Joko Mikkel Näkkäläjärvestä on tullut SAK:n edustaja

Anonyymi-ap

SAK on ollu hoitamassa yleensä POSTIN LAKKO neuvotteluja hallituksen kanssa.

Ivalossa pärjätään POSTI-LAKOISSA, koska minähän kävin vanhemman panostajan koulutuksen HALLITUKSEN määräyksestä ja hallitus lupas töitä, mutta eipä niitä ole näkynyt!

Ei se ole laitonta palkata töihin minua, koska minä olen toiminut Hallituksen määräysten mukaan.

Minun ei tarvi RUKOILLA Inarin kunnalta töitä ja kunnanjohtaja on ilmottanut, että Inarin kunta ei palkkaa töihin ketään enää.
Tarkoittaa myös Inarin kunnan yhtiöitä joita kunta on perustanut.

Kai ne ajavat koko kunnan konkurssiin, mutta postilla voi katsoa kirjeitä eli meneekö Inarin kunta juuri Holopaisen mallilla… minusta Holopainen teki konkurssin ja ei kai se saanut ikinä maksettua konkurssi velkojaan.
Rovaniemellä saman niminen mies haki HENKILÖKOHTAISTA AVUSTAJAA ja satuin näkemään, kun laavasin työpaikkoja!

4

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen ilmottanut monet kerrat käräjäoikeuteen velkojille, että kyllä minä maksan velkani pois mutta tarvin työpaikan!
      Ei velkojat ole tarjonneet minulle töitä vaikka olen ilmoittanut, että olen työttömänä ja velkojat olis voineet palkata minut vaikka SIIVOOJAKSI ja olisin voinut laittaa niitä laskuja kuoriin, mutta en kelvannut.

Ilmotan velkojille, kun pääsen töihin että : Olen alipalkattu TEIDÄN KIRJEIDEN jakaja joten meinaatteko, että minun pitää vielä teille maksaa kun jakelen teidän kirjeitä huonolla palkalla ympäri Inarin kuntaan!!!

• Anonyymi

Velkojat on nykysin alkaneet tekemään sitä, että he lähettää ensin kirjeen, sitte he soittaa, sen jälkeen lähettävät tekstiviestin ja sitten laittavat vielä sähköpostia.

Minä kävin lukemassa vainouslakia niin siellä luki, että VELKOJAT VAINOAA velallisia.

Ei riittänyt, että kunniansa loukanneet vainoaa vaan velkojat tekee tuota myös.

Ei vainous ole mikään syy olla työllistämättä.
        Sehän on positiivinen asia, koska saman suojan saa kaikki minun työkaverit sekä heidän perheet. Ei siitä vainoamissuojasta ole mitään hyötyä jos perheet jää suojan ulkopuolelle.

Mukavampiahan se on saada porukalla vainoussuoja niin pysytään suojassa, koska mitä hyötyä siitä on jos yks saa vainoussuojan ja toiset jää suojan ulkopuolelle!

Mitä se kelleen kuuluu ketä postilla jakaa postia, koska omat postit voidaan ottaa työpaikalta mukaan niin ei tarvita edes postilaatikkoa.

Näin saadaan uusittua myös identtiteetit, koska nuo on varastettu aikoja sitten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Velkojat on nykysin alkaneet tekemään sitä, että he lähettää ensin kirjeen, sitte he soittaa, sen jälkeen lähettävät tekstiviestin ja sitten laittavat vielä sähköpostia.

Minä kävin lukemassa vainouslakia niin siellä luki, että VELKOJAT VAINOAA velallisia.

Ei riittänyt, että kunniansa loukanneet vainoaa vaan velkojat tekee tuota myös.

Ei vainous ole mikään syy olla työllistämättä.
        Sehän on positiivinen asia, koska saman suojan saa kaikki minun työkaverit sekä heidän perheet. Ei siitä vainoamissuojasta ole mitään hyötyä jos perheet jää suojan ulkopuolelle.

Mukavampiahan se on saada porukalla vainoussuoja niin pysytään suojassa, koska mitä hyötyä siitä on jos yks saa vainoussuojan ja toiset jää suojan ulkopuolelle!

Mitä se kelleen kuuluu ketä postilla jakaa postia, koska omat postit voidaan ottaa työpaikalta mukaan niin ei tarvita edes postilaatikkoa.

Näin saadaan uusittua myös identtiteetit, koska nuo on varastettu aikoja sitten!

En näköjään olekkaan niin tyhmä ja sairas mitä täällä väittävät!

Toivottavasti sanovat mulle, että ” Terve ja olet lähtenyt töihin!”
        Voin vastata ” Sairasta kai minä tässä sijaistan joten en tiiä olenko terve vai sairas, mutta ainakin TYÖKUNTOINEN ja täällä kysytty sentään ensimmäisenä LÄÄKÄRINTODISTUSTA niin, kuin kunnan töihin olis pitäny olla heti kuukauden sisällä joten kyllä minä taidan TERVE olla!”

