Juokstreeni+testosteroni

Anonyymi-ap

Onko kukaan hakenut lisäpotkua juoksuun testosteronilla? Millaisia kokemuksia kyseisestä kombosta?

20

773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eikö venäläiset sydänlääkkeet riitä?

    • Anonyymi

      Keski-ikäisten ukkojen menestyksen salaisuus. 1.30 puokki versus 2.00.

    • Anonyymi

      38min kymppi = 35min kymppiin 42 vuotiaalla jo laskusuunnassa olevalla ukolla, ihan ei nuoruuden tuloksiin päästy mutta on se kyllä ihme aine juoksutuloksien parantamiseen.

      • Anonyymi

        Millä annostuksella? Ja pelkkää testoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä annostuksella? Ja pelkkää testoa?

        Nostaa tosiaan hemoglopiinia ja lisää lihaskestävyyttä /voimaa aikalailla jos vajausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nostaa tosiaan hemoglopiinia ja lisää lihaskestävyyttä /voimaa aikalailla jos vajausta.

        Kuule kokeilepa t maxia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule kokeilepa t maxia.

        T maxi on kusetusta,lääkäriin vaan jos epäilee vajausta niin saa oikeeta apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T maxi on kusetusta,lääkäriin vaan jos epäilee vajausta niin saa oikeeta apua.

        Lääkärin apu kusetusta myös, jos hölkästä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkärin apu kusetusta myös, jos hölkästä puhutaan.

        Nyt puhutaan keski-ikäisten miesten testosteronin tuotannon vajeesta johon saa apua lääkäriltä ja kun testot normaalit rupeaa juoksukin kulkemaan paremmin,joten siinä mielessä olet väärässä.


    • Anonyymi

      Hoidosta saatava hyöty on sitä suurempi, mitä alempana testosteroniarvo on ennen hoidon aloittamista. Lääkäri ei myöskään kirjoita respaa, jos arvo on ihan normaali, ts. viiterajojen puolivälissä. Monella 100+ km/viikko juoksevalla arvot ovat sen verran alentuneet, että respan voisi saada asiaan perehtyneeltä yksityiseltä erikoislääkäriltä. Sen verran konservatiivisia lääkärit ylipäänsä ovat, että hyvin todennäköinen hyöty on havaittavissa harjoitteluun, jos siis lähtötason osalta testosteroni on niin alhainen, että respan ylipäänsä saa.

      Ns. katukamaan ei kannata missään nimessä ryhtyä, sillä et voi tietää mitä ainetta todellisuudessa saat ja missä pitoisuudessa. Osa katukaupan tuotteista on myös feikattua, eli paketti näyttää esim. suuren lääkeyhtiön valmistamalta, mutta todellisuudessa sisältö on jotain ihan muuta. Valitettavasti laki ei rankaise yhtään sen ankarammin feikatun dopingin kuin aidon dopingin myyjiä, joten on myyjän kannalta paljon taloudellisempaa myydä feikkejä tuotteita.

    • Anonyymi

      Juoksu on raaka laji kun mitataan aikaa, teston käyttö näkyy heti tuloksissa.

      • Anonyymi

        Ei se näy muuten elle ole selvästi alentuneet arvot,jos testot on selkeästi normialueella teston hyöty on lähinnä marginaalinen,mutta ongelma on monilla että arvot ovat juuri viite arvojen sisällä ja ainakaan julkisella lekurit ovat aika ehdottomia sen suhteen että silloin ei määrätä guuria.


    • Anonyymi

      Esim. pyöräilyssä ja hiihdossa korkeasta testosta hyötyy enempi. Jos laitettaisiin esim. samalla tavalla harjoitelleet identtiset kaksoset pyöräkisassa vastakkain, toinen naturaalina ja toinen 3 kk:n testokuurin jälkeen, on minun hyvin vaikea nähdä, miten naturaali voisi voittaa. Tietysti jos kummallakin oli korkea testo alun alkaen niin ero on sitten aika pieni. Jos naturaalilla matala testo niin tulee hyvin todennäköisesti dropatuksi heti ensimmäisessä ylämäessä.

    • Anonyymi

      Roinaakohan hölkkäjeesukset?

      • Anonyymi

        Poliisit, palomiehet, puolustusvoimat jne roinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisit, palomiehet, puolustusvoimat jne roinaa.

        Roinavoorumilla asenne roinaamiseen on se että korvaushoitolaiset ovat naturaaleja.


      • Anonyymi

        Enpä tiedä. Kylähölkissä ei testata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä. Kylähölkissä ei testata.

        Kyllä Nakukympillä pääsi hormoonit hyrräämään ihan ilman pillereitä. Suosittelen.


    • Anonyymi

      Valtava hyöty. Yhtä suuri kuin sohvalla makoilun ja harjoittelun välinen ero.

      • Anonyymi

        Salihommissa on kuin yö ja päivä. Miksei siis juoksussakin? Pystyy treenaamaan kovaa, palautuu ja kehittyy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe