Upottiko ilmastonmuutos ökyrikkaiden luksusjahdin Sisiliassa?
https://yle.fi/a/74-20106308
Mitähän ilmastonmuutos EI tee?
Päivän pläjäys
7
235
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki haaksirikot on kanssa ilmastonmuutoksen syytä
- Anonyymi
Jo Titanic
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo Titanic
Joo, ilmaston lämpeneminen irroitti jäävuoren
- Anonyymi
Ilmastonmuutos tappoi 🤥
"Italian syyttäjän mukaan Bayesian-purjeveneen uppoamisessa ”voi olla kyse henkirikoksesta”. Tapauksesta käynnistettiin tapon tutkinta, mutta epäilyjä ei ole kohdistettu yksittäiseen ihmiseen.
Uppoaminen on voinut johtua myös huolimattomasta toiminnasta" - Anonyymi
Eivät voimakkaat tuulet ja trombitkaan ole aiemminkaan olleet harvinaisia noilla vesillä, niitä on esiintynyt ennen kuin kukaan ensimmäistä kertaa puhui ilmastonmuutoksesta.
Jo Dareioksen ja kumppanien aikaan sotalaivastoja tuhoutui myrskyissä! - Anonyymi00007
Esiteollisella aikana ei ollut haaksirikkoja
- Anonyymi00008
Syy- ja seuraussuhteen loppuminen - ilmastotoimet ja -rahoitus turhia
"Keikahduspisteet tarkoittavat, että ilmastonmuutoksen aikaansaama lämpeneminen alkaa voimistaa itse itseään niin, ettei sitä ole enää mahdollista pysäyttää. Tämä taas johtaa seurannaisilmiöihin, jotka voimistavat lämpenemistä edelleen"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104936
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35858Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 48683
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94662Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656- 29635