Miten sinut hurmataan

Anonyymi-ap

Miten sinut äkkiä hurmattaisiin hurmaajan omaksi tuli harmiksen aloituksesta mieleen miten jenni hurmasi joelin omakseen eli miten sinut hurmattaisiin omakseen

102

862

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      moom ypovptavasto lilassm eo kpidi yipjpm et''seem lipååaam lps soeöyt' eo å''åpos--- lim otse å,åedoööa latsp,assa kptaom ,älloåaolpk. akeöe,ssa---

    • Anonyymi

      Voi lähteä kaikkein yksinkertaisimmasta, eli kiinnostuksen osoittamisesta.
      Sitten saattaa kiinnostua itse jostakin, johon hurmaantua hurahtaa.

    • Anonyymi

      Jaa-a, enpä kyllä keksi sellaista keinoa, jolla tuo onnistuisi. Jollei se hurmaaja siihen hurmaamiseen kykene ihan vain sillä että hän on itsessään riityävän hurmaava, niin ei se millään tempulla onnistu. Muhun on ihan tunnetusti (siis minut tuntevien ihmisten mielestä) erittäin vaikea tehdä vaikutusta.

    • Anonyymi

      Olemalla oma ittesi ja sillei.

    • Mahdoton sanoa, on niin paljon henkilökemiasta kiinni. Toki olemalla rohkeasti ja jopa röyhkeästi oma itsensä, ottamalla sen kohtaamistilanteen haltuun, pääsee pitkälle.

      • Joku tähän viestiin kuittasi pörr ja moi, mikä näemmä poistettiin jostain syystä. Mutta pörr ja moi takaisin 😁


    • Ehkä hurmaavinta on, kun mies silittelee kissaa 😍

      • Anonyymi

        Tuo on helppo uskoa 😺, välis varmaankin ohjeistaa taas piakkoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on helppo uskoa 😺, välis varmaankin ohjeistaa taas piakkoin

        Niin onhan se kissan silittely melko kaunista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on helppo uskoa 😺, välis varmaankin ohjeistaa taas piakkoin

        Luulen, että tässä(kin) kohdin selvitään ilman väliksen ohjeistusta 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se kissan silittely melko kaunista

        köh, tai mirrin 😼


      • Sivusta totean, että kyllä mirrin paijaus ja rapsuttelu on myös todella palkitsevaa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Sivusta totean, että kyllä mirrin paijaus ja rapsuttelu on myös todella palkitsevaa 😁

        Et ehkä usko (tai mikset uskois) mutta hetki sitten ajattelin, että tuo ylempi mirri-kommentti on rekkaamattomalta randelta 😂

        Mutta kyllä, olen täysin samaa mieltä, hyvin palkitsevaa on 😁 Noin niinkuin mirrinkin mielestä siis..


      • Aletheias kirjoitti:

        Et ehkä usko (tai mikset uskois) mutta hetki sitten ajattelin, että tuo ylempi mirri-kommentti on rekkaamattomalta randelta 😂

        Mutta kyllä, olen täysin samaa mieltä, hyvin palkitsevaa on 😁 Noin niinkuin mirrinkin mielestä siis..

        Voin hyvin uskoa, joskin se oli aika köyhä Randen kommentiksi, aina pitää olla vähän mehustusta mukana 😁

        Harvassa ovat mirrit, jotka eivät paijauksesta tai rapsustuksesta pidä, mutta on niitäkin kohdalle osunut 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Voin hyvin uskoa, joskin se oli aika köyhä Randen kommentiksi, aina pitää olla vähän mehustusta mukana 😁

        Harvassa ovat mirrit, jotka eivät paijauksesta tai rapsustuksesta pidä, mutta on niitäkin kohdalle osunut 😂

        Totta, sulla tulee heti kerralla kaikki mausteet 😂

        No jopas, harvemmin kuulee, ettei joku rapsutukswsta pidä, mutta mirrejäkin on erilaisia ja hyvä niin 😁


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Et ehkä usko (tai mikset uskois) mutta hetki sitten ajattelin, että tuo ylempi mirri-kommentti on rekkaamattomalta randelta 😂

        Mutta kyllä, olen täysin samaa mieltä, hyvin palkitsevaa on 😁 Noin niinkuin mirrinkin mielestä siis..

        Melkein 😸, jatka pois vaan rande


      • Aletheias kirjoitti:

        Totta, sulla tulee heti kerralla kaikki mausteet 😂

        No jopas, harvemmin kuulee, ettei joku rapsutukswsta pidä, mutta mirrejäkin on erilaisia ja hyvä niin 😁

        " sulla tulee heti kerralla kaikki mausteet"
        Ja mä en sanonut tota, merkittäköön aikakirjoihin, mutta voi olla, että tulee kaikilla mausteilla. Gotcha! 😂

        Mirrit on niin erilaisia, jokaista pitää lähestyä yksilönä ja kokeilla mikä tapa lähestyä sekä koskettaa toimii, jos toimii. Yleensä jokin sopiva tapava löytyy ja saadaan mirri kehräämään, mutta ei aina. 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        " sulla tulee heti kerralla kaikki mausteet"
        Ja mä en sanonut tota, merkittäköön aikakirjoihin, mutta voi olla, että tulee kaikilla mausteilla. Gotcha! 😂

        Mirrit on niin erilaisia, jokaista pitää lähestyä yksilönä ja kokeilla mikä tapa lähestyä sekä koskettaa toimii, jos toimii. Yleensä jokin sopiva tapava löytyy ja saadaan mirri kehräämään, mutta ei aina. 😉

        Tarkennan, että tuo oli täysin viaton heitto! 😂

        Mirrit on todellakin erilaisia ja sitä pitää kunnioittaa. Onneksi tapoja lähestyä ja koskettaa on niin monia, että väittäisin valtaosalle löytyvän juuri se oikeanlainen tapa. Kehrääminen on terapeuttista, tiesitkö sitä? 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Tarkennan, että tuo oli täysin viaton heitto! 😂

        Mirrit on todellakin erilaisia ja sitä pitää kunnioittaa. Onneksi tapoja lähestyä ja koskettaa on niin monia, että väittäisin valtaosalle löytyvän juuri se oikeanlainen tapa. Kehrääminen on terapeuttista, tiesitkö sitä? 😁

        V-I-A-T-O-N... Sinä? Noooooo, totanoin... Ehkä joulupukki onkin olemassa ja muumit todellakin asuu Suvisaaristossa. Niin kuin viatttomuus asuu Allussa. Ehkä. En tiedä. Ei saateri, en usko 😂

        Jeps, tiedossa on, että mirri on terapeuttinen. Ja mirrin kehräys on tanakasti terapeuttista. Siksi mirrejä onkin niin kiva hyvinpidellä, molemmat osapuolet voittavat, mikä on pohjimmiltaan harvinaista, mutta mirrien kanssa melko helppo tilanne saavutettavaksi, jos yhtään viitsii yrittää 🤭


      • randombypasser kirjoitti:

        V-I-A-T-O-N... Sinä? Noooooo, totanoin... Ehkä joulupukki onkin olemassa ja muumit todellakin asuu Suvisaaristossa. Niin kuin viatttomuus asuu Allussa. Ehkä. En tiedä. Ei saateri, en usko 😂

        Jeps, tiedossa on, että mirri on terapeuttinen. Ja mirrin kehräys on tanakasti terapeuttista. Siksi mirrejä onkin niin kiva hyvinpidellä, molemmat osapuolet voittavat, mikä on pohjimmiltaan harvinaista, mutta mirrien kanssa melko helppo tilanne saavutettavaksi, jos yhtään viitsii yrittää 🤭

        Tietenkin olen viaton, senhän takia oikein erikseen asian tähdensin 😁 Viattomuus todellakin lives here. Niinkuin Allun sydämessä ja mielessä 😇 Heh, tuli ensin että kielessä, mutta se ei ehkä niin viaton aina ole 🤣

        Kaikki terapeuttinen on aina kannattavaa ja sen eteen näkee mielellään vähän vaivaakin. Vaikka ei se kyllä vaivalta pitäisi tuntua 😅


      • Aletheias kirjoitti:

        Tietenkin olen viaton, senhän takia oikein erikseen asian tähdensin 😁 Viattomuus todellakin lives here. Niinkuin Allun sydämessä ja mielessä 😇 Heh, tuli ensin että kielessä, mutta se ei ehkä niin viaton aina ole 🤣

        Kaikki terapeuttinen on aina kannattavaa ja sen eteen näkee mielellään vähän vaivaakin. Vaikka ei se kyllä vaivalta pitäisi tuntua 😅

        Eli pukeudut valkoisiin häissämme? Hyvä tietää ennalta 😁

        Hyvin seivattu tuo "kielessä", siitä olisin ehkä voinut jotain jopa lohkaistakin 🤭

        Niin, eihän se sinälllään vaivaa olekaan, mitä nyt joskus väsähtäneenä voi siltä alkuun tuntua, "pitääkö sen mirrin nyt siihen sormille tunketua, just alkais Miami Vicekin...", mutta nopeasti sitä sulaa mukaan.
        Niin kuin nytkin, tuo kollin rötkäle kipitti tuohon viereen huomauttamaan, että näppäimistö on no no, rapsutus go go 😂


    • Tulee vaikka juttelemaan oudoista ylimaallisista ja mielikuvituksellisista asioista. Tai ihan vaan omista itselleen mielenkiintoisista jutuista. Innostus tarttuu.

      Hyväntahtoisuudella ja käytöstavoilla. Kukaan ei jaksa ihmistä joka pitää muita huonompinaan. Kiitos, anteeksi ja ole hyvä ovat lyhyitä sanoja, mutta vaikuttavat yllättävän paljon.

      Huumorilla. Naurua pitää olla. Ei elämä saa olla liian vakavaa.

      Materiaali ei ole elävää olentoa tärkeämpi. Jos vaikka kallis esine vahingossa hajoaa, turha angstata. Kaupasta saa uuden.

      Kysymällä vaikka katsomaan tuota uutta Alien leffaa. Scifi ja kauhu kun ovat lähellä sydäntäni.

      Siinä taitaa ne tärkeimmät olla.

    • Anonyymi

      Phipils Ladu Shave koneella ajellut sääret ei tussu... itsessäni aika hyvä siis olen mies niin Braunin 3-teräinen partakone... onkin kaukosäätimien vieressä voi pörisätäää sillä välillä

    • Tähän mennessä minut on hurmattu älykkyydellä (sen huomaa kyllä heti kun suunsa avaa), läsnäololla ja pitkällä silmiin katsomisella. Silmät on sielun peili ja siltä näkee paljon, Ihmisen tuoksu ja se miltä kosketus tuntuu ja tuntuuko se toinen omalta ratkaisee myös paljon eteneekö hurmaaminen seuraavalle tasolle. Tuon kaiken voisi yksinkertaistaa sanaan kemia ja aaltopituus.

      Sitten taas empatiakyvyn tai sosiaalisten taitojen merkittävä puute, epäaitous, elämänhallinnan haasteet, räikeät erot arvomaailmassa tai se, ettei osoita omaa motivaatiota tutustua syvemmin, saa vetäytymään hyvinkin helposti alussa, vaikka alkuhurmaus olisikin ollut tuloksellinen.

      Minua ei hurmata lahjoilla, kalliilla matkoilla tai kehumalla. Eikä myöskään sixpack tai huks-vartalo, status, tai raha tee vaikutusta.

      Miesystäväni hurmasi minut ensimmäisenä iltana. Tosin tuli neljä kertaa juttelemaan ennen lopullista kolahdusta.

      • Jos olisin vastannut tähän aloitukseen tosissaan, niin olisin voinut kirjoittaa jotain hyvin samansuuntaista, mutta sinä jälleen kerran puit asian sanoiksi niin hyvin, että tyydyn vain komppaamaan 😊


      • Sulta löytyy kyllä kykyjä hyvään itse ilmaisuun. Voisin kyllä hyvinkin kompata tuosta monta asiaa🙄


    • Anonyymi

      jooh noniin... kun operaationi pelastaa omia levyjä-juttu ZZtoppia ja noniiin, saan pelastwettua vanhoilra CD:tä...

    • Anonyymi

      En ole kenenkään omaa, vaikka kuinka hurmattaisiin.

    • Minut hurmataan aitoudella ja rehellisyydellä.

      • Ilmankos epäonnistuin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ilmankos epäonnistuin 😂

        No, sinähän olet hurmaava juurikin tuollaisenaan kuin olet. Ja kuka sanoi, että olisit epäonnistunut? 😆


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No, sinähän olet hurmaava juurikin tuollaisenaan kuin olet. Ja kuka sanoi, että olisit epäonnistunut? 😆

        Edesmennyttä sukulaista lainaten, hurmaava kuin hummeri kattilassa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Edesmennyttä sukulaista lainaten, hurmaava kuin hummeri kattilassa 😁

        Tulipunainen ja sanoo phiiuuhh..?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tulipunainen ja sanoo phiiuuhh..?

        Suunnilleen noin. Ehkä varsi tilliä hampaiden välissä, ei välttämättä vapaahetoisesti. 😁
        Saakutti, pitäis jaksaa lähteä taas ravustamaan, on se aika kivaa touhua. No ehkä sitten eläkkeellä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Suunnilleen noin. Ehkä varsi tilliä hampaiden välissä, ei välttämättä vapaahetoisesti. 😁
        Saakutti, pitäis jaksaa lähteä taas ravustamaan, on se aika kivaa touhua. No ehkä sitten eläkkeellä.

        Oltiin natiaisia kun vaarilla käytiin ja hän oli ostanut kauppatorilta rapuja.. siitä tiedän että kun ne viskaa kattilaan ne vinkaisee.

        Sen koommin en ole rapuja syönyt.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Oltiin natiaisia kun vaarilla käytiin ja hän oli ostanut kauppatorilta rapuja.. siitä tiedän että kun ne viskaa kattilaan ne vinkaisee.

        Sen koommin en ole rapuja syönyt.

        Olen muksuna ravustanut paljonkin ja on niitä sitten myös keitelty. Se vinkasu tulee lihoista, ei ravun suusta ajatuksen kanssa, muistan kyllä sen hyvin. Sama vinkasu tulee katkaravuista tehtaalla, kun niitä höyrytetään pakastuspussia varten. Pikainen kuolema on vain helpointa toteuttaa tiputtamallla rapu kiehuvaan veteen, siitä oli just äsken julkastu joku tutkimuskin, ehkä viime viikolla.


      • randombypasser kirjoitti:

        Olen muksuna ravustanut paljonkin ja on niitä sitten myös keitelty. Se vinkasu tulee lihoista, ei ravun suusta ajatuksen kanssa, muistan kyllä sen hyvin. Sama vinkasu tulee katkaravuista tehtaalla, kun niitä höyrytetään pakastuspussia varten. Pikainen kuolema on vain helpointa toteuttaa tiputtamallla rapu kiehuvaan veteen, siitä oli just äsken julkastu joku tutkimuskin, ehkä viime viikolla.

        Juu.. näin mäkin olen ymmärtänyt. Se vinkaisu tulee kun ilma karkaa ravun kuoren alta. Se etten ole syönyt rapuja sen koommin ei johdu muusta kuin siitä, ettei ole tullut tilaisuutta rapujen syömiseen.

        Laivalla ehkä olisin voinutkin joskus, mutta se nyt ei oikein toimi. Ja välttelen buffetissa käsin syömistä. Tai no yleensäkin välttelen käsin syömistä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. näin mäkin olen ymmärtänyt. Se vinkaisu tulee kun ilma karkaa ravun kuoren alta. Se etten ole syönyt rapuja sen koommin ei johdu muusta kuin siitä, ettei ole tullut tilaisuutta rapujen syömiseen.

        Laivalla ehkä olisin voinutkin joskus, mutta se nyt ei oikein toimi. Ja välttelen buffetissa käsin syömistä. Tai no yleensäkin välttelen käsin syömistä.

        Me ravustettiin serkkupoikien kanssa pentuina ihan pää märkänä koko loppukesä, koulustakin lintsattiin vain siksi että saatiin ravustaa elokuun hyvillä keleillä maksimaalisesti. Siihen aikaan rapumerrat oli ihan uusi juttu, me ravustettiin rannassa tikuilla, mikä tekee hommasta aavistuksen työläämmän. Mutta kivaa se oli. Iltapäivästä ongit syöttejä tikkuihin ja teet tikkuja, sitten illan ja yön väijyt rapuja niiltä tikuilta, välillä haavilla, välillä käsin, riippuen miten syvässä se tikku sattui olemaan. Sekin tuli havaittua, että lenkkimakkara on ällistyttävän hyvä syötti, mutta kun jotain piti itekin syödä yöllä ja raaka, revitty särki ei ollut ihan se mitä silloin kaipasi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Me ravustettiin serkkupoikien kanssa pentuina ihan pää märkänä koko loppukesä, koulustakin lintsattiin vain siksi että saatiin ravustaa elokuun hyvillä keleillä maksimaalisesti. Siihen aikaan rapumerrat oli ihan uusi juttu, me ravustettiin rannassa tikuilla, mikä tekee hommasta aavistuksen työläämmän. Mutta kivaa se oli. Iltapäivästä ongit syöttejä tikkuihin ja teet tikkuja, sitten illan ja yön väijyt rapuja niiltä tikuilta, välillä haavilla, välillä käsin, riippuen miten syvässä se tikku sattui olemaan. Sekin tuli havaittua, että lenkkimakkara on ällistyttävän hyvä syötti, mutta kun jotain piti itekin syödä yöllä ja raaka, revitty särki ei ollut ihan se mitä silloin kaipasi 😂

        Olet ollut hulivili jo pentuna.. ja miksikään et ole siitä muuttunut. :)

        Hyvä vaan että sinunöaisiasi on olemassa. Ei kaiken tarvii olla niin vakavaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Olet ollut hulivili jo pentuna.. ja miksikään et ole siitä muuttunut. :)

        Hyvä vaan että sinunöaisiasi on olemassa. Ei kaiken tarvii olla niin vakavaa.

        Se oli sitä aikaa, sillon oli koko maa ja maailma vähän eri, asiat ei olleet niin justiinsa ja koulussakin ymmärrettiin, jos kersoja ei näkynyt penkissä kun alkoi ravustus/sorsastus/hirvi -kausi, ei tullut heti helvetillitä nillitystä.

        Mitä, mähän oon nykyään kauhean seesteinen ja seniili setämies 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se oli sitä aikaa, sillon oli koko maa ja maailma vähän eri, asiat ei olleet niin justiinsa ja koulussakin ymmärrettiin, jos kersoja ei näkynyt penkissä kun alkoi ravustus/sorsastus/hirvi -kausi, ei tullut heti helvetillitä nillitystä.

        Mitä, mähän oon nykyään kauhean seesteinen ja seniili setämies 😂

        Seniilikö? Tuota nyt ei usko Erkkikään..



    • Anonyymi

      En oikeastaan usko hurmaamiseen.
      Hullaantumista pikkuhiljaa johonkin ympäri ämpäri umpi outoon, mutta reiluun ja kiltisti käyttäytyvään voi tapahtua.
      Tykkään, että toinen kertoo omat mielipiteensä. Ei mielistele, mutta kivaa saa olla.
      Ja pitää osata nauraa.
      Maailmassa on ja tapahtuu vakavia, isoja asioita kaikenaikaa, ihmisille itselleenkin, siksi jonkinsortin keveyttä saa olla.
      Osaa riidellä, osaa pyytää ja antaa anteeksi.
      Tutkimusmatka. Kasvamista joka tavalla.
      Tätä kaikkea kun tapahtuu, on mahdollista lähentyä. Minusta.
      Vilma
      Tästä nyt tuli kuin kirje joulupukille...

    • Anonyymi

      Älyllä ja kauneudella. Mitään muuta ei kannata yrittää.

    • Anonyymi

      moom kpmlom yeomotutäm oa'mt' ,ot' hiroa 100 jorain kuulokkwir

    • Siis lopullinen hurmaantuminen lähtee siitä miten kohtelee jälkikasvuani. En ikinä voisi kuvitella hurmaantuvani sellaiseen ihmiseen joka kohtelee heitä huonosti. Ei viattomille lapsille pidä olla mustasukkainen tai mitenkään muutenkaan vihainen, menneestä elämästä…

      • Anonyymi

        Sulla on aika surkea harkintakyky. Ja en, en kerro mistä päättelin. Sitä sun on syytä miettiä itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on aika surkea harkintakyky. Ja en, en kerro mistä päättelin. Sitä sun on syytä miettiä itse.

        Niin no nuo asiat ovat itselleni tärkeitä. Lähinnä omasta menneisyydestä koettuja.. oma lapsuus... Mutta on se hyvä kun palstalaiset näköjään tietää itseäni paremmin..😁 saat olla tuota mieltä, itse harkitsen niin kuin harkitsen.


      • Tuo on ehdoton edellytys parisuhteen onnistumiselle, että molemmat hyväksyvät toistensa jälkikasvun ja kohtelevat heitä hyvin. En olisi hetkeäkään miehen kanssa, joka kohtelisi poikaani huonosti.


      • Aletheias kirjoitti:

        Tuo on ehdoton edellytys parisuhteen onnistumiselle, että molemmat hyväksyvät toistensa jälkikasvun ja kohtelevat heitä hyvin. En olisi hetkeäkään miehen kanssa, joka kohtelisi poikaani huonosti.

        Niin juurikin tämä. Vaikka olisi miten hurmaava, mutta jos ei tule toimeen jälkikasvun kanssa, niin eipä siinä kannata jatkaa sen pidemmälle. Kyllä se taikakin haihtuisi hyvin ripeään…


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin juurikin tämä. Vaikka olisi miten hurmaava, mutta jos ei tule toimeen jälkikasvun kanssa, niin eipä siinä kannata jatkaa sen pidemmälle. Kyllä se taikakin haihtuisi hyvin ripeään…

        Niinpä. Poikani on minulle tärkein enkä aio vaarantaa hänen hyvinvointiaan millään tavalla. Ei miehen tarvitse missään nimessä isäksi pojalleni alkaa. Pojallani on isä, joka on aktiivisesti mukana hänen elämässään, mutta turvallinen aikuinen miehen täytyy pystyä olemaan. Sama tietenkin pätee toiseen suuntaan, myös minun täytyy pystyä hyväksymään miehen lapset ja se, että miehelle hänen lapsensa ovat ne tärkeimmät.


      • Aletheias kirjoitti:

        Niinpä. Poikani on minulle tärkein enkä aio vaarantaa hänen hyvinvointiaan millään tavalla. Ei miehen tarvitse missään nimessä isäksi pojalleni alkaa. Pojallani on isä, joka on aktiivisesti mukana hänen elämässään, mutta turvallinen aikuinen miehen täytyy pystyä olemaan. Sama tietenkin pätee toiseen suuntaan, myös minun täytyy pystyä hyväksymään miehen lapset ja se, että miehelle hänen lapsensa ovat ne tärkeimmät.

        Vaikka lapsillani, ei ole enää läsnäolevaa isää. En itsekään ole ajatellut, että tulevan kumppanin tarvitsisi alkaa vanhemmaksi. Tietenkin juuri niin kuin mitä itsekin sanoit, että pitäisi olla sitä toisen aikuisen luomaa turvaa. Empaattisilla ihmisillä on yleensä kykyä hyväksyä kumppaninsa lapset.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Vaikka lapsillani, ei ole enää läsnäolevaa isää. En itsekään ole ajatellut, että tulevan kumppanin tarvitsisi alkaa vanhemmaksi. Tietenkin juuri niin kuin mitä itsekin sanoit, että pitäisi olla sitä toisen aikuisen luomaa turvaa. Empaattisilla ihmisillä on yleensä kykyä hyväksyä kumppaninsa lapset.

        Mistä olette löytäneet niin surkeita miehiä?

        Teidän arviointikyky on todella heikko. Lapsissa ei ole mitään vikaa, mutta teidän arviointikyvyssä on. Eli aika no, no. Olette liian tyhmiä hyvään parisuhteeseen. Sen takia varmaan täälläkin viihdytte.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Vaikka lapsillani, ei ole enää läsnäolevaa isää. En itsekään ole ajatellut, että tulevan kumppanin tarvitsisi alkaa vanhemmaksi. Tietenkin juuri niin kuin mitä itsekin sanoit, että pitäisi olla sitä toisen aikuisen luomaa turvaa. Empaattisilla ihmisillä on yleensä kykyä hyväksyä kumppaninsa lapset.

        Se, miten isällinen tai äidillinen suhde kumppanin lapsiin syntyy, riippuu niin monesta asiasta. On aivan eri asia, jos kumppanilla on esim. teini-ikäiset lapset, joiden molemmat vanhemmat ovat kuvioissa mukana, kuin jos kumppanilla olisi pieni lapsi, jonka toinen vanhempi ei ole lapsen elämässä. On myös aivan eri asia asua saman katon alla, kuin asustella eri kaupungeissa.

        Minulla on kyllä tilaa sydämessäni lapsille, vaikkeivat he omia olisikaan, mutta väkisin en "äidin" roolia ottaisi siinäkään tapauksessa, ettei lasten biologinen äiti olisi mukana kuvioissa. Minulle on tärkeää kunnioittaa miestä ja hänen suhdetta omiin lapsiinsa ja koen, että minun tehtävänäni olisi olla turvallinen aikuinen ja antaa lasten määrittää, miten lähelle he minut haluaisivat. En toisaalta myöskään halua sellaista, että mies haluaa minut äidiksi lapsilleen ja olettaa minun alkavan kodinhengettäreksi tuosta vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä olette löytäneet niin surkeita miehiä?

        Teidän arviointikyky on todella heikko. Lapsissa ei ole mitään vikaa, mutta teidän arviointikyvyssä on. Eli aika no, no. Olette liian tyhmiä hyvään parisuhteeseen. Sen takia varmaan täälläkin viihdytte.

        Mistä päättelet että miehet ovat surkeita?

        Mietis nyt uudelleen, eikös tämä ole lähinnä keskustelupaikka?


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Se, miten isällinen tai äidillinen suhde kumppanin lapsiin syntyy, riippuu niin monesta asiasta. On aivan eri asia, jos kumppanilla on esim. teini-ikäiset lapset, joiden molemmat vanhemmat ovat kuvioissa mukana, kuin jos kumppanilla olisi pieni lapsi, jonka toinen vanhempi ei ole lapsen elämässä. On myös aivan eri asia asua saman katon alla, kuin asustella eri kaupungeissa.

        Minulla on kyllä tilaa sydämessäni lapsille, vaikkeivat he omia olisikaan, mutta väkisin en "äidin" roolia ottaisi siinäkään tapauksessa, ettei lasten biologinen äiti olisi mukana kuvioissa. Minulle on tärkeää kunnioittaa miestä ja hänen suhdetta omiin lapsiinsa ja koen, että minun tehtävänäni olisi olla turvallinen aikuinen ja antaa lasten määrittää, miten lähelle he minut haluaisivat. En toisaalta myöskään halua sellaista, että mies haluaa minut äidiksi lapsilleen ja olettaa minun alkavan kodinhengettäreksi tuosta vaan.

        Noissa yksin- tai yhteishuoltajien tapailussa on sellainen ikävä piirre, että kun ja jos juttu ei natsaakaan, niin ne lapset ovat jo ehtineet muodostaa jonkinlaista suhdetta siihen tyyppiin joka äitiä/isää kävi tapailemassa. Sitten siitä tyypistä voi tuntua pahalta jättää ne lapsetkin tavallaan selkänsä taakse, kun äiti/isä ei natsannutkaan. Miettii myös miltä lapsista tuntuu :(

        -keinovaginamies-


      • Aletheias kirjoitti:

        Se, miten isällinen tai äidillinen suhde kumppanin lapsiin syntyy, riippuu niin monesta asiasta. On aivan eri asia, jos kumppanilla on esim. teini-ikäiset lapset, joiden molemmat vanhemmat ovat kuvioissa mukana, kuin jos kumppanilla olisi pieni lapsi, jonka toinen vanhempi ei ole lapsen elämässä. On myös aivan eri asia asua saman katon alla, kuin asustella eri kaupungeissa.

        Minulla on kyllä tilaa sydämessäni lapsille, vaikkeivat he omia olisikaan, mutta väkisin en "äidin" roolia ottaisi siinäkään tapauksessa, ettei lasten biologinen äiti olisi mukana kuvioissa. Minulle on tärkeää kunnioittaa miestä ja hänen suhdetta omiin lapsiinsa ja koen, että minun tehtävänäni olisi olla turvallinen aikuinen ja antaa lasten määrittää, miten lähelle he minut haluaisivat. En toisaalta myöskään halua sellaista, että mies haluaa minut äidiksi lapsilleen ja olettaa minun alkavan kodinhengettäreksi tuosta vaan.

        Moni asia vaikuttaa, ettei nämä uusioperhe kuviot sun muut niin helppoja ole.
        Siis juurikin teini ikä ei välttämättä ole helpoin. Vaikuttaa henkilökemiatkin. Pienen lapsen on yleensä helpompi turvautua uuteen aikuiseen, ehkä jopa helpompi sopeutua. Sekin on juurikin hyvä, että osaa antaa tilaa sille lapselle. Lapsi kyllä itse lähentyy jos kokee aikuisen luotettavaksi.🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noissa yksin- tai yhteishuoltajien tapailussa on sellainen ikävä piirre, että kun ja jos juttu ei natsaakaan, niin ne lapset ovat jo ehtineet muodostaa jonkinlaista suhdetta siihen tyyppiin joka äitiä/isää kävi tapailemassa. Sitten siitä tyypistä voi tuntua pahalta jättää ne lapsetkin tavallaan selkänsä taakse, kun äiti/isä ei natsannutkaan. Miettii myös miltä lapsista tuntuu :(

        -keinovaginamies-

        Kyllä, tuo olisi takuulla asia, mikä rikkoisi sydämeni, jos eron takia joutuisi päästämään irti myös lapsista.

        Tuo on yksi syy siihen, miksi itse en esittelisi pojalleni ketään, ennen kuin suhde on vakaalla pohjalla. Eihän mitään takeita ikinä ole, mutta en ainakaan sellaista halua, että miehiä tulee ja menee eikä lapseni enää uskaltaisi kiintyä kehenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noissa yksin- tai yhteishuoltajien tapailussa on sellainen ikävä piirre, että kun ja jos juttu ei natsaakaan, niin ne lapset ovat jo ehtineet muodostaa jonkinlaista suhdetta siihen tyyppiin joka äitiä/isää kävi tapailemassa. Sitten siitä tyypistä voi tuntua pahalta jättää ne lapsetkin tavallaan selkänsä taakse, kun äiti/isä ei natsannutkaan. Miettii myös miltä lapsista tuntuu :(

        -keinovaginamies-

        Ihanaa keinis tuli takaisin. 🤗🤗🤗 Aivan totta tuo mitä kirjoitit.

        Siis itse koin aikoinani sen, että asuimme 6kk. Äidin kumppanilla.. se kun muutettiin pois oli valtava järkytys. Sen jälkeen ei ollut samalla tavalla luottoa uuteen kumppaniin. Toki nykyään on kun, niin monia vuosikymmeniä ovat jo olleet yhdessä.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Moni asia vaikuttaa, ettei nämä uusioperhe kuviot sun muut niin helppoja ole.
        Siis juurikin teini ikä ei välttämättä ole helpoin. Vaikuttaa henkilökemiatkin. Pienen lapsen on yleensä helpompi turvautua uuteen aikuiseen, ehkä jopa helpompi sopeutua. Sekin on juurikin hyvä, että osaa antaa tilaa sille lapselle. Lapsi kyllä itse lähentyy jos kokee aikuisen luotettavaksi.🤗

        Totta, teini-ikäinen ei takuulla ole helppo lähestyttävä, kun ei teini välttämättä päästä enää omaa vanhenpaansakaan lähelle. Se vaatii kärsivällisyyttä ja ymmärrystä aikuisilta. Ei teinikään tietenkään miten tahansa saa käyttäytyä, mutta hänen mielipiteitään ja tunteitaan tulee kunnioittaa. Pienen lapsen kanssa on todella helpompi muodostaa suhde jo ihan arkisen tekemisen kautta. Voi sitä teininkin kanssa kokeilla tehdä kaikenlaista, jos onnistuu vain saamaan teinin mukaan johonkin 😄

        Lasten ehdoilla kuitenkin pitää mielestäni edetä. Se ei tarkoita, ettäkö aikuisten tarpeet olisi täysin sysättävä sivuun, mutta jos on lapsia tähän maailmaan tehnyt, niin ne on kyllä hoidettava viimeisen päälle kunnolla ja joskus se tarkoittaa omien tarpeiden sivuun laittamista.


      • Aletheias kirjoitti:

        Kyllä, tuo olisi takuulla asia, mikä rikkoisi sydämeni, jos eron takia joutuisi päästämään irti myös lapsista.

