Koulujen kännykkä parkista ja vähän vilmastakin

Anonyymi-ap

Eikö Enontekiölläkin voisi ottaa käyttöön ainakin oppituntien ajaksi kännykkäparkit?
Onse kumma kun häirikkölapsien huoltajille se vilma vinkuu useasti. Voisko joskus laittaa jotain hyvääkin viestiä, silloin kun lapsi onnistuu jossain asiassa?

26

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hetan peruskoulun opettajilla on tullut elämän tehtäväksi lähetellä päiväkausia lapsista negatiivista palautetta vanhemmille.Vilman käyttöä pitäisi niiltä rajata .Opettajille pitää myös kännykän käyttö kieltää,tunneilla kuulemani mukaan opettaja antaa tehtävän ja itse istuu netissä.Tämä asia on varma koska olen seurannut tätä tilannetta muutamia vuosia.

      • Anonyymi

        Toi on kyllä totta.


    • Anonyymi

      Älä valita. Kasvata lapses.

      • Anonyymi

        Eikö opettajista saa yleisesti kirjoitella,lapsissa ei ole aina vika.Kasvata itse omat lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö opettajista saa yleisesti kirjoitella,lapsissa ei ole aina vika.Kasvata itse omat lapset.

        Kyllä. Niin teenkin. Eivät häiriköi.


      • Anonyymi

        Eikö opettajakin ole yksi lapsen kasvattajista. Opettajissa on suuria eroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö opettajakin ole yksi lapsen kasvattajista. Opettajissa on suuria eroja.

        Se on totta,mutta hetan koululla on aika monta joilla on aika korkea luulo itsestään.Esim.koulu kiusaamisiin ei puututa,opettajien epä asialliseen käyttäytymiseen oppilasta kohtaan,kyllä siellä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta,mutta hetan koululla on aika monta joilla on aika korkea luulo itsestään.Esim.koulu kiusaamisiin ei puututa,opettajien epä asialliseen käyttäytymiseen oppilasta kohtaan,kyllä siellä tapahtuu.

        Koulukiusattu ja -kiusaajalla on suuri vaikutus myöhempään elämään. Näistä tapauksista saame lukea lehdistä. Kouluampumiset, puukotuksetym itsetuhot jopa ala-aste ikäsillä . lapsilla tarvitaan aikaista puutumista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta,mutta hetan koululla on aika monta joilla on aika korkea luulo itsestään.Esim.koulu kiusaamisiin ei puututa,opettajien epä asialliseen käyttäytymiseen oppilasta kohtaan,kyllä siellä tapahtuu.

        Olen kuullut samaa,opettajat voisivat joskus katsoa peiliin ja miettiä toiminko oikein.


    • Anonyymi

      eihän siellä saatana ole kuin muutama oppilas. lakkauttaa saatana koko koulu.

      • Anonyymi

        Taidat olla yksi joka on vastakkoin sieltä päässyt….hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla yksi joka on vastakkoin sieltä päässyt….hehe

        Taidat pahasti erehtyä.


    • Anonyymi

      Opettajat ovat kansankynttilöitä. Muistakaa se.
      Heille pitäisi palauttaa kurinpito oikeus.

      • Anonyymi

        Mitä kynttilöitä,älä naurata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kynttilöitä,älä naurata.

        Ei ole opettajat mitään viranomaisia,menepäs koskemaan oopilaaseen niin lähet käräjille ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      V…tu ! Opettajat saisivat ihan hyvin antaa keppiä kakaroille .

      • Anonyymi

        Aika törkeä kommentti lapsia kohtaan.Ilmoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika törkeä kommentti lapsia kohtaan.Ilmoitettu.

        Opettajilla ei ole oikeutta kurittaa lasta,sitten tavataan käräjillä.Koulua pitäisi valvoa muutenkin suurennus lasin kanssa.Tarkoitin hetan.


    • Anonyymi

      Kannattaa laittaa opettaja ja rehtoripehtorit sunmuut vaihtoon jos koulu ei toimi myös opettajien puolelta arvokkaasti.
      Kännykkä ei kuulu opettajille eikä oppilaille opetus tunneille.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä,opettajat hetan koululla käyttävät kännykkää jatkuvasti tunneilla.Facebook laulaa ja instagram tilit.Opettajat kuriin.


    • Anonyymi

      Entinen kuri kouluihin. Opettajille toimivaltaa.

      • Anonyymi

        Ei päde tänä päivänä,maailma muuttuu.Et saa käyttää fyysistä voimaa oppilaaseen,muuten puuttuu poliisi asiaan.Ihan hyvä jonkunhan täytyy lapsiakin puolustaa.


    • Anonyymi

      Onko totta ,että oppitunnilla saa käyttää kännykkää ope ja oppilas? Hullulla mallilla on maailma.

      • Anonyymi

        Opettajat käyttää kännyköitä tunneilla jatkuvasti.Todisteita on.Oppilaiden kännykät repuissa.Hetan koulu elää ihan omilla säännöillä.Pitäisi tehdä selvitys miksi koululla on kiusaamista eikö opettajien ammatti taito riitä ,vai eivätkö osaa rratkaista tai halua ratkaista tätä ongelmaa.Kysympähän vaan vai onko vilmattelu tärkeämpi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oletpa katkera. Onko lapsesi saanut moitteita kovinkin?etkö ole osannut antaa lapsellesi kasvatusta?
      Oletettavasti kun noin kolahtaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe