Aina kauniita kuumia naisia ja bondilla käy aina flaksi
Miksi james bondilla on
40
427
Vastaukset
- Anonyymi
Koska se on fiktioo :D
- Anonyymi00014
Tai siksi, koska James on JAMES?
- Anonyymi
Miesten unelmia. Ei kauaa kun feministit lopettaa tuonkin leffasarjan kokonaan, koska se on toksista maskuliinisuutta täynnä. Miesten täytyy olla alisteisia heikkoja soijapoikia.
- Anonyymi00010
Kunhan fantasioit.
- Anonyymi00021
Eikö ajatus jo ollutkin, että seuraava 007 onkin nainen? Mitäs siitä tuumaisit?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eikö ajatus jo ollutkin, että seuraava 007 onkin nainen? Mitäs siitä tuumaisit?
Eikun hyvänen aika: sehän olikin jo!
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Eikun hyvänen aika: sehän olikin jo!
Vaan oliko hän lesbo sillä 007 pitää naisista.
- Anonyymi
Siksi, koska Bond pitää naisista ja on itsevarma asioissa, joissa on hyvä.
- Anonyymi
Bondihan liikkuu omassa flowssaan ja ne naiset on niin kauniina kylmiä.
- Anonyymi00009
Koska se on elokuva?
Mitä blondi sanoi uidessaan mersessä?
.
.
.
.
.
"Hui hai!"
(miksikö juuri blondi..... vitseissä on lähinnä blondeja, ruotsalaisia tms. ja nyt oli blondin vuoro)- Anonyymi00019
Mitä James Bond sanoi nakkikioskilla?
”Piirakka… lihapiirakka”.
Öhh höh höh!
Mitä blondi sanoi, kun hän meni spermapankkiin?
- Ihi oi uouttaa?Ei saa teeskenellä, sillä tiedän että kirjoitat oikein, eikä sinun edes tarvitse oikolukea.
;)
- Anonyymi00011
James on ihan niitten vieteltävissä.
- Anonyymi00012
Mulla ollut aina sama meininki.
Koska se takoo naisia turpaan AKA Sean Connery.
- Anonyymi00013
Ihan muslumi öisin.
- Anonyymi00015
Jospa Bondi on oikeesti lääkäri ja saa aina Virustapaukset. 😁
- Anonyymi00017
Mooren opetti elämäntavoille vanhemmat naiset.
Jo 18-vuotiaana opiskellessaan näyttelijäkoulussa joutui olemaan lapsenvahtina vanhemman naisen lapselle.
Suhde kesti aikansa kunnes Roger taas löysi itseään vanhemman naisen häntä kouluttamaan. Mikään ei ole ikuista, ei ollut edes tuo rakkaus.
Moore ihastui italialaiseen kaunottareen, rakastuivat, vaikka eivät puhuneet samaa kieltä. Kieli oli maailmanlaajuinen rakkauden kieli.
Connory oli vakuuttava Bondina, mutta Mooren oma elämä oli enemmän roolihahmonsa kaltaista. Rooli oli seurausta pyhimys-sarjasta, joka oli suosittu ennen 007-seikkauluja.
AV - Anonyymi00018
Ian Flemingin vika.
Noita Flemingejä on ollut Suomessa ja Virossa ainaskin.
Vilma Elokuvissa kaikki on mahdollista, siksi.
- Anonyymi00020
Elämä on kuin elokuvaa?
Mooresta kertovassa dokkarissa yksi näyttelijä sanoi aika osuvasti.
Ehkä jo lapsena luomme kuvaa itsellemme siitä kuitä me vanhempana haluaisimme olla.
Uskotko tuohon ajatukseen? Leikkiessä ja haaveillessa meillä olisi tietoisesti kyky prosessoida tulevia valintoja siten että ko. "pienen lapsen haaveet" toteutuisivat?
Itse haaveilin olevani Musta Naamio:)
En asu pygmien kanssa viidakossa pääkalloluolassa suden kanssa, silti osa ajatuksesta on toteutunut.
AV Anonyymi00020 kirjoitti:
Elämä on kuin elokuvaa?
Ehkä jo lapsena luomme kuvaa itsellemme siitä kuitä me vanhempana haluaisimme olla.
Uskotko tuohon ajatukseen? Leikkiessä ja haaveillessa meillä olisi tietoisesti kyky prosessoida tulevia valintoja siten että ko. "pienen lapsen haaveet" toteutuisivat?
En asu pygmien kanssa viidakossa pääkalloluolassa suden kanssa, silti osa ajatuksesta on toteutunut.
AVHmm, ei mulla ollu pienenä mitään suunnitelmia. Olin vaan lapsi joka touhusi ja jätti tulevaisuuden miettimisen muille.
Mulle oli jotenkin tärkeämpää olla tässä ja nyt, kun miettiä tulevas. Ehkä mun jatkuva kipukierre teki sen, että ootin vaan päivää kun sattuu vähemmän ja pystyy edes leikkimään. Oon eläny aika erilailla versus terveet lapset. Se on muokannu mun persoonaakin. Saatan ajatella joistain asioista ihan erilailla kun useimmat, siksi.Jasu2025 kirjoitti:
Hmm, ei mulla ollu pienenä mitään suunnitelmia. Olin vaan lapsi joka touhusi ja jätti tulevaisuuden miettimisen muille.
Mulle oli jotenkin tärkeämpää olla tässä ja nyt, kun miettiä tulevas. Ehkä mun jatkuva kipukierre teki sen, että ootin vaan päivää kun sattuu vähemmän ja pystyy edes leikkimään. Oon eläny aika erilailla versus terveet lapset. Se on muokannu mun persoonaakin. Saatan ajatella joistain asioista ihan erilailla kun useimmat, siksi.Ei oo ollu huoleton lapsuus, niin haaveiluun ei ole ollu aina mahkuja. Mutta mä suunnittelin taloja lapsena. Musta oli ihanaa tilata hirsitalo esitteitä ja piirrellä pohjaratkaisuja uuteen uskoon. Niin että ne poikkesi alkuperäisistä.
Muutin pohjan huoneet mieleni mukaan. 😊 Se oli kivaa ja kattelin aina rakennuksua sillä silmällä miten ne on tehty ja mistä materiaalista. Mulla ollu lapsesta asti fiksaatio niihin. Arkkitehti olis vissiin ollu unelma ammatti.- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Elämä on kuin elokuvaa?
AVMinä leikin lapsena John Carteria joka yhdessä Tars Tarkaksen kanssa soti Marsissa heikompiansa vastaan. Koiran ulkoilutushihnoista saa mukavasti sellaisia useampia vöitä missä kantaa puukepuloita miekkoina.
- Anonyymi00023
Niillä tais olla vaikeuksia saada mi kuuteen uusia agentteja siksi varmaan koko bondi on edes olemassa mutta kuuluu kyseisessä työssä työn kuvaan on osattava vietellä nainen unohtumaton kokemus viettelijästä jää siksi että naista ei mikään niin satukkaan kun tulla moisen pettämäksi eli toteamuksena erehtyy sillä tavoin väärää naista satuttamaan niin uskallan luvata että varmasti pääsee hengestään tuli joskus nääs sitäkin harkittua työnä sellaiselle sopiva työ joka koko elämänsä haluaa viettää poikamiehenä lapsia ei voi tehdä tai sitte niistä ei saa tietää itsekään ensimmäinen mikä siinä työssä vaarannetaan on agentin oma perhe eli jos jälkikasvua haluaa niin ei kun spermapankkiin spermanluovuttajaksi ainoa tapa jolla voi olla varma ettei vahingossakaan tiedä kenen/keiden naisen/naisten kanssa on lapsia mulla on omassa elämässäni kaksi totuutta tidostamani ja ei tiedostettu ei tiedostettu on se totuus millä yleensä saan naiset kääntymään kannoillaan tuli joskus kokeiltua sitäkin josko yrittäisi toteuttaa naisensa jokaisen vaateenkin ei mitään hyötyä ainoa vaade tai edes toive mihin en ole suostunu (raha) huorankin saa halvemmalla ja saanti on varmempaa nää joka kerta saa kun raha vaihtaa kättä eikö se niin huorien kanssa toimi ottavat maksun etukäteen se siitä seuraa kun persaukiset käy huorissa
- Anonyymi00026
Ei pidä unohtaa jotta Bondille kelpasi myös miehetkin kuten annettiin ymmärtää ...
- Anonyymi00027
Raha määrää jalkovälin, helppoa kun sopiva homma vapaalla miehellä bondilla. Ja aikaa välillä panna.
- Anonyymi00028
Saattaa vaikuttaa käsikirjoittajan ajatuksista ja mielenliikkeistä kuinka fiktiivinen hahmo saa leikkipesää?
- Anonyymi00029
James on niin naisten vietävissä ja johdateltavissa että. Flaksiksi en sanoisi.
- Sheena Täänne Kyöpelivuorelle on kokoontunut myös paljon naisia. En tiedä, ovatko he yhtä kuumia ja viehättäviä kuin James Bondilla, mutta sitäkin arvaamattomia ja ainutlaatuisia.
Nyt on padat kiillotettu ja luudat huollettu, jäämme tanssimaan kamalia tanssejamme. 💃🧙♀️🧹
Yst.pääs.terv.: Kyöpelivuoren noitasiskot ja disco mambo 😁- Anonyymi00031
Tuo on kyl murheelline juttu.
Just noitten melusien ja kissanpissalta haisevien noitien invaasion takii meitin tartti ettii uus koti parkkiluolista ja autiotaloista ityllisen ja auvoisen Kyöpelivvuoren tilalle. t. Kyöpeli 👻 Anonyymi00031 kirjoitti:
Tuo on kyl murheelline juttu.
Just noitten melusien ja kissanpissalta haisevien noitien invaasion takii meitin tartti ettii uus koti parkkiluolista ja autiotaloista ityllisen ja auvoisen Kyöpelivvuoren tilalle. t. Kyöpeli 👻Tämä hauskuus ja mamboilu saattavat olla haitallisia Kyöpeleille, mutta meillä ilonpito ja tanssi jatkuvat! 😁
Hauskuuksia horisontissa!
Elämä ei ole pelkkää laulua ja riemua, se on myös ruusuilla tanssimista. 🌹💃
Yst.pääs.terv.: Kyöpelivuoren noitasiskot ja disco mambo 🧙♀️
- Anonyymi00030
Fiktio ja Faktio. Kuin Anoppi ja Enoppi.
- Anonyymi00032
Kuva valehtelee aina enemmän kuin 1000 sanaa, liikkuva kuva vieläkin enemmän, varsinkin joku valvontakameran kuva se valehtelee kuin 100000 sanaa.
- Anonyymi00033
Timothy Dalton hiirenpi********n on söde Bondi. Suden simmut. Söde.
Oli jossain ohjelmassa susia seuraamassa. Söde.
Vilma - Anonyymi00034
kaikki james-fiktiot näytti olevan maksu-flixissä 20.huhtikuuta asti, uusinkin onpi, että muista tuijottaa jos haluat.
muistan kun jotkut keräilivät innoissaan jotain James Bond VHS-kasetteja, nyt meni keräilytkin kaikki hukkaan kun kaikki on ilmaisa jopa BluRay -laadullakin. - Anonyymi00035
Bond on viinamies niin siksi hän saa naisia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain677571Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242989- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651679Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1221512Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711461- 1321192
- 78879
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774