Kunnalla on niin sairasta väkeä töissä, että pitää toimittaa LÄÄKÄRINTODISTUS niin pääsee sairaatkin töihin!

Postille riittää pelkkä AJOKORTTI jolla pääsee töihin!

Kauheat kylä käräjät ja poliiseja on enemmän kylässä mitä KAUPUNGISSA ja kukaan ei ehdota, että ” Mitäpä jos tulisit töihin niin ei tarvi netissä istua kirjoittamassa vuosi kausia noita iän vanhoja juoruja!”

Poliisille kyllä ilmoittavat ja minä sanoin poliisille; Eipä työttömänä muutakaan tekemistä ole joten sama kai tuo on kirjoitella niin ehkä joku tajuaa, että voi vittu tuo työhullu on työttömänä ja joutessaan kirjoittelee paska juttuja nettiin!

Utsjoen kunnassa oli Kulkuri Jussi joka ei suostunut edes töihin vaikka sai asunnonkin.
        Me ollaan Kulkurin Jussin kanssa asuttu sentään samassa talossakin. Jussi asu minun äidin enon luona ja sieltäkin lähti litomaan, koska meinas joutua töihin.

Inarin kunnassa EI JOUDU TÖIHIN vaan täällä pääsee eläkkeelle jos ei töihin halua.
        En kai minä eläkkeelle suostu, kun sain faktaa miten hienosti työllisyys asiat Inarin kunnassa hoidetaan.
        Eivät edes kuntouttavaa työtoimintaa tarjonneet, mutta eläkkeellä olis pitäny jäädä vaikka johtava lääkäri oli antanu lausunnon jossa luki, että pitää hakea töihin.

Kyllä minä lääkäriä kunnioitin sekä tottelin vaikka työt vaihtu, mutta kunnalla ei ole niin kiirettä siivoojille.
        Sama paikka ollu vuodesta 2017 auki…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näköjään olekkaan niin tyhmä ja sairas mitä täällä väittävät!

Toivottavasti sanovat mulle, että ” Terve ja olet lähtenyt töihin!”
        Voin vastata ” Sairasta kai minä tässä sijaistan joten en tiiä olenko terve vai sairas, mutta ainakin TYÖKUNTOINEN ja täällä kysytty sentään ensimmäisenä LÄÄKÄRINTODISTUSTA niin, kuin kunnan töihin olis pitäny olla heti kuukauden sisällä joten kyllä minä taidan TERVE olla!”

Kunnalla on niin sairasta väkeä töissä, että pitää toimittaa LÄÄKÄRINTODISTUS niin pääsee sairaatkin töihin!

Postille riittää pelkkä AJOKORTTI jolla pääsee töihin!

Kauheat kylä käräjät ja poliiseja on enemmän kylässä mitä KAUPUNGISSA ja kukaan ei ehdota, että ” Mitäpä jos tulisit töihin niin ei tarvi netissä istua kirjoittamassa vuosi kausia noita iän vanhoja juoruja!”

Poliisille kyllä ilmoittavat ja minä sanoin poliisille; Eipä työttömänä muutakaan tekemistä ole joten sama kai tuo on kirjoitella niin ehkä joku tajuaa, että voi vittu tuo työhullu on työttömänä ja joutessaan kirjoittelee paska juttuja nettiin!

Utsjoen kunnassa oli Kulkuri Jussi joka ei suostunut edes töihin vaikka sai asunnonkin.
        Me ollaan Kulkurin Jussin kanssa asuttu sentään samassa talossakin. Jussi asu minun äidin enon luona ja sieltäkin lähti litomaan, koska meinas joutua töihin.

Inarin kunnassa EI JOUDU TÖIHIN vaan täällä pääsee eläkkeelle jos ei töihin halua.
        En kai minä eläkkeelle suostu, kun sain faktaa miten hienosti työllisyys asiat Inarin kunnassa hoidetaan.
        Eivät edes kuntouttavaa työtoimintaa tarjonneet, mutta eläkkeellä olis pitäny jäädä vaikka johtava lääkäri oli antanu lausunnon jossa luki, että pitää hakea töihin.

Kyllä minä lääkäriä kunnioitin sekä tottelin vaikka työt vaihtu, mutta kunnalla ei ole niin kiirettä siivoojille.
        Sama paikka ollu vuodesta 2017 auki…

Kunnalla on 2 miljoonaa euroa tilit plussalla jos oikein ymmärsin niin eivät raskineet edes valtion työllisyysvaroilla palkata töihin…

Kesäkuussa hain ensimmäisen kerran työpaikkaa niin eivät edes vastanneet, että ovat saaneet hakemuksen.
        Toisen kerran laitoin muutamaa tuntia ennen, kun haku loppu niin tuli vastaus.
        Eivät raskineet edes ilmoittaa milloin valinta suoritetaan….
        Tietokoneen näppäimistö kuluu liikaa jos toimisto työntekijä erehtyy TÖITÄ TEKEMÄÄN!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe