Ei ole oikein koskaan tehnyt mieli tavallista suhdetta, enkä sellaista ole saanutkaan.
Mutta jos ajatellaan että olen Tähteläinen, valontuoja, valosoturi, edelläkävijä. Ehkä Pleijadilainen, niinkuin viimeaikoina tuotu.
Ja sitten on Afrikkalaiset. He ovat maapallon alkuperäinen rotu, jonka DNAta ei ole manipoluitu.
Ja minun edelläkävijän DNA on nyt hyvin pitkälle jalostettu.
Minun tekisi mieli tehdä lapsi Afrikkalaisen hyvin kauniin naisen kanssa, eli sellaisen kenellä on hyvin puhtaat geenit.
Loppuunjalostettu Tähteläinen ja puhdas alkuperäinen ihan vain ihminen.
Se se on.
Nyt ymmärrän seksuaalisuuteni.
13
220
Vastaukset
No siitä vaan toteuttamaan tuo unelma. Tervesin toinen plejadi.
- Anonyymi
Alkaa olemaan minun puolelta myöhäistä, mutta ehkäpä avasin oven muille?
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa olemaan minun puolelta myöhäistä, mutta ehkäpä avasin oven muille?
Jaa a. En koskaan ajatellut, että tämä annettu valosoturin homma olisi jotain rodunjalostamista varten, vaan valotyö on jotain ihan muuta, henkisempää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa a. En koskaan ajatellut, että tämä annettu valosoturin homma olisi jotain rodunjalostamista varten, vaan valotyö on jotain ihan muuta, henkisempää.
Vain Jumala ymmärtää mistä kyse. Henkistä ja DNAn muuntamista, kehon muuntamista taajuuteen sopivaksi, kaikkea. Äiti maata auttaminen, luonnossa olo tärkeää jne.
Anonyymi kirjoitti:
Vain Jumala ymmärtää mistä kyse. Henkistä ja DNAn muuntamista, kehon muuntamista taajuuteen sopivaksi, kaikkea. Äiti maata auttaminen, luonnossa olo tärkeää jne.
On minulle tuttua tuo. Harmi että oma elämä on tällaista kamppailua masennusta vastaan nyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On minulle tuttua tuo. Harmi että oma elämä on tällaista kamppailua masennusta vastaan nyt.
Joo sitä se on.
- Anonyymi
Sitäkö se onkin vailla, no mutta sattumoisin...
- Anonyymi
Mit? Kuulostat hyvältä?
- Anonyymi
Nyt ymmärrän missioni, tehtäväni täällä.
Muuttaa geenit ihmisissä. Mutta toki jälkipolvet, kosmiset lapset, pystyvät siihen myös. - Anonyymi
Onnea ansaitset kultaa......
- Anonyymi
No kyllä nyt lähti Suomi nousuun kun saatiin peltohiirellekin kilohinta.
- Anonyymi
Otanpa nyt vain Suomen malliksi. Mutta Suomessa on vallalla talonpoikaismeininki. Lapset ovat vaikka Heikinpoika Heikki.
Eivät he lapset nykyään ole.
He ovat Millenium, sateenkaari ja kosmisia lapsia.
Lapsilla ei ole enää muuta tekemistä vanhempiensa kanssa muuta kuin että vanhemmat pitävät heitä elossa.- Anonyymi
Nyky-yhteiskunta ei tule näiden lasten kanssa toimeen. Yhteiskunnan onkin muututtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987