Onko täällä kukaan ajanut partaa kuntosalin pukkarissa/suihkussa? Itse aloitin vuosi sitten kuntoilun ja salilla käydessä käytän aina suihkua ja saunaa. Minulla on voimakas parrankasvu joten parranajo on päivittäinen rutiini. Usein ajan jopa kahdesti päivässä ja olen töissä eikä ole kauheasti ylimääräistä aikaa kotona ja siksi on myös kuntosalilla mukana höylä, suti, saippuaa ja aftershavea. Suihkuhuoneessa on sellainen lavuaari, jossa on peili ja pistorasia. Siinä on hyvä ajaa parta ja moni muukin salilla käyvä ajaa siinä partaa, toiset jopa koneella. Nyt kuitenkin vaihdoin salia ja uuden salin säännöt kieltävät "karvanpoiston" en ajatellut sen koskevan myös parranajoa joten ensimmäisellä käynnillä laitoin sudin likoamaan ja terän höylään ja vaahdotin saippua. Levitin vaahdon kasvoille ja sitten pari vetoa kerkesin tehdä ja valvoja tuli paikalle keskeyttämään ajon ja vetosi sääntöön että "karvanpoisto" kielletty johon rauhallisesti vastasin että se ei tarkoita parranajoa koska se on olennainen osa suihkussakäyntiä. Vastaus: se tarkoittaa ihan kaikkea ajelua. Meni ihan maku siihen saliin. Onneksi irtisanomisaikaa ei ollut joten vaihdoin kalliimpaan vanhaan saliin takaisin ja siellä saan sentään peseytyä ja onhan siellä se saunakin.
Parranajo kuntosalilla
5
299
Vastaukset
- Anonyymi
Salilla treenataan ja peseytymistilat ovat tarkoitettu siihen, että saat pestyä itsestäsi treenaamisesta aiheutuneen hien.
- Anonyymi
Mutta edelleen en tunne itseäni puhtaaksi ajamatta partaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta edelleen en tunne itseäni puhtaaksi ajamatta partaa.
Siellä naisten pukuhuoneessasi se ei ole kovin fiksua toimintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä naisten pukuhuoneessasi se ei ole kovin fiksua toimintaa.
Mistä tiedät kumpaa pukuhuonetta parraajaja käyttää?
- Anonyymi
Ajan aina parran, jos joku näkee siitä vaivaa, näkijän ongelma.
Jos tekee tyylillä, huuhtelee ne olemattomat pienet parranpätkät, mitä sitten.
Asian voi tehdä huolellisesti ja tarkasti, niinkuin kotona.
( kaikkihan suihkussa kusee...)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703