Minä Holoman vitun ämmä hain eilen työpaikkaa.

Anonyymi-ap

Tänään soittivat ja sovittiin huomiseksi työhaastattelu.

Jos hyvin käy niin minusta tulee ILOINEN POSTINJAKAJA, mutta en jaa postia SOMESSA vaan ympäri Inarin kuntaa.

En voi muuten kunnioittaa ketään enkä hoitaa KUNNIA TEHTÄVIÄ eli toimittaa POSTEJA HEILLE HENKILÖKOHTAISESTI joiden kunniaa olen loukannut.
Pitää NÖYRTYÄ heidän edessä ja toimittaa KUNNIALLISTEN postit henkilökohtaisesti heille käteen. Ei saa syrjiä minua eikä estää toimittamasta postia heille henkilökohtaisesti niin saan kuittauksen, että olen hoitanut tehtäväni.

Koiratkaan ei saa haukkua minua, koska sehän on kunnianloukkaus sekä syrjintää minua ja postinjakajia kohtaan jotka hoidetaan nöyrästi postinjakoja!

Tosin en ole vielä saanut työpaikkaa, mutta tuskin posti alkaa syrjimään koska hain ns SAIRASLOMIEN ja muiden lomien SIJAISUUTTA!

Ei siitä toisesta paikasta tullut, kuin sähköposti jossa luki ” Kiitos, kun hait…”
Laitoin siihen, että ” Hain jo kerran tätä paikkaa ja huomasin, että tämä on uudelleen haussa joten haen nyt uudelleen.”

Postinjakajien sijaistuksessa pääsin sentään HAASTATTELUUN asti.

Kunta voi antaa korvauksena asunnon, koska kyllä tässä hommassa pitäs päästä kaikkien hyville liksoille jotka EIVÄT ole RIKOSILMOITUKSIA tehneet sekä vaatineet KUNNIOTTAMAAN.

Sairaslomien ja muiden lomien sekä vapaiden sijastaminen on YKSI TÄRKEIMMISTÄ TÖISTÄ mitä Holoman Vitun Ämmä voi tässä kunnassa tehdä!

9

263

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei minua syrjiä työnhaussa, koska ei Inarin kunnasta ole kukaan kysynyt ” Mikähän väläys tuo oli, että paskaa kirjoittelit kunnan facebook sivulle?”

Ei he kysy tuollaista, koska kaikki kuntalaiset EI PÄÄSE itse facebookkiin eikä he osaa edes käyttää FACEBOOKKIA!

Onneksi löyty ihmisiä joiden mielestä SIITTIÖTKIN osaa mennä FACEBOOKKIIN ja ilmoittaa itse ” Täältä ollaan TULOSSA MAAILMAAN!”

• Anonyymi

Jos minua syytetään kunnianloukkauksesta niin kyllä he KUNNIAA, mutta ei he syrjiä minua eikä ESTÄÄ ANTAMASTA HEILLE KUNNIAA.

Postinjakaja on yksi harvoista tehtävistä joissa voin NÖYRTYÄ sekä antaa KUNNIAA eli ARVOSTUSTA joka heille kuuluu.

Minulla on oikeus pyytää poliisit TURVAAMAAN TYÖTEHTÄVÄ, koska en voi olla varma jos kunniallinen ampuu, pieksää, huutaa tai usuttaa koirat kimppuun.
        Työturvallisuus kuuluu POSTINJAKAJALLEKKIN ja poliisien avulla turvataan myös asiakkaan turvallisuus, koska minä saatan sanoa yhtä hyvin ” Siinä on kunniallisen vitun postit ja laitoin PERINTÄTOIMISTON kirjeet päällimmäiseksi, koska näitä tulee mullekkin ja erotan ne vaikka KIRJEEN PÄÄLLÄ EI LUE mitään! Ulosotosta ei tullut tänään mitään, mutta jos tulee niin kysäsen kyliltä jos lähtee minun toimittamaan perille niin ei jää sekään lasku roikkumaan! Meillä kunnittomilla tahtoo jäädä, koska ei me omista EDES KUNNIAA! ”

Ehkä mekin opitaan KUNNIALLISIKSI, kun minä pääsen POSTIIN töihin postinjakajaksi ja saan siinä samalla opetella, että mitä POSTIA kunniallisten koteihin tulee!

Kunniattomalle niin, kuin minä tulee ainakin vielä Konkurssista johtuvia perintätoimiston, ulosoton sekä verotoimiston kirjeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minua syytetään kunnianloukkauksesta niin kyllä he KUNNIAA, mutta ei he syrjiä minua eikä ESTÄÄ ANTAMASTA HEILLE KUNNIAA.

Postinjakaja on yksi harvoista tehtävistä joissa voin NÖYRTYÄ sekä antaa KUNNIAA eli ARVOSTUSTA joka heille kuuluu.

Minulla on oikeus pyytää poliisit TURVAAMAAN TYÖTEHTÄVÄ, koska en voi olla varma jos kunniallinen ampuu, pieksää, huutaa tai usuttaa koirat kimppuun.
        Työturvallisuus kuuluu POSTINJAKAJALLEKKIN ja poliisien avulla turvataan myös asiakkaan turvallisuus, koska minä saatan sanoa yhtä hyvin ” Siinä on kunniallisen vitun postit ja laitoin PERINTÄTOIMISTON kirjeet päällimmäiseksi, koska näitä tulee mullekkin ja erotan ne vaikka KIRJEEN PÄÄLLÄ EI LUE mitään! Ulosotosta ei tullut tänään mitään, mutta jos tulee niin kysäsen kyliltä jos lähtee minun toimittamaan perille niin ei jää sekään lasku roikkumaan! Meillä kunnittomilla tahtoo jäädä, koska ei me omista EDES KUNNIAA! ”

Ehkä mekin opitaan KUNNIALLISIKSI, kun minä pääsen POSTIIN töihin postinjakajaksi ja saan siinä samalla opetella, että mitä POSTIA kunniallisten koteihin tulee!

Kunniattomalle niin, kuin minä tulee ainakin vielä Konkurssista johtuvia perintätoimiston, ulosoton sekä verotoimiston kirjeitä.

Postissa voi kysyä työkavereilta : Onko nämä teidän kavereita, koska ei he ainakaan minun ystäviä, kavereita taj tovereita ole! Meillä on vaitiolovelvollisuus joten voin kertoa loukkaisin heidän kunniaa, mutta meille tulee samoista firmoista perintäkirjeitä vaikka he ovat omasta mielestä parempia ihmisiä mitä me toiset!

• Anonyymi

Olet jakanut suullista postia jo vuosikaudet ja nyt sulle aletaan maksamaan vielä siitä kovaa palkkaa.

• Anonyymi

Pääsen sentään SAIRAANA sijaistamaan sairaita jotka on SAIRASLOMALLA!

Minusta tulee virallisesti terve, koska eihän ne minua voi sijaistaa jos minä satun sairastumaan. Minähän vaan ilmoitan, että en pääse töihin.
        Ei sijaisten tarvi perustella miksi he ei pääse töihin.

Voisin hakea kunnalle myös sijaiseksi koululleille ja päiväkodeille, koska ei niihin voi vaatia koulutusta jos muita hakijoita ei ole.
        Minulla on työkokemusta ja asua saan vanhempien luona ja he tykkää jos käyn vielä töissä.

Päiväkodissa voin tehdä yövuoroja ja nukkua lasten kanssa niin aamulla olen virkeänä menossa postiajakamaan.

Minä olen varmaan parhaimillani sairaana hoitamassa sairaslomien sijaisuuksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsen sentään SAIRAANA sijaistamaan sairaita jotka on SAIRASLOMALLA!

Minusta tulee virallisesti terve, koska eihän ne minua voi sijaistaa jos minä satun sairastumaan. Minähän vaan ilmoitan, että en pääse töihin.
        Ei sijaisten tarvi perustella miksi he ei pääse töihin.

Voisin hakea kunnalle myös sijaiseksi koululleille ja päiväkodeille, koska ei niihin voi vaatia koulutusta jos muita hakijoita ei ole.
        Minulla on työkokemusta ja asua saan vanhempien luona ja he tykkää jos käyn vielä töissä.

Päiväkodissa voin tehdä yövuoroja ja nukkua lasten kanssa niin aamulla olen virkeänä menossa postiajakamaan.

Minä olen varmaan parhaimillani sairaana hoitamassa sairaslomien sijaisuuksia!

Minulla on sitä varten uusi puhelinnumerokin niin voin antaa sen työnantajalle, kun saan työpaikan.

Tämä vanha numero on vain työhakemuksissa numerona johon voivat soittaa, mutta minä en soittele takasin edes velkojille!

Kunnialliset hoitaa velkojen maksut, koska he vainoaa sekä syrjii. Rikosrekisteriin tulee merkintä ja en voinut sen takia edes hakea vanhemman panostajan töitä, koska niissä töissä EI SAA OLLA RIKOSREKISTERIÄ.
        Ei saa olla edes ylinopeus sakkoa ja minä olin saanut ylinopeus sakotkin puhdistettua pois.

Kunnianloukkaus syyte on mitätön rikos, mutta se voi kohdistua kaikkiin jotka tuntee minut koska yhdenvertaisuuslaki vaikuttaa noin.

Tämä on eriasia mitä aiempi jossa olin entisen puolisoni ja hänen vaimon kanssa käräjillä.
        Minä palasin Ivaloon ja he ei edes asu Inarin kunnassa.
        En jäänyt Raaseporiin kusemaan heidän maineita, koska ei he tunteneet minun kavereita siellä.

Se oli jo vainoamista, mutta en ottanut lakimiestä enää koska oli kussu jo niin monta asiaa ja nosteli vain palkkioita.
        Ei hän ole alkuperäisiä ivalolaisia ja hän jää vainoamissuojan ulkopuolelle, koska osa joka kunnianloukkauksista syyttää on istuneet kunnanhallituksessa/valtuustossa sekä Inarin seurakunnassa päättämässä meidän asioista.

Vainoajat ujuttaa itsensä tuollaisiin paikkoihin niin he voivat tonkia huomaamatta meidän asioita vaikka heillä ei ole edes oikeutta!

Alkoholistien kanssa pitää toistuvasti istua kunnianloukkauskäräjillä vaikka en ole kieltänyt heitä juomasta. Olen ilmoittanut vain ” Tuommoset juopot ei kyllä minua edusta ja minä en suostu heitä edustamaan,”

Rehellinen ihminen tunnustaa, että hän juo omat sekä kaverinki viinat ja hän ei ole ylpeä siitä koska ei pysty edes töihin sen takia.

Minä lopetin noin 7vuotta sitten, koska en jaksanut kuunnella juoppojen juttuja ja tuli turhaa riitaa kun minä sanoin ” Painu muualle siitä koska en ole juomassa!”
        Ei auttanu niin lopetin sen yhdenkin kaljan juonnin.

Ilmotin ” Soitan poliisit jos et lähe nyt!”

En voinut soittaa poliiseja, kun velipoika tuli päissään kotia ja ärsytti minua.
        Ei kai se sovi edes poliisi-auton koppiin ja hänen nostamiseen tarvii varmaan Ivalon poliisit ja vielä rajamiehiä kaveriksi!

Ei se ole mikään kunnianloukkaus, koska kaikki tietää että minä kehun pikku-veljeäni sekä siskoani ja sanomalla ” Saatanan läskit, ku teidän rinnalla iso-siskona pitää olla yli 200kilonen tynnyri niin näyttää edes ISO-SISKOLTA!”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on sitä varten uusi puhelinnumerokin niin voin antaa sen työnantajalle, kun saan työpaikan.

Tämä vanha numero on vain työhakemuksissa numerona johon voivat soittaa, mutta minä en soittele takasin edes velkojille!

Kunnialliset hoitaa velkojen maksut, koska he vainoaa sekä syrjii. Rikosrekisteriin tulee merkintä ja en voinut sen takia edes hakea vanhemman panostajan töitä, koska niissä töissä EI SAA OLLA RIKOSREKISTERIÄ.
        Ei saa olla edes ylinopeus sakkoa ja minä olin saanut ylinopeus sakotkin puhdistettua pois.

Kunnianloukkaus syyte on mitätön rikos, mutta se voi kohdistua kaikkiin jotka tuntee minut koska yhdenvertaisuuslaki vaikuttaa noin.

Tämä on eriasia mitä aiempi jossa olin entisen puolisoni ja hänen vaimon kanssa käräjillä.
        Minä palasin Ivaloon ja he ei edes asu Inarin kunnassa.
        En jäänyt Raaseporiin kusemaan heidän maineita, koska ei he tunteneet minun kavereita siellä.

Se oli jo vainoamista, mutta en ottanut lakimiestä enää koska oli kussu jo niin monta asiaa ja nosteli vain palkkioita.
        Ei hän ole alkuperäisiä ivalolaisia ja hän jää vainoamissuojan ulkopuolelle, koska osa joka kunnianloukkauksista syyttää on istuneet kunnanhallituksessa/valtuustossa sekä Inarin seurakunnassa päättämässä meidän asioista.

Vainoajat ujuttaa itsensä tuollaisiin paikkoihin niin he voivat tonkia huomaamatta meidän asioita vaikka heillä ei ole edes oikeutta!

Alkoholistien kanssa pitää toistuvasti istua kunnianloukkauskäräjillä vaikka en ole kieltänyt heitä juomasta. Olen ilmoittanut vain ” Tuommoset juopot ei kyllä minua edusta ja minä en suostu heitä edustamaan,”

Rehellinen ihminen tunnustaa, että hän juo omat sekä kaverinki viinat ja hän ei ole ylpeä siitä koska ei pysty edes töihin sen takia.

Minä lopetin noin 7vuotta sitten, koska en jaksanut kuunnella juoppojen juttuja ja tuli turhaa riitaa kun minä sanoin ” Painu muualle siitä koska en ole juomassa!”
        Ei auttanu niin lopetin sen yhdenkin kaljan juonnin.

Ilmotin ” Soitan poliisit jos et lähe nyt!”

En voinut soittaa poliiseja, kun velipoika tuli päissään kotia ja ärsytti minua.
        Ei kai se sovi edes poliisi-auton koppiin ja hänen nostamiseen tarvii varmaan Ivalon poliisit ja vielä rajamiehiä kaveriksi!

Ei se ole mikään kunnianloukkaus, koska kaikki tietää että minä kehun pikku-veljeäni sekä siskoani ja sanomalla ” Saatanan läskit, ku teidän rinnalla iso-siskona pitää olla yli 200kilonen tynnyri niin näyttää edes ISO-SISKOLTA!”

Ihan selvää syrjintää, koska veljeni sekä siskoni ei käy kenenkään kunnialle vaikka ei heitäkään olis olemassa jos en minä olis ensimmäisenä vahinkona syntynyt!

Ihmisarvo on kyllä korkea ja siskoni alkoholisti joka kulkee nimellä ” Viron Votka-turisti”.
        Tuollaiset matkailijat on YLPEYDEN aihe Suomelle.

Minä en ole siskoni kanssa väleissä enkä sopua tee vaikka hänen kaltaiset ihmiset, kuinka vaatis kunnioittamaan!

• Anonyymi

Posti alkaa kulkemaan ajoissa vaikka ei Kusti poljekaan muuta ko holomaa.

• Anonyymi

Eikö sielä kysytä onko rikosrekisteriä??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe