Siellä sairaalassa

Anonyymi-ap

Piti pukea sairaalavaatteet päälle.
Nyt harmittaa, kun en pöllinyt sukkia.

Mulla on varmaan kaikissa sukissa reikä.
Tokihan niitä sukkia saa kaupastakin ihan ostamalla.

>simiti<

18

269

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä en tykkää sairaaloista. 20 vuotta sitten olin, enkä selkä murtuneena päässy pois. En kerta kaikkiaan päässy ylös sängystä ja sorsaan piti kustakin.

    • Olen pitänyt sairaalasukkia ainoastaan synnytyksen yhteydessä ja muistaakseni ne sukat olivat melkoisia pötköhä. Isoja ja löysiä

      Parempi vain ostaa omat sukat. Pöllimisestä jäisi paha mieli ja miettisit rikostasi aina, kun vetäisit sukat jalkaan. Ei kannata.

      • Anonyymi

        Et oo tosissasi. Pölliminen on hauskaa ja jää omat rahat säästöön.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et oo tosissasi. Pölliminen on hauskaa ja jää omat rahat säästöön.

        Jo hyvin pieni lapsi pystyy erottamaan oikean ja väärän. Viimeistään teini-iässä normaalille ihmiselle on kehittynyt oikeudentaju, joka kertoo, että toiselta luvatta ottaminen on väärin ja normaalilla ihmisellä myös omatunto alkaa kolkuttaa, jos tulee toimineeksi väärin.

        Osta itse omat sukkasi.


    • Anonyymi

      Menin kerran nuorempana leikkaukseen.

      Juuri silloin oli menkat. Ajattelin, että sairaalassa todennäköisesti on asiaankuuluvia suojaimia saatavilla, joten "suuressa viisaudessani" en ottanut niitä kotoa mukaani tarpeeksi.

      Jumaliste. Niihin sairaalan kuukautissuojiin olisi mahtunut kerralla puoli litraa verta. 😵 Paksuutta löytyi sen verran, että näytti kuin minulla olisi ollut munat.

      Leikkaus sujui hyvin. Kiitoksia ja lämpimiä ajatuksia taitavalle kirurgille. 🤗

      🦄

      • Anonyymi

        On se jäykkäpötkyläkin, mikä laitettiin varuulta, karmee, karmeen karmee.
        Se vönkötti sairaalan pyjamahousuissa kuin olisi piilossa joku paksu häntä.
        Naisella.
        Muuten niitä kivipestyjä pyjamia ei himoitse kukaan.
        Onneksi osastolla ei ollut vierailuita koronankin takia.
        Vilma


    • Anonyymi

      Sairaalan sukissa kun vähän kovemminkin kävelee, ne tulee potkaistua jalasta. Pakko pitää niitä virtsakiidättimiä jalassa, ettei sukat lennä jaloista...

      • Anonyymi

        Kusiluikkarit tarvitaan jo armeijassa, kun nuoriso ei käytä talvipakkasilla villakalsonkeja.


    • Anonyymi

      Sairaalassa sukat pyörii jaloissa

    • Anonyymi

      Kunnolliset sukat on nykyään harvinaisuuksia.
      Ihanko oikeesti, kierrätettyä puuvillaa. Jalassa jonkun mummon vanhat kalsarit, jotka Intialainen köyhä on pessyt Kalkuttan slummissa kaatopaikalta löytyneessä kylpyammeessa pyhästä Ganges-joesta poimituista ruumiista tehdyllä saippualla.

      Ei ihme että kukaan ei äänestä vihreitä.

    • Anonyymi

      joskus varastin vahingossa saieaalasta alushousut jäiv ät jalkaan kun lähdin pois.

    • Anonyymi

      kotona huomasin vasta että oli jäänyt sairaalan alushousut jalkaan, kysyin että åpitääkö ne palauttaa? Ei tullut vastausta.

    • Ne sairaalan sukat on kyllä niin yksinkertaisia ja kaikki erikokoisia. Niitä samoja sukkia saa henkilökuntakin käyttää, ja käyttävätkin. Mutta ei paljon innosta käyttää niitä, kun tosiaan, niitä kaikki käyttää. Vaikka ne hyvin pestäänkin. Niin silti.

      Jos joudut sairaalassa joskus tovin olemaan. Niin suosittelen ottamaan omat sukat, kalsarit ja sandaalit / aamutossut mukaan. Villasukat ovat myös hyvä idea. Näitä ei voi siellä pestä, (sandaalit voidaan dekottaa (desinfio / kuumapesu), jos oikein nätisti / kohteliaasti pyydät laitoshuoltajalta tai hoitajalta, mutta aina ei millään ehdi eikä olla kuitenkaan velvollisia niin tekemään) ja kannattaa varautua siihen että niitä lentää roskikseen eritetapaturmien vuoksi.

      • Niin, ja tekemistä myös suosittelen vahvasti. Kirja ristikoita, läppäri yms helppoa kannettavaa. Siellä ei ole kuin telkkari ja jotain kirjoja. Aamuherätys on yleensä puoli kahdeksan maissa. Siinä sitten saatat makoilla monta päivää, niin voi tylsistyä.


      • Anonyymi
        Varjoperuna kirjoitti:

        Niin, ja tekemistä myös suosittelen vahvasti. Kirja ristikoita, läppäri yms helppoa kannettavaa. Siellä ei ole kuin telkkari ja jotain kirjoja. Aamuherätys on yleensä puoli kahdeksan maissa. Siinä sitten saatat makoilla monta päivää, niin voi tylsistyä.

        Mmitähän ne" pojat"taas keksivät synnythksistä ja muusta?


    • Ne sukat on ihan perseestä. Niissä ei ole minkäänlaista muotoa ja pyörivät jaloissa. Tulisi vain paha mieli moisesta varkaudesta.

    • Anonyymi

      Telkkarista näin, että ameriikkalaisessa sairaalassa potilaan puvussa perspuoli on kokonaan avoin ja paljas.

      Mikä siinäkin mahtaa olla ideana?

      🎱

    • Anonyymi

      NÄIN JORAIN HASUA UNRSWKKUNN ITRSDELÄ TÄHIKIIKAWEIRNIIN TYTÄIDTÄRJSW SUEONGON EÄY5IL LIDÄÄNYHY

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe