Ei ole oikein koskaan tehnyt mieli tavallista suhdetta, enkä sellaista ole saanutkaan.
Mutta jos ajatellaan että olen Tähteläinen, valontuoja, valosoturi, edelläkävijä. Ehkä Pleijadilainen, niinkuin viimeaikoina tuotu.
Ja sitten on Afrikkalaiset. He ovat maapallon alkuperäinen rotu, jonka DNAta ei ole manipoluitu.
Ja minun edelläkävijän DNA on nyt hyvin pitkälle jalostettu.
Minun tekisi mieli tehdä lapsi Afrikkalaisen hyvin kauniin naisen kanssa, eli sellaisen kenellä on hyvin puhtaat geenit.
Loppuunjalostettu Tähteläinen ja puhdas alkuperäinen ihan vain ihminen.
Se se on.
Nyt ymmärrän seksuaalisuuteni.
13
199
Vastaukset
No siitä vaan toteuttamaan tuo unelma. Tervesin toinen plejadi.
- Anonyymi
Alkaa olemaan minun puolelta myöhäistä, mutta ehkäpä avasin oven muille?
Anonyymi kirjoitti:
Alkaa olemaan minun puolelta myöhäistä, mutta ehkäpä avasin oven muille?
Jaa a. En koskaan ajatellut, että tämä annettu valosoturin homma olisi jotain rodunjalostamista varten, vaan valotyö on jotain ihan muuta, henkisempää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa a. En koskaan ajatellut, että tämä annettu valosoturin homma olisi jotain rodunjalostamista varten, vaan valotyö on jotain ihan muuta, henkisempää.
Vain Jumala ymmärtää mistä kyse. Henkistä ja DNAn muuntamista, kehon muuntamista taajuuteen sopivaksi, kaikkea. Äiti maata auttaminen, luonnossa olo tärkeää jne.
Anonyymi kirjoitti:
Vain Jumala ymmärtää mistä kyse. Henkistä ja DNAn muuntamista, kehon muuntamista taajuuteen sopivaksi, kaikkea. Äiti maata auttaminen, luonnossa olo tärkeää jne.
On minulle tuttua tuo. Harmi että oma elämä on tällaista kamppailua masennusta vastaan nyt.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On minulle tuttua tuo. Harmi että oma elämä on tällaista kamppailua masennusta vastaan nyt.
Joo sitä se on.
- Anonyymi
Sitäkö se onkin vailla, no mutta sattumoisin...
- Anonyymi
Mit? Kuulostat hyvältä?
- Anonyymi
Nyt ymmärrän missioni, tehtäväni täällä.
Muuttaa geenit ihmisissä. Mutta toki jälkipolvet, kosmiset lapset, pystyvät siihen myös. - Anonyymi
Onnea ansaitset kultaa......
- Anonyymi
No kyllä nyt lähti Suomi nousuun kun saatiin peltohiirellekin kilohinta.
- Anonyymi
Otanpa nyt vain Suomen malliksi. Mutta Suomessa on vallalla talonpoikaismeininki. Lapset ovat vaikka Heikinpoika Heikki.
Eivät he lapset nykyään ole.
He ovat Millenium, sateenkaari ja kosmisia lapsia.
Lapsilla ei ole enää muuta tekemistä vanhempiensa kanssa muuta kuin että vanhemmat pitävät heitä elossa.- Anonyymi
Nyky-yhteiskunta ei tule näiden lasten kanssa toimeen. Yhteiskunnan onkin muututtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 212724
Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm111837Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv131800Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311765Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1731711- 331376
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko181132Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja551078Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38965Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.36958