Kyllä on vajonnut pohjamutiin Kepulaiset.
Kepulaiset ehdottaa Seksi elinkeinoa Lappiin
9
558
Vastaukset
- Anonyymi
Kun katsoo niiden nassuja ja olemusta niin ei ihme ettei järki luista. Siellä luistaa hölmöily ja ala-arvoisuus.
- Anonyymi
Ei voi olla alaarvoisempaa ehdotusta päättäjiltä.
- Anonyymi
matkailu ja marja yrittäjät sitä kiivaasti ajaa ja airnb asunnot omistajat..
- Anonyymi
Vaadimme tasa-arvoa. Salskea miesyrittäjä seksibisnekseen tarjoamaan palveluitaan naisille niin johan alkaa kauppa käydä. 😉
- Anonyymi
Itse kyllä hyväksyisin bordellit suomeen.En niitä itse käyttäis,mutta kun sitä seksiä ostetaan aina oli lait miten tiukat vain.Myyjätkin olisivat turvassa ja valtio saisi myöskin verotuloja mitkä nyt jäävät saamatta
- Anonyymi
😂🤣😂
- Anonyymi
Kepulainen taisi kommendoita..
- Anonyymi
Missähän se bordelli Ylitorniolla sijaitsisi??😂
Eläkeläismummot töihin 😂
- Anonyymi
maailman vanhin ammatti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452931Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k372899Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 621459
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222