Ihan sikahinnat tuolla. Ei jatkoon.
Munkkis Loimaalla
1
622
Vastaukset
- Anonyymi00002
Onhan niillä hintaa, joka varmaan johtuu, että paljon työtä sisältyy munkkien tekemiseen ja koristeluun.
Sama se on leivonnaisten ja täytekakkujen osalta.
Ei taida alle 40€ saada minkäälaista täytekakkua ja levykakku on yli 100€
Kyllä se euro on nostanut hintoja, kun euron hinnat ovat samat, mitä hinta oli markkoina markka-aikana.
Jos 9,60€ munkin hinta olisi markkoina, niin se olisi 57 markkaa.
Tai 40€ täytekakku markkoina 237 markkaa.
Markka ainana 1990 luvulla leipomon tääytekakku maksoi 60-90 markaa eli 10-15€.
Tänä päivänä täytekakun leivonta aineiden hinnat on niin korkeat, ettei tuohon hintaan edes saa leivonta-aineita kakulle + muut kulut ja työvoimakustannaukset.
Ainahan voi tehdää itse, niin saa halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle162206Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671509Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061450Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61332Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell741148Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.331115Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046