        Tuo on yksi syy siihen, miksi itse en esittelisi pojalleni ketään, ennen kuin suhde on vakaalla pohjalla. Eihän mitään takeita ikinä ole, mutta en ainakaan sellaista halua, että miehiä tulee ja menee eikä lapseni enää uskaltaisi kiintyä kehenkään.

        Tämä! Sama asenne itsellänikin tulevaisuuden suhteen.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kyllä, tuo olisi takuulla asia, mikä rikkoisi sydämeni, jos eron takia joutuisi päästämään irti myös lapsista.

        Tuo on yksi syy siihen, miksi itse en esittelisi pojalleni ketään, ennen kuin suhde on vakaalla pohjalla. Eihän mitään takeita ikinä ole, mutta en ainakaan sellaista halua, että miehiä tulee ja menee eikä lapseni enää uskaltaisi kiintyä kehenkään.

        Itse ajattelen asiaa enemmän niiden lasten kokemusten kautta. En usko että minun paatunut sydämeni kovin pahasti värähtelisi, mutta mitä se tekee niille lapsille? Juuri tuo, mitä viimeisessä virkkeessäsi kirjoitat.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ihanaa keinis tuli takaisin. 🤗🤗🤗 Aivan totta tuo mitä kirjoitit.

        Siis itse koin aikoinani sen, että asuimme 6kk. Äidin kumppanilla.. se kun muutettiin pois oli valtava järkytys. Sen jälkeen ei ollut samalla tavalla luottoa uuteen kumppaniin. Toki nykyään on kun, niin monia vuosikymmeniä ovat jo olleet yhdessä.

        No heippa vaan sullekin :)

        -keinovaginamies-


      • Aletheias kirjoitti:

        Totta, teini-ikäinen ei takuulla ole helppo lähestyttävä, kun ei teini välttämättä päästä enää omaa vanhenpaansakaan lähelle. Se vaatii kärsivällisyyttä ja ymmärrystä aikuisilta. Ei teinikään tietenkään miten tahansa saa käyttäytyä, mutta hänen mielipiteitään ja tunteitaan tulee kunnioittaa. Pienen lapsen kanssa on todella helpompi muodostaa suhde jo ihan arkisen tekemisen kautta. Voi sitä teininkin kanssa kokeilla tehdä kaikenlaista, jos onnistuu vain saamaan teinin mukaan johonkin 😄

        Lasten ehdoilla kuitenkin pitää mielestäni edetä. Se ei tarkoita, ettäkö aikuisten tarpeet olisi täysin sysättävä sivuun, mutta jos on lapsia tähän maailmaan tehnyt, niin ne on kyllä hoidettava viimeisen päälle kunnolla ja joskus se tarkoittaa omien tarpeiden sivuun laittamista.

        Just näin. Tällä hetkellä aivan mahdoton tehtävä ainakin omalta osaltani.🙈 Kerran kuukaudessa vapaa viikonloppu, siinä ei hirveästi tutustuta kehenkään. Tai siis jos nyt myös täysin rehellisiä ollaan, niin silloin kun on se oma vapaa.. olen aika väsynyt, enkä niinkään kaipaa mitään erityistä tekemistä. On ollut ihana vaan olla kotona, tekemättä mitään.😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen asiaa enemmän niiden lasten kokemusten kautta. En usko että minun paatunut sydämeni kovin pahasti värähtelisi, mutta mitä se tekee niille lapsille? Juuri tuo, mitä viimeisessä virkkeessäsi kirjoitat.

        -keinovaginamies-

        Ehdottomasti lasten hyvinvointi on etusijalla, eikä takuulla ole yhdellekään lapselle hyväksi, jos hän menettää elämästään aikuisen, joka on ehtinyt hänelle jo rakkaaksi tulla. Tässä kohdin toivoisi aikuisilta sen verran ymmärrystä, että lasten ei tarvitsisi täysin menettää vanhemman ex-kumppania vaan suhdetta voitaisiin jollain tavalla ylläpitää jatkossakin, jos kaikki sitä toivovat.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Just näin. Tällä hetkellä aivan mahdoton tehtävä ainakin omalta osaltani.🙈 Kerran kuukaudessa vapaa viikonloppu, siinä ei hirveästi tutustuta kehenkään. Tai siis jos nyt myös täysin rehellisiä ollaan, niin silloin kun on se oma vapaa.. olen aika väsynyt, enkä niinkään kaipaa mitään erityistä tekemistä. On ollut ihana vaan olla kotona, tekemättä mitään.😁

        Nauti ihan rauhassa vain omasta ajasta, sitä ehtii kyllä 😁

        Minulla kyllä olisi aikaa tapaillakin, mutta olen tullut vain liian nössöksi miesten suhteen, että minä vietän sitten vapaa-aikani puuhaten omiani tai ystävien kanssa. Ei tuollakaan tavalla paljoa miehiä tavata 😅


      • Aletheias kirjoitti:

        Nauti ihan rauhassa vain omasta ajasta, sitä ehtii kyllä 😁

        Minulla kyllä olisi aikaa tapaillakin, mutta olen tullut vain liian nössöksi miesten suhteen, että minä vietän sitten vapaa-aikani puuhaten omiani tai ystävien kanssa. Ei tuollakaan tavalla paljoa miehiä tavata 😅

        Niin ehtii😁

        Sulla ainakin kuulostaa olevan menoa ja meininkiä. Mitä nyt näin palstalla olen päässyt seuraamaan. Se on vaan hyvä, että teet niitä itsellesi mieluisia juttuja vapaa aikanasi. En tiedä minkälainen ystäväpiiri sinulla on, että jos viettäisitte tyttöjen iltaa, niin pääsiskö sua joku iskemään? Vai blokkaako muut leidit isku yrityksen?

        Tulee vaan mieleen omat nuoruus vuodet, että tyttöjen illoissa ei miehiä näy. Ei olis edes ketään päässyt lähelle🤣 Tai jos nyt pääsi keskustelu etäisyydelle, niin tuli hyvin vihaista katsetta ystävältä. Ehkä näin jo keski ikäisenä hieman eri meno😁


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Ehdottomasti lasten hyvinvointi on etusijalla, eikä takuulla ole yhdellekään lapselle hyväksi, jos hän menettää elämästään aikuisen, joka on ehtinyt hänelle jo rakkaaksi tulla. Tässä kohdin toivoisi aikuisilta sen verran ymmärrystä, että lasten ei tarvitsisi täysin menettää vanhemman ex-kumppania vaan suhdetta voitaisiin jollain tavalla ylläpitää jatkossakin, jos kaikki sitä toivovat.

        Itse olen joskus törmännyt tällaiseen asiaan ihan siinä tapailuvaiheessa. Lasten äiti vei minut kotiinsa ihan heti alkuunsa, vaikka lapset olivat kotona. Ja toinen niistä siellä sellainen n. 8 vuotias poika ilman miehenmallia. Olisihan se pitänyt ymmärtää miten siinä käy, jo ennen kuin tajusin ettei tämä nainen ole minua varten. Jo suurin piirtein toisella tapaamisella poika odottaa minua yhtä paljon kuin äiti :(

        Kun ei olla varsinaisia ex-kumppaneita, vaan enemmänkin sellaisia pikaisempia vastaantulijoita :) , niin ei siinä kyllä koe luontevaksi jatkaa suhdetta lapsiin.

        Nuoruuden piikkiin.

        -keinovaginamies-


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin ehtii😁

        Sulla ainakin kuulostaa olevan menoa ja meininkiä. Mitä nyt näin palstalla olen päässyt seuraamaan. Se on vaan hyvä, että teet niitä itsellesi mieluisia juttuja vapaa aikanasi. En tiedä minkälainen ystäväpiiri sinulla on, että jos viettäisitte tyttöjen iltaa, niin pääsiskö sua joku iskemään? Vai blokkaako muut leidit isku yrityksen?

        Tulee vaan mieleen omat nuoruus vuodet, että tyttöjen illoissa ei miehiä näy. Ei olis edes ketään päässyt lähelle🤣 Tai jos nyt pääsi keskustelu etäisyydelle, niin tuli hyvin vihaista katsetta ystävältä. Ehkä näin jo keski ikäisenä hieman eri meno😁

        Ihan mukavasti kyllä riittää kaikenlaista puuhaa arjessa, mutta olen pyrkinyt siihen, että teen juurikin mieluisia asioita arjessani 😊 Pojan harrastusten parissa menee oma aikansa, omat harrastukset, näen ystäviä jne Ja tänä kesänä on ollut myös poikkeuksellisen paljon perhejuhlia, niin viime aikoina on saanut vetää juhlamekonkin päälle keskimääräistä useammin 😊

        Ystäväpiirini on pääasiassa pariutunutta ja perheellistä ja tyttöjen illat ovat usein joko jonkun kotona tai sitten mennään syömään tai ehkä teatteriin tms melko rauhallista menoa. Useimmiten ollaan tiiviissä porukassa niin, ettei siinä kyllä herkästi tule mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Vaikka täytyy kyllä sanoa, etten minä itsekään auta asiaa. Viimeksi kun olin ystäväni kanssa viettämättä iltaa vähän railakkaammalla meiningillä ja useampia miehiä tuli juttelemaan tai otti kontaktia tanssilattialla, niin en yhdenkään kanssa jatkanut keskustelua pidemmälle. Joku oli liian kännissä, joku liian nuori, yksi tuijotti liian neuroottiseti, yksi teki niin outoja tanssiliikkeitä, että hänen voisi kuvitella olevan joku sarjamurhaaja 😅 En ehkä osaa suhtautua yökerhossa miehiin potentiaalisina kumppaneina, koska ympäristö on sellainen, että oletuksena on, että kaikki hakee vain jotain yhden yön juttua 🤔


      • Aletheias kirjoitti:

        Ihan mukavasti kyllä riittää kaikenlaista puuhaa arjessa, mutta olen pyrkinyt siihen, että teen juurikin mieluisia asioita arjessani 😊 Pojan harrastusten parissa menee oma aikansa, omat harrastukset, näen ystäviä jne Ja tänä kesänä on ollut myös poikkeuksellisen paljon perhejuhlia, niin viime aikoina on saanut vetää juhlamekonkin päälle keskimääräistä useammin 😊

        Ystäväpiirini on pääasiassa pariutunutta ja perheellistä ja tyttöjen illat ovat usein joko jonkun kotona tai sitten mennään syömään tai ehkä teatteriin tms melko rauhallista menoa. Useimmiten ollaan tiiviissä porukassa niin, ettei siinä kyllä herkästi tule mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Vaikka täytyy kyllä sanoa, etten minä itsekään auta asiaa. Viimeksi kun olin ystäväni kanssa viettämättä iltaa vähän railakkaammalla meiningillä ja useampia miehiä tuli juttelemaan tai otti kontaktia tanssilattialla, niin en yhdenkään kanssa jatkanut keskustelua pidemmälle. Joku oli liian kännissä, joku liian nuori, yksi tuijotti liian neuroottiseti, yksi teki niin outoja tanssiliikkeitä, että hänen voisi kuvitella olevan joku sarjamurhaaja 😅 En ehkä osaa suhtautua yökerhossa miehiin potentiaalisina kumppaneina, koska ympäristö on sellainen, että oletuksena on, että kaikki hakee vain jotain yhden yön juttua 🤔

        Kivoja puuhia olet kesällä ehtinyt tekemään🙂

        Apua sarjamurhaaja😅🙈

        Se on kyllä totta jos baariin/yökerhoon menee, niin itselläni on myös vaikea asennoitua siihen, että jos kanssani jutellaan.. niin se saattaa olla vaan juttelua eikä minkään muun vonkaamista.🙈Eli siis ennemmin olen sitten vaikka itsekseni ja nautin menosta. Toki on niitäkin kohtaamisia ollut, että joidenkin kanssa on ollut helpompi keskustella, ehkä silloin vieraalle juttelu ei itsestäni ole niin ahdistavaa. Olen jotenkin noin muuten tosi arka, miesten suhteen.. en siis ole missään suhteessa helposti lähestyttävä😁 tai siis niin mä sen itse koen.


    • Anonyymi

      Minun elämässä ei tapahdu mitään äkkiä, jos se on minun päästä kiinni.
      Vain harkittuja liikkeitä.

    • Anonyymi

      No empä usko että oli vaikiaa verrakkaapa ny ulkonäköjä ja isänsä aliatama poika ni se ny ois ottan ekan vastaantulevan jolta ois pillua saanu heillä on perheessä luultavasti tapana alistaa naisia ainakin mitä hjallista itseään kahtoo joelil on vaan töitä viedä itsetunto ja oliko sen nimi jenni ei just ny muista kouvolasta kuitee kartturina ollu rallikuiskeilla fitnestä tai vastaavaa harrasti josai kohti oli kuka oli ja joelhan on purjehtimassa et hänenhän pitäs olla ysissei kotosal sattuu vaan tulee raskaaks ni vaikia saada joelia isäks riippuu tietty kuinka hyvä joel on matikassa ja kuinka hyvin muistaa päivät kuukaudet vuodet

    • Anonyymi

      En usko että se on enää mahdollista. Äkkiä sitä ei ole voinut tehdä koskaan.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      lootpöp, kpdyiölaus tappaaa joku ihninen jäjestöön.. ´jou ihjmeellinne nimeltäänkin ... eli millin=?

    • Anonyymi

      nöpgp,öo,
      ,ögt

      låhsdp,pdgååäpd,p,lådrpïdgiåäips¨pdyååäpdpp,å,¨säfykrp.rtp,yyoyp,t,

      • Anonyymi

        kielilläpuhuminen on kova juttu, mutta tuo kielilläkirjoittaminen vielä kovempi


    • Anonyymi

      Se ei ole mahdollista, koska en etsi ketään. Ei ole tarvetta ihastua eikä rakastua.

    • Anonyymi

      låfdiöllom ks lslsom l'som åot'' ot'' åodtpoa lwedessas jpppjjpjpj

    • Anonyymi

      En yhtään osaa arvata. Ehkä sheivaamattomalla ja tatuttomalla kropalla voissi kokeilla

    • Anonyymi

      pm godeööalom yhyhza egtgt' kpgsom lprleaåaöllaodos dsös,irjsskos---

    • Anonyymi

      yytssöoö',,r,,'j to liilm åo,f'mh' piöööd mpmo sisä i228 iölp 23t5

      pm li,,sm oöemvolaostsalom mottasoöös ö',åäk' varkpoddas -.- åpttoaaöososa vsarkpoddalom liom ,orörmvolsomem kpli årpfesspro liim åo,e'öt' åipöeöta ,otttaoöee---

    • Anonyymi

      moom yiyiofo,ilslsöör yuyämårj,podry ksösy ---- limyipm yip yoryplpmrrm ö',åäkiui--
      25-8 dod' iölp 22-8 mpom

    • Anonyymi

      Minut hurmataan voimakkaalla kemialla. Yleensä se ulkonäkö on myös omaan mieleen. Tärkeintä on kuitenkin se, että kun hän avaa suunsa, niin puhe miellyttää. Ihastun siis älykkäisiin ihmisiin. Viisaisiin ja älykkäisiin. Pelkkä älykkyys ei tee suurta vaikutusta, mutta älykäs ja viisas tekee. Iällä ei ole tuossa mitään tekemistä. Ihastun tosi syvästi ihmisen värikkääseen mieleen. Kauniiseen tapaan asetella sanoja, nähdä asioiden ytimeen ja löytää jotain uusia (vanhoja) tapoja nähdä tätä maailmaa ja elämää. Sellainen kiehtoo.

      Tykkään samaan aikaan huomaavaisista, mutta myös tietyllä tapaa itsevarmoista miehistä. Vähän hajamielisistäkin, välillä omiin ajatuksiinsa uppoavista, mutta ei vähääkään ylimielisistä. Sellainen on tosi kiinnostavaa. Esim. Janne Saarikivi ja Saska Saarikoski tulee mieleen miehistä juuri tuon ajattelun suhteen kiinnostavina.

    • Anonyymi

      Kyllähän se tisseihin liittyy... Erittäin isojen tissien lisäksi jos on hyvä peppu ja nätti naama, niin sopivan paljastavat vaatteet ja vähän flirttailua niin olen ihan myyty mies.

      • Anonyymi

        Entäs se luonne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs se luonne?

        No siis seksuaalinen ja antelias.


    • Anonyymi

      Philips Von Braun... niin tointäisi Philips Lady Shav toinen Braun miestredtrnkonetta.. jottei tule "Viiksi-Vllua"..

    • Anonyymi

      Ah. Muistin ulkoa tullessani erään asian.
      Kaunis ääni hurmaa. Joillakin on, ei suinkaan kaikilla.
      Vilma-ääniherkkä

    • Anonyymi

      "miten sinut hurmattaisiin omakseen"

      Tuo "omakseen" töksähtää tosi pahasti, ketään ei voi edellekään omistaa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Komppaan: yritys omistaa toinen, ei nappaa.
        Sitten on sellainen verbi kuin omistautua. Monihan kenties arvelee kun 150 %:sesti omistautuu toiselle, niin toinenkin omistautuu kenties 200 %:sesti.
        Ja tuliko petyttyä vai onko hurma jo kaukanaÖ
        Omistautumiseen voi liittyä toisen hallitsemisyrityksiä.
        Muttei kait noinkaan pidä?
        Vilma


    • Anonyymi

      Melko varma, että mua ei mikään saa äkkiä sekoamaan.

    • Anonyymi

      Todella outo ajatus, että joku muka omistaa toisen, pitää omanaan.

      • Anonyymi

        Eikö vanhoissa lauluissa ja runoissa ole noita omistamis-juttuja.
        Saada olla jonkun omana ainiaan, eli hamaan tappiin, missä se sitten onkin.
        Sitten genetiivi, esim. minun, sinun on omimista. Mieheni, vaimoni, naiseni...-ni, -ni, -ni
        Tahdotko ....si?

        Miksei kysytä, että haluatteko avioitua?

        Ei haluatko ottaa Martti Toivo Aapeli tämän Aina Ilona Irmelin? ja ei muuta kuin toistepäin.
        Ja yleisö jännittää.
        Jos sanookin, enpähän tahro, mutta menen kuin menenkin avioon.
        Vilma


      • Anonyymi

        Vai tarkoittaako se vaan sitä, ettei toiset saa koskea. Että on antautunut sille ihmiselle ja luottaa siihen, että se toinen kohtelee hyvin, samalla tavalla kuin itseään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai tarkoittaako se vaan sitä, ettei toiset saa koskea. Että on antautunut sille ihmiselle ja luottaa siihen, että se toinen kohtelee hyvin, samalla tavalla kuin itseään?

        19:54
        Olinpahan aikaani edellä (mikä sanonta), sillä nyt Ruotsissa on keskusteltu kirkonkin piirissä, ettei isä enää 'luovuttaisi' kirkkohäissä tytärtään (genetiivi) tulevalle puolisolle.
        Vilma


    • Anonyymi

      Mielen nystyröillä ja hymyllä 🙂, simppeliä

    • Anonyymi

      iujearu gYAJa aaEH höbbuetaöeö dyet,,, wabsajkuarwb,

    • Anonyymi

      En tiedä. Oon vissiin ollut niin humalassa.

    • Kauneudella, söpöilyllä, positiivisella asenteella, hymyllä, lämmöllä ja empatialla. Ei millään kovistelulla ja psykoilulla ja sekoilulla.

    • Anonyymi

      niinmikkä igtonääni jokus sslsmsnisdkus lähisgtäöllä herätti..

    • Anonyymi

      Älyllä, hyvällä huumorilla ja hyvällä käytöksellä.

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä helpoin tapa on varmaan kysymällä tanssimaan, katsomalla silmiin, hymyilemällä ja viemällä mukanaan kädestä kiinni pitäen. Sitä minäkään en ehkä tulkitse vain ystävällisyydeksi. - mies tääl

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe