.

        En vertaisi kumppanin etsimistä johtajan palkkaamiseen. Tietenkin sen voi yksinkertaistaa niin, että haetaan henkilöä, jolle on asetettu tietyt kriteerit ja valituksi tulleen henkilön on nämä kriteerit täytettävä, mutta tunneasioissa Itse menen sydän edellä.

        No. Tässä kun on heitelty ajatuksia naisen viehätyävyydestä, ei työpaikkoja voi todellakaan ohittaa.
        Johtaja <- etsittävän markkina-arvo.
        No kumppania en ole koskaan "etsinyt" vaan sattuma on hyvästi puuttunut peliin.
        Ja maailmani ei ole ollut työpaikan kokoinen.
        Vilma
        14:33 mielenkiinnolla luen sinun hieman eriäviäkin mielipiteitäsi ja ajatuksiasi.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ehkä joidenkin todellisuudessa, mutta ei minun.

        En vertaisi kumppanin etsimistä johtajan palkkaamiseen. Tietenkin sen voi yksinkertaistaa niin, että haetaan henkilöä, jolle on asetettu tietyt kriteerit ja valituksi tulleen henkilön on nämä kriteerit täytettävä, mutta tunneasioissa Itse menen sydän edellä.

        "Ehkä joidenkin todellisuudessa, mutta ei minun."

        Sama on minun kokemukseni. Olen tullut siihen tulokseen, että maailmassa on kahdet "markkinat". On ne, joilla pohditaan markkina-arvoa ja sitten ne joilla ei tuollaisia pohdita. Näiden kaksien tyystin eri markkinoiden ihmiset eivät juuri ymmärrä toisiaan näissä asioissa ja toisen jutut ovat usein suorastaan käsittämättömän kummallisen tuntoisia. Ei voi tajuta miten kukaan voi ajatella ihmisistä noin jne.

        Onneksi näiden kaksien eri "markkinoiden" ihmiset eivät edes kovin usein kohtaa todellisessa elämässä. Heidän parinmuodostuksensa tapahtuu pääosin niin eri tavalla, että heidän tiensä kohtaavat harvoin. Pääosin ne ovat tällaisia keskustelupalstoja, joissa pääsee vähän ihmettelemään, että katsos tuollaisiakinko on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkä joidenkin todellisuudessa, mutta ei minun."

        Sama on minun kokemukseni. Olen tullut siihen tulokseen, että maailmassa on kahdet "markkinat". On ne, joilla pohditaan markkina-arvoa ja sitten ne joilla ei tuollaisia pohdita. Näiden kaksien tyystin eri markkinoiden ihmiset eivät juuri ymmärrä toisiaan näissä asioissa ja toisen jutut ovat usein suorastaan käsittämättömän kummallisen tuntoisia. Ei voi tajuta miten kukaan voi ajatella ihmisistä noin jne.

        Onneksi näiden kaksien eri "markkinoiden" ihmiset eivät edes kovin usein kohtaa todellisessa elämässä. Heidän parinmuodostuksensa tapahtuu pääosin niin eri tavalla, että heidän tiensä kohtaavat harvoin. Pääosin ne ovat tällaisia keskustelupalstoja, joissa pääsee vähän ihmettelemään, että katsos tuollaisiakinko on olemassa.

        Tuohan ei pidä ollenkaan paikkansa, ettäkö olisi Kahdet markkinat.
        Vain nousukkaat ajattelevat ja toimivat noin.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ehkä joidenkin todellisuudessa, mutta ei minun."

        Sama on minun kokemukseni. Olen tullut siihen tulokseen, että maailmassa on kahdet "markkinat". On ne, joilla pohditaan markkina-arvoa ja sitten ne joilla ei tuollaisia pohdita. Näiden kaksien tyystin eri markkinoiden ihmiset eivät juuri ymmärrä toisiaan näissä asioissa ja toisen jutut ovat usein suorastaan käsittämättömän kummallisen tuntoisia. Ei voi tajuta miten kukaan voi ajatella ihmisistä noin jne.

        Onneksi näiden kaksien eri "markkinoiden" ihmiset eivät edes kovin usein kohtaa todellisessa elämässä. Heidän parinmuodostuksensa tapahtuu pääosin niin eri tavalla, että heidän tiensä kohtaavat harvoin. Pääosin ne ovat tällaisia keskustelupalstoja, joissa pääsee vähän ihmettelemään, että katsos tuollaisiakinko on olemassa.

        En tunnista omasta elämästäni tai lähipiiristäni tätä markkina-arvo-ajattelua yhtään. En ainakaan tällaisena, miten se yleensä esitetään. Tietenkin on ominaisuuksia, joita minäkin pidän miehessä puoleensavetävinä, mutta en koskaan vertaile miehiä sen perusteella, että millainen markkina-arvo kenelläkin on. Eihän minua kiinnosta, miten houkutteleva kumpppani joku on yleisesti "sinkkumarkkinoilla" vaan minua kiinnostaa se, miten minä ja tämä mies sovimme yhteen. Se taas on jotain aivan erilaista kuin, mitä joku toinen hakee.

        Enkä ole myöskään niin päin nähnyt mitään ongelmaa, että vaikkei minun markkina-arvoni ehkä ole kovin korkea (en nyt tiedä tarkkoja kriteereitä tälle) niin ei se ole koskaan estänyt sitä, etteikö potentiaalisia kumppaneita olisi löytynyt ja ihan tavallinen tanttara olen. No en ole tanttara sentään 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan ei pidä ollenkaan paikkansa, ettäkö olisi Kahdet markkinat.
        Vain nousukkaat ajattelevat ja toimivat noin.
        Vilma

        Se pitää täysin paikkansa, mutta ymmärrettävästi kaikki eivät kykene sitä tajuamaan.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        En tunnista omasta elämästäni tai lähipiiristäni tätä markkina-arvo-ajattelua yhtään. En ainakaan tällaisena, miten se yleensä esitetään. Tietenkin on ominaisuuksia, joita minäkin pidän miehessä puoleensavetävinä, mutta en koskaan vertaile miehiä sen perusteella, että millainen markkina-arvo kenelläkin on. Eihän minua kiinnosta, miten houkutteleva kumpppani joku on yleisesti "sinkkumarkkinoilla" vaan minua kiinnostaa se, miten minä ja tämä mies sovimme yhteen. Se taas on jotain aivan erilaista kuin, mitä joku toinen hakee.

        Enkä ole myöskään niin päin nähnyt mitään ongelmaa, että vaikkei minun markkina-arvoni ehkä ole kovin korkea (en nyt tiedä tarkkoja kriteereitä tälle) niin ei se ole koskaan estänyt sitä, etteikö potentiaalisia kumppaneita olisi löytynyt ja ihan tavallinen tanttara olen. No en ole tanttara sentään 😄

        Sama. Tuollainen täälläkin näkyvä "markkina-arvo" on mulle irl täysin tuntematon käsite. En ole koskaan törmännyt sellaiseen ajatteluun muualla kuin tällaisilla palstoilla. Enkä nyt puhu pelkästään siitä miten ihmiset puhuvat, vaan käytännön elämästä, siitä miten ihmiset pariutuvat. Mä en taida tuntea oikein yhtään markkina-arvoajattelun mukaista pariskuntaa, vaan oikeastaan kaikki ovat tuon ajattelun mukaan hyvin epäsuhtaisia pareja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Tuollainen täälläkin näkyvä "markkina-arvo" on mulle irl täysin tuntematon käsite. En ole koskaan törmännyt sellaiseen ajatteluun muualla kuin tällaisilla palstoilla. Enkä nyt puhu pelkästään siitä miten ihmiset puhuvat, vaan käytännön elämästä, siitä miten ihmiset pariutuvat. Mä en taida tuntea oikein yhtään markkina-arvoajattelun mukaista pariskuntaa, vaan oikeastaan kaikki ovat tuon ajattelun mukaan hyvin epäsuhtaisia pareja.

        Ei minullakaan tule mieleen yhtäkään pariskuntaa, jonka mieltäisin pariutuneen tämän teorian perusteella. Tuttavapiirissäni on paljon pareja, jotka ovat olleet yhdessä jo teinistä tai hyvin nuoresta aikuisuudesta lähtien ja silloin ei esim työpaikalla tai varallisuudella ole voinut olla merkitystä kumppanin valintaan vaan eniten siihen on vaikuttanut keskinäinen kemia. Jokin on vain klikannut ja toisen kanssa on ollut luontevaa syventää tutustumista.

        Kaikilla toki on oikeus nähdä asia haluamallaan tavalla, mutta itse en pysty näkemään pariutumista minkäänlaisena markkinataloutena, jossa ihmiset ovat kuin joitain hyödykkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää täysin paikkansa, mutta ymmärrettävästi kaikki eivät kykene sitä tajuamaan.

        15:51
        Selittäisitkö vähän enemmän? Saatankin kiinnostua tietämään, mitä tarkoitat.
        Itselläni on niin kummallinen asetelma, etten sitä julkea kertoa, mutta hauskaa on.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15:51
        Selittäisitkö vähän enemmän? Saatankin kiinnostua tietämään, mitä tarkoitat.
        Itselläni on niin kummallinen asetelma, etten sitä julkea kertoa, mutta hauskaa on.
        Vilma

        Johan kerroin ne kaikkein oleellisimmat. Ilmiselvästi on olemassa kahdet tyystin erilaisen parisuhdemarkkina. Ei minulla ole mitään syytä lähteä kiistämään muidennkokemusta noista markkina-arvoista ynnä muista, vaikka en tosiaan ole itse niihin koskaan törmännyt, eikä noita tuollaisia minun elinpiirissäni ole olemassa. Kuitenkin, jos sinä ja muut kanssasi samoin kokevat tuollaisiin tömäätte, niin te selkeästi operoitte niillä toisilla parisuhdemarkkinoilla.


    • Anonyymi

      Mikä nyt viehättää ketäkin. Alfat suosivat asennenaisia, joihin kuuluu ajoittain vttuilu, kunhan sisällä lymyää se neitokainen joka haluaa tulla nostetuksi käsivarsille sänkyyn kannettuna että näin. ;)

    • Minä ainakin tykkään, jos naisesta löytyy pippuria oikealla tavalla.

    • Anonyymi

      Juuri sen takia kun niiltä yleensä saa helposti

    • Anonyymi

      Eipä ongelma olekaan naisissa, vaan miehissä, jotka nuijivat päätään seinään kerta toisensa jälkeen.

    • Se ei ole Mies, jos lakoaa kerta toisensa jälkeen sellaisen naisen jalkoihin, josta ajattelevat, että nyt riitti. Pojat tottelee mulkkua, Miehet jotain aivan muuta.

      • Oon samaa mieltä. Mua ei naisessa viehätä yhtään mikään mulkkuus ja bitcheys. Ei sellanen kovista leikkivä, mahtimimmi tai muuten jätkämäinen mahtailija lähde yhtään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Oon samaa mieltä. Mua ei naisessa viehätä yhtään mikään mulkkuus ja bitcheys. Ei sellanen kovista leikkivä, mahtimimmi tai muuten jätkämäinen mahtailija lähde yhtään.

        Se on varmaan kaikille tullu selväksi teinixejä stalkkaaja mömmöilijä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan kaikille tullu selväksi teinixejä stalkkaaja mömmöilijä

        Se on hyvä että on tullut selväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmaan kaikille tullu selväksi teinixejä stalkkaaja mömmöilijä

        Palstatransu tuskin tajuaa mikä iski


    • Anonyymi

      Kauneus ja komeus. Karisma.

    • 🤷🏻‍♀️ sellaista en ymmärrä.

      • Ehkä ne ovat masokisteja?


      • Anonyymi

        Sanoo kymmenen lapsen äitejä esittävä mies


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo kymmenen lapsen äitejä esittävä mies

        Hei muuten hammashoitja soitti ja hänellä oli 16 lasta ja totesin etten kyllä varmasti enää kuutta kerkeä tekemään kun odotan kymmennettä.🥹 kuulemma tällä alueella suurempia lapsiperheitä


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Hei muuten hammashoitja soitti ja hänellä oli 16 lasta ja totesin etten kyllä varmasti enää kuutta kerkeä tekemään kun odotan kymmennettä.🥹 kuulemma tällä alueella suurempia lapsiperheitä

        Mahtavaa, multinikkimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa, multinikkimies

        Älä nyt innostu 😁, terveisin multinikkimies


    • Anonyymi

      Isot tissit, hyvä peppu, tiukka pimppi, nätti naama ja paljastava tyyli. Vaikea vastustaa jos nainen yhtään tietää mitä tekee.

    • Anonyymi

      vale homor kuin ralf-achumar rovanperä on kai myös homo kaappi vain puuttuuulpi

    • Anonyymi

      kun niin aikuisena voin kartsoajotrain ammartilisnaqisren.. mutt mahtaa olla Rovan perän isännäkkkin pettajo poika homo kuin jokku Rale Schmahwa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe